Bezig met een kleine edit van Wilde Gullie Bas en de kicks van de Sloopvergunning Edit. Verder de Q-Dance tune als synth gebruikt.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
kick is precies wat hard op het laatste stuktomac wrote:Bezig met een kleine edit van Wilde Gullie Bas en de kicks van de Sloopvergunning Edit. Verder de Q-Dance tune als synth gebruikt.
View on SoundCloud
Nicee, vette mashup is nog vetter geworden.Klos wrote:Het leek me wel geinig om mijn allereerste (geslaagde) mash even een boost te geven en er wat nieuwe stukjes in te stoppen
Dus hier de Fusion Mega Mash in een nieuw jasje:
View on SoundCloud
Holy shit, 1:28 tot 2:06Klos wrote:Het leek me wel geinig om mijn allereerste (geslaagde) mash even een boost te geven en er wat nieuwe stukjes in te stoppen
View on SoundCloud
Sodeju! Die gaat wel echt heerlijk idd!Daveytl wrote:Holy shit, 1:28 tot 2:06Klos wrote:Het leek me wel geinig om mijn allereerste (geslaagde) mash even een boost te geven en er wat nieuwe stukjes in te stoppen
View on SoundCloud
Heel vet, publiek gaat ook lekker losJason Payne wrote:Jongens ik hoop dat ik in het kader van het mash-up topic dit overwinningkje wel met jullie mag delen, want ik ben in de wolken!Deepack heeft mijn Mash-up van The Record Breaking die ik hier een tijdje geleden postte gedraaid op Pussy Lounge zaterdag!
View on YouTube
(youtube filmpje embedden werkte niet for some reason)
Dat stuk vanaf 3:30 vind ik echt dik geslaagd, zo'n heerlijk ragstukje.Daveytl wrote:Holy shit, 1:28 tot 2:06Klos wrote:Het leek me wel geinig om mijn allereerste (geslaagde) mash even een boost te geven en er wat nieuwe stukjes in te stoppen
View on SoundCloud
Klein dingetje wat me nog is opgevallen. Rond onder andere 01:30 en 01:43 hoor ik bij die screech die je twee keer kort achter elkaar laat horen in die melodie die je van allerlei screeches bij elkaar gemaakt heb steeds een geluidje op de achtergrond. Misschien dat je die er nog uit moet EQen? Kan momenteel niet op de naam van het origineel komen waar je die betreffende screech uit gehaald heb, dus kan niet specifieker zijn dan dit sorry!Klos wrote:Thanks, heren!Goed om te horen. Verder nog kritische puntjes perhaps, voor de volgende keer? Of gewoon zo doorgaan?
Ik had hem naar ze opgestuurd, en ze vonden hem blijkbaar vetKlos wrote: @Jason: Dikke shit, ouwe. HahaHoe zijn ze aan je edit gekomen? Hebben ze het ook van tevoren gemeld, of?
HELD! De eerste heb ik al sinds je 'm kon downloaden in m'n playlists staan. Deze komt er zeker ook in!Klos wrote:Het leek me wel geinig om mijn allereerste (geslaagde) mash even een boost te geven en er wat nieuwe stukjes in te stoppen
View on SoundCloud
Haha, good. Maar uhm, deze heb ik net gister geupload hè?W0uT3R wrote:HELD! De eerste heb ik al sinds je 'm kon downloaden in m'n playlists staan. Deze komt er zeker ook in!![]()
Is ie al gedraaid op feesten o.i.d?
Ik doelde op de eersteKlos wrote:Haha, good. Maar uhm, deze heb ik net gister geupload hè?W0uT3R wrote:HELD! De eerste heb ik al sinds je 'm kon downloaden in m'n playlists staan. Deze komt er zeker ook in!![]()
Is ie al gedraaid op feesten o.i.d?Lijkt me sterk dat hij dan al op feesten is gedraaid.. hihi.
@Jason: Vind ik wel erg nice, man! Lekka
View on YouTubeKlos wrote:Begrijpend lezen is lastig ..Maar ja! Check Youtube anders maar en zoek naar Klos