Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:27 
 
Hardtraxxer

Hey,

Ik vroeg me eens van welke (aparte) dingen jullie inspiratie krijgen.
Zelf wordt ik enorm creatief tijdens een warme douche, als het buiten regent of-heel vervelend- als ik niet in de gelegenheid ben om te producen(op school, in de auto enz.)
Ben ik de enige??? :P

Grtz,
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:29 
 
Hardtraxxer

Ik kijk graag films en daaruit kun je heel veel halen, niet alleen vocals en dat soort dingen, maar af en toe ook melodieën enzo. Dat is mijn grootste inspiratiebron. Daarnaast schiet mij vaak wat te binnen als ik snachts op me bed lig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meestal als ik uit bed kom, of als ik emotioneel ben. Soms heb ik periodes dat ik heel veel dingen kan maken en soms periodes dat alles inspiratieloos is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 07:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb heel vaak dat ik in bed lig en ineens allemaal ideeen krijg.. Erg frustrerend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:08 
 
Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Ik heb heel vaak dat ik in bed lig en ineens allemaal ideeen krijg.. Erg frustrerend


Heeft het nog wel met muziek te maken ? :D
__________

Ik heb het meestal op school, bedenk ik wat ik allemaal wil maken enzo..
En als ik dan thuis kom dan heb ik er geen zin meer in >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:13 
 
Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
TakkU schreef:
Ik heb heel vaak dat ik in bed lig en ineens allemaal ideeen krijg.. Erg frustrerend



Ik heb het meestal op school, bedenk ik wat ik allemaal wil maken enzo..
En als ik dan thuis kom dan heb ik er geen zin meer in >.<


heb ik soms ook op school... :thumbdown:
verder krijg ik soms wel inspiratie als t lekker weer is en beetje frisse lucht heb hahah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 10:07 
 
Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Ik heb heel vaak dat ik in bed lig en ineens allemaal ideeen krijg.. Erg frustrerend


Gelukkig hebben de meeste telefoons een memorecorder functie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Headhunterz
Citaat:
People always ask me where I get my inspiration from, but I always tell them, that if I'd know, I would have a gold mine


Haha :p

Haal me inspiratie soms uit films en als ik lekker in zonnetje zit met laptop komen er zomerse ideeen op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:35 
 
Hardtraxxer

Als ik alle tijd van men leven heb. Zo was ik jongstleden zomer op vakantie en zat ik op me laptop te producen. Dan komen er gewoon de mooiste dingen uit (creatief gezien, kwalitatief gezien moet ik nog veel leren haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

Jarno schreef:
Als ik alle tijd van men leven heb. Zo was ik jongstleden zomer op vakantie en zat ik op me laptop te producen. Dan komen er gewoon de mooiste dingen uit (creatief gezien, kwalitatief gezien moet ik nog veel leren haha)



Haha, op vakantie producen??? Ik heb, wat hier ook genoemd wordt, dat als ik in bed lig dat ik briljante plannen krijg... Of heb ik een vet idee, begin ik te kutten op de pc, krijg ik uiteindelijk een bestaand nummer xd

Maar melodieën hea, daar heb ik ZO'N enorme hekel aan om die te maken... Krijg ik altijd van die onlogische pieldingen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxxer

Bakker Fijnebol schreef:
Jarno schreef:
Als ik alle tijd van men leven heb. Zo was ik jongstleden zomer op vakantie en zat ik op me laptop te producen. Dan komen er gewoon de mooiste dingen uit (creatief gezien, kwalitatief gezien moet ik nog veel leren haha)



Haha, op vakantie producen??? Ik heb, wat hier ook genoemd wordt, dat als ik in bed lig dat ik briljante plannen krijg... Of heb ik een vet idee, begin ik te kutten op de pc, krijg ik uiteindelijk een bestaand nummer xd

Maar melodieën hea, daar heb ik ZO'N enorme hekel aan om die te maken... Krijg ik altijd van die onlogische pieldingen... :/


Ja zeker, wat is daar mis mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:44 
 
Hardtraxxer

Jarno schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Jarno schreef:
Als ik alle tijd van men leven heb. Zo was ik jongstleden zomer op vakantie en zat ik op me laptop te producen. Dan komen er gewoon de mooiste dingen uit (creatief gezien, kwalitatief gezien moet ik nog veel leren haha)



Haha, op vakantie producen??? Ik heb, wat hier ook genoemd wordt, dat als ik in bed lig dat ik briljante plannen krijg... Of heb ik een vet idee, begin ik te kutten op de pc, krijg ik uiteindelijk een bestaand nummer xd

Maar melodieën hea, daar heb ik ZO'N enorme hekel aan om die te maken... Krijg ik altijd van die onlogische pieldingen... :/


Ja zeker, wat is daar mis mee dan?



Ik vind vakantie niet echt iets om te gaan producen:P Tenzij je ergens op een camping zit en het echt kutweer is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

Bakker Fijnebol schreef:
Jarno schreef:
Bakker Fijnebol schreef:


Haha, op vakantie producen??? Ik heb, wat hier ook genoemd wordt, dat als ik in bed lig dat ik briljante plannen krijg... Of heb ik een vet idee, begin ik te kutten op de pc, krijg ik uiteindelijk een bestaand nummer xd

Maar melodieën hea, daar heb ik ZO'N enorme hekel aan om die te maken... Krijg ik altijd van die onlogische pieldingen... :/


Ja zeker, wat is daar mis mee dan?



Ik vind vakantie niet echt iets om te gaan producen:P Tenzij je ergens op een camping zit en het echt kutweer is xd


Vakantie is toch om je te vermaken? Dat doe ik met producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meestal krijg ik inspiratie als ik buiten rondwandel/fiets en wanneer ik de radio aanheb (met voorkeur slam fm)

EDIT: er is niks mis met producen op vakantie. ik had mijn laptopje vorig jaar ook mee op vakantie er zijn dikke melodieen uitkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:39 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Meestal krijg ik inspiratie als ik buiten rondwandel/fiets en wanneer ik de radio aanheb (met voorkeur slam fm)

EDIT: er is niks mis met producen op vakantie. ik had mijn laptopje vorig jaar ook mee op vakantie er zijn dikke melodieen uitkomen :D



Ho ho, ik zeg niet dat er iets mis is met producen op vakantie! Maar mij lijkt het dat je op vakantie juist de dingen doet die je nit in het dagelijks leven doet! Maar dat ligt aan mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bakker Fijnebol schreef:
Hey,

Ik vroeg me eens van welke (aparte) dingen jullie inspiratie krijgen.
Zelf wordt ik enorm creatief tijdens een warme douche, als het buiten regent of-heel vervelend- als ik niet in de gelegenheid ben om te producen(op school, in de auto enz.)
Ben ik de enige??? :P

Grtz,


Ehm je zet er neer of als je niet in de gelegenheid ben om te producen. Ik hoop niet dat je buiten in de regen of onder de douche wel produceert want daar kan een computer niet tegen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:57 
 
Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Hey,

Ik vroeg me eens van welke (aparte) dingen jullie inspiratie krijgen.
Zelf wordt ik enorm creatief tijdens een warme douche, als het buiten regent of-heel vervelend- als ik niet in de gelegenheid ben om te producen(op school, in de auto enz.)
Ben ik de enige??? :P

Grtz,


Ehm je zet er neer of als je niet in de gelegenheid ben om te producen. Ik hoop niet dat je buiten in de regen of onder de douche wel produceert want daar kan een computer niet tegen. ;)


Haha, maar dan bedenk ik altijd wel vette dingen... Ik zing altijd onder de douche, en dan ga ik meestal maar wat hardstyle ''zingen''(Niet vragen hoe dat klinkt:O)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
TakkU schreef:
Ik heb heel vaak dat ik in bed lig en ineens allemaal ideeen krijg.. Erg frustrerend


Heeft het nog wel met muziek te maken ? :D
__________

Ik heb het meestal op school, bedenk ik wat ik allemaal wil maken enzo..
En als ik dan thuis kom dan heb ik er geen zin meer in >.<

Hahaha ja nog steeds muziek! :P Vaak spring ik er dan toch nog ff uit, pak mn MacBook erbij en zet ff een ruwe schets neer.. Komt ook vaak zat voor dat ik de volgende dag zwaar crap vind klinken, maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op bed gaan liggen (zelfde kamer als mn 'studio'), aan andere dingen denken, en dan kom ik uiteindelijk vanzelf op ideeën en krijg ik motivatie om verder te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zoeken. :P Als je vette tegen komt heb je gelijk een vet sfeertje in je hoofd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:54 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Vocals zoeken. :P Als je vette tegen komt heb je gelijk een vet sfeertje in je hoofd. :P



Ja dat wel... Alleen weet ik nooit hoe ik vocals moet zoeken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bakker Fijnebol schreef:
Parvuz schreef:
Vocals zoeken. :P Als je vette tegen komt heb je gelijk een vet sfeertje in je hoofd. :P



Ja dat wel... Alleen weet ik nooit hoe ik vocals moet zoeken >.<

Sites waar vocals op staan, acapella's of gedichten of weet ik veel wat. Misschien torrents. Misschien games. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:28 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Parvuz schreef:
Vocals zoeken. :P Als je vette tegen komt heb je gelijk een vet sfeertje in je hoofd. :P



Ja dat wel... Alleen weet ik nooit hoe ik vocals moet zoeken >.<

Sites waar vocals op staan, acapella's of gedichten of weet ik veel wat. Misschien torrents. Misschien games. :P


Haha, okee dan!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ja games zijn erg goed om vocals uit te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg vaak gewoon inspiratie door tv series, films en soms zelfs de radio.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner