Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 16:58 

Hardtraxxer

@JefQ: op minuut 2:56 daar zou ik de bassen onderuit halen tot 3:03, klinkt erg rommelig!
Voor de rest zeer lekker dit, ik pak hem mee maar vraag ff of je die basse eruit wilt halen haha :D

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 17:04 

Hardtraxxer

xypes schreef:
@JefQ: op minuut 2:56 daar zou ik de bassen onderuit halen tot 3:03, klinkt erg rommelig!
Voor de rest zeer lekker dit, ik pak hem mee maar vraag ff of je die basse eruit wilt halen haha :D

gr

In de wildstylez mash-up neem ik aan? Is denk ik met omzetten fout gegaan want er zit daar geen extra bass of wat dan ook. Als ik nu ook het bestand bekijk en hem daarin luister, zit die er op dat punt niet in. Heel raar!

Edit: Geprobeerd er uit te halen, maar die bass komt erin tijdens het exporteren... Heel raar, maar denk dat er ergens een fout in het bestand zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 23:47 

JefQ, in de B-front mashup begin je vet met de development / darkside (weet nooit welke dat is) tegelijk met FTG en een andere kick? In de opbouw van chemical / scary noises is het vet dat je de kickrolls pakt inclusief de vocal. Daarna ga je alleen de mist in met de late kick van scary noises icm de vocals. Je cue't de vocal een beat te laat!

Daarna hoorde ik ook dat stuk wat xypes zei, klonk echt ubermaf. Zal wel niet de bedoeling zijn. Daarna vind ik het vaak wat rommelig klinken helaas. Ik denk niet dat het vaak kan om veel stukken tegelijk te laten draaien. Ik zou er dan voor kiezen om vooral vocals te teasen tijdens gewone midintro's / climaxjes, en in de opbouw hooguit wat screeches en vocals over elkaar heen te laten komen zoals je dat op het begin doet. Tijdens de climaxen klinkt het gewoon net iets te druk imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 11:21 

Hardtraxxer

Thanks voor de uitgebreide feedback! Wat je zegt met Chemical heb ik juist expres zo gedaan. Vond die stilte juist wel iets toevoegen aan de drukte die de mid van Scary Noises brengt! Die intro is Development met de vocals van FTG. En geluidjes van Haunted.

Beetje jammer dat er een fout in het bestand zit van de Wildstylez Mash Up. Ik luister hem gewoon in het bestand en daar zit die fout niet in... Net alsof er ineens een harde windvlaag te voorschijn komt. Daar klinkt die ook totaal niet druk. Al 3x geprobeerd aan te passen, maar elke keer zit die 'windvlaag' er weer in, maar dan weer op een andere plek. Beetje zonde! Doet heel erg afbreuk aan wat ik beluister in het bestand :(

Edit: Heb het stuk waar de fout zit er maar uit gehaald, dus nu ziet die random bass er niet meer in. Enjoy!

The Punisher - Wildstylez Mash-Up
[zippy]http://www31.zippyshare.com/v/23836537/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:12 

Hardtraxxer

@JefQ, kun je eens kijken bij die B-Front rmx hoe het komt en het zonder die kicks proberen?
Die eruit proberen te halen dus op de één of andere manier :)

gr Xypes

PS: als het niet lukt kun je ook (als je het wilt) het hele bestand doorsturen dat ik het probeer om te zetten fzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:39 

Hardtraxxer

xypes schreef:
@JefQ, kun je eens kijken bij die B-Front rmx hoe het komt en het zonder die kicks proberen?
Die eruit proberen te halen dus op de één of andere manier :)

gr Xypes

PS: als het niet lukt kun je ook (als je het wilt) het hele bestand doorsturen dat ik het probeer om te zetten fzo?

Bij de B-Front Mash valt het toch wel mee? Valt niet echt op volgens mij... Ik kan het alleen herstellen door het eruit te knippen, maar dan past de overgang niet meer. Als ik weer in dat bestand ga werken, dan krijg ik weer hetzelfde probleem. En om hem nou helemaal op nieuw in elkaar te zetten haha! Zit toch wel veel werk in! Ik maak mijn mashes in Mixmeister en je kan hem alleen daarmee omzetten, dus dat gaat hem niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:24 

Hardtraxxer

Nog een Mash-Up van mijn kant!

The Punisher - The Machine Mash-Up
[zippy]http://www57.zippyshare.com/v/81500744/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

Hele vette mashup hoor Jef :thumbsup:
Loopt allemaal weer zeer vloeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:37 

Hardtraxxer

Thanks man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 11:04 

Hardtraxx Addict

Nieuwe Activator Mash-Up. De "final" versie :D
Feedback is zeer welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 19:36 

Hardtraxxer

Mijn nieuwste mashup ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:18 

Hardtraxxer

Dragenser schreef:
Mijn nieuwste mashup ^^

Mooie mashup :)

Hier is een mashup die ik heb gemaakt van 2 Da Tweekaz tracks :)
[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/48556122/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:59 

Hardtraxxer

Mash-up van Activator met de volgende tracks: One I Love & Everything

Activator - One I Love (B2dp Mash-up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 11:28 

Hardtraxx Addict

hsgroningen schreef:

Feedback is zeer welkom!

Niemand? Dit heeft me wel even wat werk gekost, een beetje feedback zou ik waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 11:47 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Thanks voor de uitgebreide feedback! Wat je zegt met Chemical heb ik juist expres zo gedaan. Vond die stilte juist wel iets toevoegen aan de drukte die de mid van Scary Noises brengt! Die intro is Development met de vocals van FTG. En geluidjes van Haunted.

Beetje jammer dat er een fout in het bestand zit van de Wildstylez Mash Up. Ik luister hem gewoon in het bestand en daar zit die fout niet in... Net alsof er ineens een harde windvlaag te voorschijn komt. Daar klinkt die ook totaal niet druk. Al 3x geprobeerd aan te passen, maar elke keer zit die 'windvlaag' er weer in, maar dan weer op een andere plek. Beetje zonde! Doet heel erg afbreuk aan wat ik beluister in het bestand :(

Edit: Heb het stuk waar de fout zit er maar uit gehaald, dus nu ziet die random bass er niet meer in. Enjoy!

Klinkt leuk, deze gaat mee :)
Sommige stukjes zijn nog wat slordig, maar klinkt zeker niet slecht.

Edit: zal vast aan mij liggen, maar ik kan me de titel van de track @ 3.20 niet herinneren, iemand die me hierbij kan helpen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 11:55 

Hardtraxx Addict

hsgroningen schreef:
hsgroningen schreef:

Feedback is zeer welkom!

Niemand? Dit heeft me wel even wat werk gekost, een beetje feedback zou ik waarderen.

Heb echt een schijthekel aan Activator, maar heb hem toch maar even geluisterd :P
Klinkt allemaal erg strak, ken de originele tracks niet, dus als je had gezegd dat het 1 track was had ik het zo geloofd :)
Balen dat ik de tracks echt 3x niks vind, anders had ik hem zeker meegenomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 14:15 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
JefQ schreef:

Klinkt leuk, deze gaat mee :)
Sommige stukjes zijn nog wat slordig, maar klinkt zeker niet slecht.

Edit: zal vast aan mij liggen, maar ik kan me de titel van de track @ 3.20 niet herinneren, iemand die me hierbij kan helpen? :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 16:20 

Hardtraxx Elite

[zippy]http://www27.zippyshare.com/v/70525397/file.html[/zippy]

Crypsis Mashup, benieuwd wat jullie ervan vinden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

ik vind 'm erg lekker gaat ook mee en word zeker gedraaid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:50 

Hardtraxx Elite

Forbidden Phobia schreef:

Thanks! Laat maar eens een keer wat horen wat de mensen ervan vonden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:

mog in het jongerencentrum draaien.. niet groot stuk of 40 mensen waren er maar het ging goed los toen ik deze draaide! kreeg nog complimenten over de mash-up had aangegeven dat ik deze zou gaan draaien. :thumbsup:
misschien een keertje een mash-up van Chain Reaction? Out with a bang Answers en before the storm.. als je daar een mash-up van kan maken ben je echt een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

E-Q-Lizer schreef:
Nieuwe Mashup: http://soundcloud.com/e-q-lizer/zatox-e ... r-ft-jolle

Zatox:

Creation
Ear Fucking
Andromeda

Enjoy! :thumbup:

heb je hier nog een link van? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 14:34 

Hardtraxx Elite

CyrilHS schreef:

mog in het jongerencentrum draaien.. niet groot stuk of 40 mensen waren er maar het ging goed los toen ik deze draaide! kreeg nog complimenten over de mash-up had aangegeven dat ik deze zou gaan draaien. :thumbsup:
misschien een keertje een mash-up van Chain Reaction? Out with a bang Answers en before the storm.. als je daar een mash-up van kan maken ben je echt een baas :worship:

Zal binnenkort eens wat proberen, iig thanks voor het draaien man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:53 

Hardtraxx Elite

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/43470116/file.html[/zippy]

Like thiz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:12 

Hardtraxxer

Er mogen wel wat meer hardcore mashups gemaakt worden :(
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner