dat is dan meteen volgende vraag, hoe voeg ik een plaatje toe aan mn post?
edit: laat allemaal maar het is me gelukt
Hoe heb je het uiteindelijk gedaan? Wij zitten vaak met hetzelfde gekut.Q-Dominic wrote:dat is dan meteen volgende vraag, hoe voeg ik een plaatje toe aan mn post?
klinkt lekker
mooie kick man klinkt lekker
Ik hoor haast geen bass ? Verder opzich wel leuk melodietje in je kick aan het eindBMG wrote:zelf ook weer een kick gemaakt nu overgestapt naar drumazon geen idee of iemand het ber vind of slechter
View on SoundCloud
Probeer der een lekkere crunch in te krijgen, opzich vind ik de bass wel al lekker klinkenBMG wrote:zelf ook weer een kick gemaakt nu overgestapt naar drumazon geen idee of iemand het ber vind of slechter
View on SoundCloud
volgens mij niet hoor, hij moet gwn meer aanwezig zijn in de mid freq en high. hij klinkt beetje filtered, dus meer dist op de mids en highsBMG wrote:hmm meer bass dus
BMG wrote:View on SoundCloud kheb de punch harder gemaakt ik vind zelf het resultaat wel beter
ik vind behoorlijk saai...IlikeitRAW wrote:Alweer geprobeerd om een kick te maken zeg maar wat jullie er van vinden. En wat ik kan veranderen.
http://www43.zippyshare.com/v/18913482/file.html
welke clip dist in cubase?Thamos wrote:Dit is mijn laatste, gebruikt in Track waar ik de finishing touches op doe.
Begin het eindelijk een beetje onder de knie te krijgen. Vorige kicks waren een Drama tijdens het mixen, deze werkt tenminste lekker mee.
View on SoundCloud
Gemaakt in Cubase
Cubase EQ's
Wave EQ's
Fabfilter EQ in de mix
Distortions vooral Clip Dist in Cubase en Ozone Trash
Fuzzylogic wrote:Mijn kick klinkt gewoon normaal maar op de achtergrond kraakt het nogal, ofja m'n speakers kraken door m'n kick, hoe kan dit komen?
Fuzzylogic wrote:Wat is dat en hoe kan ik dat weer fixen?
Ben pas een paar dagen met producen bezig dus snap nog niet alles
EDIT:
Is al opgelost met hulp
Ja je hebt helemaal gelijk, heb hem nu mono, alleen moet hem nog eventjes hard op testen dat kan ik nu niet omdat me gezin slaapt.ROD wrote:aub geen stereo effecten op je kick zetten, klinkt heeeeel raar daardoor. Zou je die eens uit willen zetten en dan nog een keer laten horen?