Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende

Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?
Alleen voor Hardtraxx leden 70%  70%  [ 39 ]
Ook voor anderen 30%  30%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:54 
 
Hardtraxxer

Iemand nodig voor de website? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:04 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
AvixDJ schreef:

Ik zat aan deze te denken:



Ik vind dit productief/kwalitatief gezien een goed nummer,, hiervoor moeten we natuurlijk ook eerst de producer ervan contacteren. :P



Wat wil je precies met dit nummer? :P Snap het namelijk niet helemaal. Is dit iemand van Hardtraxx?


Ja ik ben een van de makers hiervan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:29 
 
Hardtraxx Addict

Ah ok, netjes man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@AvixDJ: Dat is een bootleg en dan zit je weer met de rechten van de nummers te klooien. Ik denk dat we het bij eigen producties moeten houden.

@DJ_Tim:
hahaha, zat op mijn mini werk telefoon en zie nu dat het echt slecht getypt is :$

@Re-amp:
Kun jij websites maken? Ik kan wel een standaard wordpress / joomla site opzetten maar dat is ook alles :P
(misschien kunnen we een formulier maken waardoor het een en het ander geautomatiseerd word. Maar dit is nog niet belangrijk.)

@DJ JellyBean / Iedereen:
Ik ben ook van mening dat we beter alles op orde kunnen hebben voordat we ook maar iets online gooien.
Het is goed dat er nog over een aantal dingen worden gediscussieerd en dat we dan een aantal richtlijnen op papier gaan zetten. Zo word het duidelijker en weet iedereen waar hij/zei aan toe is.

Nog even voor de duidelijkheid:
Naam van het promotiekanaal is nu: "The Producer's Corner".
Is hier iedereen het mee eens? (ik vind het persoonlijk een te algemene naam maar dat is mijn mening.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:52 
 
Hardtraxx Elite

Skatzow schreef:
@AvixDJ: Dat is een bootleg en dan zit je weer met de rechten van de nummers te klooien. Ik denk dat we het bij eigen producties moeten houden.


Ik denk niet dat dat heel erg uitmaakt zolang het enkel een promotiekanaal is. Je ziet ook veel bootlegs op Euphoic HardstyelZ, zolang de originele artiest erbij staat is het op youtube meestal geen probleem, je krijgt dan wel de melding dat je muziek van een ander hebt gebruikt. Dit moet je dan toegeven en dan worden er door youtube advertenties overheen gegooid waarvan de opbrengst naar de rechtmatige eigenaar gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word het geluid tegenwoordig niet meer ge-muted als ze hier achter komen?
Als er alleen maar advertenties over komen is het natuurlijk geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:00 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Word tegenwoordig niet meer het geluid ge-muted als ze hier achter komen?
Als er alleen maar advertenties over komen is het natuurlijk geen probleem.


Youtube zelf zal hier geen bezwaar op maken. Het kan wel zijn dat het label 'm gewoon aangeeft en verwijderd. Zolang je maar goed aan geeft dat je geen inkomsten genereert en het alleen doet om te promoten zal niemand bezwaar hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 20:40 
 
Hardtraxxer

bootlegs zijn geen probleem, zolang het maar niet voor commerciƫle doeleinden gebruikt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke mooi!
Ik had nog een kleine vraag: Wat als een niet hardtraxxer een echt hele goede track instuurt?
Eerste gedachte was om die niet toe te laten, maar een goede track kan wel weer goede promotie / imago opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Skatzow schreef:
Oke mooi!
Ik had nog een kleine vraag: Wat als een niet hardtraxxer een echt hele goede track instuurt?
Eerste gedachte was om die niet toe te laten, maar een goede track kan wel weer goede promotie / imago opleveren.

Klopt maar dan is wel direct het idee weg, dan kun je ook tracks van top artiesten uploaden, zorgt ook voor meer promotie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, maar doel nu echt op onbekende producers en dat is ook de grens.

Hardtraxx producers als core business met af en toe een uitstapje als er een onbekende producer een hele goede track instuurt.
Hiermee spreek je wel meer publiek/producers aan, maar vervaagt wel het originele idee een beetje.
Ikzelf heb ook nog geen idee, want het heeft allebei zo zijn voor en na delen.

Hoe denken jullie er over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxx Elite

Ik zeg niet doen want je hebt direct weer een onduidelijke grens en je zet deuren open maar goed dat is mijn mening, wat zegt de rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het idee is dat het echt een promotiekanaal voor producers op hardtraxx is. Dus mensen die hier al enige bekend zijn en dan een track maken die wordt gepromoot door het kanaal. En als dat goed uitpakt komt het allicht voor dat mensen zich op Hardtraxx aanmelden om zo ook gepromoot te worden, maar dat is geen probleem.
(Toch? :D )
Dus zoals je zelf zegt, als we andere tracks ook gaan promoten vervaagt het idee. Dan zijn we gewoon een algemeen promotiekanaal. Ik zou het dus gewoon bij Hardtraxx producers laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:33 
 
Hardtraxxer

toffee schreef:
Het idee is dat het echt een promotiekanaal voor producers op hardtraxx is. Dus mensen die hier al enige bekend zijn en dan een track maken die wordt gepromoot door het kanaal. En als dat goed uitpakt komt het allicht voor dat mensen zich op Hardtraxx aanmelden om zo ook gepromoot te worden, maar dat is geen probleem.
(Toch? :D )
Dus zoals je zelf zegt, als we andere tracks ook gaan promoten vervaagt het idee. Dan zijn we gewoon een algemeen promotiekanaal. Ik zou het dus gewoon bij Hardtraxx producers laten.


:thumbup:

EDIT: PB's naar de jury-leden zijn verzonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 12:22 
 
Hardtraxxer

toffee schreef:
Het idee is dat het echt een promotiekanaal voor producers op hardtraxx is. Dus mensen die hier al enige bekend zijn en dan een track maken die wordt gepromoot door het kanaal. En als dat goed uitpakt komt het allicht voor dat mensen zich op Hardtraxx aanmelden om zo ook gepromoot te worden, maar dat is geen probleem.
(Toch? :D )
Dus zoals je zelf zegt, als we andere tracks ook gaan promoten vervaagt het idee. Dan zijn we gewoon een algemeen promotiekanaal. Ik zou het dus gewoon bij Hardtraxx producers laten.


Is dit wel zo'n goed plan? Als ik namelijk het test/snippets topic bekijk zie ik hier maar een paar verschillende mensen die echt actief zijn. Dit zijn hooguit 10-15 hele actieve mensen en ik denk niet dat je met 15 mensen heel ver komt (behalve reclame maken misschien). Ook zal je je moeten afvragen of mensen daadwerkelijk de moeite nemen om zich eerst op Hardtraxx aan te melden om zo pas 'toegang' te krijgen tot het sturen van tracks. Als deze mensen echt kwaliteit leveren (zoals jullie dat willen) zullen ze zelf ook snappen dat ze beter naar, ik noem, EuphoricHardstylez of The Legendary Uploadzz kunnen gaan. Ten eerste hoeven ze zich daar nergens voor aan te melden en ten tweede zijn deze kanalen al vele malen groter.

Wat ik probeer te zeggen is dat je 'doelgroep', wanneer je je focust op alleen hardtraxx, veel te klein is.
Ik zou de roots bij hardtraxx houden maar tracks van mensen die niet op hardtraxx zitten ook zeker niet weigeren.

Vergis je niet, 'groot' worden op youtube is niet makkelijk.

Ik probeer alleen maar mee te denken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Berg, dit dus,, we hoeven echter niet alleen producers van hardtraxx op het kanaal te zetten, ook andere opkomende producers kunnen we op de pagina zetten, als we dan een link naar HT erbij gooien en dat we vanuit daar werken zijn zij vast wel bereid om er is een kijkje te nemen en eventueel het forum te joinen :P

Om alleen hardtraxx hierbij te betrekken is dit daar een te kleine doelgroep voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 12:27 
 
Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@Berg, dit dus,, we hoeven echter niet alleen producers van hardtraxx op het kanaal te zetten, ook andere opkomende producers kunnen we op de pagina zetten, als we dan een link naar HT erbij gooien en dat we vanuit daar werken zijn zij vast wel bereid om er is een kijkje te nemen en eventueel het forum te joinen :P

Om alleen hardtraxx hierbij te betrekken is dit daar een te kleine doelgroep voor :P


Maar wat doe je als ze helemaal geen zin hebben om hardtraxx te joinen? Wel promoten of niet?
Dit zijn wel wat puntjes om over na te denken nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berg schreef:
AvixDJ schreef:
@Berg, dit dus,, we hoeven echter niet alleen producers van hardtraxx op het kanaal te zetten, ook andere opkomende producers kunnen we op de pagina zetten, als we dan een link naar HT erbij gooien en dat we vanuit daar werken zijn zij vast wel bereid om er is een kijkje te nemen en eventueel het forum te joinen :P

Om alleen hardtraxx hierbij te betrekken is dit daar een te kleine doelgroep voor :P


Maar wat doe je als ze helemaal geen zin hebben om hardtraxx te joinen? Wel promoten of niet?
Dit zijn wel wat puntjes om over na te denken nog :)


Dat zou kunnen natuurlijk :P Maar hoe ik het bekijk is, als we dit echt alleen bij hardtraxx houden en als iemand pas de rang "Hardtraxxer" heeft bereikt, dan lijkt het mij dat je heel weinig uploads hebt, misschien 1 video per week / 2 weken, de track moet namelijk, gemastered zijn, mixdown moet goed zijn, en origineel / kwalitatief moet hij in orde zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 12:43 
 
Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
Dat zou kunnen natuurlijk :P Maar hoe ik het bekijk is, als we dit echt alleen bij hardtraxx houden en als iemand pas de rang "Hardtraxxer" heeft bereikt, dan lijkt het mij dat je heel weinig uploads hebt, misschien 1 video per week / 2 weken, de track moet namelijk, gemastered zijn, mixdown moet goed zijn, en origineel / kwalitatief moet hij in orde zijn :x


Eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 12:54 
 
Hardtraxx Elite

Berg schreef:
toffee schreef:
Het idee is dat het echt een promotiekanaal voor producers op hardtraxx is. Dus mensen die hier al enige bekend zijn en dan een track maken die wordt gepromoot door het kanaal. En als dat goed uitpakt komt het allicht voor dat mensen zich op Hardtraxx aanmelden om zo ook gepromoot te worden, maar dat is geen probleem.
(Toch? :D )
Dus zoals je zelf zegt, als we andere tracks ook gaan promoten vervaagt het idee. Dan zijn we gewoon een algemeen promotiekanaal. Ik zou het dus gewoon bij Hardtraxx producers laten.


Is dit wel zo'n goed plan? Als ik namelijk het test/snippets topic bekijk zie ik hier maar een paar verschillende mensen die echt actief zijn. Dit zijn hooguit 10-15 hele actieve mensen en ik denk niet dat je met 15 mensen heel ver komt (behalve reclame maken misschien). Ook zal je je moeten afvragen of mensen daadwerkelijk de moeite nemen om zich eerst op Hardtraxx aan te melden om zo pas 'toegang' te krijgen tot het sturen van tracks. Als deze mensen echt kwaliteit leveren (zoals jullie dat willen) zullen ze zelf ook snappen dat ze beter naar, ik noem, EuphoricHardstylez of The Legendary Uploadzz kunnen gaan. Ten eerste hoeven ze zich daar nergens voor aan te melden en ten tweede zijn deze kanalen al vele malen groter.

Wat ik probeer te zeggen is dat je 'doelgroep', wanneer je je focust op alleen hardtraxx, veel te klein is.
Ik zou de roots bij hardtraxx houden maar tracks van mensen die niet op hardtraxx zitten ook zeker niet weigeren.

Vergis je niet, 'groot' worden op youtube is niet makkelijk.

Ik probeer alleen maar mee te denken ^^


Dat is niet de bedoeling, het gaat er juist om dat een een kanaal speciaal voor HTers hebben. Als je gewoon muziek gaat promoten verschil je niet van EuphoricHardstylez of The Legendary Uploadzz en ik denk dat die twee de markt al genoeg dekken, er is geen behoefte aan een ander kanaal dat precies hetzelfde doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 14:24 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Dat is niet de bedoeling, het gaat er juist om dat een een kanaal speciaal voor HTers hebben. Als je gewoon muziek gaat promoten verschil je niet van EuphoricHardstylez of The Legendary Uploadzz en ik denk dat die twee de markt al genoeg dekken, er is geen behoefte aan een ander kanaal dat precies hetzelfde doet.


Niemand zal de moeite nemen om te registreren bij Hardtraxx alleen omdat ze dan hun track kunnen promoten op het hardtraxx youtube kanaal. Het kanaal is namelijk niet groot genoeg. Iemand zal een kanaal met 15 abonnees echt geen goede track sturen die aan alles eisen voldoet (mixdown goed, gemasterd etc.) omdat euphorichardstylez de exact zelfde eisen heeft. Het is dan logisch dat als je zo'n track hebt gemaakt je eerder kiest voor het kanaal met 78000 subs dan die met <100 subs.

Dan heb je nog het feit dat je op hardtraxx gewoon niet de hoeveelheid actieve leden hebt om een constante stroom aan uploads te leveren. En het is niet zo dat iedereen met de 'Hardtraxxer' status of hoger meteen super goede kwaliteit levert.

Je zal echt een tussenweg moeten vinden anders gaat dit nergens heen ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 14:29 
 
Hardtraxx Elite

Berg schreef:
DJ_Tim schreef:
Dat is niet de bedoeling, het gaat er juist om dat een een kanaal speciaal voor HTers hebben. Als je gewoon muziek gaat promoten verschil je niet van EuphoricHardstylez of The Legendary Uploadzz en ik denk dat die twee de markt al genoeg dekken, er is geen behoefte aan een ander kanaal dat precies hetzelfde doet.


Niemand zal de moeite nemen om te registreren bij Hardtraxx alleen omdat ze dan hun track kunnen promoten op het hardtraxx youtube kanaal. Het kanaal is namelijk niet groot genoeg. Iemand zal een kanaal met 15 abonnees echt geen goede track sturen die aan alles eisen voldoet (mixdown goed, gemasterd etc.) omdat euphorichardstylez de exact zelfde eisen heeft. Het is dan logisch dat als je zo'n track hebt gemaakt je eerder kiest voor het kanaal met 78000 subs dan die met <100 subs.

Dan heb je nog het feit dat je op hardtraxx gewoon niet de hoeveelheid actieve leden hebt om een constante stroom aan uploads te leveren. En het is niet zo dat iedereen met de 'Hardtraxxer' status of hoger meteen super goede kwaliteit levert.

Je zal echt een tussenweg moeten vinden anders gaat dit nergens heen ben ik bang.


Het gaat er toch ook niet om dat mensen zich hier gaan registreren, we willen een platform maken voor de HT'ers waar ze hun muziek online kunnen gooien.

Ik stel voor dat we een stemronde doen dmv een poll want er zijn nu eenmaal mensen met verschillende meningen :) Zodat mensen kunnen stemmen op of alleen voor hardtraxxers om zo een totaal nieuw iets te hebben wat misschien niet zo erg succesvol is als iets anders of naast hardtraxxers ook andere producers toe te laten waardoor je kans hebt om meer succesvol te zijn maar waardoor je niet meer uniek bent.

En niet iedereen zit nonstop op dit forum dus hou hem aub iets langer open dan de poll voor de naam, en deze keer misschien gewoon de poll van hardtraxx gebruiken ipv een externe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:34 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Berg schreef:
DJ_Tim schreef:
Dat is niet de bedoeling, het gaat er juist om dat een een kanaal speciaal voor HTers hebben. Als je gewoon muziek gaat promoten verschil je niet van EuphoricHardstylez of The Legendary Uploadzz en ik denk dat die twee de markt al genoeg dekken, er is geen behoefte aan een ander kanaal dat precies hetzelfde doet.


Niemand zal de moeite nemen om te registreren bij Hardtraxx alleen omdat ze dan hun track kunnen promoten op het hardtraxx youtube kanaal. Het kanaal is namelijk niet groot genoeg. Iemand zal een kanaal met 15 abonnees echt geen goede track sturen die aan alles eisen voldoet (mixdown goed, gemasterd etc.) omdat euphorichardstylez de exact zelfde eisen heeft. Het is dan logisch dat als je zo'n track hebt gemaakt je eerder kiest voor het kanaal met 78000 subs dan die met <100 subs.

Dan heb je nog het feit dat je op hardtraxx gewoon niet de hoeveelheid actieve leden hebt om een constante stroom aan uploads te leveren. En het is niet zo dat iedereen met de 'Hardtraxxer' status of hoger meteen super goede kwaliteit levert.

Je zal echt een tussenweg moeten vinden anders gaat dit nergens heen ben ik bang.


Het gaat er toch ook niet om dat mensen zich hier gaan registreren, we willen een platform maken voor de HT'ers waar ze hun muziek online kunnen gooien.

Ik stel voor dat we een stemronde doen dmv een poll want er zijn nu eenmaal mensen met verschillende meningen :) Zodat mensen kunnen stemmen op of alleen voor hardtraxxers om zo een totaal nieuw iets te hebben wat misschien niet zo erg succesvol is als iets anders of naast hardtraxxers ook andere producers toe te laten waardoor je kans hebt om meer succesvol te zijn maar waardoor je niet meer uniek bent.

En niet iedereen zit nonstop op dit forum dus hou hem aub iets langer open dan de poll voor de naam, en deze keer misschien gewoon de poll van hardtraxx gebruiken ipv een externe ;)


Heb de poll aangemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop toch dat het alleen HT leden wordt. Anders is het hele idee weg natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je kijkt in het Eigen Producties topic zie je dat de tracks die in januari gepost zijn op 1 hand te tellen zijn. Als deze ook nog eens perfect moeten zijn in mixdown en mastering, dan valt er straks weinig aan te bieden op dit kanaal.

Hardtraxx zou natuurlijk voorop moeten staan bij dit promotiekanaal. Maar ik vraag me af; is er wel genoeg aanbod? Aanbod wat door de jury heen gaat komen en aan alle punten voldoet? Zoals eerder gezegd is 1 track per twee weken er op dumpen te weinig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner