@ Klos, een beetje laat maar alsnog even feedback op de door jou gemaakte Project One Mash-Up!
Bij 00:55 t/m 01:08 had ik de vocalen van The Story Unfolds er nog bij gedaan, omdat ik denk dat dat wel mooi klinkt en ik ben ook erg gewent die nog te horen nadat je al een vocal van The Story Unfolds hebt gehoord. Wat je bij 01:21 met de kicks hebt gedaan weet ik niet, maar vind ik een beetje rommelig klinken. Dit is verder verder niet heel storend ofzo. Bij 01:45 een nette overgang man en bij 01:59 weer een goede overgang. Dat stuk erna vind ik erg vet gedaan. Je laat een 'klassieke' melodie van hun horen en daarna gooi je er met een andere plaat de beuk er in. Een mooi eerbetoon haha! Ook vet gedaan met die vocalen. Bij 02:47 zit er een lekkere drive in met die onderliggende tonen uit een ander intro (meen ik te horen?). Vet dat je The Story Unfolds gebruikt i.p.v. de wat meer voor de hand liggende (i.m.o.) The Art Of Creation voor de main melodie van de Mash-Up. En daarna komt The Zero Hour dan gelukkig toch nog.

Ik was namelijk bang dat deze niet meer kwam aangezien je de vocalen al gebruikt had op een eerder punt in de Mash. Een verzorgd outro met nog wat vocalen er in en een intro die je leuk kan teasen en inmixen, leuk dat je dat ook nog verzorgt!
Al met al een erg goede Mash-Up man! Een paar dingen die ik anders gedaan had, maar dat is vooral smaak gebonden. Het valt ook niet mee om van Project One een Mash te maken, want bijna alle platen zijn pareltjes vind ik. Zo heb ik bijvoorbeeld de track Project One niet gehoord en Numbers, die ik erg vet vind. Maar dat kan natuurlijk ook niet allemaal er in. Ik vind hem erg vet en qua track keuze ook man!