Guido schreef:
Maximum schreef:
Na 01:32 ben ik zelf met de screech gaan spelen heb heb ik twee korte melodieën gemaakt.
Mag ik vragen hoe je dat heb gedaan?

Uiteraard man, daar is het topic voor! Knippen en plakken in de track. Ik heb hiervoor Logic gebruikt, maar dit kan als t goed is gemakkelijk in ieder programma. Ik heb gewoon dat gedeelte is stukjes geknipt per maat van de kick en deze ben ik door elkaar gaan husselen om te kijken of ik er iets vets van kon maken. Voor vragen mag je me ook altijd een PM sturen.
@Brainweavers; Thanks man!
@Vincent_; Thanks! Om die twee tracks te combineren is erg simpel. Dat stukje na 01:32 was wat lastiger, maar ik wou graag ook zelf iets veranderen aan de track. Ik ben blij dat het in de smaak valt!
Bedankt voor de reacties. Ik weet nog niet wat ik er mee wil doen. Ik denk er aan om het hier bij te laten. Een korte tool die een set meet beukgehalte geeft. Dit omdat ik de beide climaxen van de tracks niet zo vet vind eigenlijk. Ook heb ik er voor gekozen om de vocalen van 'We Won't Sleep' er uit te knippen, omdat ik het persoonlijk mooier vind om alleen de vocalen van 1 van de 2 tracks te gebruiken. Ik ben namelijk van mening dat dit voor een mooier geheel zorgt i.v.m. de sfeer. Wat vinden jullie daar van?