Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
ijsklontje schreef:
Een maat van me en ik zijn een tijdje geleden begonnen met het maken van mash-ups en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening :thumbup:

laat me maar weten wat jullie er van van vinden :thumbsup:








Er staan er nog een paar meer mash-ups op onze soundcloud ^^

Een like op facebook is natuurlijk ook altijd welkom :cool: https://www.facebook.com/oitowndreamteam?fref=ts


Het idee achter jullie eerste mashup is best leuk, echter vind ik Big Fat Bass Record erg misplaatst, dus ik zou die dan gewoon eruit laten.
Ook jullie tweede mashup is wel leuk gedaan, zorg er alleen voor dat er geen twee vocalen door elkaar lopen, dit doet afbreuk aan de plaat. Daarnaast komt de tweede climax wel erg abrupt op.
Derde mashup klinkt slordig in de climaxen, daarnaast heb ik het idee dat er hier veel verschil in geluidskwaliteit is tussen de verschillende nummers die jullie hebben gebruikt. Daarnaast denk ik dat jullie te veel verschillende climaxen hebben gebruikt, waardoor dit een erg onsamenhangend geheel is. Probeer de volgende keer wat minder platen te gebruiken.
Ook de vierde mashup zit in mijn ogen slordig in elkaar. De overgangen naar een ander nummer zijn op een vreemd moment en ook hier mist de samenhang tussen de nummers. (Push it to the limit en We won't die snap ik, maar dan is Every Fucking Day een nummer dat er totaal niet tussen past)

Kortom, jullie hebben inspiratie zat, probeer alleen niet te veel platen in een nummer te willen stoppen want dat doet vaak afbreuk aan de gehele mashup. Let daarnaast op de timing, zodat het ook wel een logisch geheel blijft.
Daarnaast nog een tip voor op het forum, voor wat hoort wat natuurlijk, probeer zelf ook even feedback te leveren des te sneller zullen jullie ook van feedback voorzien worden :thumbup:


Bedankt voor de uitgebreide tips, aan dit soort feedback hebben we iets!

Ondanks dat jij de eerste mashup misplaatst vind is dit juist de mashup waarbij wij de meeste positieve feedback van krijgen en het vaakst gedownload is ;)
En wij gebruiken altijd 320kbs nummers voor onze mashups :thumbup:

Voor de rest heb ik weinig meer te melden over je feedback en zullen wij je tips zeker gebruiken bij onze volgende mashups :)

(Ik ben er pas sinds vandaag achtergekomen dat er ook een forum voor mashups is dus ik zal hier vanaf vandaag ook wat vaker op kijken en reageren natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:38 
 
Hardtraxx Elite

phoenix schreef:
Ben bezig geweest met een frequencerz mash. Is nog niet af. Hoor 't graag als mensen comments/tips/ideeën hebben.
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html[/zippy]
http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html
Ik heb de volgende platen gebruikt:
Rich MF
Raw & Uncut
Voice of Gaia
Revolution
Tomorrow & Beyond (Lars Min Edit)
No Escape
Fatality
Incoming
Hollow


Ik vindt het een rommelige mashup eigenlijk. De vocals en sommige sounds zijn niet mooi afgewerkt, en zijn te droog, met name de revolution screech die je gebruikt in de 2e climax. Wat reverb (en evt delay) erop zou het wat mooier en vloeiender laten klinken. Ook vind ik het jammer dat je een andere kick gebruikt bij bijvoorbeeld het intro en de climax. Hierdoor gaan de screeches en melodie van de huidige plaat niet mooi klinken. Hopelijk heb je iets aan mijn tips. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van hierboven heb ik volgens mij al feedback gegeven tenzij ik wat over het hoofd heb gezien.

Ben weer bezig geweest met een aantal tracks :) Ben benieuwd wat je vindt.
Laat even weten of je andere ideeen hebt of dat je iets juist weg zou laten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 17:46 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Van hierboven heb ik volgens mij al feedback gegeven tenzij ik wat over het hoofd heb gezien.

Ben weer bezig geweest met een aantal tracks :) Ben benieuwd wat je vindt.
Laat even weten of je andere ideeen hebt of dat je iets juist weg zou laten :)


Vind 'm heel erg vet moet ik zeggen, het enige wat ik zou doen is in het middenstuk wat meer teasen naar Fight The Resistance. De rest is top :thumbsup:

Heb zelf ook even een simpele mash up gemaakt :P

[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/h5flnGYI/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het idee is top, maar word een beetje gek van the 'lets get fucked up' vocals haha.
:D

Ik dacht vandaag aan vroeger :) Dus ben weer een uurtje bezig geweest met een van de meest iconische platen.
Tracks gebruikt:
Southstylerz - Wraow
Donkey Rollers - Overcome
Clive King - Pure Cocaine
Showtek FTS
Southstylerz - Pounding Senses
The Prophet - Cocaine Bizznizz
DJ Duro - Cocaine Motherfucker
Tatanka Project - Floor Massacre
DJ Zany - The Sound Of The Beast

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het nummer heet toch echt Wraow, maar dat terzijde :P. Ik vind het voor een uurtje werk echt goed gelukt. Geen storende overgangen, nice stukjes gepakt etc. Wat ik minder vind is die 'cocaine' vocal in je eerste mid en ik vind het stukje van Wraow samen met SOTB niet heel lekker. Stukken minder krachtig dan wat daarvoor komt. Verder; nice job!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Het nummer heet toch echt Wraow, maar dat terzijde :P. Ik vind het voor een uurtje werk echt goed gelukt. Geen storende overgangen, nice stukjes gepakt etc. Wat ik minder vind is die 'cocaine' vocal in je eerste mid en ik vind het stukje van Wraow samen met SOTB niet heel lekker. Stukken minder krachtig dan wat daarvoor komt. Verder; nice job!


Thanks! Ik kom er denk ik niet vanaf om te zeggen dat het een kleine typ fout KS aangezien de w verreweg van de p ligt :P

Ik ga zeker proberen de drive erin te houden! Misschien was de combinatie sound of the beast met wrauw wat minder gelukt vanwege de eerste mid vanwege zijn kicks idd. Vond het wel lekker relaxed klinken wat de nostalgie echt naar boven brengt. Eens even kijken of ik wat kan vinden om het te laten passen.

Enige overgang waar ik me nog aan stoor is van wroaw naar pounding senses... De fade out heeft hij niet gepakt en hoor je dus ineens een abrupte stop in de swirldown.

Die cocaïne vocal was ook niet selectief maar meer luiheid ik had de verkeerde plaat gebruikt en heb hem gewoon laten staan haha. Thanks voor de feedback !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap ook wel dat het zo in een uurtje niet perfect kan zijn, maar vind het al aardig leuk ^^ Oude tracks zijn tegenwoordig sowieso favoriet bij mij. No problem, succes er nog mee. Ik heb ook al een poosje het plan in mijn hoofd om een mash-up te doen van veel oudere tracks. Misschien binnenkort een keer :P Wordt wel weer eens tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik snap ook wel dat het zo in een uurtje niet perfect kan zijn, maar vind het al aardig leuk ^^ Oude tracks zijn tegenwoordig sowieso favoriet bij mij. No problem, succes er nog mee. Ik heb ook al een poosje het plan in mijn hoofd om een mash-up te doen van veel oudere tracks. Misschien binnenkort een keer :P Wordt wel weer eens tijd


Ik ben erg benieuwd dan !

Btw, ik heb even je tips meegenomen en er een 'hard edit' van gemaakt. Hopelijk is dit wat je bedoelde :)


Deze is ook wat meer afgewerkt :)

PS
Ik luister hem nu voor het eerst na. Energie is wel wat minder enzo vanwege dezelfde kicks steeds haha Ik stel ze straks alle bij wel beschikbaar als free
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 21:21 
 
Hardtraxx Addict

[*][*]
Nuracore schreef:
Klos schreef:
Ik snap ook wel dat het zo in een uurtje niet perfect kan zijn, maar vind het al aardig leuk ^^ Oude tracks zijn tegenwoordig sowieso favoriet bij mij. No problem, succes er nog mee. Ik heb ook al een poosje het plan in mijn hoofd om een mash-up te doen van veel oudere tracks. Misschien binnenkort een keer :P Wordt wel weer eens tijd


Ik ben erg benieuwd dan !

Btw, ik heb even je tips meegenomen en er een 'hard edit' van gemaakt. Hopelijk is dit wat je bedoelde :)


Deze is ook wat meer afgewerkt :)

PS
Ik luister hem nu voor het eerst na. Energie is wel wat minder enzo vanwege dezelfde kicks steeds haha Ik stel ze straks alle bij wel beschikbaar als free

Klinkt goed man! Is dat geluidje op 3.33 de bedoeling? Klinkt imo een beetje vreemd daar. Chill dat je in de intro genoeg elementjes hebt verwerkt om hem lekker te kunnen teasen! Ben het met je eens wat betreft het gebruik van maar een kick. Ik had persoonlijk op het tweede gedeelte van de climax van overcome geen vocalen gedaan, maar ben dan ook een groot fan van dat nummer.

Ik heb nog eens kritisch naar mijn freqmash gekeken en het een en ander aangepast. Hij is nog niet af, moet nog goede opvulling vinden voor de "gaatjes" die er nu nog inzitten :$

[zippy]http://www78.zippyshare.com/v/oguaQXDp/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 22:04 
 
Hardtraxxer

phoenix schreef:
[*][*]
Nuracore schreef:
Klos schreef:
Ik snap ook wel dat het zo in een uurtje niet perfect kan zijn, maar vind het al aardig leuk ^^ Oude tracks zijn tegenwoordig sowieso favoriet bij mij. No problem, succes er nog mee. Ik heb ook al een poosje het plan in mijn hoofd om een mash-up te doen van veel oudere tracks. Misschien binnenkort een keer :P Wordt wel weer eens tijd


Ik ben erg benieuwd dan !

Btw, ik heb even je tips meegenomen en er een 'hard edit' van gemaakt. Hopelijk is dit wat je bedoelde :)


Deze is ook wat meer afgewerkt :)

PS
Ik luister hem nu voor het eerst na. Energie is wel wat minder enzo vanwege dezelfde kicks steeds haha Ik stel ze straks alle bij wel beschikbaar als free

Klinkt goed man! Is dat geluidje op 3.33 de bedoeling? Klinkt imo een beetje vreemd daar. Chill dat je in de intro genoeg elementjes hebt verwerkt om hem lekker te kunnen teasen! Ben het met je eens wat betreft het gebruik van maar een kick. Ik had persoonlijk op het tweede gedeelte van de climax van overcome geen vocalen gedaan, maar ben dan ook een groot fan van dat nummer.

Ik heb nog eens kritisch naar mijn freqmash gekeken en het een en ander aangepast. Hij is nog niet af, moet nog goede opvulling vinden voor de "gaatjes" die er nu nog inzitten :$

[zippy]http://www78.zippyshare.com/v/oguaQXDp/file.html[/zippy]

Leuke mashup en ook goede overgangen gebruikt :D

hierbij een simpele mashup van mij van 2 tracks van The Anarchist :) [zippy]http://www17.zippyshare.com/v/3NS5iqUy/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Het is wat je zelf al zegt een vrij simpele mash up, niet veel meer dan wat knip en plak werk. De platen zelf vind ik persoonlijk niet heel bijzonder dus vind de mash up zelf ook niet echt interessant.

Ik zelf had deze nog in de kast liggen van een jaar of wat terug :P

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/NmdsN72C/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Het is wat je zelf al zegt een vrij simpele mash up, niet veel meer dan wat knip en plak werk. De platen zelf vind ik persoonlijk niet heel bijzonder dus vind de mash up zelf ook niet echt interessant.

Ik zelf had deze nog in de kast liggen van een jaar of wat terug :P

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/NmdsN72C/file.html[/zippy]


Hahahhaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Destination schreef:
Het is wat je zelf al zegt een vrij simpele mash up, niet veel meer dan wat knip en plak werk. De platen zelf vind ik persoonlijk niet heel bijzonder dus vind de mash up zelf ook niet echt interessant.

Ik zelf had deze nog in de kast liggen van een jaar of wat terug :P

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/NmdsN72C/file.html[/zippy]


Hahahhaa


Leuke bedoeling ook achter de mash! Beetje jammer dat er 2 vocals door elkaar lopen, maar dit is bij zo'n idee bijna niet te voorkomen. Ben benieuwd naar de complete versie.

Hierbij een mashup van mijn kant. Wederom meegedaan aan de Reverze contest van The Vision. Helaas niet gewonnen. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

[zippy]http://www57.zippyshare.com/v/s5c3BAIM/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:10 
 
Hardtraxxer

JefQ schreef:
Antergy schreef:
Destination schreef:
Het is wat je zelf al zegt een vrij simpele mash up, niet veel meer dan wat knip en plak werk. De platen zelf vind ik persoonlijk niet heel bijzonder dus vind de mash up zelf ook niet echt interessant.

Ik zelf had deze nog in de kast liggen van een jaar of wat terug :P

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/NmdsN72C/file.html[/zippy]


Hahahhaa


Leuke bedoeling ook achter de mash! Beetje jammer dat er 2 vocals door elkaar lopen, maar dit is bij zo'n idee bijna niet te voorkomen. Ben benieuwd naar de complete versie.

Hierbij een mashup van mijn kant. Wederom meegedaan aan de Reverze contest van The Vision. Helaas niet gewonnen. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

[zippy]http://www57.zippyshare.com/v/s5c3BAIM/file.html[/zippy]


Toffe Mash-Up. Reverze anthems zijn sowieso altijd goed :thumbsup:

Ik heb zelf vanmiddag ook een soort van Mash-Up gemaakt maar dit wel gewoon op mijn dj controller.
Ik weet niet of jullie de Breaking Bad remixes kennen van youtube maar dit bracht mij op ideeën:




Ik heb deze nummers ook gebruikt voor het mixen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

[zippy]http://www72.zippyshare.com/v/pFaNd4gF/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:50 
 


Zo simpel dat ik eigenlijk niet weet of die hier wel mag staan maar anders hoor ik het wel :$
@Rigity, haha die is best leuk gedaan xd Op sommigen stukjes bijvoorbeeld 2:24 klinkt het alleen een beetje druk. Voor de rest prima, ik neem hem mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Crew

Die van Code Black is nog niet uit toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Kleine mash-up van de een aantal Zany-tracks.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Pavo & Zany - Orgasmo
Zazafront - Dikke Vette Bassplaat
Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 21:30 
 
Hardtraxxer

kevin-field schreef:


Kleine mash-up van de een aantal Zany-tracks.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Pavo & Zany - Orgasmo
Zazafront - Dikke Vette Bassplaat
Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)


Zeker leuk gedaan alleen ik vond de vocals van octavius een beetje storend en dat de opbouw naar octavius niet doorzet (word afgekapt voor de vocal van Dikke Vette Bassplaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rigity schreef:
kevin-field schreef:


Kleine mash-up van de een aantal Zany-tracks.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Pavo & Zany - Orgasmo
Zazafront - Dikke Vette Bassplaat
Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)


Zeker leuk gedaan alleen ik vond de vocals van octavius een beetje storend en dat de opbouw naar octavius niet doorzet (word afgekapt voor de vocal van Dikke Vette Bassplaat)


In deze commentaar kan ik me wel vinden.

Verder klinkt de overgang rond 2:32 zeer plots, de eerste bass wordt hier ook helemaal weggedrukt.
Stuk vanaf 3:34 klinkt goed samen.

Leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ik heb nog eens kritisch naar mijn freqmash gekeken en het een en ander aangepast. Hij is nog niet af, moet nog goede opvulling vinden voor de "gaatjes" die er nu nog inzitten :$

[zippy]http://www78.zippyshare.com/v/oguaQXDp/file.html[/zippy]


Klinkt al veel beter dan de oorspronkelijke opzet.
Leuke mashup :thumbsup:

Alleen op 4:45 wanneer Revolution erbij komt klinkt in mijn oren niet helemaal correct.
Combinatie past precies niet 100% bij elkaar.

Mashup spreekt me vooral aan omdat ik vorig jaar ook het idee had om een Frequencerz mashup te maken.
Uiteindelijk is het een Fusion mashup geworden en het resultaat is een algemene mashup waarbij ik toch zeker zo'n 20 nummers heb gebruikt. :lol:
Telkens zeer korte samples en toch geprobeerd een deftige opbouw & climax enzo te creëren.

De rode draad in de mashup is Positive Anarchy en Pattern 1.
Het begin is eruit geknipt, dat had alleen maar een meerwaarde om in te mixen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 18:45 
 
Hardtraxx Addict

Woutr schreef:
Uiteindelijk is het een Fusion mashup geworden en het resultaat is een algemene mashup waarbij ik toch zeker zo'n 20 nummers heb gebruikt. :lol:
Telkens zeer korte samples en toch geprobeerd een deftige opbouw & climax enzo te creëren.

De rode draad in de mashup is Positive Anarchy en Pattern 1.
Het begin is eruit geknipt, dat had alleen maar een meerwaarde om in te mixen.



Klinkt vet man, zit technisch goed in elkaar. Praktisch is het wel veelste druk om echt op los te gaan denk ik. Op 2.39 lijkt net niet helemaal goed te lopen.
Hier een verder geupdated versie van me frequencerz mash, heb alle feedback geprobeerd te verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Woutr schreef:
Uiteindelijk is het een Fusion mashup geworden en het resultaat is een algemene mashup waarbij ik toch zeker zo'n 20 nummers heb gebruikt. :lol:
Telkens zeer korte samples en toch geprobeerd een deftige opbouw & climax enzo te creëren.

De rode draad in de mashup is Positive Anarchy en Pattern 1.
Het begin is eruit geknipt, dat had alleen maar een meerwaarde om in te mixen.



Klinkt vet man, zit technisch goed in elkaar. Praktisch is het wel veelste druk om echt op los te gaan denk ik. Op 2.39 lijkt net niet helemaal goed te lopen.
Hier een verder geupdated versie van me frequencerz mash, heb alle feedback geprobeerd te verwerken.


Bedankt voor de feedback!
Het is inderdaad niet geschikt om volledig op los te gaan .. hij valt te vaak terug stil :D
Ja op 2:39 wordt alles afgekapt, maar dat stuk behoort volledig tot het originele nummer, daar heb ik niets aan veranderd.

https://www.youtube.com/watch?v=J7mNMOJnUtk (op 1:41 te horen)


Die verschillende vocals tijdens het revolution gedeelte zijn een goede toevoeging.

'kzou de vocal van Fatality iets stiller zetten en misschien een hele simpele reverb op al die vocals (dat maakt de overgang altijd iets smoother) en dan ben je wel bijna klaar denk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een mash-up die ik een tijdje terug gemaakt heb en die ik wel met jullie wou delen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Woutr
tot 1 minuut vind ik hem echt super vet, wel erg veel samples kunnen er misschien paar minder zijn. Verder super dik! :bomb:
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner