@Zatio, heb hem even beluisterd:
De intro klinkt goed, misschien dat Dancing wat meer naar voren mocht komen

De mid-intro vind ik goed bedacht alleen niet zo lekker uitgewerkt. Het klinkt iets te druk, heb het idee dat sommige stukjes elkaar wegdrukken. Van 0.46 tot 1.10 valt er elke keer zo'n screech tussen die daar niet lekker tussen past (in mijn oren dan

). Ik weet niet of je die tingels van Dancing daar nu ook onder hoort?
2e stuk van de mid-intro (1.11 - 1.43) vind ik al wat lekkerder, ook al is die misschien net zo 'druk', geeft wel een bepaalde drive.
In de break laat je Disturbia er subtiel bij komen, ik zou dan alleen als er weer een kick in dreunt van Vampires Dream, Disturbia even weer wat weglaten om vervolgens weer subtiel op te laten komen oid.
Zodra de climax erin klapt vind ik het weer behoorlijk chaotisch, alsof je 2 tracks echt door elkaar hoort lopen. Als je dat netter zou kunnen maken, alsof het 1 track is met verschillende sounds, zou het stukken beter zijn

Dancing staat wat meer op de voorgrond en Disturbia meer op de achtergrond en die 2 screeches lopen totaal verschillend van elkaar waardoor het dus zo druk lijkt. Op en samen met elkaar lijken ze off-beat. Klinkt niet lekker.
Ik vind je idee verder tof, klinkt helaas mij soms te druk in de oren en dus niet lekker.