Check Back Soon staat erb-ram wrote:Dankje!We hebben 'm online gezet nu
Als jullie 'm willen kan je 'm hier downloaden:
https://www.facebook.com/RoughNation
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Hey Ramon het is imo duidelijk te horen van You Know en Darkness is Calling een betere kwaliteit hebben dan jou versie van Place of Terror, lijkt wel 320 vs 128 kbps, klopt dit?ramon038 wrote:Zelf even wat lopen kloten vanochtend uit verveling met dit als resultaat.
Mashup van:
Crypsis - You Know
The Machine - Place of Terror
Radical Redemption - Darkness is Calling
View on SoundCloud
De vocals klinken namelijk een stuk zachter en wat krakerig
Verder absoluut een leuk idee
klinkt heel matig ja die Place Of Terror
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
@b-ram: Mash-up zit goed in elkaar en klinkt lekker!
@Taxi: Ik had de 'Refake' van Klos al eens gedownload maar die van jou klinkt net zo lekker! Zelfs nog wat beter
Ik zelf heb voor de eerste keer een mash-up gemaakt, na het doorspitten van dit topic kwam ik erachter dat er veel Delete mash-ups gemaakt zijn. Ik vond dit wel goed idee en heb zelf ook geprobeerd een mash-up te maken.
Kritiek en commentaar is natuurlijk altijd welkom! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
View on SoundCloud
@Taxi: Ik had de 'Refake' van Klos al eens gedownload maar die van jou klinkt net zo lekker! Zelfs nog wat beter
Ik zelf heb voor de eerste keer een mash-up gemaakt, na het doorspitten van dit topic kwam ik erachter dat er veel Delete mash-ups gemaakt zijn. Ik vond dit wel goed idee en heb zelf ook geprobeerd een mash-up te maken.
Kritiek en commentaar is natuurlijk altijd welkom! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
View on SoundCloud
@ MrBubble - Klinkt prima, goede overgangen, knalt goed door!
@ B-ram - Lekkere mash hoor, hoorde hem laatst al in een setje voorbij komen, dat stuk bij 0:50 is misschien alleen een beetje druk? Persoonlijke smaak hoor, verder niks op aan te merken!
Ik heb ook wat leupen kleuten, had inene inspiratie. Ik hoor het graag!
Heb hem trouwens lekker op 155 BPM gelaten (originele BPM van Last Resort).
View on SoundCloud
@ B-ram - Lekkere mash hoor, hoorde hem laatst al in een setje voorbij komen, dat stuk bij 0:50 is misschien alleen een beetje druk? Persoonlijke smaak hoor, verder niks op aan te merken!
Ik heb ook wat leupen kleuten, had inene inspiratie. Ik hoor het graag!
Heb hem trouwens lekker op 155 BPM gelaten (originele BPM van Last Resort).
View on SoundCloud
@ b-ram ik kan je mashup ook niet downloaden op FB...upp hem anders hier effe
edit: eerst even een mod vragen of dit wel mag 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Fuck ya, nu je het zegt.ErikZ wrote:Hey Ramon het is imo duidelijk te horen van You Know en Darkness is Calling een betere kwaliteit hebben dan jou versie van Place of Terror, lijkt wel 320 vs 128 kbps, klopt dit?ramon038 wrote:Zelf even wat lopen kloten vanochtend uit verveling met dit als resultaat.
Mashup van:
Crypsis - You Know
The Machine - Place of Terror
Radical Redemption - Darkness is Calling
View on SoundCloud
De vocals klinken namelijk een stuk zachter en wat krakerig
Verder absoluut een leuk idee
Heb hem dubbel op m'n PC staan, ook in 128kbps....
Verkeerde gepakt dus, nu ik goed luister hoor ik t ook wel.
Even opnieuw maken dus weer
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Heb nu een ietwat andere mash-up gemaakt.
Deze is WEL in 320 kbps
Radical Redemption & Crypsis - Darkness is Calling
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - You Know
The R3bels - Pattern1
View on SoundCloud
Deze is WEL in 320 kbps
Radical Redemption & Crypsis - Darkness is Calling
B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - You Know
The R3bels - Pattern1
View on SoundCloud
@ramon38: ik zou er 2 nummers van maken. Darkness is Calling vs Magic en YouKnow vs Pattern 1. Nu vind ik het een beetje van elkaar afstaan.
Ook een mash-up gemaakt
View on YouTube
View on SoundCloud
Wavolizer - Debt Of Blood
Falcon Funk - Leophant
Debt Of Blood is vrij minimaal met alleen harde kicks en percussie, dus ik vond het wel een leuke toevoeging om de epische melodie van Leophant erin te verwerken. Vrij eenvoudig gedaan, maar ik vind het best leuk klinken.
Ook een mash-up gemaakt
View on YouTube
View on SoundCloud
Wavolizer - Debt Of Blood
Falcon Funk - Leophant
Debt Of Blood is vrij minimaal met alleen harde kicks en percussie, dus ik vond het wel een leuke toevoeging om de epische melodie van Leophant erin te verwerken. Vrij eenvoudig gedaan, maar ik vind het best leuk klinken.
Nice
Ik had em gisteravond ook al op YouTube gehoord, is Hard3raProject jou account?
Ik ben abonnee
Ik ben abonnee
jeptoffee wrote:Nice![]()
Ik ben abonnee
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Vet gedaan. Neem hem mee! 
Heb een kleine mash/tool gemaakt . Check maar en laat maar weten wat je er van vind
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Soort van Mashup/edit tussen E-Force & Luna - Masterclass (Hardcore edit) en Crypsis - Strike.
Op het ideegebracht door de MiM Rodenburg mix van Crypsis waar hij een vette overgang heeft tussen Masterclass en Strike.
View on SoundCloud
Op het ideegebracht door de MiM Rodenburg mix van Crypsis waar hij een vette overgang heeft tussen Masterclass en Strike.
View on SoundCloud
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
deel van mijn mashup met de insteek om een soort screech tool/track te maken, cuz i love them screeches. Ik moet nog intro+ de mid's maken. iemand tips/kritiek/thoughts?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Sws in, onder andere, dat stukje op 0.57 door middel van wat reverb, denk ik, het minder droog laten klinken. De screeches eindigen nu zo abrupt.
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jul 2026
thnx, bedoel je het dan bij die scream van zero hour en in de melody als ik de screech afkap voor een geluidje uit psychedelic trip?Parvuz wrote:Sws in, onder andere, dat stukje op 0.57 door middel van wat reverb, denk ik, het minder droog laten klinken. De screeches eindigen nu zo abrupt.
Exact. Klinkt zo droog.phoenix wrote:thnx, bedoel je het dan bij die scream van zero hour en in de melody als ik de screech afkap voor een geluidje uit psychedelic trip?Parvuz wrote:Sws in, onder andere, dat stukje op 0.57 door middel van wat reverb, denk ik, het minder droog laten klinken. De screeches eindigen nu zo abrupt.
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jul 2026
vanaf 0.23 zou ik juist de langere screeches van masterclass onder de melody laten lopen ipv de korte die er nu onder zitten. 0.50 staat erg in contrast wat betreft drukte, daardoor klinkt het vanaf 0.50 wat leeg en slapjes, imo. Tot slot zou ik persoonlijk op 2.10 een kick switch naar een versnelde MIM kick doen masterclass ontleent zich daar uitstekend voor.Parvuz wrote:Soort van Mashup/edit tussen E-Force & Luna - Masterclass (Hardcore edit) en Crypsis - Strike.
View on SoundCloud
edit: thanx ik ga is kijken of ik dat kan fixen!
@Parvuz: Het hardstyle gedeelte klinkt nog wel aardig, maar dat hardcore gedeelte is echt een zooitje
. Ook klinkt de strike melodie zo hoog gepitched niet zo mooi.
Hij is ondertussen al iets bijgetuned. Ik vond juist die strike op hardcore tempo best redelijk klinken haha.tomac wrote:@Parvuz: Het hardstyle gedeelte klinkt nog wel aardig, maar dat hardcore gedeelte is echt een zooitje. Ook klinkt de strike melodie zo hoog gepitched niet zo mooi.
Ik zal dat morgen even gaan proberen.phoenix wrote: vanaf 0.23 zou ik juist de langere screeches van masterclass onder de melody laten lopen ipv de korte die er nu onder zitten. 0.50 staat erg in contrast wat betreft drukte, daardoor klinkt het vanaf 0.50 wat leeg en slapjes, imo. Tot slot zou ik persoonlijk op 2.10 een kick switch naar een versnelde MIM kick doen masterclass ontleent zich daar uitstekend voor.
edit: thanx ik ga is kijken of ik dat kan fixen!