Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Heb nu de screeches van Incoming door de climax van Psychedelic Trip gedaan. Vind het zelf wel dik klinken iig :P

Zo komt de overgang na de climax ook anders over imo

View on SoundCloud
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Even een mash-up gemaakt van year of summer en you know.. het was zeg maar Dark Pact's mash-up met wesker alleen die heb ik vervangen door You Know :thumbsup:
http://www62.zippyshare.com/v/86902370/file.html
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
128kbps? :P
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Hier nog een mashup die ik heb gemaakt :P
Deze zit ofcourse ook in de mashup pack. (en nog veel meer)

View on SoundCloud
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
Namens Rough Nation hier een mash-up van Bram en mij!

View on SoundCloud
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
SvonD wrote:Namens Rough Nation hier een mash-up van Bram en mij!

View on SoundCloud
Leuke mash-up. Het enige kritiekpuntje dat ik heb is dat de vocals soms een beetje wegdrukt worden. Main mf vocal bijv. Die van drug & Roll ook een beetje. Maar voor de rest is die erg leuk.

Hier ook weer een mash-up van mij. Een mash-up van zowat alle tracks op het Smack album. Hoor graag of die bevalt :thumbup:

http://www37.zippyshare.com/v/80840561/file.html
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
JefQ wrote:
SvonD wrote:Namens Rough Nation hier een mash-up van Bram en mij!

View on SoundCloud
Leuke mash-up. Het enige kritiekpuntje dat ik heb is dat de vocals soms een beetje wegdrukt worden. Main mf vocal bijv. Die van drug & Roll ook een beetje. Maar voor de rest is die erg leuk.

Hier ook weer een mash-up van mij. Een mash-up van zowat alle tracks op het Smack album. Hoor graag of die bevalt :thumbup:

http://www37.zippyshare.com/v/80840561/file.html
bedankt voor de feedback! die vocals zijn idd een beetje weggedrukt omdat ik de bass (low) heb weggehaalt maak me mash-ups met mixmeister namelijk haha :P

jouw mash-up daar integen vind ik echt super vet! denk dat ik die zeker een keer in een van mijn setjes zal gaan stoppen :D
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Thanks man! Ik heb deze ook met Mixmeister gemaakt. Vocals worden inderdaad weggedrukt wanneer je deze op een intro of climax wilt plaatsen. Daarom begin ik er ook vaak niet aan.
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
patrickjeb wrote:128kbps? :P
Idd :( Jammer, leuk om je set mee te openen!
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
View on SoundCloud

Een van mijn eerste pogingen tot een mash-up. Comments zijn welkom! :)
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Een van mijn eerste pogingen tot een mash-up. Comments zijn welkom! :)
Klinkt gaaf! Weinig op aan te merken. :thumbup:

Ben zelf ook aan het rommelen geweest:

View on SoundCloud

Versie 1.0, wil dit nog verder uitwerken, suggesties welkom!
Hardtraxxer
last seen Mar 2023
Oh en nog een oudere mash-up van me, gemaakt in 2010. Ben er redelijk tevreden over!

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Guido wrote:Oh en nog een oudere mash-up van me, gemaakt in 2010. Ben er redelijk tevreden over!

View on SoundCloud
Hij is best leuk, alleen je hoort soms 2 kicks onder elkaar en dat fuckt het op :( en de overgang naar de anti klinkt ook iets rommelig (alhoewel het niet super druk is ofzo) en de overgang naar de 2e anti vind ik ook niet lekker. Maar zoals je zegt is deze van een poosje terug, misschien zou je het nu anders doen :D
Hardtraxxer
last seen Mar 2023
Klos wrote:
Guido wrote:Oh en nog een oudere mash-up van me, gemaakt in 2010. Ben er redelijk tevreden over!

View on SoundCloud
Hij is best leuk, alleen je hoort soms 2 kicks onder elkaar en dat fuckt het op :( en de overgang naar de anti klinkt ook iets rommelig (alhoewel het niet super druk is ofzo) en de overgang naar de 2e anti vind ik ook niet lekker. Maar zoals je zegt is deze van een poosje terug, misschien zou je het nu anders doen :D
Zeker, was toen nog echt een leek met mash-ups maken. :P Bedankt voor de info in ieder geval! Nog comments over de andere edit?
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
JefQ wrote:http://www37.zippyshare.com/v/80840561/file.html
Klinkt weer goed maat! Hoelang ben je hier nu mee bezig geweest??
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
:$ Ik denk 4 uur in totaal. Wel een hoop geknutsel zit er in. Dit is wel me beste denk ik :cool:
A
Hardtraxxer
97 posts member since 2010
last seen Jun 2015
CyrilHS wrote:View on SoundCloud

Jaaa daar zijn we weer met een nieuwe mashup! Enjoy. :D
die had ik vorig jaar al gemaakt

View on SoundCloud
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
addiction wrote:die had ik vorig jaar al gemaakt
Ok.
Hardtraxxer
360 posts member since 2009
last seen Apr 2024
patrickjeb wrote:Heb nu de screeches van Incoming door de climax van Psychedelic Trip gedaan. Vind het zelf wel dik klinken iig :P

Zo komt de overgang na de climax ook anders over imo

View on SoundCloud
Vind em echt dik :woot: Waar is de downloadknop :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
View on SoundCloud

Alsje! Climax is nog veranderd en het lachje van PT voor de 2e climax :D
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
@Patrick: ik vind hem wel geslaagd alleen bij een paar overgangen vind ik hem net niet netjes genoeg :P Zijn kleine dingetjes, weet niet of je hier überhaupt wat aan hebt, maar bijvoorbeeld bij 0.50: hoor je PT toch nog iets teveel uitgefade worden (het moet snel, daarom klinkt het snel uitgefade). Vind ik minder vloeiend.
De 2e overgang @ 2.00 vind ik wel goed gelukt. Ik weet niet wat er gebeurt als je Incoming nog wat langer door liet gaan? Als dat niet anders kon is dit prima zo.
@ 3.06 weer zo'n kort uitfade moment, dat zou gewoon strakker kunnen zodat je PT niet weg hoort vallen.
De screeches onder PT zijn dan wel vet gedaan :D
@ 3.57, tja .. dat is die abrupte overgang waar b-ram het over had :P Het klopt wel, maar het is zo ineens uit het niets. Vind ik dan.

Ik heb persoonlijk niet zoveel met (korte snelle) fades .. :P die niet lekker vloeiend overgaan naar het volgende stuk
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Klos wrote:@Patrick: ik vind hem wel geslaagd alleen bij een paar overgangen vind ik hem net niet netjes genoeg :P Zijn kleine dingetjes, weet niet of je hier überhaupt wat aan hebt, maar bijvoorbeeld bij 0.50: hoor je PT toch nog iets teveel uitgefade worden (het moet snel, daarom klinkt het snel uitgefade). Vind ik minder vloeiend.
De 2e overgang @ 2.00 vind ik wel goed gelukt. Ik weet niet wat er gebeurt als je Incoming nog wat langer door liet gaan? Als dat niet anders kon is dit prima zo.
@ 3.06 weer zo'n kort uitfade moment, dat zou gewoon strakker kunnen zodat je PT niet weg hoort vallen.
@ 3.57, tja .. dat is die abrupte overgang waar b-ram het over had :P Het klopt wel, maar het is zo ineens uit het niets. Vind ik dan.

Ik heb persoonlijk niet zoveel met (korte snelle) fades .. :P die niet lekker vloeiend overgaan naar het volgende stuk
Ben het hier mee eens. Die climax met die screech er doorheen klinkt best vet. Die korte fades klinken niet heel slecht hoor, maar daardoor klinkt het niet heel erg vloeiend.

Iemand toevallig nog wat feedback op mijn mash? Zie bovenaan deze pagina.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Hierbij een nieuwe mash :) laat me maar weten wat jullie vinden
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
JefQ wrote:
Klos wrote:@Patrick: ik vind hem wel geslaagd alleen bij een paar overgangen vind ik hem net niet netjes genoeg :P Zijn kleine dingetjes, weet niet of je hier überhaupt wat aan hebt, maar bijvoorbeeld bij 0.50: hoor je PT toch nog iets teveel uitgefade worden (het moet snel, daarom klinkt het snel uitgefade). Vind ik minder vloeiend.

Ben het hier mee eens. Die climax met die screech er doorheen klinkt best vet. Die korte fades klinken niet heel slecht hoor, maar daardoor klinkt het niet heel erg vloeiend.

Iemand toevallig nog wat feedback op mijn mash? Zie bovenaan deze pagina.
Thanks iig! Ben ook niet echt gevorderd genoeg om het perfecter te krijgen dan dit :P

Over de overgang bij 50 sec. Beter dan dit kreeg ik hem niet, die 2 stukken passen ook niet echt bij elkaar, vooral omdat Incoming zacht begint en opbouwt en PT er wat harder in komt zogezegd :P

Bij 2.00 heb ik Incoming daar gestopt, omdat daarna de break begint die op 3.06 weer wordt hervat. Dus om hem daar verder te laten gaan, leek me geen goed idee en nu ik het net geprobeerd heb, nee, klinkt niet :D

Bij 3.06: Die was idd te snel gefade, heb ik aangepast :)

Ook heb ik gelijk de melo dubbel laten lopen, vind het zelf wel iets hebben, maar ben benieuwd wat anderen er van vinden :P

View on SoundCloud

Over die overgang op 3.57: Die vind ik persoonlijk nog niet zo plotseling en nog minder sinds ik de screeches van Incoming door de climax van PT heb gedaan :P Daardoor loopt het wat vloeiender over vind ik zelf. Iedereen vind het natuurlijk weer anders mooi, maargoed :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
patrickjeb wrote:Kleine mash van Incoming en Psychedelic Trip gemaakt. Gewoon simpel knip en plak werk :P
Tips? :)

View on SoundCloud
Helemaal zelf bedacht ook zeker? >.< :/

Nja, komt in ieder geval hiervandaan: Daveytl - Rawmadness Warm Up
Last edited by Daveytl on 02 Mar 2013 12:16, edited 1 time in total.