Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 16:44 

Hardtraxx Addict

Ook even bezig geweest vanmiddag (part I):

Return Corp's ft. Hollow & Donkey Rollers - Wrong Fusion (Klos Mash Up)

edit: de mash kan weer worden beluisterd/gedownload
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 18:49 

Hardtraxx Addict

edit: paar posts verderop
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Mashup bestaande uit:

Thera & Geck-o - Ding Dong ( Degos & Redone Remix )
DHHD - Funky Shit ( Degos & Redone Skuimbek Remix )
Wavolizer - Debt of Blood
Zany - Feel the Drumz

Ben erg benieuwd wat men ervan vindt! :) Laat even wat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:02 

Hardtraxx Addict

Gelijk nice om de stukjes van Ding Dong en FS samen te laten gaan :) Vette overgang, met die Ding Dong vocals er nog onder, naar het eerste stuk van FS. Awesome vet bedacht, dat trommelstuk! Helaas de overgang naar het losse stuk van Debt Of Blood, vind ik te abrupt en niet mooi (niet netjes). Ook het terughalen van de Feel The Drumz vocal is minder mooi, omdat de vocals van Debt Of Blood ook nog gewoon doorlopen. Om de vocals van FS er weer in te gooien is wel vet! Heb alleen het idee dat ze wat te zacht staan? Laatste stuk is op zich nog wel nice, alleen lijkt het net een overgang in een set :P Maar dat is niet storend oid

Overall: een vette mash! Vooral de eerste 2 minuten zijn echt nice, jammer van die overgang naar Debt Of Blood. Ben wel benieuwd naar een volgende mash :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:11 

Hardtraxxer

@ Firetrap ben het met klos eens als de overgangen wat netter (minder abrupt zijn) is hij zeker vet :D

Hierbij ook mijn begin van nieuwe mashup. Ben weer bezig met een crypsis mashup alleen dan van zijn andere album "Cryptology". Het gaat hier om het begin stuk!

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

Thx heren, nemen we mee voor de volgende keer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ben het compleet met Klos eens, erg jammer van de abrupte overgang naar Debt of Blood en de vocals die door elkaar lopen op 2:37. Voor de rest vind het wel een bazen mash-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Denk wel dat ik hem nog wat finetune op die punten iig, dan zal ik de link vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Climax van de Deeper Inside mix en intro/mid-intro/outro van de Zany vs NC edit :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 13:37 

Hardtraxxer

ThreatofAdverse schreef:
@ Firetrap ben het met klos eens als de overgangen wat netter (minder abrupt zijn) is hij zeker vet :D

Hierbij ook mijn begin van nieuwe mashup. Ben weer bezig met een crypsis mashup alleen dan van zijn andere album "Cryptology". Het gaat hier om het begin stuk!

Klinkt heel vet man! Zou alleen wel rekening houden met dat je verder in de Mash-Up de Haaaaaaardd vocal niet teveel blijft herhalen. In deze snippet zit het op het randje van irritant voor mij. Maar dat is mijn mening.

Hierbij een nieuwe Mash-Up van mij. Tracks: Solutio & The I's Ft. Arboza - The Cry, The R3bels - Pattern 1, Degos& Re-Done - Madlay en Zatox - Creation.

Enjoy!

[zippy]http://www33.zippyshare.com/v/88637390/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:10 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Hierbij een nieuwe Mash-Up van mij. Tracks: Solutio & The I's Ft. Arboza - The Cry, The R3bels - Pattern 1, Degos& Re-Done - Madlay en Zatox - Creation.

Enjoy!

Ik vind het wel weer vet hoe je totaal verschillende tracks bij elkaar brengt :) maar dat is soms ook weer een puntje: ik vind ze niet altijd bij elkaar passen :P
De intro is nice, Creation vocals er door, dan even die screeches van Creation met die fx kick (hoe je het ook maar wil noemen) van Pattern 1. Alleen hoe dan eigenlijk als 'anti' je stuk van The Cry met Madlay erin knalt, vind ik toch minder geslaagd. Je verwacht in ieder geval die drive van Creation, maar het wordt een soort van afgeremd door het stuk van The Cry. Kan het ook niet goed uitleggen hoor, het is wel leuk bedacht, alleen bij mij kwam het gevoel van 'jammer'. Dat stuk van Pattern 1 met The Cry vind ik dan wel weer wat vetter! Ook de break + het stuk met Madlay en Pattern 1 is wel goed gedaan :D
Ik vind het leuk dat je veel dingen gewoon probeert, dat is ook een risico die je neemt. Hoe je speelt met stukjes vind ik echt wel nice. Alleen ja, soms past het gewoon niet echt lekker. Vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:11 

Hardtraxx Addict

Hier is trouwens (eindelijk) de tweede mash van vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:22 

Hardtraxx Addict

ThreatofAdverse schreef:

En dit klinkt gewoon weer zo rete-vet hè :P Kan er niks anders van maken, alles klinkt lekker strak, geen storende dingen of rare/abrupte stukjes. Fucking nice :thumbsup: Gauw komen met het eindresultaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 15:30 

Hardtraxxer

Klos schreef:

Hier is trouwens (eindelijk) de tweede mash van vrijdag

Klinkt weer vet hoor! Mooie combinatie tussen de 2! En thanks voor je feedback op mijn mash haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:43 

Hardtraxxer

@JefQ welke Haaard vocal bedoel je??

@Klos Thanks man!!

Hierbij weer een stukje verder!! De mastering moet nog volgen ofcourse!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:03 

Hardtraxxer

ThreatofAdverse schreef:
@JefQ welke Haaard vocal bedoel je??

@Klos Thanks man!!

Hierbij weer een stukje verder!! De mastering moet nog volgen ofcourse!!

Ik heb het over de vocal uit You Know.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:50 

Hardtraxx Crew

JefQ schreef:

Enjoy!

Deze klinkt echt heel gaaf zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:38 

Hardtraxxer

wootum schreef:
JefQ schreef:

Enjoy!

Deze klinkt echt heel gaaf zeg :worship:

Thanks man :) Ben er best tevreden over haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:25 

Hardtraxxer

Hier weer een nieuwe mash-up van Chaos, The Heretic, Pattern 2, psychedelic trip en Mysterias.

Hoor graag wat jullie ervan vinden. :thumbsup:

[zippy]http://www55.zippyshare.com/v/69948271/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:19 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Hier weer een nieuwe mash-up van Chaos, The Heretic, Pattern 2, psychedelic trip en Mysterias.

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:32 

Hardtraxxer

Grozny schreef:
JefQ schreef:

:worship: :worship:

Hahaha! Thanks man :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:02 

Hardtraxx Veteran

Het idee is weer vet, alleen de uitwerking iets minder. Bijvoorbeeld net naar de intro (Vanaf 50 seconde) loopt de track met die claps 1 maat voor. Zo gauw de vocal van The Heretic komt, loopt het weer goed, maar klappen de kicks van Psychedelic Trip weer een maat te vroeg er in, waardoor dat een beetje vaag klinkt :P

De overgang naar Mysterias op 2.05 klinkt ook niet helemaal lekker. Komt best plotseling. Mysterias komt ook niet echt boven de kicks uit. De kicks op 2.26 klinken ook iets te snel, net als op 2.32.

De Climax vind ik iets te chaotisch met alle verschillende screeches en geluiden. Vanaf 4.09 gaat het volgens mij een beetje mis (Of je moet het zo bedoeld hebben natuurlijk :P). Daar komen de geluiden op rare momenten er in en komen ook de kicks op een raar moment er in. Tenminste, als ik de maten ga tellen, komen de kicks er op 4.15 er op de 16e maat in (Wat normaal de 17e zou zijn) en op 4.21 op de 29e maat (Wat normaal de 33e zou zijn). Hierna gebeurd het nog een keer, maar komen de kicks er op 4.29 pas op de 22/23e maat in :P

Idee is weer leuk, maar de uitwerking op wat punten een stuk minder. Misschien dat je het nog kan aanpassen, dan zal ik hem iig sowieso meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:27 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Het idee is weer vet, alleen de uitwerking iets minder. Bijvoorbeeld net naar de intro (Vanaf 50 seconde) loopt de track met die claps 1 maat voor. Zo gauw de vocal van The Heretic komt, loopt het weer goed, maar klappen de kicks van Psychedelic Trip weer een maat te vroeg er in, waardoor dat een beetje vaag klinkt :P

De overgang naar Mysterias op 2.05 klinkt ook niet helemaal lekker. Komt best plotseling. Mysterias komt ook niet echt boven de kicks uit. De kicks op 2.26 klinken ook iets te snel, net als op 2.32.

De Climax vind ik iets te chaotisch met alle verschillende screeches en geluiden. Vanaf 4.09 gaat het volgens mij een beetje mis (Of je moet het zo bedoeld hebben natuurlijk :P). Daar komen de geluiden op rare momenten er in en komen ook de kicks op een raar moment er in. Tenminste, als ik de maten ga tellen, komen de kicks er op 4.15 er op de 16e maat in (Wat normaal de 17e zou zijn) en op 4.21 op de 29e maat (Wat normaal de 33e zou zijn). Hierna gebeurd het nog een keer, maar komen de kicks er op 4.29 pas op de 22/23e maat in :P

Idee is weer leuk, maar de uitwerking op wat punten een stuk minder. Misschien dat je het nog kan aanpassen, dan zal ik hem iig sowieso meenemen :)

Thanks voor de feedback! Ik hou me zelf niet echt aan de maten die bij hardstyle horen. Ik probeer een beetje mijn eigen ritme te creëren vaak, omdat ik met losse elementen werk en niet met de standaard maten. Het klopt idd dat sommige delen een maat achter lopen, maar dat komt omdat ik daar verder niet zo heel erg op let. Het moet natuurlijk wel allemaal gelijk lopen en dat loopt het volgens mij ook. De overgang van de mix intro naar de intro lijkt idd achter te lopen, maar die ligt volgens mijn bestand gewoon goed. Maar zoals ik al zei, ik probeer met mijn mashes van de standaard formule af te stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:34 

Hardtraxx Addict

Muziek moet wel kloppen, Jef. Als jij maar 3 tellen in een maat wil doen, dan is dat prima, maar dan moet je hele mash met 3 tellen in een maat blijven. Anders creëer je onregelmatigheden die gewoon niet passen. Ik ken geen enkele hardstyle/hardcore track die afwijkt van de 4/4 maat. Ik weet toevallig dat klassieke muziekstukken switchen van (bijvoorbeeld) 2/4 naar 4/4 en weer terug in hetzelfde nummer, maar probeer dat maar eens lekker te laten klinken in een mash up ;)
Ik denk dat je bedoeling goed is, maar muzikaal klopt het gewoon niet.

Afgezien van dit, vind ik de uitwerking ook wat minder, maar je ideeën blijven wel gewoon leuk. Je wil graag veel, maar het komt er niet altijd even lekker uit. Ik had het idee dat ik naar een live mash luisterde, wat op zich ook wel weer erg vet is :P maar, als het dan niet lekker loopt en muzikaal niet klopt, is dat natuurlijk jammer.
Niks persoonlijks ook natuurlijk, want je kunt het wel :D en ik kan het wrs niet beter, maar ik denk dat meerderen met mij graag eens een mash van je willen horen die staat als een huis :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:43 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Muziek moet wel kloppen, Jef. Als jij maar 3 tellen in een maat wil doen, dan is dat prima, maar dan moet je hele mash met 3 tellen in een maat blijven. Anders creëer je onregelmatigheden die gewoon niet passen. Ik ken geen enkel hardstyle/hardcore track die afwijkt van de 4/4 maat. Ik weet toevallig dat klassieke muziekstukken switchen van (bijvoorbeeld) 2/4 naar 4/4 en weer terug in hetzelfde nummer, maar probeer dat maar eens lekker te laten klinken in een mash up ;)
Ik denk dat je bedoeling goed is, maar muzikaal klopt het gewoon niet.

Afgezien van dit, vind ik de uitwerking ook wat minder, maar je ideeën blijven wel gewoon leuk. Je wil graag veel, maar het komt er niet altijd even lekker uit. Ik had het idee dat ik naar een live mash luisterde, wat op zich ook wel weer erg vet is :P maar, als het dan niet lekker loopt en muzikaal niet klopt, is dat natuurlijk jammer.
Niks persoonlijks ook natuurlijk, want je kunt het wel :D en ik kan het wrs niet beter, maar ik denk dat meerderen met mij graag eens een mash van je willen horen die staat als een huis :cool:

Je hebt gelijk dat ik wel eens teveel wil :P Maar daar wil ik me ook wel een beetje aan houden, want mashes waarbij alleen iets aan een overgang is gedaan of verder niet heel complex zijn vind ik totaal niet bijzonder. Met deze versie van mixmeister is het ook lastiger werken, omdat bij de vorige versie je de kick kon inkorten aan een standaard format. Hierdoor waren ze allemaal dezelfde lengte. Bij die versie die ik nu heb, kort je hem handmatig in zonder het format, waardoor het heel moeilijk is om elke kick hetzelfde te maken. Hierdoor komt het ook dat die kickrolls in deze mash een beetje verschillend zijn. Mixmeister is ook gewoon heel kut om een complexe mash up te maken hahah.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner