Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 00:00 

Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
Jason Payne schreef:

Hoi ik ben nieuw hier en had deze net blijkbaar in het verkeerde topic geplaatst dus bij deze nog maar een keer:
De mashup/edit van 'The Record Breaking' die ik gemaakt heb voor mijn set op SUBREMACY in Amsterdam :clap:

Deze edit is FUCKING BAAS :worship:

Dit :woot: Heb em direct gedownload, komt zeker in een set :D
Nu eens die edit van Dikke Vette Bassplaat eens luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 00:09 

Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
Mash gemaakt van Zany - Solar en Delete - Eden.

Any thoughts?

Hebben :love: Zou je die online wille zetten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 17:54 

Hardtraxx Newbie

Jason Payne schreef:

Hoi ik ben nieuw hier en had deze net blijkbaar in het verkeerde topic geplaatst dus bij deze nog maar een keer:
De mashup/edit van 'The Record Breaking' die ik gemaakt heb voor mijn set op SUBREMACY in Amsterdam :clap:

Hahah hij is dik :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 17:56 

Hardtraxx Newbie

Ik heb een vraag als ik een nieuwe mashup op soundcloud zet krijg ik gelijk een coppyrights error :( en wordt hij er gelijk afgehaald? Eerst had ik hier nooit last vast.. Weet iemand van jullie hoe dat komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 18:22 

Hardtraxx Addict

Van Fusion BV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:12 

Hardtraxx Elite

Ik heb geen mashup, maar wel een kleine cut van Madhouse. Eerste climax is overgeslagen waardoor het nu een anticlimax is.

Er is wel een foutje gebeurd tijdens 't renderen zo te zien, hij begint pas bij +- 50 sec.

http://www18.zippyshare.com/v/3741608/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:28 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat het handig is om het mash-up topic en het edit topic goed gescheiden te houden ;) Zo wordt het redelijk onoverzichtelijk, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 21:38 

Hardtraxxer

Jason Payne schreef:

Supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:37 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Ik denk dat het handig is om het mash-up topic en het edit topic goed gescheiden te houden ;) Zo wordt het redelijk onoverzichtelijk, vind ik.

Wist niet eens dat er een 'edit topic' was :D
Toch bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 10:19 

Hardtraxx Newbie

Klos schreef:
Van Fusion BV?

Nee gewoon van soundcloud zelf, volgens mij gewoon een automatisch iets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 10:45 

Hardtraxx Newbie

DJJVT schreef:
Klos schreef:
Van Fusion BV?

Ik heb een vocal edit gemaakt van: dj easy my mind, en daar de originele vocalen voor gezet die krijg ik niet geupload XD. Maar een andere mash-up is net wel gelukt dus die zet ik er zo op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 10:54 

Hardtraxx Addict

DJJVT schreef:
Klos schreef:
Van Fusion BV?

Ik heb ook wel een keer een copyright claim gehad, die was dus door Fusion. Heb ik een mailtje er achteraan gegooid of het wel eens een issue is dat je een mash-up 'zomaar' voor niks uploadt op Soundcloud. Toen kreeg ik als reactie dat ze dat geen enkel probleem vonden, maar dat Soundcloud het inderdaad automatisch blokkeert (soms). Dan kun je gewoon een claim indienen, want het enige wat Fusion dus niet wilde is dat je 1 op 1 muziek kopieerde en online gooit (zoals je zovaak op Youtube bijvoorbeeld ziet). Nadat ik die claim had ingediend stonden mijn mash-ups erop :)
Ik neem aan dat je het gewoon als een 'free download' bedoelt, dat je het niet als eigen werk beschouwt (behalve dat je het zelf in elkaar hebt gezet natuurlijk :D) en dat je daar gewoon bewust van bent. Denk dat het dan geen probleem moet zijn en je die claim gewoon in kunt dienen (en anders stuur je net als ik er nog een mailtje achteraan naar de mensen waarvan de copyright claim is. Als het goed is heb je daar een mailtje van ontvangen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 10:57 

Hardtraxx Newbie

Deze mash-up heb ik gemaakt omdat ik wat extra's wilde doen voor mijn intents warm up mix die ik volgende week online zet. Op deze manier heb je de festival klassiekers snel afgehandeld xd .

Gebruikte nummers:
- Running late
- Running late raw mix
- Wake up!
- Wake up! snooze edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:06 

Hardtraxx Newbie

Klos schreef:
DJJVT schreef:
Klos schreef:
Van Fusion BV?

Ik heb ook wel een keer een copyright claim gehad, die was dus door Fusion. Heb ik een mailtje er achteraan gegooid of het wel eens een issue is dat je een mash-up 'zomaar' voor niks uploadt op Soundcloud. Toen kreeg ik als reactie dat ze dat geen enkel probleem vonden, maar dat Soundcloud het inderdaad automatisch blokkeert (soms). Dan kun je gewoon een claim indienen, want het enige wat Fusion dus niet wilde is dat je 1 op 1 muziek kopieerde en online gooit (zoals je zovaak op Youtube bijvoorbeeld ziet). Nadat ik die claim had ingediend stonden mijn mash-ups erop :)
Ik neem aan dat je het gewoon als een 'free download' bedoelt, dat je het niet als eigen werk beschouwt (behalve dat je het zelf in elkaar hebt gezet natuurlijk :D) en dat je daar gewoon bewust van bent. Denk dat het dan geen probleem moet zijn en je die claim gewoon in kunt dienen (en anders stuur je net als ik er nog een mailtje achteraan naar de mensen waarvan de copyright claim is. Als het goed is heb je daar een mailtje van ontvangen)

Het zit er denk ik in dat die originele vocalen van een grote Amerikaanse platen maatschappij afkomen die dat gewoon gelijk (laten) blokken. Dus ik denk dat ik het er maar bij laat. Ik heb dat nummer wel in een mix verwerkt die moet ik nog online zetten, dus hopelijk gooien ze die er niet af om die reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:26 

Hardtraxx Addict

Dikke kans dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:27 

Hardtraxx Veteran

DJJVT schreef:
Deze mash-up heb ik gemaakt omdat ik wat extra's wilde doen voor mijn intents warm up mix die ik volgende week online zet. Op deze manier heb je de festival klassiekers snel afgehandeld xd .

Gebruikte nummers:
- Running late
- Running late raw mix
- Wake up!
- Wake up! snooze edit

Ik mis toch wel Year of Summer en Lessons in Love..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:01 

Hardtraxx Addict

Heb trouwens bij mijn Zany mash (op Soundcloud) in het onderschrift de namen van de tracks neergezet die ik heb gebruikt (aangezien er iemand ook reageerde welk nr op een bepaald tijdstip stond) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:14 

Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
DJJVT schreef:

Gebruikte nummers:
- Running late
- Running late raw mix
- Wake up!
- Wake up! snooze edit

Ik mis toch wel Year of Summer en Lessons in Love..

Haha,, dan werd ie een beetje te lang met die intro van lessons in love >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 22:23 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
Heb trouwens bij mijn Zany mash (op Soundcloud) in het onderschrift de namen van de tracks neergezet die ik heb gebruikt (aangezien er iemand ook reageerde welk nr op een bepaald tijdstip stond) ^^

Hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 23:10 

Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:
Klos schreef:

Hihi

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:00 

Hardtraxxer

Jason Payne schreef:

Vette edit. Kick switches doen het bij mij altijd goed. Leuk uitgewerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:03 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Heb er ook weer 1 proberen te maken (waren echt té veel tracks waaruit ik kon kiezen, bijna onmogelijk):

Heel erg vet weer hoor! Mooi die combi van oude tracks die je altijd gebruikt. Je hebt me geïnspireerd om ook een Zany Mash te maken. Er is totaal iets anders uitgekomen haha. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/78319216/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:41 

Hardtraxx Elite

Die van jou vind ik ook zeker geslaagd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:17 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:38 

Hardtraxx Newbie

Whitedemon - Atmozfears Mashup :
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner