http://www38.zippyshare.com/v/21501891/file.html
aub
aub
Weet je zeker dat het een .wav is ?momentum wrote:jow, iemand die mij aub kan helpen?
ik heb een kick gemaakt in logic bij n maat, nu heb ik hem geexporteert naar .wav en wil ik hem in fl openen, maar dit gaat niet. ik krijg een lege sampler als ik hem inlaad, hoewer er wel geluid in de .wav zit (als ik hem bv open in itunes...) iemand een idee hoe dit komt?
Hmm oke, het is wel heel extreem dus ik snap er niks van.. maar als ik een compressie op de kick zet houdt hij zegmaar in toch, is hij veel minder krachtig..ScavengerDJ wrote:Afmix, eq en compressie. Zorg ervoor dat je lead niet te luid staat zodat die de kick niet wegdrukt. Eq ze beide ook een beetje zodat het ideaal is voor beide om eruit te springen zeg maar, en een compressor doet ook wonderen
weet je wat een compressor uberhaupt doet? zoek dat eens goed uitreteck wrote:Hmm oke, het is wel heel extreem dus ik snap er niks van.. maar als ik een compressie op de kick zet houdt hij zegmaar in toch, is hij veel minder krachtig..ScavengerDJ wrote:Afmix, eq en compressie. Zorg ervoor dat je lead niet te luid staat zodat die de kick niet wegdrukt. Eq ze beide ook een beetje zodat het ideaal is voor beide om eruit te springen zeg maar, en een compressor doet ook wonderen
Erg vervelend allemaal..
feedbacken!Basss27 wrote:Vandaag bezig geweest met een rauwere kick. Hoe klinkt ie?
View on SoundCloud
PrimaAxora wrote:weet je wat een compressor uberhaupt doet? zoek dat eens goed uitreteck wrote:Hmm oke, het is wel heel extreem dus ik snap er niks van.. maar als ik een compressie op de kick zet houdt hij zegmaar in toch, is hij veel minder krachtig..ScavengerDJ wrote:Afmix, eq en compressie. Zorg ervoor dat je lead niet te luid staat zodat die de kick niet wegdrukt. Eq ze beide ook een beetje zodat het ideaal is voor beide om eruit te springen zeg maar, en een compressor doet ook wonderen
Erg vervelend allemaal..
Dat klinkt meer als een goede FXRedRiver67 wrote:Hallo Hardtraxx...
Eindelijk een (naar mijn mening) goede kick af!!
Graag zou ik wat feedback willen over de kick
View on SoundCloud
Ik heb wel wat effecten toegevoegd, voor de jatters![]()
Alvast bedankt!
Dat klinkt meer als een goede FXRedRiver67 wrote:Hallo Hardtraxx...
Eindelijk een (naar mijn mening) goede kick af!!
Graag zou ik wat feedback willen over de kick
View on SoundCloud
Ik heb wel wat effecten toegevoegd, voor de jatters![]()
Alvast bedankt!
Ik heb een punch gemaakt en er ingezet, klinkt hij nu beter?ScavengerDJ wrote: @Agix:
Er is geen punch.
Netjes, alleen mag hij wat krachtiger, laat hem wat meer doordreunen;)Agix wrote:Ik heb een punch gemaakt en er ingezet, klinkt hij nu beter?ScavengerDJ wrote: @Agix:
Er is geen punch.
View on SoundCloud
2e heeft geen punchAxora wrote:inderdaad, en toch jammer van die effecten, want nu kunnen we eigenlijk weinig beoordelen. maar op het gehoor zo, klinkt het wel leuk, misschien wat meer distortion erop, om het wat meer crunch te geven.
Hier een kickje van mij,
View on SoundCloud
In het hoog klinkt die nog niet helemaal lekker, helaas.
View on SoundCloud
Je moet nogwat werken aan je punch, En verder mist je tail wat kracht, Gooi er wat meer bass onder! :-)Guiido92 wrote:hee dit is een kick die ik met een paar uur eq distortion heb kunnen maken.
http://www38.zippyshare.com/v/25764335/file.html
wat vinden jullie ervan?
hij mist heelveel power, en je heb dingen lopen pannen? bij mij gaat de kick van links naar rechts, dat lijkt me nietde bedoeling?Guiido92 wrote:hee dit is een kick die ik met een paar uur eq distortion heb kunnen maken.
http://www38.zippyshare.com/v/25764335/file.html
wat vinden jullie ervan?