Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 22:44 

Hardtraxx Veteran

Heb nu de screeches van Incoming door de climax van Psychedelic Trip gedaan. Vind het zelf wel dik klinken iig :P

Zo komt de overgang na de climax ook anders over imo

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:29 

Hardtraxx Elite

Even een mash-up gemaakt van year of summer en you know.. het was zeg maar Dark Pact's mash-up met wesker alleen die heb ik vervangen door You Know :thumbsup:
http://www62.zippyshare.com/v/86902370/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:34 

Hardtraxx Veteran

128kbps? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 01:12 

Hardtraxxer

Hier nog een mashup die ik heb gemaakt :P
Deze zit ofcourse ook in de mashup pack. (en nog veel meer)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:11 

Hardtraxxer

Namens Rough Nation hier een mash-up van Bram en mij!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:10 

Hardtraxxer

SvonD schreef:

Leuke mash-up. Het enige kritiekpuntje dat ik heb is dat de vocals soms een beetje wegdrukt worden. Main mf vocal bijv. Die van drug & Roll ook een beetje. Maar voor de rest is die erg leuk.

Hier ook weer een mash-up van mij. Een mash-up van zowat alle tracks op het Smack album. Hoor graag of die bevalt :thumbup:

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/80840561/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:05 

Hardtraxxer

JefQ schreef:
SvonD schreef:

Leuke mash-up. Het enige kritiekpuntje dat ik heb is dat de vocals soms een beetje wegdrukt worden. Main mf vocal bijv. Die van drug & Roll ook een beetje. Maar voor de rest is die erg leuk.

Hier ook weer een mash-up van mij. Een mash-up van zowat alle tracks op het Smack album. Hoor graag of die bevalt :thumbup:

bedankt voor de feedback! die vocals zijn idd een beetje weggedrukt omdat ik de bass (low) heb weggehaalt maak me mash-ups met mixmeister namelijk haha :P

jouw mash-up daar integen vind ik echt super vet! denk dat ik die zeker een keer in een van mijn setjes zal gaan stoppen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 18:19 

Hardtraxxer

Thanks man! Ik heb deze ook met Mixmeister gemaakt. Vocals worden inderdaad weggedrukt wanneer je deze op een intro of climax wilt plaatsen. Daarom begin ik er ook vaak niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 14:59 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
128kbps? :P

Idd :( Jammer, leuk om je set mee te openen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 00:31 

Hardtraxx Crew

Een van mijn eerste pogingen tot een mash-up. Comments zijn welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 02:24 

Hardtraxxer

Citaat:
Een van mijn eerste pogingen tot een mash-up. Comments zijn welkom! :)

Klinkt gaaf! Weinig op aan te merken. :thumbup:

Ben zelf ook aan het rommelen geweest:

Versie 1.0, wil dit nog verder uitwerken, suggesties welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:18 

Hardtraxxer

Oh en nog een oudere mash-up van me, gemaakt in 2010. Ben er redelijk tevreden over!

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:05 

Hardtraxx Addict

Guido schreef:
Oh en nog een oudere mash-up van me, gemaakt in 2010. Ben er redelijk tevreden over!

Hij is best leuk, alleen je hoort soms 2 kicks onder elkaar en dat fuckt het op :( en de overgang naar de anti klinkt ook iets rommelig (alhoewel het niet super druk is ofzo) en de overgang naar de 2e anti vind ik ook niet lekker. Maar zoals je zegt is deze van een poosje terug, misschien zou je het nu anders doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:20 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Guido schreef:

Hij is best leuk, alleen je hoort soms 2 kicks onder elkaar en dat fuckt het op :( en de overgang naar de anti klinkt ook iets rommelig (alhoewel het niet super druk is ofzo) en de overgang naar de 2e anti vind ik ook niet lekker. Maar zoals je zegt is deze van een poosje terug, misschien zou je het nu anders doen :D

Zeker, was toen nog echt een leek met mash-ups maken. :P Bedankt voor de info in ieder geval! Nog comments over de andere edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:49 

Hardtraxx Elite

JefQ schreef:

Klinkt weer goed maat! Hoelang ben je hier nu mee bezig geweest??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:59 

Hardtraxxer

:$ Ik denk 4 uur in totaal. Wel een hoop geknutsel zit er in. Dit is wel me beste denk ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:26 

Hardtraxxer

CyrilHS schreef:

Jaaa daar zijn we weer met een nieuwe mashup! Enjoy. :D

die had ik vorig jaar al gemaakt

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:01 

Hardtraxx Elite

addiction schreef:
die had ik vorig jaar al gemaakt

Ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:51 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Heb nu de screeches van Incoming door de climax van Psychedelic Trip gedaan. Vind het zelf wel dik klinken iig :P

Zo komt de overgang na de climax ook anders over imo

Vind em echt dik :woot: Waar is de downloadknop :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:12 

Hardtraxx Veteran

Alsje! Climax is nog veranderd en het lachje van PT voor de 2e climax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:52 

Hardtraxx Addict

@Patrick: ik vind hem wel geslaagd alleen bij een paar overgangen vind ik hem net niet netjes genoeg :P Zijn kleine dingetjes, weet niet of je hier überhaupt wat aan hebt, maar bijvoorbeeld bij 0.50: hoor je PT toch nog iets teveel uitgefade worden (het moet snel, daarom klinkt het snel uitgefade). Vind ik minder vloeiend.
De 2e overgang @ 2.00 vind ik wel goed gelukt. Ik weet niet wat er gebeurt als je Incoming nog wat langer door liet gaan? Als dat niet anders kon is dit prima zo.
@ 3.06 weer zo'n kort uitfade moment, dat zou gewoon strakker kunnen zodat je PT niet weg hoort vallen.
De screeches onder PT zijn dan wel vet gedaan :D
@ 3.57, tja .. dat is die abrupte overgang waar b-ram het over had :P Het klopt wel, maar het is zo ineens uit het niets. Vind ik dan.

Ik heb persoonlijk niet zoveel met (korte snelle) fades .. :P die niet lekker vloeiend overgaan naar het volgende stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:40 

Hardtraxxer

Klos schreef:
@Patrick: ik vind hem wel geslaagd alleen bij een paar overgangen vind ik hem net niet netjes genoeg :P Zijn kleine dingetjes, weet niet of je hier überhaupt wat aan hebt, maar bijvoorbeeld bij 0.50: hoor je PT toch nog iets teveel uitgefade worden (het moet snel, daarom klinkt het snel uitgefade). Vind ik minder vloeiend.
De 2e overgang @ 2.00 vind ik wel goed gelukt. Ik weet niet wat er gebeurt als je Incoming nog wat langer door liet gaan? Als dat niet anders kon is dit prima zo.
@ 3.06 weer zo'n kort uitfade moment, dat zou gewoon strakker kunnen zodat je PT niet weg hoort vallen.
@ 3.57, tja .. dat is die abrupte overgang waar b-ram het over had :P Het klopt wel, maar het is zo ineens uit het niets. Vind ik dan.

Ik heb persoonlijk niet zoveel met (korte snelle) fades .. :P die niet lekker vloeiend overgaan naar het volgende stuk

Ben het hier mee eens. Die climax met die screech er doorheen klinkt best vet. Die korte fades klinken niet heel slecht hoor, maar daardoor klinkt het niet heel erg vloeiend.

Iemand toevallig nog wat feedback op mijn mash? Zie bovenaan deze pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:03 

Hardtraxx Veteran

Hierbij een nieuwe mash :) laat me maar weten wat jullie vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:12 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Klos schreef:

Ben het hier mee eens. Die climax met die screech er doorheen klinkt best vet. Die korte fades klinken niet heel slecht hoor, maar daardoor klinkt het niet heel erg vloeiend.

Iemand toevallig nog wat feedback op mijn mash? Zie bovenaan deze pagina.

Thanks iig! Ben ook niet echt gevorderd genoeg om het perfecter te krijgen dan dit :P

Over de overgang bij 50 sec. Beter dan dit kreeg ik hem niet, die 2 stukken passen ook niet echt bij elkaar, vooral omdat Incoming zacht begint en opbouwt en PT er wat harder in komt zogezegd :P

Bij 2.00 heb ik Incoming daar gestopt, omdat daarna de break begint die op 3.06 weer wordt hervat. Dus om hem daar verder te laten gaan, leek me geen goed idee en nu ik het net geprobeerd heb, nee, klinkt niet :D

Bij 3.06: Die was idd te snel gefade, heb ik aangepast :)

Ook heb ik gelijk de melo dubbel laten lopen, vind het zelf wel iets hebben, maar ben benieuwd wat anderen er van vinden :P

Over die overgang op 3.57: Die vind ik persoonlijk nog niet zo plotseling en nog minder sinds ik de screeches van Incoming door de climax van PT heb gedaan :P Daardoor loopt het wat vloeiender over vind ik zelf. Iedereen vind het natuurlijk weer anders mooi, maargoed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:13 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Kleine mash van Incoming en Psychedelic Trip gemaakt. Gewoon simpel knip en plak werk :P
Tips? :)

Helemaal zelf bedacht ook zeker? >.< :/

Nja, komt in ieder geval hiervandaan: hardstyle/daveytl-rawmadness-warm-up-t33288.html
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner