@dnx1 die klinkt wel lekker nou is HC niet echt iets waar ik al teveel verstand van heb, kan er helaas weinig over zeggen sorry
@scavenger wouw daar heb je wel echt een prima basis man

nog een zooi eqen paar layers om hem nog voller te maken en dan is die super dik
@momentum, de eerste 12 vind ik echt super klinken maar daarna ept hij wel een beetje weg en vooral in het laage vind ik em iets minder hij verliest een beetje kracht lijkt et wel misschien als je de tail iets krachter maakt daar, denk dat die dan ook in de laag wat voller klinkt
ik heb me eigen kick iets voller geprobeert te maken door wat oudere samples eronder te knikkeren en daar wat distortion op te gooien,
heb ook een nieuwe 909 uit drumazon gehaald en daar de punch en de tail afgeknipt om hem iets meer diepte te geven ( en die ook ietsje maar niet veel ge distort) vind heb nu wel een lekkere klank hebben
en heb nog ff flink ge equed in de mid ferquenties om hem iets aggresiever te maken.
kreeg ook een tip om een snare geluid te pakken die wat uit te equen en er wat camelphat tube distort over te gooien