Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
b-ram wrote:
Jason Payne wrote:View on SoundCloud

Hoi ik ben nieuw hier en had deze net blijkbaar in het verkeerde topic geplaatst dus bij deze nog maar een keer:
De mashup/edit van 'The Record Breaking' die ik gemaakt heb voor mijn set op SUBREMACY in Amsterdam :clap:
Deze edit is FUCKING BAAS :worship:
Dit :woot: Heb em direct gedownload, komt zeker in een set :D
Nu eens die edit van Dikke Vette Bassplaat eens luisteren :)
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2025
Nemesyz wrote:Mash gemaakt van Zany - Solar en Delete - Eden.

Any thoughts?

View on SoundCloud
Hebben :love: Zou je die online wille zetten? :)
D
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2013
last seen Dec 2013

Hoi ik ben nieuw hier en had deze net blijkbaar in het verkeerde topic geplaatst dus bij deze nog maar een keer:
De mashup/edit van 'The Record Breaking' die ik gemaakt heb voor mijn set op SUBREMACY in Amsterdam :clap:
Hahah hij is dik :woot: :thumbsup:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
Ik heb een vraag als ik een nieuwe mashup op soundcloud zet krijg ik gelijk een coppyrights error :( en wordt hij er gelijk afgehaald? Eerst had ik hier nooit last vast.. Weet iemand van jullie hoe dat komt?
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Van Fusion BV?
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2025
Ik heb geen mashup, maar wel een kleine cut van Madhouse. Eerste climax is overgeslagen waardoor het nu een anticlimax is.

Er is wel een foutje gebeurd tijdens 't renderen zo te zien, hij begint pas bij +- 50 sec.

http://www18.zippyshare.com/v/3741608/file.html
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Ik denk dat het handig is om het mash-up topic en het edit topic goed gescheiden te houden ;) Zo wordt het redelijk onoverzichtelijk, vind ik.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018

Supervet!
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2025
Klos wrote:Ik denk dat het handig is om het mash-up topic en het edit topic goed gescheiden te houden ;) Zo wordt het redelijk onoverzichtelijk, vind ik.
Wist niet eens dat er een 'edit topic' was :D
Toch bedankt :)
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
Klos wrote:Van Fusion BV?
Nee gewoon van soundcloud zelf, volgens mij gewoon een automatisch iets...
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
DJJVT wrote:
Ik heb een vocal edit gemaakt van: dj easy my mind, en daar de originele vocalen voor gezet die krijg ik niet geupload XD. Maar een andere mash-up is net wel gelukt dus die zet ik er zo op.
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
DJJVT wrote:
Ik heb ook wel een keer een copyright claim gehad, die was dus door Fusion. Heb ik een mailtje er achteraan gegooid of het wel eens een issue is dat je een mash-up 'zomaar' voor niks uploadt op Soundcloud. Toen kreeg ik als reactie dat ze dat geen enkel probleem vonden, maar dat Soundcloud het inderdaad automatisch blokkeert (soms). Dan kun je gewoon een claim indienen, want het enige wat Fusion dus niet wilde is dat je 1 op 1 muziek kopieerde en online gooit (zoals je zovaak op Youtube bijvoorbeeld ziet). Nadat ik die claim had ingediend stonden mijn mash-ups erop :)
Ik neem aan dat je het gewoon als een 'free download' bedoelt, dat je het niet als eigen werk beschouwt (behalve dat je het zelf in elkaar hebt gezet natuurlijk :D) en dat je daar gewoon bewust van bent. Denk dat het dan geen probleem moet zijn en je die claim gewoon in kunt dienen (en anders stuur je net als ik er nog een mailtje achteraan naar de mensen waarvan de copyright claim is. Als het goed is heb je daar een mailtje van ontvangen)
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
Deze mash-up heb ik gemaakt omdat ik wat extra's wilde doen voor mijn intents warm up mix die ik volgende week online zet. Op deze manier heb je de festival klassiekers snel afgehandeld xd .

View on SoundCloud

Gebruikte nummers:
- Running late
- Running late raw mix
- Wake up!
- Wake up! snooze edit
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
Klos wrote:
DJJVT wrote:
Ik heb ook wel een keer een copyright claim gehad, die was dus door Fusion. Heb ik een mailtje er achteraan gegooid of het wel eens een issue is dat je een mash-up 'zomaar' voor niks uploadt op Soundcloud. Toen kreeg ik als reactie dat ze dat geen enkel probleem vonden, maar dat Soundcloud het inderdaad automatisch blokkeert (soms). Dan kun je gewoon een claim indienen, want het enige wat Fusion dus niet wilde is dat je 1 op 1 muziek kopieerde en online gooit (zoals je zovaak op Youtube bijvoorbeeld ziet). Nadat ik die claim had ingediend stonden mijn mash-ups erop :)
Ik neem aan dat je het gewoon als een 'free download' bedoelt, dat je het niet als eigen werk beschouwt (behalve dat je het zelf in elkaar hebt gezet natuurlijk :D) en dat je daar gewoon bewust van bent. Denk dat het dan geen probleem moet zijn en je die claim gewoon in kunt dienen (en anders stuur je net als ik er nog een mailtje achteraan naar de mensen waarvan de copyright claim is. Als het goed is heb je daar een mailtje van ontvangen)
Het zit er denk ik in dat die originele vocalen van een grote Amerikaanse platen maatschappij afkomen die dat gewoon gelijk (laten) blokken. Dus ik denk dat ik het er maar bij laat. Ik heb dat nummer wel in een mix verwerkt die moet ik nog online zetten, dus hopelijk gooien ze die er niet af om die reden.
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Dikke kans dan :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
DJJVT wrote:Deze mash-up heb ik gemaakt omdat ik wat extra's wilde doen voor mijn intents warm up mix die ik volgende week online zet. Op deze manier heb je de festival klassiekers snel afgehandeld xd .

Gebruikte nummers:
- Running late
- Running late raw mix
- Wake up!
- Wake up! snooze edit
Ik mis toch wel Year of Summer en Lessons in Love..
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Heb trouwens bij mijn Zany mash (op Soundcloud) in het onderschrift de namen van de tracks neergezet die ik heb gebruikt (aangezien er iemand ook reageerde welk nr op een bepaald tijdstip stond) ^^
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
patrickjeb wrote:
DJJVT wrote:Deze mash-up heb ik gemaakt omdat ik wat extra's wilde doen voor mijn intents warm up mix die ik volgende week online zet. Op deze manier heb je de festival klassiekers snel afgehandeld xd .

Gebruikte nummers:
- Running late
- Running late raw mix
- Wake up!
- Wake up! snooze edit
Ik mis toch wel Year of Summer en Lessons in Love..
Haha,, dan werd ie een beetje te lang met die intro van lessons in love >.<
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Klos wrote:Heb trouwens bij mijn Zany mash (op Soundcloud) in het onderschrift de namen van de tracks neergezet die ik heb gebruikt (aangezien er iemand ook reageerde welk nr op een bepaald tijdstip stond) ^^
Hihi
Hardtraxx Addict
last seen 21 days ago
Bart0ving wrote:
Klos wrote:Heb trouwens bij mijn Zany mash (op Soundcloud) in het onderschrift de namen van de tracks neergezet die ik heb gebruikt (aangezien er iemand ook reageerde welk nr op een bepaald tijdstip stond) ^^
Hihi
:$
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015

Vette edit. Kick switches doen het bij mij altijd goed. Leuk uitgewerkt :)
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Klos wrote:Heb er ook weer 1 proberen te maken (waren echt té veel tracks waaruit ik kon kiezen, bijna onmogelijk):

View on SoundCloud
Heel erg vet weer hoor! Mooi die combi van oude tracks die je altijd gebruikt. Je hebt me geïnspireerd om ook een Zany Mash te maken. Er is totaal iets anders uitgekomen haha. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www21.zippyshare.com/v/78319216/file.html
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Die van jou vind ik ook zeker geslaagd! :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
R
8 posts member since 2013
last seen Dec 2013