Ja, hoezo?
Melodie is hetzelfde en vond ze gedeeltelijk wel bij elkaar passen.
Heeft iemand anders dit al eerder gedaan dan?
Ja, ik. Zie 2 posts hierboven.patrickjeb wrote:Ja, hoezo?Melodie is hetzelfde en vond ze gedeeltelijk wel bij elkaar passen.
Wilde het toch bij de originele Project One tracks houden, hahaThe Skribbler wrote:Dikke mash hoor KlosjeIk vind alleen zelf de mid-intro van de Hhz rmx van Rate Reducer vetter dan het origineel... maar aan de andere kant: deze past er qua ritme denk ik beter in
Klinkt als een goed planKlos wrote:Misschien moeten we dan toch echt een keer om de tafel zitten
Dat dacht ik inderdaad al. Maar goed, ik heb hem wel meegenomen... Hij klinkt sws lekkerKlos wrote:Wilde het toch bij de originele Project One tracks houden, hahaThe Skribbler wrote:Dikke mash hoor KlosjeIk vind alleen zelf de mid-intro van de Hhz rmx van Rate Reducer vetter dan het origineel... maar aan de andere kant: deze past er qua ritme denk ik beter in
Thanks anyways!
Lekkere mash weer hoor. Heb gelijk maar weer het album opgezet. Het enige wat ik jammer vind is dat je de 2de climax van The Zero Hour hebt gebruikt... Die 1e is zoveel krachtiger vind ik persoonlijk. Maar verder niks aan te merken.Klos wrote:@Dylan, hij klinkt best goed! Alleen de overgang van de vocals naar de break klinkt niet lekker soepel. Ook vind ik de meeste vocals niet passen bij de stukken waar ze onder zitten en sommige vocals liggen er ook naast, haha. Maar het idee is wel vet, lekker veel vocals gebruiken
Ben zelf ook weer bezig geweest met een nieuwe mash. Dit keer 1tje van Project One (het was wel erggg lastig om te bepalen welke epische stukjes ik nou wel of niet kon gebruiken)
Het resultaat, benieuwd of het een beetje geslaagd is:
View on SoundCloud
dit.JefQ wrote:Het zou misschien handig zijn, wanneer je een mash-up post, ook feedback te geven op andere mash-ups. Dit is geen aanval, maar een algemene poging om dit topic wat meer te laten leven. Krijg het idee dat iedereen hier zijn mash ups maar neer gooit en feedback komt er vaak niet eens.
Eens maar ik geef wel degelijk feedback als ik iets luister!JefQ wrote:Het zou misschien handig zijn, wanneer je een mash-up post, ook feedback te geven op andere mash-ups. Dit is geen aanval, maar een algemene poging om dit topic wat meer te laten leven. Krijg het idee dat iedereen hier zijn mash ups maar neer gooit en feedback komt er vaak niet eens.