Plugin challenge wint!
Ik stel voor om gewoon Sylenth te doen aangezien vrijwel iedereen die heeft?
En waarom niet?stefaneke wrote:Niet dus.M Unic wrote:Als iedereen FL gebruikt : 3xosc
Waarom een specifieke plugin, dat je zelf mag kiezen, maar je wel nog steeds maar 1 plugin mag gebruiken lijkt mij veel leuker.Casp wrote:Plugin challenge wint!
Dat klopt ja! Liefst wel harddance gerelateerd idd.Re-amp wrote:Dus het doel is om een track (of een stuk ervan) te maken met alleen spire?
Genre maakt niet uit neem ik aan, zolang het Harddance gerelateerd is? Zoja, dan wil ik wel Hardcore doen/proberenWant met Spire en een shitload fx vstjes kan ik wel een hardcore kick in elkaar draaien
Hoelang moet de snippet zijn?
Ik vind dit wel een goed idee, aangezien niet iedereen met dezelfde plugins even goed overweg kan als met andere plugins! Als je één bepaald soort plugin gaat gebruiken zijn er altijd mensen die al een voordeel hebben omdat ze sws al veel ermee werken, door iedereen zelf een plugin te laten kiezen houd je het leuker.Maximumraver wrote:Waarom een specifieke plugin, dat je zelf mag kiezen, maar je wel nog steeds maar 1 plugin mag gebruiken lijkt mij veel leuker.Casp wrote:Plugin challenge wint!