Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?

Alleen voor Hardtraxx leden
39
70%
Ook voor anderen
17
30%

Total votes: 56

J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Ja netjes man :thumbup:

Misschien nog wat extra effecten erbij? (ja sorry heb je video ff gejat :P )

View on YouTube
D
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Jul 2015
Goed bezig mannen! :thumbsup:
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Hahah ja ik was net ookal bezig met wat effecten toe te voegen :p zal zo wel weer ff het resultaat plaatsen als het lukt ;)
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026
Kijk naar Sony Vegas 11 pro en dan film effects en tv simulator. Kan je heerlijk mee spelen
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Antergy wrote:Kijk naar Sony Vegas 11 pro en dan film effects en tv simulator. Kan je heerlijk mee spelen
Heb geen sony vegas :p gebruik after effects :P
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ziet er al vet uit! Inderdaad lekker overzichtelijk, maar het zit er ook best professioneel uit. :)
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Idd vet:) En die effecten van Joey zijn ook leuk, zorg er alleen voor dat je het niet te veel doet, dat ziet er ook zo goedkoop uit :P
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ziet er strak en overzichtelijk uit! Maar inderdaad niet teveel van die effecten :D
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ook precies om 12 uur xd
Hardtraxxer
52 posts member since 2012
last seen Dec 2015
Heel vet idee om dit op te zetten en nog een extra motivatie voor beginnend producers.

De template erg vet gedaan. Netjes en overzichtelijk. :thumbup:
Alleen hoe doe je dat met de afbeelding die in de template staat. Ik neem aan dat niet iedereen een eigen artwork heeft voor een track.
Is het een idee om daar ook iets van te maken wat matcht met het promotiekanaal i.c.m. artiestennaam?
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Noise Engineer wrote:Heel vet idee om dit op te zetten en nog een extra motivatie voor beginnend producers.

De template erg vet gedaan. Netjes en overzichtelijk. :thumbup:
Alleen hoe doe je dat met de afbeelding die in de template staat. Ik neem aan dat niet iedereen een eigen artwork heeft voor een track.
Is het een idee om daar ook iets van te maken wat matcht met het promotiekanaal i.c.m. artiestennaam?
Hoeft niet perse een artwork van de track te zijn, een logo van de artiest kan ook natuurlijk :P (Die heeft iedereen wel neem ik aan :x )
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Erg vette template :D Het lijkt me inderdaad dat iedere 'artiest' wel iets van een logo heeft.
Hardtraxxer
52 posts member since 2012
last seen Dec 2015
Ja ik denk ook wel dat de meeste een logo hebben ;)
In ieder geval heel vet gedaan AvixDJ!
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Er is iets vertraging opgelopen jongens. Eigenlijk had ik al PB's willen sturen, maar ik heb nog geen bericht van Jordy ontvangen, dus daar wacht ik even op. Wel mooi dat we een template hebben, ik hou jullie op de hoogte :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
View on YouTube

Wat kleine effecten toegevoegd, flashes die op de muziek reageren, ook een andere waveform gekozen. de effecten moet ik nog even goed naar kijken aangezien hij de kwaliteit van de achtergrond een beetje aantast :x

Welke geven jullie de voorkeur? dan werk ik die beter uit :thumbup:
E
Hardtraxxer
98 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Ik vond de eerste wat netter en rustiger overkomen moet ik zeggen
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Je kunt denk ik beter die duidelijke effecten van joey doen maar dan verder uit elkaar zodat het niet teveel wordt
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
DJ_Tim wrote:Je kunt denk ik beter die duidelijke effecten van joey doen maar dan verder uit elkaar zodat het niet teveel wordt
Socializerz wrote:Waveform is er op vooruit gegaan :D
Allebei mee eens. :D
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Waveform had ik nog niets eens gezien, idd beter zo :D
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Al reactie van Jordy? :x

:D
J
Hardtraxxer
last seen Nov 2024
AvixDJ wrote:Al reactie van Jordy? :x

:D
Nee, helaas nog niet. Morgen even kijken wat er alvast gedaan kan worden.
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Er kunnen al verschillende dingen gedaan worden. Is jordy/crew er niet mee eens hoeven we alleen een andere naam te bedenken maar de rest blijft hetzelfde.
Misschien ook een communicatie platform kiezen, of doen we alle communicatie via dit topic.(dropbox e.d. Kan gemakkelijk zijn, niet alles hoeft al openbaar worden gemaakt)
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Skatzow wrote:Er kunnen al verschillende dingen gedaan worden. Is jordy/crew er niet mee eens hoeven we alleen een andere naam te bedenken maar de rest blijft hetzelfde.
Misschien ook een communicatie platform kiezen, of doen we alle communicatie via dit topic.(dropbox e.d. Kan gemakkelijk zijn, niet alles hoeft al openbaar worden gemaakt)
Gwn een email lijkt me genoeg toch? Daar kun je dingen naartoe sturen, jury kan erover beslissen en sturen het door naar de gene die de video's maakt als ze het goed genoeg vinden. Lijkt mij iig het makkelijkst.
J
Hardtraxxer
last seen Nov 2024
Skatzow wrote:Er kunnen al verschillende dingen gedaan worden. Is jordy/crew er niet mee eens hoeven we alleen een andere naam te bedenken maar de rest blijft hetzelfde.
Voor de bestanden is Dropbox misschien wel handig ja, dan kan iedereen er makkelijk bij. Voor de communicatie zelf zat ik te denken aan een app zoals Line, ik denk dat e-mailen naar elkaar te omslachtig en onoverzichtelijk is. Ik ga nu aan de slag met PB's sturen naar iedereen.
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Hyves.