Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:15 

Hardtraxx Veteran

Ja, hoezo? :P Melodie is hetzelfde en vond ze gedeeltelijk wel bij elkaar passen.
Heeft iemand anders dit al eerder gedaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ja, hoezo? :P Melodie is hetzelfde en vond ze gedeeltelijk wel bij elkaar passen.
Heeft iemand anders dit al eerder gedaan dan?

Ja, ik. Zie 2 posts hierboven.
Alleen heb ik het geen mash-up genoemd maar is het gewoon een overgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:19 

Hardtraxx Veteran

Oh, helemaal niet gezien. Had het idee al langer in m'n hoofd, maar nooit de tijd ervoor genomen om er een edit/mash van te maken.

Als ik het idee van jou set had, had ik het gemeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

Ok dacht dat je het daarvan had gehoord :P
Maakt niet uit man. Passen wel goed bij elkaar die tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

Ok dacht dat je het daarvan had gehoord :P
Maakt niet uit man. Passen wel goed bij elkaar die tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:22 

Hardtraxx Veteran

Geen probleem. Passen idd goed bij elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:07 

Hardtraxx Veteran

iemand die zo lief is om voor mij een mash-up in elkaar te knutselen?

Zoals iedereen wel weet ben ik enorme fan van Wavolizer en ik ben een tijdje aan het knutselen geweest maar het lukt me telkens net niet helemaal om de tracks goed op elkaar af te stemmem dus hierbij iemand die een mash-up voor mij zou willen maken?

dit zou ik graag willen: Wavolizer - Vermin heeft 1 lange climax na die climax wil ik graag dat die overgaat naar de 2e climax van Another Blackout.. de break tussen de 1e en 2e climax van Another Blackout wil ik er ook in hebben ..

iemand die het begrijpt en het voor mij zou willen doen? :D
stuur even een PB als je interesse hebt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 20:44 

Hardtraxx Elite

Zal even voor je kijken, Ben nou toch in de stemming voor een mashup te maken ! :thumbsup:

Hieronder nieuwe mashup van mij kant, Laat maar even weten wat je er van vindt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:20 

Hardtraxx Addict

@Dylan, hij klinkt best goed! Alleen de overgang van de vocals naar de break klinkt niet lekker soepel. Ook vind ik de meeste vocals niet passen bij de stukken waar ze onder zitten en sommige vocals liggen er ook naast, haha. Maar het idee is wel vet, lekker veel vocals gebruiken :)

Ben zelf ook weer bezig geweest met een nieuwe mash. Dit keer 1tje van Project One (het was wel erggg lastig om te bepalen welke epische stukjes ik nou wel of niet kon gebruiken :P)
Het resultaat, benieuwd of het een beetje geslaagd is:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 22:31 

Hardtraxx Elite

@Klos Thanks voor de feedback, klopt dat sommige vocals er beetje naast liggen heb het ook opgenomen via me dj gear alleen wat samples geknipt en dan proberen ze precies goed te zetten waarneer hij erin moet komen best lastig om het zo te doen, Vond het wel is leuk om het via me gear te maken ipv fl studio :P
Maar top dat je het idee wel vet vindt. :)

Jou mashup is zeer geslaagd neem hem ook zeker mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:46 

Hardtraxx Addict

Ah, thanks! Geen op- of aanmerkingen ofzo? Dingen die ik beter anders had kunnen doen? (voor de volgende keer kan ik dat dan mooi meenemen, hè ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:29 

Hardtraxxer

@Klos

Ten eerste: We hebben wel vaak zelfde ideen:P hehe Wilde ook net een Project 1 mash maken:P maar dat hoeft dat niet meer:P

0:56 - 1:10 klinkt vrij overbodig maar past wel!
Drop @ 2:00 klinkt lekker
Wel wtf @ 6:55 hehe

Verder niets op aan te merken, maar dat had ik ook niet verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:58 

Hardtraxx Addict

Haha, bedankt! Misschien moeten we dan toch echt een keer om de tafel zitten ;) (en mij maakt het echt niet uit als jij er ook nog 1 gaat maken :P dikke kans dat die nog veel beter wordt)

@6.55: :P Einde van een bonus stukje van het album, haha. Leek me wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Dikke mash hoor Klosje :D Ik vind alleen zelf de mid-intro van de Hhz rmx van Rate Reducer vetter dan het origineel... maar aan de andere kant: deze past er qua ritme denk ik beter in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:40 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Dikke mash hoor Klosje :D Ik vind alleen zelf de mid-intro van de Hhz rmx van Rate Reducer vetter dan het origineel... maar aan de andere kant: deze past er qua ritme denk ik beter in :thumbup:

Wilde het toch bij de originele Project One tracks houden, haha :D Thanks anyways!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:49 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Misschien moeten we dan toch echt een keer om de tafel zitten ;)

Klinkt als een goed plan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:00 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
The Skribbler schreef:

Wilde het toch bij de originele Project One tracks houden, haha :D Thanks anyways!

Dat dacht ik inderdaad al. Maar goed, ik heb hem wel meegenomen... Hij klinkt sws lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:51 

Hardtraxxer

De Mash ups van Brainweavers en SkiggyRapz18 brachten me op het idee om daar samen weer een nieuwe edit van te maken. Hoop dat jullie dat beide kunnen waarderen, zo niet laat t weten ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:08 

Hardtraxxer

Klos schreef:
@Dylan, hij klinkt best goed! Alleen de overgang van de vocals naar de break klinkt niet lekker soepel. Ook vind ik de meeste vocals niet passen bij de stukken waar ze onder zitten en sommige vocals liggen er ook naast, haha. Maar het idee is wel vet, lekker veel vocals gebruiken :)

Ben zelf ook weer bezig geweest met een nieuwe mash. Dit keer 1tje van Project One (het was wel erggg lastig om te bepalen welke epische stukjes ik nou wel of niet kon gebruiken :P)
Het resultaat, benieuwd of het een beetje geslaagd is:

Lekkere mash weer hoor. Heb gelijk maar weer het album opgezet. Het enige wat ik jammer vind is dat je de 2de climax van The Zero Hour hebt gebruikt... Die 1e is zoveel krachtiger vind ik persoonlijk. Maar verder niks aan te merken.

Heb ook maar weer wat geknutseld. Ditmaal een mash up van Substantial Machinery. Heb geloof ik alleen Fire & Ice en Enjoy niet gebruikt. Hope you like it!

[zippy]http://www8.zippyshare.com/v/26657661/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:54 

Hardtraxxer

Nieuwe mashup
Enigmato Warface Wavolizer & Main Concern - L.D.L.F (Dj Zatio Mashup)

Enigmato Warface Wavolizer & Main Concern - Last done liberation floorcracer (Dj Zatio Mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 15:13 

Hardtraxxer

Gemaakt voor Forbidden Phobia en dacht deel hem met jullie!

EDIT:
Ook hier mijn niuewe Crypsis, jullie hebben al eerder een paar stukjes gehoord maar ben er nu tevreden over.

Hopelijk jullie ook;) :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 15:57 

Hardtraxxer

Het zou misschien handig zijn, wanneer je een mash-up post, ook feedback te geven op andere mash-ups. Dit is geen aanval, maar een algemene poging om dit topic wat meer te laten leven. Krijg het idee dat iedereen hier zijn mash ups maar neer gooit en feedback komt er vaak niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:39 

Hardtraxx Elite

JefQ schreef:
Het zou misschien handig zijn, wanneer je een mash-up post, ook feedback te geven op andere mash-ups. Dit is geen aanval, maar een algemene poging om dit topic wat meer te laten leven. Krijg het idee dat iedereen hier zijn mash ups maar neer gooit en feedback komt er vaak niet eens.

dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:10 

Hardtraxxer

JefQ schreef:

Eens maar ik geef wel degelijk feedback als ik iets luister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:53 

Hardtraxx Veteran

@ Klos, een beetje laat maar alsnog even feedback op de door jou gemaakte Project One Mash-Up! ^^

Bij 00:55 t/m 01:08 had ik de vocalen van The Story Unfolds er nog bij gedaan, omdat ik denk dat dat wel mooi klinkt en ik ben ook erg gewent die nog te horen nadat je al een vocal van The Story Unfolds hebt gehoord. Wat je bij 01:21 met de kicks hebt gedaan weet ik niet, maar vind ik een beetje rommelig klinken. Dit is verder verder niet heel storend ofzo. Bij 01:45 een nette overgang man en bij 01:59 weer een goede overgang. Dat stuk erna vind ik erg vet gedaan. Je laat een 'klassieke' melodie van hun horen en daarna gooi je er met een andere plaat de beuk er in. Een mooi eerbetoon haha! Ook vet gedaan met die vocalen. Bij 02:47 zit er een lekkere drive in met die onderliggende tonen uit een ander intro (meen ik te horen?). Vet dat je The Story Unfolds gebruikt i.p.v. de wat meer voor de hand liggende (i.m.o.) The Art Of Creation voor de main melodie van de Mash-Up. En daarna komt The Zero Hour dan gelukkig toch nog. :D Ik was namelijk bang dat deze niet meer kwam aangezien je de vocalen al gebruikt had op een eerder punt in de Mash. Een verzorgd outro met nog wat vocalen er in en een intro die je leuk kan teasen en inmixen, leuk dat je dat ook nog verzorgt! :thumbsup:

Al met al een erg goede Mash-Up man! Een paar dingen die ik anders gedaan had, maar dat is vooral smaak gebonden. Het valt ook niet mee om van Project One een Mash te maken, want bijna alle platen zijn pareltjes vind ik. Zo heb ik bijvoorbeeld de track Project One niet gehoord en Numbers, die ik erg vet vind. Maar dat kan natuurlijk ook niet allemaal er in. Ik vind hem erg vet en qua track keuze ook man! :worship:
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner