Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende

Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?
Alleen voor Hardtraxx leden 70%  70%  [ 39 ]
Ook voor anderen 30%  30%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:42 
 
Hardtraxx Addict

Ja netjes man :thumbup:

Misschien nog wat extra effecten erbij? (ja sorry heb je video ff gejat :P )

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:44 
 
Hardtraxxer

Goed bezig mannen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah ja ik was net ookal bezig met wat effecten toe te voegen :p zal zo wel weer ff het resultaat plaatsen als het lukt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk naar Sony Vegas 11 pro en dan film effects en tv simulator. Kan je heerlijk mee spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Kijk naar Sony Vegas 11 pro en dan film effects en tv simulator. Kan je heerlijk mee spelen


Heb geen sony vegas :p gebruik after effects :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er al vet uit! Inderdaad lekker overzichtelijk, maar het zit er ook best professioneel uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:10 
 
Hardtraxx Elite

Idd vet:) En die effecten van Joey zijn ook leuk, zorg er alleen voor dat je het niet te veel doet, dat ziet er ook zo goedkoop uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er strak en overzichtelijk uit! Maar inderdaad niet teveel van die effecten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 01:09 
 
Hardtraxx Addict

Ook precies om 12 uur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet idee om dit op te zetten en nog een extra motivatie voor beginnend producers.

De template erg vet gedaan. Netjes en overzichtelijk. :thumbup:
Alleen hoe doe je dat met de afbeelding die in de template staat. Ik neem aan dat niet iedereen een eigen artwork heeft voor een track.
Is het een idee om daar ook iets van te maken wat matcht met het promotiekanaal i.c.m. artiestennaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noise Engineer schreef:
Heel vet idee om dit op te zetten en nog een extra motivatie voor beginnend producers.

De template erg vet gedaan. Netjes en overzichtelijk. :thumbup:
Alleen hoe doe je dat met de afbeelding die in de template staat. Ik neem aan dat niet iedereen een eigen artwork heeft voor een track.
Is het een idee om daar ook iets van te maken wat matcht met het promotiekanaal i.c.m. artiestennaam?


Hoeft niet perse een artwork van de track te zijn, een logo van de artiest kan ook natuurlijk :P (Die heeft iedereen wel neem ik aan :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette template :D Het lijkt me inderdaad dat iedere 'artiest' wel iets van een logo heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik denk ook wel dat de meeste een logo hebben ;)
In ieder geval heel vet gedaan AvixDJ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:20 
 
Hardtraxxer

Er is iets vertraging opgelopen jongens. Eigenlijk had ik al PB's willen sturen, maar ik heb nog geen bericht van Jordy ontvangen, dus daar wacht ik even op. Wel mooi dat we een template hebben, ik hou jullie op de hoogte :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Wat kleine effecten toegevoegd, flashes die op de muziek reageren, ook een andere waveform gekozen. de effecten moet ik nog even goed naar kijken aangezien hij de kwaliteit van de achtergrond een beetje aantast :x

Welke geven jullie de voorkeur? dan werk ik die beter uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 23:55 
 
Hardtraxxer

Ik vond de eerste wat netter en rustiger overkomen moet ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:00 
 
Hardtraxx Elite

Je kunt denk ik beter die duidelijke effecten van joey doen maar dan verder uit elkaar zodat het niet teveel wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Je kunt denk ik beter die duidelijke effecten van joey doen maar dan verder uit elkaar zodat het niet teveel wordt

Socializerz schreef:
Waveform is er op vooruit gegaan :D

Allebei mee eens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 08:17 
 
Hardtraxx Elite

Waveform had ik nog niets eens gezien, idd beter zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al reactie van Jordy? :x

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 00:15 
 
Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
Al reactie van Jordy? :x

:D


Nee, helaas nog niet. Morgen even kijken wat er alvast gedaan kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er kunnen al verschillende dingen gedaan worden. Is jordy/crew er niet mee eens hoeven we alleen een andere naam te bedenken maar de rest blijft hetzelfde.
Misschien ook een communicatie platform kiezen, of doen we alle communicatie via dit topic.(dropbox e.d. Kan gemakkelijk zijn, niet alles hoeft al openbaar worden gemaakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:58 
 
Hardtraxx Elite

Skatzow schreef:
Er kunnen al verschillende dingen gedaan worden. Is jordy/crew er niet mee eens hoeven we alleen een andere naam te bedenken maar de rest blijft hetzelfde.
Misschien ook een communicatie platform kiezen, of doen we alle communicatie via dit topic.(dropbox e.d. Kan gemakkelijk zijn, niet alles hoeft al openbaar worden gemaakt)

Gwn een email lijkt me genoeg toch? Daar kun je dingen naartoe sturen, jury kan erover beslissen en sturen het door naar de gene die de video's maakt als ze het goed genoeg vinden. Lijkt mij iig het makkelijkst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:46 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Er kunnen al verschillende dingen gedaan worden. Is jordy/crew er niet mee eens hoeven we alleen een andere naam te bedenken maar de rest blijft hetzelfde.
Misschien ook een communicatie platform kiezen, of doen we alle communicatie via dit topic.(dropbox e.d. Kan gemakkelijk zijn, niet alles hoeft al openbaar worden gemaakt)


Voor de bestanden is Dropbox misschien wel handig ja, dan kan iedereen er makkelijk bij. Voor de communicatie zelf zat ik te denken aan een app zoals Line, ik denk dat e-mailen naar elkaar te omslachtig en onoverzichtelijk is. Ik ga nu aan de slag met PB's sturen naar iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:52 
 
Hardtraxx Addict

Hyves.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner