Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een tribute mash-up aan Delete gemaakt (want dat mag wel bij zo'n held), met stukjes, beetjes, snippets en nog wat meer van in totaal 11 Delete tracks:


Heb de volgende tracks gebruikt:
    Syndrome
    Formula
    Fast Lane
    Advanced Technology
    Pulse
    Time Travel
    Level
    Beheaded
    Eden
    Mutants
    State Of Emergency

Feedback is zeer welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 04:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delete mash zit top in elkaar :thumbup:

Heb zelf even simpel, omdat het in de mix goed klonk, een mash gemaakt tussen The R3belz - Need 4 Ever en The R3bels - Temptation. Met dan vooral het intro en de kicks van Temptation over de andere.
2 versies gemaakt. Need 4 Ever met de kicks van Temptation en Temptation als anti in Need 4 Ever

Gewone
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/yPR6YQLk/file.html[/zippy]
Anti
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/z4hJPXnm/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Delete mash zit top in elkaar :thumbup:

Heb zelf even simpel, omdat het in de mix goed klonk, een mash gemaakt tussen The R3belz - Need 4 Ever en The R3bels - Temptation. Met dan vooral het intro en de kicks van Temptation over de andere.
2 versies gemaakt. Need 4 Ever met de kicks van Temptation en Temptation als anti in Need 4 Ever

Gewone
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/yPR6YQLk/file.html[/zippy]
Anti
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/z4hJPXnm/file.html[/zippy]


Kon deze nummers nog niet, heb de anti gedownload :thumbup: leuk gedaan. Wat is Temptation toch een vette plaat :thumbup:

Zelf pas wat zitten knutselen tussen B-front - Virus & B-front & Frequencerz - Psycho

[zippy]http://www82.zippyshare.com/v/4RLXGZ6j/file.html[/zippy]

Twijfel zelf een beetje wat ik er nou van vind :D ben benieuwd naar jullie mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:05 
 
Hardtraxx Addict

Overgang naar tweede deel van de mid(1.20) loopt niet helemaal lekker. Volgens mij staat psycho ook een stuk harder dan virus.
2.40 Ik vind dat de sfeeren / moods van beide tracks clashen ipv elkaar aanvullen hier. En zodra de overgaat in de opbouw van virus lijkt het leeg omdat dat stuk ervoor een stuk drukker was. Vocal van psycho in de climax klinkt wel goed.
Het eerste stuk vd cimax daarna klinkt niet echt lekker met virus die nog dunnetjes onder psycho loopt. Zou de opbouw zo veranderen dat je virus er mooi uithaalt en duidelijk doorbouwt naar psycho. Dan klapt die er beter op.

Drie simpele Mashup/edits van mij;
Geck-O -it's what we are (HHZ's vip mix)

The Prophet & The Anarchist - Dark Matter (Phoenix Mix)

Geck-O & Blackburn ft. Drivium - Pan-Demic (Summer Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 18:58 
 
Hardtraxx Newbie

@thermus:

Mede-delete fan hiero :D Echt netjes gedaan man! Vind eigenlijk vrijwel alles bij elkaar passen. Vind alleen de break bij 2:20 net iets te lang dus die kan je misschien wat korter maken.

@civitas:

Opzich wel leuk gedaan. Vind het alleen op sommige delen wat te druk en de overgangen zijn soms een beetje onzuiver.

@phoenix:

Vind vooral de it's what we are edit erg goed klinken. :thumbsup:

Vandaag begonnen aan mijn aller eerste mashup. Had net een nieuwe kick gemaakt, vond het een beetje een warface kick dus ik dacht ik maar er ff een Warface mashup mee xd De mashup is nog niet helemaal af, dus feedback is zeer welkom :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 18:09 
 
Hardtraxxer

DoubleDamage schreef:
@thermus:

Mede-delete fan hiero :D Echt netjes gedaan man! Vind eigenlijk vrijwel alles bij elkaar passen. Vind alleen de break bij 2:20 net iets te lang dus die kan je misschien wat korter maken.

@civitas:

Opzich wel leuk gedaan. Vind het alleen op sommige delen wat te druk en de overgangen zijn soms een beetje onzuiver.

@phoenix:

Vind vooral de it's what we are edit erg goed klinken. :thumbsup:

Vandaag begonnen aan mijn aller eerste mashup. Had net een nieuwe kick gemaakt, vond het een beetje een warface kick dus ik dacht ik maar er ff een Warface mashup mee xd De mashup is nog niet helemaal af, dus feedback is zeer welkom :D



Het idee hier achter vind ik heel vet! Alleen klinkt het op veel momenten wat rollemig.. Zoals je zei is hij nog niet af, als je alle geluidjes op een wat betere plek zet mischien, klinkt het denk ik al wel beter. :thumbsup:


Mijn broer vroeg aan mij of ik de kick van We Are The Prey onder de track I See Lights wou zetten, dus dat heb ik gedaan. Ik weet niet echt goed wat ik er van moet vinden maar hij vind hem wel vet xd

Kom maar met die kritiek :yes:
[zippy]http://www71.zippyshare.com/v/q6H6UXbj/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
DoubleDamage schreef:
@thermus:

Mede-delete fan hiero :D Echt netjes gedaan man! Vind eigenlijk vrijwel alles bij elkaar passen. Vind alleen de break bij 2:20 net iets te lang dus die kan je misschien wat korter maken.

@civitas:

Opzich wel leuk gedaan. Vind het alleen op sommige delen wat te druk en de overgangen zijn soms een beetje onzuiver.

@phoenix:

Vind vooral de it's what we are edit erg goed klinken. :thumbsup:

Vandaag begonnen aan mijn aller eerste mashup. Had net een nieuwe kick gemaakt, vond het een beetje een warface kick dus ik dacht ik maar er ff een Warface mashup mee xd De mashup is nog niet helemaal af, dus feedback is zeer welkom :D



Het idee hier achter vind ik heel vet! Alleen klinkt het op veel momenten wat rollemig.. Zoals je zei is hij nog niet af, als je alle geluidjes op een wat betere plek zet mischien, klinkt het denk ik al wel beter. :thumbsup:


Mijn broer vroeg aan mij of ik de kick van We Are The Prey onder de track I See Lights wou zetten, dus dat heb ik gedaan. Ik weet niet echt goed wat ik er van moet vinden maar hij vind hem wel vet xd

Kom maar met die kritiek :yes:
[zippy]http://www71.zippyshare.com/v/q6H6UXbj/file.html[/zippy]



Klinkt echt alsof de kick gewoon bij die track hoort LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:47 
 
Hardtraxx Elite

The Vision schreef:
Let's do a new contest!
1. Make a mash-up.
2. Use the anthems of Defqon.1 from 2008 till now.
3. Send it to [email protected]
4. You have 14 days!
5. I will play the best mash-up at Defqon.1

Winner will be announced a week before Defqon.1
Goodluck!!

‪#‎visionsofhardstyle‬ ‪#‎hardstyle‬ ‪#‎DQ15‬


Stond al in WJD maar k vond het wel handig hem ook even hier neer te zetten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 21:54 
 
Hardtraxx Addict

hardstylegeneration schreef:
Kom maar met die kritiek :yes:
[zippy]http://www71.zippyshare.com/v/q6H6UXbj/file.html[/zippy]


Klinkt helemaal niet zo verkeerd man! Vind het zeker wel wat hebben ! :)

Ik ben zelf met een experimentele Mashup bezig die ik 'The classics Mashup' noem
De ruwe schets heb ik nu het afmixen en afwerken moet ik nog doen. Maar vind hem zeker al wat hebben!

Zoals de naam al zegt is het een mashup met allemaal klassiekers die nog regelmatig gedraaid worden.
Op den duur wil ik een versie met eigen kicks hebben. Maar wil eerst weten of t uberhaupt wel gewaardeerd wordt.

T klinkt allemaal nog een beetje vreemd. Vooral in het begin. Hier wordt aan gewerkt!
[zippy]http://www85.zippyshare.com/v/OCJri2dJ/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 21:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker


Heb dit een tijd terug gemaakt (lang na de For the People contest van Frontliner), het is niet echt een mash-up maar ik vond het wel de moeite waard om hem even te delen.

Lyrics komen uit deze plaat https://www.youtube.com/watch?v=fyqXzbSh3Ko

Citaat:
T klinkt allemaal nog een beetje vreemd. Vooral in het begin. Hier wordt aan gewerkt!
[zippy]http://www85.zippyshare.com/v/OCJri2dJ/file.html[/zippy]

Vet, al die elementen van andere platen erin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 14:16 
 
Hardtraxx Addict

Dankjewel :).
Ik probeer hem vanavond af te maken!

heb tussendoor een andere gemaakt. Wel hardcore deze keer

Een mashup van 3 platen
Lowroller & Angerfist - Pagans
Lowroller & Hellsystem - Introspection
Lowroller & Negative A - The Fallen

Vind m persoonlijk wel goed gelukt! Vind dat deze platen goed bij elkaar passen.



TheEntity schreef:

Heb dit een tijd terug gemaakt (lang na de For the People contest van Frontliner), het is niet echt een mash-up maar ik vond het wel de moeite waard om hem even te delen.


Klinkt goed man! Past zeker wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 11:48 
 
Hardtraxx Newbie

M Unic schreef:
Een mashup van 3 platen
Lowroller & Angerfist - Pagans
Lowroller & Hellsystem - Introspection
Lowroller & Negative A - The Fallen

Vind m persoonlijk wel goed gelukt! Vind dat deze platen goed bij elkaar passen.


Ja ze passen zeker goed bij elkaar. Om eerlijk te zijn dacht ik eerst dat het één nummer was en geen mash-up haha.

Deze heb ik nu al bijna een jaar op soundcloud staan, maar ik ben benieuwd wat Hardtraxx ervan vind.

Ik ben aan het twijfelen of ik er een 2015 versie van ga maken of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Cunera: ik vind het allemaal niet echt bij elkaar passen. Ik ken dat nummer over hemel en hardstyle verder ook niet, maar dat is echt een kinder nummer. Nu snap ik dat je waarschijnlijk het contrast wilde laten horen hoe het wél zou meoten. Ik vind je overgangen verder wel prima, maar het zijn gewoon telkens losse stukjes achter elkaar, elke keer een nieuw nummertje :D Het is leuker als je meer door elkaar zou gooien, als het zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@M Unic: ik vind je idee echt nice. Allerlei oude sounds door elkaar gooien is echt nice, zolang het maar niet te chaotisch wordt. Ik hoop dat je al wat verder bent gekomen. Misschien een tip om wat meer effectjes over de verschillende sounds te gooien zoals reverb en delay. Daardoor klinkt het meestal wat minder 'geknipt' en loopt het allemaal wat vloeiender door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:12 
 
Hardtraxx Addict

Klos schreef:
@M Unic: ik vind je idee echt nice. Allerlei oude sounds door elkaar gooien is echt nice, zolang het maar niet te chaotisch wordt. Ik hoop dat je al wat verder bent gekomen. Misschien een tip om wat meer effectjes over de verschillende sounds te gooien zoals reverb en delay. Daardoor klinkt het meestal wat minder 'geknipt' en loopt het allemaal wat vloeiender door.



Dankjewel!
Heb er nu iig nog een intro aan vast gemaakt dat 1e stukje met alles doorelkaar moet nog wat beter worden aangepakt. Was inderdaad van plan om er wat reverb of delay bij te gebruiken! Ook ga ik kijken of het gebruik van een Effectrix of Glitch nog een leuke toevoeging heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nog even geprobeerd om aan The Vision's mash-up contest mee te doen voor Defqon. Je mocht alleen Defqon anthems gebruiken vanaf 2008. E-Raizer is de gelukkige winnaar. Dit was mijn inzending voor de geïntereseerden:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Dit is mijn inzending, iig super blij met de winst :)

edit (nu van de laptop)

Jou mashup zit ook steengoed in elkaar Klos! :)
Veel elementen van alle tracks gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-Raizer schreef:


Dit is mijn inzending, iig super blij met de winst :)

edit (nu van de laptop)

Jou mashup zit ook steengoed in elkaar Klos! :)
Veel elementen van alle tracks gebruikt.


Echt fucking ziek! Gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[quote="E-Raizer"]

Dit is mijn inzending, iig super blij met de winst :)

Allereerst gefeliciteerd man! Klinkt erg lekker alles loopt lekker vloeiend.


@Dj Cunera
Die vocals passen prima! Heb je het tempo op 1:17 wat omlaag gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

@TBA-ID:

Erg netjes in elkaar gezet man! :thumbsup:

@klos:

Wel leuk gedaan. Vind soms alleen de opbouw en overgangen wat saai, maar zit technisch gezien goed in elkaar.



Had deze mashup al wat eerder gemaakt maar heb hem nu wat verbeterd.

Warface - H8 The Drum Machine ( Double Damage Mashup ) :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DoubleDamage schreef:
@TBA-ID:

Erg netjes in elkaar gezet man! :thumbsup:

@klos:

Wel leuk gedaan. Vind soms alleen de opbouw en overgangen wat saai, maar zit technisch gezien goed in elkaar.



Had deze mashup al wat eerder gemaakt maar heb hem nu wat verbeterd.

Warface - H8 The Drum Machine ( Double Damage Mashup ) :P




Klinkt wel goed :) Goede overgangen. Ben zelf geen Warface fan maar de kicks hebben niet heel veel kracht?

Ik heb ook even geknutseld :) Ben nog aan het vechten of dit het eindresultaat is of dat ik nog het een en ander toevoeg :P



*edit*
https://copy.com/wOYk2BLM0AiQC2nO

Fusion rights...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 13:33 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Klinkt wel goed :) Goede overgangen. Ben zelf geen Warface fan maar de kicks hebben niet heel veel kracht?

Ik heb ook even geknutseld :) Ben nog aan het vechten of dit het eindresultaat is of dat ik nog het een en ander toevoeg :P



*edit*
https://copy.com/wOYk2BLM0AiQC2nO

Fusion rights...


de mid is gaaf gedaan! In het tweede deel vd mid komt machine er net niet helemaal lekker in. en de overgang van de mid naar de break is ook niet helemaal vloeiend. Als je nog de laatste fine tuning doet is het een erg lekkere mashup.

Ik ben vanochtend ook bezig geweest. Ik heb Hit The Bong van pp 'getuned' met elementen uit andere tracks van hun om zo een wat oudere en vertrouwdere Psyko Punkz feeling te krijgen. Bijna alle EQ'ing is gedaan andere FX'en nog niet. Het gaat voornamelijk om de climax, ben er nog niet uit wat ik met de mid en outro ga doen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind het niet zo mooi klinken wat je gedaan hebt met de kicks. Zo hoor je in de climax de kick die je op de voorgrond hebt gepakt niet pitchen, maar op de achtergrond dus wel hoort pitchen. Klinkt een beetje slordig. ;)




Afgelopen maandag heb ik onze Delete mashup vrijgegeven. Deze mashup is al een paar keer gesupport door DJ Thera. Onder andere op Emporium, WR1 en in de Theracords Radioshow van juni! Benieuwd hoe jullie hem vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 17:18 
 

@CyrilHS. Erg gaaf gedaan! Zit heel strak in elkaar, puik werk haha en terecht dat die gesupport word




Voor mijn vriendin in elkaar geknutseld haha. 'U&I' vond het wel toepasselijk haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 21:39 
 
Hardtraxx Addict

sandervanbruggen schreef:
@CyrilHS. Erg gaaf gedaan! Zit heel strak in elkaar, puik werk haha en terecht dat die gesupport word




Voor mijn vriendin in elkaar geknutseld haha. 'U&I' vond het wel toepasselijk haha :P


Klinkt wel geinig! Lekker vanalles wat zo ! :thumbsup:

Ik ben een tijdje geleden weer verder gegaan met m'n classics mashup en heb wat kleine aanpassingen gedaan (Vooral dat alles wat vloeiender over elkaar heen t klinkt).

Dit is wat ik nu heb:

Ik ben er nog niet klaar mee. Op den duur zou ik ook een versie met eige kicks willen maken. Maar mijn kicks zijn op het moment onvoldoende. Althans, vind ik zelf dan :p.

Geinig weetje m'n Minus Militia tribute mashup die ik toen voor hun Hardbass debuut gemaakt heb heeft over 97 plays 20.000 plays in 1 jaar. En dat is voor mijn account echt bizar aangezien de meeste dingen niet meer dan 100 a 150 plays max bereikt.
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner