@Stylow: ik zou nog eens goed luisteren naar het stuk vanaf 0:58. Wanneer je Gangsta erin gooit, loopt hij totaal niet in de maat. Persoonlijk vind ik het niet mooi passen als de mid van Gangsta erin komt. Bonfire stuk loopt nog onder de vocals door en stopt daarna direct. Ik heb die versie van Zatox nog nooit gehoord, maar dit klinkt nogal rommelig en vind het niet passen

Bij 2.28 even dat Bonfire laten horen, klinkt ook niet echt gepast. Het idee om Bonfire als climax erin te laten knallen is wel grappig, maar denk niet dat je daar op zit te wachten (zeker op een hardstyle feest bijvoorbeeld

). Ik vind het meer switchen tussen 2 stijlen op random momenten. Wanneer je Gangsta nog even terug laat komen in die climax, ligt hij wel recht trouwens. Dat is wel oké, klinkt alleen wat zacht.
Misschien dat het mijn smaak is, maar ik vind de stukken totaal niet bij elkaar passen, het is niet netjes afgewerkt. Misschien als je er wat meer mee probeert dat het wat netter kan klinken
Ik vind het Kill Bill geluidje er alleen onder passen in die climax, maar dan heeft Gangsta er verder weinig mee te maken

. Hoop dat je er wat mee kan. Nogmaals, wat ik vind is mijn smaak. Wil niet zeggen dat het dan ook verkeerd is

je kunt niet iedereen tevreden stellen