Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Competition #2
Plugin Challenge 52%  52%  [ 23 ]
Remake Challenge 48%  48%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 44
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2016 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben over een week weer in nederland, zal dan wel weer een deadline proberen te stellen maar ik denk eigenlijk dat er te weinig animo voor is om dit als maandelijkse competitie te doen. Zal thuis is ff brainstormen of we iets anders met dit topic kunnen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 13:53 
 
Hardtraxxer

RIP challenges.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 09:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aangezien Casp niet meer onder ons is (rust zacht)

Wie wil de taak van OP op zich nemen? Willen we dit topic uberhaupt weer oppakken? Ik hoor het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 19:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Ik zou dit best willen overnemen! Ik vind challenges altijd leuk. Wat voor challenge hebben jullie in gedachten? Kom met iets leuks :thumbsup:

Ik ga jou zometeen als OP maken zodat jij het kan aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 20:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Auteur gewijzigd naar Re-vamp
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 18:07 
 
Hardtraxxer

Iemand die dit nog leuk lijkt? Adaro 2011/2012 style remake ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 11:07 
 
Hardtraxxer

Ja opzich, lijkt me wel lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me ook leuk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 12:58 
 
Hardtraxxer

Dus....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 13:06 
 
Hardtraxxer

Weet niet hoeveel forum producers er nog actief zijn/hier ook daadwerkelijk aan mee willen doen, kost natuurlijk aardig wat tijd om het te maken en je moet je ook erop voorbereiden (wat ook weer tijd kost), voor 'Adaro 2011-2012' zou ik bijvoorbeeld even wat nummers moeten luisteren en dan bedenken hoe ik elementen daaruit kan gebruiken in een nieuw opzetje. Misschien dat het beter werkt als het via de Telegram groupchat gaat waar de activiteit veel hoger lijkt (en waarschijnlijk ook is, aangezien je nu in 1 maand tijd 2 reacties hebt), en je dus veel sneller een concreet plan kan maken met input van anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 23:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ben jij de next top producer? Geef je nu op voor PROJECT NEXT!

Oliver Heldens deed het, Martin Garrix óók en Lost Frequencies ook. En nu kan jij het! Van zolderkamer naar internationale top DJ. Produceer jij je eigen nummers, en zeggen al je vrienden dat je nu toch echt eens wat met je demo’s moet doen? Droom jij ervan later je boterham te kunnen verdienen met het produceren van je eigen muziek? Dan is Project Next dé competitie voor jou! SLAM!, Heldeep Records, en Strengholt Music Group gaan namelijk op zoek naar nog onontdekt toptalent en jij kunt je opgeven!

Wat houdt Project Next in?
Jij kunt je zelf gemaakte demo naar ons opsturen via onderstaand formulier. Uit alle ingezonden demo’s kiest een deskundige jury vier kandidaten. Deze vier kandidaten krijgen alle tools die echte top-DJ’s ook ter beschikking hebben. Je mag kiezen uit 20 toplines geschreven door hit-schrijvers. Je zult daarmee in de maand maart een hele nieuwe single moeten produceren. Om je te helpen krijg je workshops en feedback van Nederlandse top-DJ’s en media training zodat je voorbereid bent op eventuele interviews. Begin april kiest een nieuwe jury, samen met de luisteraars van SLAM! de uiteindelijke winnaar van Project Next!

Wat kun je winnen?
De winnaar van de competitie krijgt een release op Heldeep Records en zal te horen zijn op SLAM!. Ook mag de winnaar een set maken voor de SLAM! MixMarathon.

Hoe geef ik me op?
Wij willen jouw demo! Deze kun je tot 15 februari opsturen via onderstaand formulier. Uit alle ingezonden demo’s kiest een deskundige jury vier kandidaten. Als je een duo bent mogen jullie uiteraard ook samen meedoen. Denk je dat je een goede kans maakt voor de volgende ronde, houd dan de avond van 19 februari voor de zekerheid alvast vrij!

Meer info en aanmelden via http://www.slam.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SLAM_official schreef:
tl;dr

Hadden jullie 4 jaar geleden mee moeten komen, waren er 100 aanmeldingen vanuit hier geweest hehehe
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner