Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

Bezig met een kleine edit van Wilde Gullie Bas en de kicks van de Sloopvergunning Edit. Verder de Q-Dance tune als synth gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:26 

Hardtraxxer

tomac schreef:
Bezig met een kleine edit van Wilde Gullie Bas en de kicks van de Sloopvergunning Edit. Verder de Q-Dance tune als synth gebruikt.

kick is precies wat hard op het laatste stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:44 

Hardtraxx Veteran

Op 39 seconde hoor je een mini seconde stilte. Op 51 seconde klinkt die klap ook niet 100% zuiver. Ook op 1.04 als de kick erbij komt, klinkt er iets kleins niet helemaal goed.

Zijn allemaal mini-dingetjes waar vast wel iets aan te doen valt :P

Verder is het idee goed en de uitwerking ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 00:59 

Hardtraxx Addict

Ik zou wat meer reverb gebruiken bij die Q-Dance tune en waar Patrick het over heeft @ 0.59 (of iets van delay, dunno)
En het lijkt me meer iets voor edit topic dan voor mash-up topic. Maar dat is zeiken om het zeiken :D jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Oke thnx mannen voor de tips, ga er nog even voor zitten.
En Klos, wist niet dat er ook een edit topic was, maar daar hoort hij inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:17 

Hardtraxx Addict

Weet je het nu :D haha.
Morgen pleur ik hier ook weer een 'nieuwe' mash online
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:15 

Hardtraxx Addict

Het leek me wel geinig om mijn allereerste (geslaagde) mash even een boost te geven en er wat nieuwe stukjes in te stoppen :D
Dus hier de Fusion Mega Mash in een nieuw jasje:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:03 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Het leek me wel geinig om mijn allereerste (geslaagde) mash even een boost te geven en er wat nieuwe stukjes in te stoppen :D

Nicee, vette mashup is nog vetter geworden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:

Holy shit, 1:28 tot 2:06 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:35 

Hardtraxx Elite

Held!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 14:46 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Klos schreef:

Sodeju! Die gaat wel echt heerlijk idd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 14:50 

Hardtraxxer

Jongens ik hoop dat ik in het kader van het mash-up topic dit overwinningkje wel met jullie mag delen, want ik ben in de wolken! :D Deepack heeft mijn Mash-up van The Record Breaking die ik hier een tijdje geleden postte gedraaid op Pussy Lounge zaterdag! :D

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... tQB3eKWNc#!

(youtube filmpje embedden werkte niet for some reason)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

Jason Payne schreef:
Jongens ik hoop dat ik in het kader van het mash-up topic dit overwinningkje wel met jullie mag delen, want ik ben in de wolken! :D Deepack heeft mijn Mash-up van The Record Breaking die ik hier een tijdje geleden postte gedraaid op Pussy Lounge zaterdag! :D

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... tQB3eKWNc#!

(youtube filmpje embedden werkte niet for some reason)

Heel vet, publiek gaat ook lekker los :) :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:02 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Klos schreef:

Dat stuk vanaf 3:30 vind ik echt dik geslaagd, zo'n heerlijk ragstukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 18:13 

Hardtraxx Addict

Thanks, heren! :D Goed om te horen. Verder nog kritische puntjes perhaps, voor de volgende keer? Of gewoon zo doorgaan?

@Jason: Dikke shit, ouwe. Haha :D Hoe zijn ze aan je edit gekomen? Hebben ze het ook van tevoren gemeld, of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Thanks, heren! :D Goed om te horen. Verder nog kritische puntjes perhaps, voor de volgende keer? Of gewoon zo doorgaan?

Klein dingetje wat me nog is opgevallen. Rond onder andere 01:30 en 01:43 hoor ik bij die screech die je twee keer kort achter elkaar laat horen in die melodie die je van allerlei screeches bij elkaar gemaakt heb steeds een geluidje op de achtergrond. Misschien dat je die er nog uit moet EQen? Kan momenteel niet op de naam van het origineel komen waar je die betreffende screech uit gehaald heb, dus kan niet specifieker zijn dan dit sorry! :$

EDIT: Ik weet het al, ik doel op die screech uit Donkey Rollers - The Sound of the Beast die je hebt gebruikt. Ik hoor daar nog een stukje laag in terug wat een beetje rommelig terug klinkt in je gehele afmix. Dan heb ik het overigens wel echt over de kleine details, want de rest van de mash vind ik namelijk heel dik en het idee is sowieso erg origineel vind ik! ^^ Hopelijk kan je hier watt mee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:10 

Hardtraxx Addict

Zeau, ik moet zelf echt heel goed luisteren om ook maar een beetje te begrijpen wat je bedoelt :P Ik weet in ieder geval dat de screech 'clean' en vrij is van andere geluiden, maar misschien bedoel je de reverb die ik er zelf nog over heb gezet. Dat dat niet helemaal oké is? Als dat het niet is, ben ik wat dat betreft te beperkt (qua afmix enzo ben ik erg limited met mijn kennis)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:25 

Hardtraxxer

Klos schreef:
@Jason: Dikke shit, ouwe. Haha :D Hoe zijn ze aan je edit gekomen? Hebben ze het ook van tevoren gemeld, of?

Ik had hem naar ze opgestuurd, en ze vonden hem blijkbaar vet :D Ik had niks vantevoren gehoord, maar werd ge-appt door een vriend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:26 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:

HELD! De eerste heb ik al sinds je 'm kon downloaden in m'n playlists staan. Deze komt er zeker ook in! :clap:

Is ie al gedraaid op feesten o.i.d?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 21:04 

Hardtraxxer

echt een hele dikke mash-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:52 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
HELD! De eerste heb ik al sinds je 'm kon downloaden in m'n playlists staan. Deze komt er zeker ook in! :clap:

Haha, good. Maar uhm, deze heb ik net gister geupload hè? :P Lijkt me sterk dat hij dan al op feesten is gedraaid.. hihi.

@Jason: Vind ik wel erg nice, man! Lekka
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

Ja Klos je nieuwe versie is weer baas ;)

Wij hebben de afgelopen dagen onze tijd in deze bad boy gestoken:

Iemand die nog wat verbeterpunten kan noemen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 00:01 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
W0uT3R schreef:

Haha, good. Maar uhm, deze heb ik net gister geupload hè? :P Lijkt me sterk dat hij dan al op feesten is gedraaid.. hihi.

@Jason: Vind ik wel erg nice, man! Lekka

Ik doelde op de eerste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:22 

Hardtraxx Addict

Begrijpend lezen is lastig .. :P Maar ja! Check Youtube anders maar en zoek naar Klos

@b-ram: Hij is dikkkk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:23 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
Begrijpend lezen is lastig .. :P Maar ja! Check Youtube anders maar en zoek naar Klos

:oh: KLOS?!
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner