JefQ schreef:
Klos schreef:
@Patrick: ik vind hem wel geslaagd alleen bij een paar overgangen vind ik hem net niet netjes genoeg

Zijn kleine dingetjes, weet niet of je hier überhaupt wat aan hebt, maar bijvoorbeeld bij 0.50: hoor je PT toch nog iets teveel uitgefade worden (het moet snel, daarom klinkt het snel uitgefade). Vind ik minder vloeiend.
De 2e overgang @ 2.00 vind ik wel goed gelukt. Ik weet niet wat er gebeurt als je Incoming nog wat langer door liet gaan? Als dat niet anders kon is dit prima zo.
@ 3.06 weer zo'n kort uitfade moment, dat zou gewoon strakker kunnen zodat je PT niet weg hoort vallen.
De screeches onder PT zijn dan wel vet gedaan
@ 3.57, tja .. dat is die abrupte overgang waar b-ram het over had

Het klopt wel, maar het is zo ineens uit het niets. Vind ik dan.
Ik heb persoonlijk niet zoveel met (korte snelle) fades ..

die niet lekker vloeiend overgaan naar het volgende stuk
Ben het hier mee eens. Die climax met die screech er doorheen klinkt best vet. Die korte fades klinken niet heel slecht hoor, maar daardoor klinkt het niet heel erg vloeiend.
Iemand toevallig nog wat feedback op mijn mash? Zie bovenaan deze pagina.
Thanks iig! Ben ook niet echt gevorderd genoeg om het perfecter te krijgen dan dit
Over de overgang bij 50 sec. Beter dan dit kreeg ik hem niet, die 2 stukken passen ook niet echt bij elkaar, vooral omdat Incoming zacht begint en opbouwt en PT er wat harder in komt zogezegd

Bij 2.00 heb ik Incoming daar gestopt, omdat daarna de break begint die op 3.06 weer wordt hervat. Dus om hem daar verder te laten gaan, leek me geen goed idee en nu ik het net geprobeerd heb, nee, klinkt niet

Bij 3.06: Die was idd te snel gefade, heb ik aangepast

Ook heb ik gelijk de melo dubbel laten lopen, vind het zelf wel iets hebben, maar ben benieuwd wat anderen er van vinden

Over die overgang op 3.57: Die vind ik persoonlijk nog niet zo plotseling en nog minder sinds ik de screeches van Incoming door de climax van PT heb gedaan

Daardoor loopt het wat vloeiender over vind ik zelf. Iedereen vind het natuurlijk weer anders mooi, maargoed