Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:59 

Hardtraxx Newbie

Ik ben momenteel bezig met een kick, en in mijn Schope kan ik zien dat door de een of andere plugin mijn kick niet helemaal mono meer is.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze (wanneer de kick helemaal af is) weer helemaal mono word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:10 

Hardtraxxer

Freek-otter schreef:
Ik ben momenteel bezig met een kick, en in mijn Schope kan ik zien dat door de een of andere plugin mijn kick niet helemaal mono meer is.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze (wanneer de kick helemaal af is) weer helemaal mono word?

Hetzelfde zoals ik dat vorige week deed met die kick ;)
laat het je vanavond zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:16 

Hardtraxxer

rummeltje schreef:
Basss27 schreef:
@Rummeltje: Je begint zeker goed! Probeer nu het midden hoger te pushen en daar kan je nog een distort op gooien, dan komt de kick al veel beter uit!

Dit kickje ben ik 2 uurtjes terug aan begonnen:

[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/64280745/file.html[/zippy]

thx voor feedback! denk jij dat de kick nog te weining is distort en eq? jou opzetje klinkt al leuk voor maar 2 uurtjes werk!

weet iemand misschien ook hoe ik de kick krachtiger/voller maak? gaat om deze kick :P :

Met de plugin Waves Rbass kun je hem wat dikker maken, voor de rest raad ik ook gewoon eq aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:28 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@Deniax, lekker hoor, ik zou 1e in een mainstream nummer doen en 4e met wat aanpassingen in een wat rauwer nummer.

Ik ben ff bezig geweest met het maken van een HC kick, wat vinden jullie? Ben de naam van de melodie ook kwijt, weet iemand hem?

Synth goed vals , kick heel netjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:21 

Hardtraxx Veteran

@deniax: Ik vind die 1ste het beste.
De 2e heeft ook wel wat maar de toon in de kick is net iets te distorted vind ik, maar misschien klinkt het met een lead erbovenop wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:54 

Hardtraxx Addict

deniax schreef:
@officialzeropoint
Er zit genoeg bass in maar niet lekker geEQed. Kijk eens met een spectrum naar andere kicks en vergelijk deze met die van jou. Daar zie je snel welke freq. je teveel boost.

Vraag aan jullie:

1, 2, 3 of 4 ? ^^

Klinkt heel lekker!! Kick 1 klinkt het best conform de wat mainstreamere stijl, en Kick 4 vind ik wat harder dreunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:29 

Hardtraxx Addict

deniax schreef:
@officialzeropoint
Er zit genoeg bass in maar niet lekker geEQed. Kijk eens met een spectrum naar andere kicks en vergelijk deze met die van jou. Daar zie je snel welke freq. je teveel boost.

Vraag aan jullie:

1, 2, 3 of 4 ? ^^

ik weet niet of dit een showoff voor je kicks is. maar dit opzich klinkt als een leuk concept voor een track ! ;)!

vind zelf 1 en 4 vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:02 

Hardtraxxer

tnx guys. Persoonlijk vind ik de 2e het best, daar ben ik nu een track mee aan het maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:33 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ook voor 1 en 4, de eerste is erg netjes voor een intro en de vierde is ff wat harder voor een midintro of anticlimax enzo. Ik vind ze zoiezo alle vier erg netjes man! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:51 

Hardtraxx Beheerder

deniax schreef:
@officialzeropoint

Vraag aan jullie:

1, 2, 3 of 4 ? ^^

Wat mij erg vet zou lijken is een kickswitch tussen kick 1 en kick 3 in een track. je zou dit ook eens kunnen proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:25 

Artiest

deniax schreef:
tnx guys. Persoonlijk vind ik de 2e het best, daar ben ik nu een track mee aan het maken.

Erg netjes man, ik vind de 2e ook het best!

Hier een nieuwe, wat hardere kick van mij:

[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/76916630/file.html[/zippy]

wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:10 

Hardtraxxer

Wat vinden jullie hiervan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:43 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
Wat vinden jullie hiervan?

Je screech is lekker, maar je kick klinkt nergens naar :$ Veel meer bass, die tempo switch op het laats klinkt niet , en de sound is ookniet goed :$ Sorry, maar probeer daar aan te werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:06 

Hardtraxxer

KicKProduction schreef:
Je screech is lekker, maar je kick klinkt nergens naar :$ Veel meer bass, die tempo switch op het laats klinkt niet , en de sound is ookniet goed :$ Sorry, maar probeer daar aan te werken ;)

Ok, thx. Ik moet eerlijk toegeven dat ik meestal maar een beetje aan de knoppen zit te draaien als ik een kick wil maken m.b.v. Camelphat etc. Heb ook wel een aantal tutorials bekeken, maar daaruit komt nooit echt iets naar voren wat me geheel aanstaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:08 

Artiest

Korey schreef:
deniax schreef:

Erg netjes man, ik vind de 2e ook het best!

wat vinden jullie?

niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:03 

Hardtraxx Addict

Korey schreef:
Korey schreef:

wat vinden jullie?

niemand?

Klinkt wel okay vind ik! Vind de punch vooral lekker, tail niet zo. Vaak bij jouw samples klinkt alsof je er giga veel reverb op hebt zitten ofzo? Btje gek
Ik zou de tail nog wat 'scherper' willen horen, daar bedoel ik niet je afmix mee, maar letterlijk hoe de tail klinkt. Miss met een Ohm, dat hij wat feller wordt.

Hier een nieuwe kick van mij:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:35 

Hardtraxxer

Sorry, maar moet dat een Hardstyle kick voorstellen? of een hard dance of ??

Want het klinkt echt nergens naar.. sorry.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:09 

Hardtraxxer

Inderdaad, dit kan je geen hardstyle kick noemen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:15 

Hardtraxxer

Stiekem vind ik het erg grappig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:20 

Hardtraxx Beheerder

Venice13 schreef:
Stiekem vind ik het erg grappig :$

hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:32 

Hardtraxx Addict

Ja is het zo erg? Jullie begrijpen dat ik niet probeer een std HS kick te maken?

Kan iemand miss een filmpje/audio fragment maken van wat hij hoort... want als ik hem thuis aanzet is het echt niet slap ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:39 

Hardtraxx Beheerder

mr_vertigo schreef:
Ja is het zo erg? Jullie begrijpen dat ik niet probeer een std HS kick te maken?

Kan iemand miss een filmpje/audio fragment maken van wat hij hoort... want als ik hem thuis aanzet is het echt niet slap ofzo!

Ik kan dit eigenlijk geen kick noemen. het is meer een soort van punch met een rare distorted noise erachter. ze komen totaal niet door op mijn speakers/headphone. de snares die ik gebruik in een track zijn nog krachtiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:47 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
mr_vertigo schreef:

Ik kan dit eigenlijk geen kick noemen. het is meer een soort van punch met een rare distorted noise erachter. ze komen totaal niet door op mijn speakers/headphone. de snares die ik gebruik in een track zijn nog krachtiger.

Hmm raar. Ik eq hem ook op -6 dB, en knal het volume omhoog van mn geluid. Miss moet ik het volume in FL omhoog gooien dan?

Krachtiger dan een snare is ie iig want er zit een snare bovenop geplakt. Als ik die tail weghaal, en de ontwikkeling van het geluid (de bass + punch) bekijk en t volume in de master, is dit een flinke dosis bass bijvoorbeeld...

Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:54 

Hardtraxx Beheerder

waar heb je deze mee gemaakt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:41 

Hardtraxxer

Ja het is geen kick te noemen sorry..

Als ik 1 909 pak en er een bitcrusher op zet klinkt het nog beter..

uhm tips.. tjaa eq distort eq distort ...:P
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner