Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 85  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:23 

Hardtraxx Newbie

NyteMyre schreef:
Er mogen wel wat meer hardcore mashups gemaakt worden :(

Doe je ding?! :P
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:
Forbidden Phobia schreef:
misschien een keertje een mash-up van Chain Reaction? Out with a bang Answers en before the storm.. als je daar een mash-up van kan maken ben je echt een baas :worship:

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/43470116/file.html[/zippy]

Like thiz?

baas :worship: :worship: had alleen de climax van Before the storm liever dan die van out with a bang :P
perfecte chain reaction mash: intro out with a bang. vocals van Answers en dan die climax van before the storm dan was het nog beter geweest :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:09 

Hardtraxx Elite

baas :worship: :worship: had alleen de climax van Before the storm liever dan die van out with a bang :P
perfecte chain reaction mash: intro out with a bang. vocals van Answers en dan die climax van before the storm dan was het nog beter geweest :thumbsup:

Tja, bij Answers zit er bijna altijd wel iets onder bij de vocals dus dat klinkt dan niet helemaal lekker. Daarom heb ik vocals van Lellebel, hoe vind je dat?
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:54 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:

Tja, bij Answers zit er bijna altijd wel iets onder bij de vocals dus dat klinkt dan niet helemaal lekker. Daarom heb ik vocals van Lellebel, hoe vind je dat?

klinkt vet! heb er geen probleem mee! :D
misschien vraag ik teveel maar zou je ook een mash-up van Vermin, fight en Another Blackout van Wavolizer kunnen maken?

zo: intro van Fight dan de vocals van Another Blackout en de climax van vermin? 3 platen die steeds vetter worden hoevaker ik ze luister :P
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:05 

Hardtraxx Elite

klinkt vet! heb er geen probleem mee! :D
misschien vraag ik teveel maar zou je ook een mash-up van Vermin, fight en Another Blackout van Wavolizer kunnen maken?

zo: intro van Fight dan de vocals van Another Blackout en de climax van vermin? 3 platen die steeds vetter worden hoevaker ik ze luister :P

Heb geen nummers van beide artiesten. Ik luister dat soort Hardstyle niet echt, sorry.
Bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

dat is dan weer jammer :P
Bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:52 

Hardtraxx Addict

Ben weer terug van vakantie, had zin om weer wat te knutselen :P dus hier een nieuwe mash, misschien dat het een en ander nog verandert. Just for fun :)

edit: verwijderd
Bericht Geplaatst op 06 aug 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

Hij is weer geniaal :worship:

Zou alleen bij 2.25 niet 2 keer 'Evolve' doen, klinkt niet echt :P
Bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:21 

Hardtraxx Elite

Vette mashup man!
Bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:11 

Hardtraxx Addict

Thanks, mannen! :) @Patrick; heb ik eigenlijk bewust zo gedaan, omdat je het eerst gefilterd hoort en het daarna nog even 'voor de duidelijkheid' in hoort 'klappen' .. :P
Bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:34 

Hardtraxxer

Dat is weer een leuke Mash :yay: Alleen dat 2x Evolve vond ik ook niet zo passen, maar voor de rest :love:

Heb ook weer een nieuwe Mash gemaakt. Ditmaal van Headhunterz! Hij is een beetje hard geworden :lol:

Hoor graag wat jullie ervan vinden. Heb ook mijn naam veranderd van The Punisher naar Dark Buster.

[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/94684508/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 20:15 

Hardtraxxer

Niemand? :cry:
Bericht Geplaatst op 11 aug 2012 14:57 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Niemand? :cry:

Zal ik er maar wat over zeggen dan. Vind het namelijk echt een geslaagde mash-up, vind hem alleen wat te chaotisch bij bepaalde stukken. Misschien nog ergens een korte break ergens ofzo. Verder niet echt wat aan op te merken ofzo. Vind hem tot nu toe je beste mash-up! Een mash-up van Zany lijkt me erg vet, miss een idee voor je volgende mash? :innocent:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:04 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:

De eerste mid-intro vind ik ook wat rommelig klinken, die screeches en die vocals maken het beetje rommelig. Het is verder wel strak, daar niet van :) Dan het 2e stuk, vind ik ook weer rommelig. Ik vind het wel vet gedaan en bedacht, maar het klinkt iets chaotisch. Die 'schreeuw' screech die er hele tijd tussendoor zit, die is het meest vervelend :P
Dan het stuk met de vocals van Nikkita, dat klinkt dan wel weer lekker :D Ook wel 'druk', maar niet storend.
Het stuk met de Gym en de screech erbij dat is ook grappig, alleen het klinkt wel wat 'geknipt'. Vind ik dan persoonlijk wat minder mooi. Wel leuk dat je ook je eigen twistjes eraan geeft en niet alleen het origineel laat voor wat het is.
Het rag stuk van Age of Reversed Bass is dan wel leuk gedaan, haha. Dat heb je goed neergezet.
Bij jouw stukjes krijg ik wel elke keer het gevoel van een 'mash up'. Je hoort zoveel verschillende stukjes er even tussendoor, die je af en toe ook weer terug laat komen. Vind ik nice :) ik vind dit niet je beste, maar wel weer tof gedaan.

Om even de rest ook tevreden te stellen :P, heb ik die 2 keer "Evolve" eruit gehaald. Dus hierbij de volledige versie (kun je nu ook downloaden):
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:
misschien een keertje een mash-up van Chain Reaction? Out with a bang Answers en before the storm.. als je daar een mash-up van kan maken ben je echt een baas :worship:

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/43470116/file.html[/zippy]

Like thiz?

Heel lekker <3
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Om even de rest ook tevreden te stellen :P, heb ik die 2 keer "Evolve" eruit gehaald. Dus hierbij de volledige versie (kun je nu ook downloaden):

:loving:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:04 

Hardtraxxer

Klos schreef:
JefQ schreef:

De eerste mid-intro vind ik ook wat rommelig klinken, die screeches en die vocals maken het beetje rommelig. Het is verder wel strak, daar niet van :) Dan het 2e stuk, vind ik ook weer rommelig. Ik vind het wel vet gedaan en bedacht, maar het klinkt iets chaotisch. Die 'schreeuw' screech die er hele tijd tussendoor zit, die is het meest vervelend :P
Dan het stuk met de vocals van Nikkita, dat klinkt dan wel weer lekker :D Ook wel 'druk', maar niet storend.
Het stuk met de Gym en de screech erbij dat is ook grappig, alleen het klinkt wel wat 'geknipt'. Vind ik dan persoonlijk wat minder mooi. Wel leuk dat je ook je eigen twistjes eraan geeft en niet alleen het origineel laat voor wat het is.
Het rag stuk van Age of Reversed Bass is dan wel leuk gedaan, haha. Dat heb je goed neergezet.
Bij jouw stukjes krijg ik wel elke keer het gevoel van een 'mash up'. Je hoort zoveel verschillende stukjes er even tussendoor, die je af en toe ook weer terug laat komen. Vind ik nice :) ik vind dit niet je beste, maar wel weer tof gedaan.

Thanks voor de feedback! Sommige stukken zijn inderdaad wat druk, maar dat komt omdat ik altijd teveel wil doen. Ik probeer gewoon altijd om minimaal twee elementen in de Mash te stoppen of het stuk moet van zichzelf al chaotisch zijn. Het is idd niet mijn beste. Dat vind ik nog steeds die van The Machine. Ga nu aan de slag met een zany mash :clap:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:28 

Hardtraxx Addict

Ja, dat je teveel wil, dat snap ik :P heb ik ook vaak. Later haal ik veel weer weg. Helpt ook vaak als je poosje je stukjes niet hebt geluisterd en later weer terug luistert. Merk je vaak wel of je iets niet lekker vindt klinken (bij mij althans, haha). Deze D&R mash heb ik eigenlijk zo min mogelijk 'eigen' dingetjes gegeven, in de hoop dat ik het niet te druk zou maken (maakt hem misschien wel iets minder bijzonder).
Bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:13 

Hardtraxx Addict

Hey kerols,
Hier een soort van "prototype" van een mash-up die ik ooit wilde maken, maar waar uiteindelijk niks mee gedaan is. Ik vond hem vandaag ergens terug in een verloren mapje tijdens het opruimen van mijn computer
Hij is niet geweldig, misschien doe ik hem nog wel eens over als ik zin heb ofzo :P
Dus voor de liefhebbers
Frontliner - Spacer's Dust (Mash-Up/Tool)
[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/11052379/file.html[/zippy]
(BTW: er zit een foutje in het volume ergens bij 1 minuut 50 ongeveer)
Reacties mogen altijd, hoeft niet :D
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een mash-up zo goed als af, maar wanneer ik hem afspeel dan 'slaat hij in het rood' (3,4 db) op momenten dat je twee fragmenten tegelijk treft. Ik heb dit proberen op te lossen door compressors toe te passen, maar dan hoor je één van de twee fragmenten nauwelijks meer. Heeft iemand enig idee hoe en of waarmee ik dit op kan lossen of is het wel met een compressor op te lossen en heeft iemand tips bij het 'compressen'? Dan is de mash-up af en kan ik hem online zetten en wellicht er iemand blij mee maken! Thanx! ^^
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:43 

Hardtraxx Elite

Dylan-E - So Skinny High Love Anthem:

Reacties/Tips?
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:44 

Maximum schreef:
Jongens ik zit met een probleem. Ik heb een mash-up zo goed als af, maar wanneer ik hem afspeel dan 'slaat hij in het rood' (3,4 db) op momenten dat je twee fragmenten tegelijk treft. Ik heb dit proberen op te lossen door compressors toe te passen, maar dan hoor je één van de twee fragmenten nauwelijks meer. Heeft iemand enig idee hoe en of waarmee ik dit op kan lossen of is het wel met een compressor op te lossen en heeft iemand tips bij het 'compressen'? Dan is de mash-up af en kan ik hem online zetten en wellicht er iemand blij mee maken! Thanx! ^^

Wel op 0 dB masteren he?

En anders in FL de limiter erover heen.....
op 0dB is t altijd goed.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:57 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Mystery - 4 O´Clock :yawn:

?

@ Dylan-e
Vind de tracks eerlijk gezegd totaal niet bij elkaar passen. Qua overgang wel leuk, maar veel te makkelijk imo!
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Maximum schreef:

Wel op 0 dB masteren he?

En anders in FL de limiter erover heen.....
op 0dB is t altijd goed.

Jah ik wil hem juist op 0 dB hebben, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg zonder dat je één van de twee fragmenten nauwelijks meer hoort. Mij is ook verteld dat als je de limiter op het master volume zet het geheel niet meer mooi uit de verf komt, omdat verschillende geluiden elkaar dan 'wegdrukken'.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:57 

Hardtraxx Elite

http://soundcloud.com/djdylan-e/dylan-e ... ge-mash-up

^^
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner