Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
@chicken, ik vind hem goed! :cool:

@Maximum, Ik hoor idd Disturbia erin terug :thumbup: geinig gedaan!

Zelf ook bezig geweest:

View on SoundCloud
Crypsis & Radical Redemption - You Know Trapped n Roll (Brainweavers mashup)

Af en toe een beetje een chaos, maar overal vind ik hem wel redelijk geslaagd!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vet hoor! :cool:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
@ Maximum, precies wat ik wou doen na Hard Bass :P Klinkt goed!
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Maximum wrote:Na 01:32 ben ik zelf met de screech gaan spelen heb heb ik twee korte melodieën gemaakt.
Mag ik vragen hoe je dat heb gedaan? :$
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Guido wrote:
Maximum wrote:Na 01:32 ben ik zelf met de screech gaan spelen heb heb ik twee korte melodieën gemaakt.
Uiteraard man, daar is het topic voor! Knippen en plakken in de track. Ik heb hiervoor Logic gebruikt, maar dit kan als t goed is gemakkelijk in ieder programma. Ik heb gewoon dat gedeelte is stukjes geknipt per maat van de kick en deze ben ik door elkaar gaan husselen om te kijken of ik er iets vets van kon maken. Voor vragen mag je me ook altijd een PM sturen. :thumbup:

@Brainweavers; Thanks man! ^^

@Vincent_; Thanks! Om die twee tracks te combineren is erg simpel. Dat stukje na 01:32 was wat lastiger, maar ik wou graag ook zelf iets veranderen aan de track. Ik ben blij dat het in de smaak valt! :)

Bedankt voor de reacties. Ik weet nog niet wat ik er mee wil doen. Ik denk er aan om het hier bij te laten. Een korte tool die een set meet beukgehalte geeft. Dit omdat ik de beide climaxen van de tracks niet zo vet vind eigenlijk. Ook heb ik er voor gekozen om de vocalen van 'We Won't Sleep' er uit te knippen, omdat ik het persoonlijk mooier vind om alleen de vocalen van 1 van de 2 tracks te gebruiken. Ik ben namelijk van mening dat dit voor een mooier geheel zorgt i.v.m. de sfeer. Wat vinden jullie daar van? ;)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
@Brainweavers; Ik vind het idee erg vet en de uitvoering ook, netjes! Zelf vind ik het echter wel iets te druk op sommige momenten, maar dat is meer mijn persoonlijke smaak. Met welk programma heb je het gedaan en hoe heb je de afmix gedaan? :thumbup:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Brainweavers, ik vind hem ook best wel geslaagd :) klinkt wel als een mooi geheel
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Maximum wrote:
Guido wrote:
Uiteraard man, daar is het topic voor! Knippen en plakken in de track. Ik heb hiervoor Logic gebruikt, maar dit kan als t goed is gemakkelijk in ieder programma. Ik heb gewoon dat gedeelte is stukjes geknipt per maat van de kick en deze ben ik door elkaar gaan husselen om te kijken of ik er iets vets van kon maken. Voor vragen mag je me ook altijd een PM sturen. :thumbup:
Zo simpel en toch zo effectief, thanks! Ik ga hiermee aan de slag. ;)
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
@Guido, ik weet niet of jij ook Logic gebruikt maar als je bijvoorbeeld FL gebruikt kan dat heel mooi/makkelijk in de Slicex (plugin van FL zelf)
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
http://www36.zippyshare.com/v/10075265/file.html

Hier ook maar weer eens een mash-upje van mij. Heb volgens mij een stuk of 7 tracks gebruikt. Hoor natuurlijk graag wat jullie ervan vinden.
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Hier een oude mashup die ik had gemaakt :P
Bij 50 likes zal ik een mashup pack weggeven ^^

View on SoundCloud
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
Dikke mashup's jongens! Allemaal klinken ze eigenlijk wel top, nog even respect daarvoor :thumbup:
Draai ze zelf wel eens live op feestjes (Zaterdag nog een aantal op Distorted Noises zoals o.a Techno Bassboom van Arjen,E= Ctrl Alt & Bang (Udex & Simplicity' Mashup} en This is what pounding senses is like en Wilde Gullie Synthpower)
Hier een setje van me met 3 mashup's erin van hier.

SiweZ - AtmosFear Luna (Warmup set)
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Dragenser wrote:Bij 50 likes zal ik een mashup pack weggeven ^^
Denk dat dit nog wel een tijdje zal duren. :P
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
CyrilHS wrote:
Dragenser wrote:Bij 50 likes zal ik een mashup pack weggeven ^^
Denk dat dit nog wel een tijdje zal duren. :P
Idd vind ik niet erg :P
Ik add alleen maar mashups aan die pack :P
Nu stuk of 6 of 7 ^^
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
View on SoundCloud

Jaaa daar zijn we weer met een nieuwe mashup! Enjoy. :D
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
Yes, die ga ik zo even beluisteren! Ben benieuwd :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
B-Front Mash Up: Heel vet gedaan :thumbsup: Ga 'm zeker een keer in een setje gooien!
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
b-ram wrote:B-Front Mash Up: Heel vet gedaan :thumbsup: Ga 'm zeker een keer in een setje gooien!
Thanks! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mash-up gemaakt van 3 scot project nummers (W1/W2/W3)

wou sowieso 1 van die tracks in me eerste electro house setje maar kon niet kiezen want elke track had wel een vet stukje dus ik heb geprobeerd om de vette stukjes uit elk nummer bij elkaar te voegen en er 1 nummer van te maken.

ben wel blij met het resultaat.

http://www74.zippyshare.com/v/72765579/file.html
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kleine mash van Incoming en Psychedelic Trip gemaakt. Gewoon simpel knip en plak werk :P
Tips? :)

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
patrickjeb wrote:Kleine mash van Incoming en Psychedelic Trip gemaakt. Gewoon simpel knip en plak werk :P
Tips? :)

View on SoundCloud
Klinkt niet verkeerd! Alleen wanneer de climax van psychedelic klaar is komt er een hele lelijke overgang :P Dat zou ik zeker even aanpassen
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Heb de climax van Psychedelic Trip wat langer gemaakt, waardoor de overgang er nu iets anders uitkomt :P

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Dit klinkt nog erger dan de vorige :P Hoor je zelf die abrupte switch niet?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Eerlijk gezegd, nee :lol: In de 1e vind ik hem wel goed passen, omdat je eerst nog een seconde stilte krijgt vanaf Psychedelic Trip. 2e vind ik ietsjes minder, maar niet dat ik het een slechte overgang vindt :P

Hoe zou ik het volgens jou dan het beste kunnen oplossen?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
ik doel op dat stukje bij 4:24 :) Als je dat soepeler kan krijgen op een manier heb je imo een geslaagde mash up