Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?
Alleen voor Hardtraxx leden 70%  70%  [ 39 ]
Ook voor anderen 30%  30%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat er goed gekeken moet worden naar het doel van het promotiekanaal.
Is het doel nog dat hardtraxxers hun muziek kunnen delen, of is het doel geworden een zo groot mogelijk promotiekanaal maken, waarvan er al een aantal bestaan.

Natuurlijk moeten er wel genoeg nummer geplaatst kunnen worden om interessant te blijven, maar als het een open promotiekanaal wordt, wat voegt het dan toe aan datgene wat er nu al aangeboden wordt? zoals DJ_Tim ook al zegt. Bovendien is dan de link het Hardtraxx ook direct verdwenen.

De insteek van dit promotiekanaal is volgens mij bedoeld zodat de leden hier hun muziek kunnen delen, en andere (natuurlijk ook niet hardtraxxers) ernaar kunnen luisteren.

Ook krijgen de Hardtraxxers hierdoor sneller de kans om hun gemaakte producties te delen en te promoten, dus ik ben voorstander om het promotiekanaal zo te houden als in eerste instantie bedacht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sorry, dubbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 17:38 
 
Hardtraxxer

Noise Engineer schreef:
De insteek van dit promotiekanaal is volgens mij bedoeld zodat de leden hier hun muziek kunnen delen, en andere (natuurlijk ook niet hardtraxxers) ernaar kunnen luisteren.

Ook krijgen de Hardtraxxers hierdoor sneller de kans om hun gemaakte producties te delen en te promoten, dus ik ben voorstander om het promotiekanaal zo te houden als in eerste instantie bedacht is.


Ja maar wat heeft dit kanaal dan voor toegevoegde waarde? Je kan namelijk net zo goed een eigen soundcloud aanmaken en de link van je track hier gewoon droppen om hem zo te promoten. Groot wordt het kanaal niet als je alleen hardtraxxers er bij betrekt, gewoon om de simpele reden dat je dan nauwelijks uploads hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb even snel alles doorgelezen en ik vind het echt een tof idee, ik denk dat we het beste eerst even een tijdje kunnen aankijken met alleen HT'ers en als dat echt te weinig is of het houdt niet veel in kan je altijd later nog niet HT'ers er bij halen.

Ik denk dat dit best leuk kan zijn dus ik wil er zeker aan meedoen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het probleem is het aantal volgers/subscribers. Je hebt gewoon een x aantal volgers nodig voordat het interessant word voor de producers. Het hoeft niet zo groot als legendary te zijn plus onze insteek is anders. Wij willen de eerste stap zijn naar meer bekendheid e.d. ik denk ook dat je een balans moet vinden tussen die 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berg schreef:
Ja maar wat heeft dit kanaal dan voor toegevoegde waarde? Je kan namelijk net zo goed een eigen soundcloud aanmaken en de link van je track hier gewoon droppen om hem zo te promoten. Groot wordt het kanaal niet als je alleen hardtraxxers er bij betrekt, gewoon om de simpele reden dat je dan nauwelijks uploads hebt.


Ik denk dat de toegevoegde waarde voor de producers is dat je met een dergelijk promotiekanaal een breder publiek bereikt, nl. het publiek wat niet op hardtraxx komt, maar ik moet het met je eens zijn dat de kans dat het kanaal groot wordt een stuk kleiner is met alleen hardtraxxers.

Maar je zal hoe dan ook klein beginnen, want het moet opstarten. Skatzow heeft daarin ook gelijk dat het aantal volgers bepaald hoe interessant het is voor producers om hun track op te sturen. In het begin zal het zeker nog niet groot zijn(en daardoor ook niet interessant voor niet-hardtraxx producers) Wij zullen als hardtraxx leden moeten zorgen dat het groter wordt, en hoe het van verder loopt. Ik denk dat je dat van tevoren niet helemaal kan bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxxer

Noise Engineer schreef:
Berg schreef:
Ja maar wat heeft dit kanaal dan voor toegevoegde waarde? Je kan namelijk net zo goed een eigen soundcloud aanmaken en de link van je track hier gewoon droppen om hem zo te promoten. Groot wordt het kanaal niet als je alleen hardtraxxers er bij betrekt, gewoon om de simpele reden dat je dan nauwelijks uploads hebt.


Ik denk dat de toegevoegde waarde voor de producers is dat je met een dergelijk promotiekanaal een breder publiek bereikt, nl. het publiek wat niet op hardtraxx komt, maar ik moet het met je eens zijn dat de kans dat het kanaal groot wordt een stuk kleiner is met alleen hardtraxxers.

Maar je zal hoe dan ook klein beginnen, want het moet opstarten. Skatzow heeft daarin ook gelijk dat het aantal volgers bepaald hoe interessant het is voor producers om hun track op te sturen. In het begin zal het zeker nog niet groot zijn(en daardoor ook niet interessant voor niet-hardtraxx producers) Wij zullen als hardtraxx leden moeten zorgen dat het groter wordt, en hoe het van verder loopt. Ik denk dat je dat van tevoren niet helemaal kan bepalen.


Hier ben ik het mee eens. Natuurlijk start je niet met 5000+ subscribers. Maar als er interessante releases zijn van Hardtraxx leden weet ik zeker dat mensen meer interesse gaan tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 20:16 
 
Hardtraxxer

Noise Engineer schreef:
Ik denk dat de toegevoegde waarde voor de producers is dat je met een dergelijk promotiekanaal een breder publiek bereikt, nl. het publiek wat niet op hardtraxx komt, maar ik moet het met je eens zijn dat de kans dat het kanaal groot wordt een stuk kleiner is met alleen hardtraxxers.

Maar je zal hoe dan ook klein beginnen, want het moet opstarten. Skatzow heeft daarin ook gelijk dat het aantal volgers bepaald hoe interessant het is voor producers om hun track op te sturen. In het begin zal het zeker nog niet groot zijn(en daardoor ook niet interessant voor niet-hardtraxx producers) Wij zullen als hardtraxx leden moeten zorgen dat het groter wordt, en hoe het van verder loopt. Ik denk dat je dat van tevoren niet helemaal kan bepalen.


Klopt, maar hoe meer subs hoe meer er van je wordt verwacht. Dus constant uploaden. Met die paar actieve producers op hardtraxx ga je dat kanaal niet onderhouden. In het begin zal dit voldoende zijn, later niet meer. Om vanaf dat punt niet-hardtraxx producers toe te laten lijkt me een slim plan. Door de groep hardtraxx producers zal het groeien wel iets sneller gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien ook een leuk idee om wat tutorials bijvoorbeeld te laten maken door wat mensen hier en die erop te plaatsen, zo word het nog veelzijdiger en interessanter als mensen naast muziek luisteren ook iets kunnen leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
Misschien ook een leuk idee om wat tutorials bijvoorbeeld te laten maken door wat mensen hier en die erop te plaatsen, zo word het nog veelzijdiger en interessanter als mensen naast muziek luisteren ook iets kunnen leren?


Inderdaad, tutorials doen het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk dat dit vorm gaat krijgen, maar ik mis nog even hoe je het kanaal bij mensen van buiten hardtraxx onder de aandacht wil gaan brengen. Daar al naar gekeken? :)

Ons meest recente projectje met Zygoma is zo goed als af, dus wellicht is dat een leuke voor op het kanaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe gaan we dit promoten aan niet Hardtraxx producers, maar vooral aan de luisteraars
Naast promotiekanaal gaat het er ook om dat wij de tracks zoeken/selecteren zodat de luisteraar dit niet hoeft te doen.
Zodat ze weten wat wij leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 00:34 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
@Re-amp:
Kun jij websites maken? Ik kan wel een standaard wordpress / joomla site opzetten maar dat is ook alles :P
(misschien kunnen we een formulier maken waardoor het een en het ander geautomatiseerd word. Maar dit is nog niet belangrijk.)


Ik denk dat Wordpress in het begin wel voldoende is. Zit je ook niet met het gezeur van eventuele beveiligingslekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 00:57 
 
Hardtraxxer

Mochten jullie nog een plekje voor hosting zoeken en/of website? Laat maar weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lijkt me duidelijk wat het gaat worden :P

Enigzins al een reactie van Jordy ontvangen? en is er eventueel geen e-mail adres van hem of skype?

Verder lijkt het mij 'logisch' om het logo van hardtraxx wel in al het artwork te verwerken, aangezien we van hieruit tewerk gaan en vanalles zullen gaan uploaden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:06 
 
Hardtraxx Elite

AvixDJ schreef:
lijkt me duidelijk wat het gaat worden :P

Enigzins al een reactie van Jordy ontvangen? en is er eventueel geen e-mail adres van hem of skype?

Verder lijkt het mij 'logisch' om het logo van hardtraxx wel in al het artwork te verwerken, aangezien we van hieruit tewerk gaan en vanalles zullen gaan uploaden ;)


Mag ook niet zonder toestemming hea ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
AvixDJ schreef:
lijkt me duidelijk wat het gaat worden :P

Enigzins al een reactie van Jordy ontvangen? en is er eventueel geen e-mail adres van hem of skype?

Verder lijkt het mij 'logisch' om het logo van hardtraxx wel in al het artwork te verwerken, aangezien we van hieruit tewerk gaan en vanalles zullen gaan uploaden ;)


Mag ook niet zonder toestemming hea ;)


Nee precies ! daarom vraag ik of er al antwoordt is van Jordy :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:09 
 
Hardtraxx Elite

Denk dat dat dan wel geplaatst zou zijn. Is voor Jordy denk ik sowieso lastig om te beslissen denk ik aangezien de site in de verkoop staat (en voorlopig nog wel blijft staan)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja maar ik vraag me af of hij het wel gelezen heeft. Anders had hij denk ik wel een berichtje teruggestuurd dat hij het gelezen heeft en er nog over nadenkt oid.
Ik snap wel dat we allemaal snel willen beginnen, maar het maakt in principe niet uit wanneer we nou beginnen. Ik denk dat we de reactie van Jordy wel gewoon kunnen afwachten. Misschien dat we dan in die tussentijd al wat tracks kunnen verzamelen, zodat we in ieder geval wat op voorraad hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:09 
 
Hardtraxx Elite

toffee schreef:
Ja maar ik vraag me af of hij het wel gelezen heeft. Anders had hij denk ik wel een berichtje teruggestuurd dat hij het gelezen heeft en er nog over nadenkt oid.
Ik snap wel dat we allemaal snel willen beginnen, maar het maakt in principe niet uit wanneer we nou beginnen. Ik denk dat we de reactie van Jordy wel gewoon kunnen afwachten. Misschien dat we dan in die tussentijd al wat tracks kunnen verzamelen, zodat we in ieder geval wat op voorraad hebben.

precies, zit geen haast achter dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Hoe staat het er inmiddels voor, nog iets gebeurt? Even dit topic reanimeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is er niet veel gebeurt. (Line App word niet gebruikt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:54 
 

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:slow: :slow: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner