Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
http://www74.zippyshare.com/v/KVOolHMS/file.html

Voor de carnaval :lol:


:lol: :lol:

heel nummer van maken misschien? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 00:58 
 

Spobbertiet schreef:
stefaneke schreef:
http://www74.zippyshare.com/v/KVOolHMS/file.html

Voor de carnaval :lol:


:lol: :lol:

heel nummer van maken misschien? :innocent:


Is een heel nummer, maar wouw'm alleen maar ff teasen :P.

Ons thema is pokemon dit jaar dus er komt sowieso nog vanalles

Hier nog wat plezante

http://www22.zippyshare.com/v/3iNxZLWe/file.html

http://www67.zippyshare.com/v/r5aM5TmC/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:10 
 

Vik schreef:
Nu we toch bezig zijn over carnaval, hier is er 1 van ons en Reactiv :P

https://www.dropbox.com/s/o6wp67g4hjyvr ... 9.mp3?dl=0


Wordt die snollebollekes edit na carnaval vrijgegeven :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:28 
 
Donateur

Dj Thera Vs D-Block & S-Te-Fan Ft High Voltage - Shiverz Session (Mash)

Idee is van de aftermovie Dj Thera Training Sessions - Luxor Live

Full track in youtube discription (320 kbps)

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 18:36 
 


Ontzettend simpel gedaan maar vond het idee erachter wel leuk.

@The-Znayzer, Zit erg goed in elkaar :thumbup: . Als je beide platen niet kent ga je er denk ik de overgangen niet uit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 20:53 
 
Donateur

@sandervanbruggen thanks voor reactie, Jou mash ook geluisterd en moet zeggen beide tracks ook niet te kennen die je gebruikt,
alleen de eerste 2 minuten boeiden mij niet zo omdat het mij wat te rusig is ;) daarna beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Simplicity schreef:
Klos schreef:
Hier heb ik verder nog een mashup voor de liefhebbers!

Tuneboy Vs Icona Pop - I Love It XY (Simplicity's Mashup) :D


Deze neem ik mee voor een feestje zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:09 
 
Hardtraxx Elite

The-Znayzer schreef:
Dj Thera Vs D-Block & S-Te-Fan Ft High Voltage - Shiverz Session (Mash)

Idee is van de aftermovie Dj Thera Training Sessions - Luxor Live

Full track in youtube discription (320 kbps)


Vet! tracks passne goed bij elkaar. ^^

En ja, ik heb ook voor de carnaval nog iets in elkaar gezet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:42 
 

tijntjuh120 schreef:

En ja, ik heb ook voor de carnaval nog iets in elkaar gezet. :P


Lamme Frans staat wat zachtjes in vergelijking met delete z'n schijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:26 
 
Hardtraxxer

Omdat het bijna Carnaval is zelf toch ook maar even gaan knutselen.
DJ Thera & Frequencerz ft. André van Duin - Het inkomende paard in de gang

[zippy]http://www65.zippyshare.com/v/Ypbyex0x/file.html[/zippy]
http://www65.zippyshare.com/v/Ypbyex0x/file.html

Kreeg het idee om Paard in de gang te gebruiken via die van Authentic en Reactiv :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw ideetje, hij kan wellicht nog wat kleine aanpassingen gebruiken, maar ik hoor graag wat jullie er van vinden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:00 
 
Hardtraxxer

Nog een mash-up/dj tooltje gemaakt voor CV, gratis te downloaden voor wie maar wil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:39 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Nieuw ideetje, hij kan wellicht nog wat kleine aanpassingen gebruiken, maar ik hoor graag wat jullie er van vinden! :)

Klinkt lekker man. Een suggestie van mijn kant: zelf wat kick rolls in het tweede gedeelte van de climax toevoegen, zou flink wat drive kunnen opleveren. Ook zou je kunnen proberen of je de screeches kan samplen zodat je er zelf evt paterns aan toe kan voegen!

Ben bezig geweest met een frequencerz mash. Is nog niet af. Hoor 't graag als mensen comments/tips/ideeën hebben.
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html[/zippy]
http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html
Ik heb de volgende platen gebruikt:
Rich MF
Raw & Uncut
Voice of Gaia
Revolution
Tomorrow & Beyond (Lars Min Edit)
No Escape
Fatality
Incoming
Hollow
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ben bezig geweest met een frequencerz mash. Is nog niet af. Hoor 't graag als mensen comments/tips/ideeën hebben.
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html[/zippy]
http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html
Ik heb de volgende platen gebruikt:
Rich MF
Raw & Uncut
Voice of Gaia
Revolution
Tomorrow & Beyond (Lars Min Edit)
No Escape
Fatality
Incoming
Hollow


update
Ik zag dat er iets fout is gegaan waardoor ik uiteindelijk niks heb geschreven, dus hierbij alsnog.

De mashup klinkt lekker, maar ik zou eens goed kijken naar de telling, met name voor een climax, dan had je wel eens 4 tellen extra. Weet niet of je dat bewust hebt gedaan, maar vind dat persoonlijk niet zo lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Fantazoo schreef:
Nieuw ideetje, hij kan wellicht nog wat kleine aanpassingen gebruiken, maar ik hoor graag wat jullie er van vinden! :)

Klinkt lekker man. Een suggestie van mijn kant: zelf wat kick rolls in het tweede gedeelte van de climax toevoegen, zou flink wat drive kunnen opleveren. Ook zou je kunnen proberen of je de screeches kan samplen zodat je er zelf evt paterns aan toe kan voegen!

Ben bezig geweest met een frequencerz mash. Is nog niet af. Hoor 't graag als mensen comments/tips/ideeën hebben.
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html[/zippy]
http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html
Ik heb de volgende platen gebruikt:
Rich MF
Raw & Uncut
Voice of Gaia
Revolution
Tomorrow & Beyond (Lars Min Edit)
No Escape
Fatality
Incoming
Hollow


Thanks, ik ga er mee aan de slag.
Je Freqz mashup klinkt ook erg lekker. Ik zou alleen de tweede keer de zang van Voice of Gaia (vanaf 2:40 hoor je hem zacht) wat later op laten komen, klinkt redelijk rommelig als hij nog zacht staat. Verder zou ik hem sowieso meenemen en draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 04:33 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
phoenix schreef:
Fantazoo schreef:
Nieuw ideetje, hij kan wellicht nog wat kleine aanpassingen gebruiken, maar ik hoor graag wat jullie er van vinden! :)

Klinkt lekker man. Een suggestie van mijn kant: zelf wat kick rolls in het tweede gedeelte van de climax toevoegen, zou flink wat drive kunnen opleveren. Ook zou je kunnen proberen of je de screeches kan samplen zodat je er zelf evt paterns aan toe kan voegen!

Ben bezig geweest met een frequencerz mash. Is nog niet af. Hoor 't graag als mensen comments/tips/ideeën hebben.
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html[/zippy]
http://www52.zippyshare.com/v/ACGWlccC/file.html
Ik heb de volgende platen gebruikt:
Rich MF
Raw & Uncut
Voice of Gaia
Revolution
Tomorrow & Beyond (Lars Min Edit)
No Escape
Fatality
Incoming
Hollow


Thanks, ik ga er mee aan de slag.
Je Freqz mashup klinkt ook erg lekker. Ik zou alleen de tweede keer de zang van Voice of Gaia (vanaf 2:40 hoor je hem zacht) wat later op laten komen, klinkt redelijk rommelig als hij nog zacht staat. Verder zou ik hem sowieso meenemen en draaien :thumbsup:

Thnx man, ga der mee aan de bak. Laat maar weten wanneer je een geüpdatet versie heb, neem ik hem zeker mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Fantazoo

Het idee is leuk. Vind sommige stukken iets te veel van elkaar afwijken, met name incoming.
Outro is erg vet alleen moet de vocal wat genormaliseerd komen. Komt iets te perplex over. Misschien handig dat je bij vocals wat reeverb of pingpong erover heen knalt. Dan verloopt het wat mooier door je sounds.

Ik ben ook bezig met een mashup. Ik probeer zoveel mogelijk Noisecontrollers platen in 1 plaat te plaatsen.
Ben er nu een kleine 2 dagen bezig met elke keer een update.

Hij is bij lange na niet af, maar mocht je ideeen hebben of je denkt dat sommige stukken gewoon beter weggelaten kunnen worden. Laat maar weten :).

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
@Fantazoo

Het idee is leuk. Vind sommige stukken iets te veel van elkaar afwijken, met name incoming.
Outro is erg vet alleen moet de vocal wat genormaliseerd komen. Komt iets te perplex over. Misschien handig dat je bij vocals wat reeverb of pingpong erover heen knalt. Dan verloopt het wat mooier door je sounds.

Ik ben ook bezig met een mashup. Ik probeer zoveel mogelijk Noisecontrollers platen in 1 plaat te plaatsen.
Ben er nu een kleine 2 dagen bezig met elke keer een update.

Hij is bij lange na niet af, maar mocht je ideeen hebben of je denkt dat sommige stukken gewoon beter weggelaten kunnen worden. Laat maar weten :).



Je bedoelt Phoenix, mijn mashup is die van Underground Tacticz en Soundwaves. Je mashup staat aan, kom er zo op terug.
EDIT: Het idee is echt heel erg vet en klinkt behoorlijk. Ik zou er alleen niet nog veel meer platen bij doen want dan wordt het denk ik een erg onsamenhangend geheel. Daarnaast zou ik kijken of je niet na Promises een climax in kan zetten, want hier bouw je wel naartoe met dit stukje. Doordat je hier nog een stuk break achter plaats verlies je me een beetje en zakt het energieniveau een beetje weg. But keep up the good work :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Nuracore schreef:
@Fantazoo

Het idee is leuk. Vind sommige stukken iets te veel van elkaar afwijken, met name incoming.
Outro is erg vet alleen moet de vocal wat genormaliseerd komen. Komt iets te perplex over. Misschien handig dat je bij vocals wat reeverb of pingpong erover heen knalt. Dan verloopt het wat mooier door je sounds.

Ik ben ook bezig met een mashup. Ik probeer zoveel mogelijk Noisecontrollers platen in 1 plaat te plaatsen.
Ben er nu een kleine 2 dagen bezig met elke keer een update.

Hij is bij lange na niet af, maar mocht je ideeen hebben of je denkt dat sommige stukken gewoon beter weggelaten kunnen worden. Laat maar weten :).



Je bedoelt Phoenix, mijn mashup is die van Underground Tacticz en Soundwaves. Je mashup staat aan, kom er zo op terug.
EDIT: Het idee is echt heel erg vet en klinkt behoorlijk. Ik zou er alleen niet nog veel meer platen bij doen want dan wordt het denk ik een erg onsamenhangend geheel. Daarnaast zou ik kijken of je niet na Promises een climax in kan zetten, want hier bouw je wel naartoe met dit stukje. Doordat je hier nog een stuk break achter plaats verlies je me een beetje en zakt het energieniveau een beetje weg. But keep up the good work :thumbsup:


Ow haha je hebt gelijk. Verkeerd gekeken :$ Mijn oprechte excuses :P

Ja je hebt gelijk. Ik merkte het zelf ook al !
Ik probeer het inderdaad hierbij te houden. Als er meer platen komen word het ook steeds rommeliger.
Promises is toch wel ook een van de meest energieke oude platen van ze haha dus begrijp het helemaal.

Nog even kijken hoe ik dat ga aanpassen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Fantazoo schreef:
Nuracore schreef:
@Fantazoo

Het idee is leuk. Vind sommige stukken iets te veel van elkaar afwijken, met name incoming.
Outro is erg vet alleen moet de vocal wat genormaliseerd komen. Komt iets te perplex over. Misschien handig dat je bij vocals wat reeverb of pingpong erover heen knalt. Dan verloopt het wat mooier door je sounds.

Ik ben ook bezig met een mashup. Ik probeer zoveel mogelijk Noisecontrollers platen in 1 plaat te plaatsen.
Ben er nu een kleine 2 dagen bezig met elke keer een update.

Hij is bij lange na niet af, maar mocht je ideeen hebben of je denkt dat sommige stukken gewoon beter weggelaten kunnen worden. Laat maar weten :).



Je bedoelt Phoenix, mijn mashup is die van Underground Tacticz en Soundwaves. Je mashup staat aan, kom er zo op terug.
EDIT: Het idee is echt heel erg vet en klinkt behoorlijk. Ik zou er alleen niet nog veel meer platen bij doen want dan wordt het denk ik een erg onsamenhangend geheel. Daarnaast zou ik kijken of je niet na Promises een climax in kan zetten, want hier bouw je wel naartoe met dit stukje. Doordat je hier nog een stuk break achter plaats verlies je me een beetje en zakt het energieniveau een beetje weg. But keep up the good work :thumbsup:


Ow haha je hebt gelijk. Verkeerd gekeken :$ Mijn oprechte excuses :P

Ja je hebt gelijk. Ik merkte het zelf ook al !
Ik probeer het inderdaad hierbij te houden. Als er meer platen komen word het ook steeds rommeliger.
Promises is toch wel ook een van de meest energieke oude platen van ze haha dus begrijp het helemaal.

Nog even kijken hoe ik dat ga aanpassen :D


Ik zou gewoon het laatste stukje break eruit knippen en de climax na "control" gooien :D
Heb je heel toevallig ook nog wat feedback op die van mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker!

Mashup klinkt heel lekker
Mooie afwerking in de climax.

In de intro lijkt het wel alsof de vocals wat scheef liggen.
Outro komt wel wat zwakjes over vergeleken met de climax :)

Valt verder weinig over te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore, ik vind je ideeën en stukken best vet bedacht. Dat stuk met die Venom screeches is best goed gelukt, alleen is met veel meer stukken het een en ander te zacht of te duidelijk op de voorgrond. Ook het ineens switchen naar andere stukken is minder mooi. Misschien is het beter om wat mooiere overgangen te maken naar de opeenvolgende stukken. Verder komt er natuurlijk ook flink wat smaak bij kijken ^^ Een NC mash maken met zoveel mogelijk tracks is natuurlijk vet nice, heb er zelf ook een poos geleden 1 proberen te maken. Ik kwam tot 27 tracks of zoiets, maar achteraf gezien moet je je afvragen of je dan ook tevreden blijft. Ik niet echt helemaal, over bepaalde stukken :D maar so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Nuracore, ik vind je ideeën en stukken best vet bedacht. Dat stuk met die Venom screeches is best goed gelukt, alleen is met veel meer stukken het een en ander te zacht of te duidelijk op de voorgrond. Ook het ineens switchen naar andere stukken is minder mooi. Misschien is het beter om wat mooiere overgangen te maken naar de opeenvolgende stukken. Verder komt er natuurlijk ook flink wat smaak bij kijken ^^ Een NC mash maken met zoveel mogelijk tracks is natuurlijk vet nice, heb er zelf ook een poos geleden 1 proberen te maken. Ik kwam tot 27 tracks of zoiets, maar achteraf gezien moet je je afvragen of je dan ook tevreden blijft. Ik niet echt helemaal, over bepaalde stukken :D maar so be it.


Helemaal mee eens ! De overgangen naar compleet andere stukken is nog steeds iets waar ik al sinds ik de mash maak mee worstel.

Eerdere NC mash had ik ook iets van 22 NC platen. Die doe ik binnenkort ook opnieuw aangezien het nu al weer 2 jaar geleden is, en toen voor het eerst eigenlijk via FL mashes maakte haha :$

Deze dus :P


ik neem het hoe dan ook mee, bedankt voor de tips allen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een maat van me en ik zijn een tijdje geleden begonnen met het maken van mash-ups en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening :thumbup:

laat me maar weten wat jullie er van van vinden :thumbsup:








Er staan er nog een paar meer mash-ups op onze soundcloud ^^

Een like op facebook is natuurlijk ook altijd welkom :cool: https://www.facebook.com/oitowndreamteam?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijsklontje schreef:
Een maat van me en ik zijn een tijdje geleden begonnen met het maken van mash-ups en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening :thumbup:

laat me maar weten wat jullie er van van vinden :thumbsup:








Er staan er nog een paar meer mash-ups op onze soundcloud ^^

Een like op facebook is natuurlijk ook altijd welkom :cool: https://www.facebook.com/oitowndreamteam?fref=ts


Het idee achter jullie eerste mashup is best leuk, echter vind ik Big Fat Bass Record erg misplaatst, dus ik zou die dan gewoon eruit laten.
Ook jullie tweede mashup is wel leuk gedaan, zorg er alleen voor dat er geen twee vocalen door elkaar lopen, dit doet afbreuk aan de plaat. Daarnaast komt de tweede climax wel erg abrupt op.
Derde mashup klinkt slordig in de climaxen, daarnaast heb ik het idee dat er hier veel verschil in geluidskwaliteit is tussen de verschillende nummers die jullie hebben gebruikt. Daarnaast denk ik dat jullie te veel verschillende climaxen hebben gebruikt, waardoor dit een erg onsamenhangend geheel is. Probeer de volgende keer wat minder platen te gebruiken.
Ook de vierde mashup zit in mijn ogen slordig in elkaar. De overgangen naar een ander nummer zijn op een vreemd moment en ook hier mist de samenhang tussen de nummers. (Push it to the limit en We won't die snap ik, maar dan is Every Fucking Day een nummer dat er totaal niet tussen past)

Kortom, jullie hebben inspiratie zat, probeer alleen niet te veel platen in een nummer te willen stoppen want dat doet vaak afbreuk aan de gehele mashup. Let daarnaast op de timing, zodat het ook wel een logisch geheel blijft.
Daarnaast nog een tip voor op het forum, voor wat hoort wat natuurlijk, probeer zelf ook even feedback te leveren des te sneller zullen jullie ook van feedback voorzien worden :thumbup:
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner