DJJVT schreef:
Klos schreef:
Van Fusion BV?
Nee gewoon van soundcloud zelf, volgens mij gewoon een automatisch iets...
Ik heb ook wel een keer een copyright claim gehad, die was dus door Fusion. Heb ik een mailtje er achteraan gegooid of het wel eens een issue is dat je een mash-up 'zomaar' voor niks uploadt op Soundcloud. Toen kreeg ik als reactie dat ze dat geen enkel probleem vonden, maar dat Soundcloud het inderdaad automatisch blokkeert (soms). Dan kun je gewoon een claim indienen, want het enige wat Fusion dus niet wilde is dat je 1 op 1 muziek kopieerde en online gooit (zoals je zovaak op Youtube bijvoorbeeld ziet). Nadat ik die claim had ingediend stonden mijn mash-ups erop
Ik neem aan dat je het gewoon als een 'free download' bedoelt, dat je het niet als eigen werk beschouwt (behalve dat je het zelf in elkaar hebt gezet natuurlijk

) en dat je daar gewoon bewust van bent. Denk dat het dan geen probleem moet zijn en je die claim gewoon in kunt dienen (en anders stuur je net als ik er nog een mailtje achteraan naar de mensen waarvan de copyright claim is. Als het goed is heb je daar een mailtje van ontvangen)