Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:02 

Hardtraxx Addict

Tijd voor iets anders dan? ;) waar je in theorie meer mee kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:26 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Tijd voor iets anders dan? ;) waar je in theorie meer mee kunt.

Ja was al van plan om een iets beter programma te gaan gebruiken daarvoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 01:44 

Hardtraxxer

Here's our edit in HQ. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:49 

Hardtraxxer

Hier nog een Audiofreq mash-up van mijn kant. Nummers die erin zijn verwerkt:
- Noisecontrollers - Astral (Audiofreq Remix)
- Technoboy meets Ruffian - The Undersound (Audiofreq Remix)
- Audiofreq - Audioslave
- Audiofreq - Lose Control

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:54 

Hardtraxx Addict

Het heeft lang geduurd, maar heb er eindelijk wat werk van gemaakt. Benieuwd wat jullie ervan vinden, of het beetje goed in elkaar steekt enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:44 

Hardtraxx Veteran

Hij is dik geworden :worship:

Best vet hoe je de vocal van Pattern 1 hebt gebruikt en de screech van Pattern 2 in het gedeelte er na.
Nu alleen nog de download knop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:03 

Hardtraxx Addict

Okeuu, ik zet 'm wel aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Klos, echt een gruwelijk vette mash!!
1 kleine opmerking alleen: de outro is tov de rest een stuk softer. Vooral door die vocals erbij. Die zou ik er zelf uitgelaten hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:17 

Hardtraxx Addict

Haha, thanks!
Mm, ik snap je. Maar het is tevens gewoon de outro van Bionicle (dat stuk/die kick gebruik ik ook bij de intro) en die vocals heb ik er nog beetje voor de grap in gegooid ^^ Maar goed punt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:55 

Hardtraxx Veteran

@ Klos, klinkt lekker man! :thumbup: Het enige minpunt zijn voor mij persoonlijk die vocalen in het outro, maar dit is al aangegeven. Ik ben benieuwd hoe jij er voor zorgt dat de verschillende fragmenten die je tegelijk afspeelt gezamelijk onder de 0,0 db blijven zonder dat het dof gaat klinken door een compressor of limiteer.

Dit is een Mash Up van Zany & Brennan Heart - Bang The Bass en Zatox & Activator - Oxygen (Original Version). Dit is nog een testversie. De mash is inmiddels al bijna klaar. Ik ben echter nog niet tevreden over de afmik en loop daar een beetje vast. Het geheel is keurig tegen de 0,0 db aan maar het klink wel zachter en dof. Heeft iemand hier misschien tips voor?

Ik heb gekozen Oxygen als main melodie, omdat ik die melodie erg vet vind. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie de sounds bij elkaar vinden passen en hoe jullie het als geheel in elkaar vinden steken (b.v.b. het gebruik van de kicks uit beide nummers in het intro etc.)! :)

EDIT: Die fade in -out's zijn uiteraard voor de preview en komen niet in de echte versie voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:17 

Hardtraxx Addict

@ Maximum

Eindelijk weer eens een simpele, goed uitgewerkte mash-up. Past lekker bij elkaar, het lijkt net of het 1 track is. Toch zal ik wat meer met de vocals van Bang The Bass spelen door de track heen. Bijvoorbeeld tijdens de climax, want daar hoor ik alleen elementen van Oxygen. ;) iig lekker bezig man. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
@ Maximum

Eindelijk weer eens een simpele, goed uitgewerkte mash-up. Past lekker bij elkaar, het lijkt net of het 1 track is. Toch zal ik wat meer met de vocals van Bang The Bass spelen door de track heen. Bijvoorbeeld tijdens de climax, want daar hoor ik alleen elementen van Oxygen. ;) iig lekker bezig man. :thumbup:

Thanx voor je Feedback man! :thumbup: Ik wou de tracks zo veel mogelijk combineren en daarom heb ik ook b.v.b. tijdens het mid-intro van Bang The Bass (@01:28) de claps van Oxygen laten horen op de achtergrond, met als doel voor meer drive te zorgen. Ik ben het met je eens dat het gehele stuk daarna alleen maar van Oxygen is en ik heb ook geprobeerd om de vocalen van Bang The Bass daar te gebruiken, maar dat klonk echter niet mooi vond ik. Ik wou ze gebruiken voor de drop van de cimax van Qxygen, maar die combinatie loopt niet lekker omdat de melodie van Oxygen vlak voor de drop 'uit fade' (@02:51) en er vervolgens een clap komt.

Het outro is gewoon het intro stuk van Oxygen gelooped met de vocalen van Bang The Bass en ik heb het 'in mix stukje' zo gemaakt dat je kan teasen met de vocal van Bang The Bass. Ik zal binnekort de gehele versie online gooien als ik dat probleem met de afmix opgelost heb. Nogmaals bedankt voor de feedback! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:48 

Hardtraxx Addict

Die claps zijn me niet echt opgevallen eerlijk gezegd. :P Iig lijkt het mij een vet idee om de vocal "I'm on the Roll" in de laatste 4 tellen voor de drop van Oxygen te laten horen. Past ook lekker op het ritme, als je het op de goede manier doet. Door die vocal toe te voegen zal het geheel beter bij elkaar passen imo, nu lijken het meer twee verschillende tracks ondanks de goede overgangen. Gewoon een suggestie, maar ik vind hem nu ook al tof! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:41 

Hardtraxx Addict

@Maximum,
Ik vind het begin vet, hoe je Bang The Bass erin laat komen is nice. Net voordat de kick erin klapt, hoor je even een stilte (moet je misschien nog afwerken ofzo, maar valt me gewoon op dat het niet smooth klinkt). Daarna heb je de sounds van Oxygen er leuk onder zitten alleen klinken ze voor mij iets teveel op de achtergrond :).
Dat stuk erna met de kick van Oxygen is wel weer vet gedaan, misschien mag de kick wat harder/naar de voorgrond, zelfde geldt voor dat geluidje van Oxygen weer. De overgang weer naar het stukje van Bang The Bass is wel goed, alleen je hoort Oxygen af worden gekapt. Je hoort die kleine roll nog van Oxygen.
Stuk daarna is wel weer netjes gelukt :D. Verder geen opmerkingen!
En je weet het met tracks die klaar zijn, die zijn al gemastered. Dus die kunnen nooit ineens clippen in FL, ook al geeft FL het wel aan. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Mau :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:54 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
@Maximum,
Ik vind het begin vet, hoe je Bang The Bass erin laat komen is nice. Net voordat de kick erin klapt, hoor je even een stilte (moet je misschien nog afwerken ofzo, maar valt me gewoon op dat het niet smooth klinkt). Daarna heb je de sounds van Oxygen er leuk onder zitten alleen klinken ze voor mij iets teveel op de achtergrond :).
Dat stuk erna met de kick van Oxygen is wel weer vet gedaan, misschien mag de kick wat harder/naar de voorgrond, zelfde geldt voor dat geluidje van Oxygen weer. De overgang weer naar het stukje van Bang The Bass is wel goed, alleen je hoort Oxygen af worden gekapt. Je hoort die kleine roll nog van Oxygen.
Stuk daarna is wel weer netjes gelukt :D. Verder geen opmerkingen!
En je weet het met tracks die klaar zijn, die zijn al gemastered. Dus die kunnen nooit ineens clippen in FL, ook al geeft FL het wel aan. Succes!

Thanks voor de feedback man. :thumbsup: Dat ze al gemasterd zijn en niet kunnen clippen dat snap, maar omdat je verschillende fragmenten tegelijk afspeeld slaat de db in het rood. Dat maakt volgens jou dus niet uit? Ik werk overigens met Logic, maar ik denk dat wat jij over FL zegt in dit geval hetzelfde geld. Wat jij aangeeft over die kicks die meer op de voorgrond mogen etc. dat is het gene waar ik tegen aanloop en waarop ik doel. Hoe kan ik dat het beste doen, zonder dat het geheel boven de 0,0 db uitslaat? Die stilte waar je op doelt die hoor ik echter niet, dus zou je misschien iets specifieker kunnen zijn dan kan ik het er eventueel uit halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:58 

Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
Die claps zijn me niet echt opgevallen eerlijk gezegd. :P Iig lijkt het mij een vet idee om de vocal "I'm on the Roll" in de laatste 4 tellen voor de drop van Oxygen te laten horen. Past ook lekker op het ritme, als je het op de goede manier doet. Door die vocal toe te voegen zal het geheel beter bij elkaar passen imo, nu lijken het meer twee verschillende tracks ondanks de goede overgangen. Gewoon een suggestie, maar ik vind hem nu ook al tof! :)

Haha die claps vallen indd op de achtergrond, dus vandaar dat ik het ook aangaf. Suggesties zijn altijd welkom, daar kan ik van leren! Ik heb het al op verscillende manieren geprobeerd, want ik deel jou mening dat het (nog) meer een geheel is wanneer de vocalen van Bang The Bass ook in de main lead van Oxygen worden verwerk. Het klinkt echter zoals ik al zei, niet smooth met die vocals er bij. Ik ga er nog even een keer naar kijken op de manier die jij bedoelt. Wederom thanks voor de feedback, hier kan ik echt wat mee! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Net voordat de kick erin klapt, hoor je even een stilte (moet je misschien nog afwerken ofzo, maar valt me gewoon op dat het niet smooth klinkt).

EDIT: Doel je op dat stukje bij 01:07, dat daar die stilte valt? Dat heb ik namelijk al aangepast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:43 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Mau :worship:

:love:

@Max, ja @ dat stukje van 1:07. Ik had ook wel gedacht dat je dat wel beter zou afwerken voor de uiteindelijke versie, dus goed nieuws :D
Uhm, ja als het echt allemaal clipt met verschillende sounds door elkaar haal ik het gewoon allemaal stukje naar beneden. Ik heb er zelf ook de ballen verstand van hoor :P Soms kunnen je kanalen onder de 0db zijn en dan kan uiteindelijk de Master nog clippen. Snap dat zelf ook nooit, besteed er ook niet heel veel aandacht aan, tenzij ik ook zelf echt hoor dat het clipt. Maar ja, wat wil je als amateur ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:28 

Hardtraxx Newbie

http://www.soundcloud.com/influentialz kleine mashup met de tracks everyday en een edit van fire nation
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
@Max, ja @ dat stukje van 1:07. Ik had ook wel gedacht dat je dat wel beter zou afwerken voor de uiteindelijke versie, dus goed nieuws :D
Uhm, ja als het echt allemaal clipt met verschillende sounds door elkaar haal ik het gewoon allemaal stukje naar beneden. Ik heb er zelf ook de ballen verstand van hoor :P Soms kunnen je kanalen onder de 0db zijn en dan kan uiteindelijk de Master nog clippen. Snap dat zelf ook nooit, besteed er ook niet heel veel aandacht aan, tenzij ik ook zelf echt hoor dat het clipt. Maar ja, wat wil je als amateur ^^

Hahaha oke! Wel grappig dat je dat stukje bij 01:07 opmerkte, want was nog best lastig er uit te halen. Ik moest daar de bass weg halen en dat heb ik met een low-cut gedaan in de EQ en heb daar nog wat lopen knippen en plakken. Dat ben ik nu aan het doen. Ik had eerst een limiter op de master, maar dat haalt de kracht uit de machup. Ik ga nog ff hier en daar rond vragen of iemand nog tips heeft om dit beter te maken, zodat de track geen kracht verliest maar ik hem wel gewoon kan draaien zonder dat ik iedereens oren kapot maak! :P Daarna zal ik m uploaden! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:28 

Hardtraxx Addict

Max, al keer wat verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:54 

Hardtraxx Veteran

Ik weet dat het inmiddels wellicht al een beetje afgezaagd is, dit idee. Desalniettemin heb ik toch ook een poging gewaagd. :)

Wildstylez & Atmozfears ft Southstylers - This is what pounding senses is like
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 01:01 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Max, al keer wat verder?

Helaas niet! De mash is helemaal af en binnenkort kan iemand misschien ff naar de afmix kijken en dan is hij klaar. Ik hoop dit snel voor elkaar te hebben. Wanneer die klaar is laat ik het weten en zet ik hem op mijn SoundCloud! :thumbup: Ben jij nog met iets nieuws bezig man? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 01:19 

Hardtraxx Veteran

Ik ben vandaag trouwens begonnen aan een nieuw project. Ik ben bezig met een Mash-Up van de nummers We Won't Sleep en Burning van Frequencerz. Ik vond dit namelijk erg dik klinken in de set van B-Freqz (Hard Bass 2013) en ik dit heb ik na gemaakt.

Na 01:32 ben ik zelf met de screech gaan spelen heb heb ik twee korte melodieën gemaakt. De eerste hiervan vind ik erg op Disturbia van Thera lijken. Ik heb nog geen idee wat ik hier verder mee ga doen. Ik vroeg me af wat jullie er van vinden! ^^
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner