ik dus ook van de radio 
Coen en Sander Show.Case Dj wrote:ik dus ook van de radio
Coen en Sander Show.Case Dj wrote:ik dus ook van de radio
Frazyr wrote:Ik kan moeilijk zeggen waar ik inspiratie van krijg..
Ik denk gewoon van mezelf... Ik open een project en door de dingen die ik maak krijg ik of inspiratie, wat betekend dat ik doorga en doorga en doorga..
Of het houd gewoon op wat betekend dat ik op ´opslaan´ klik, wat random toetsen inknal en vervolgens op enter duw.. Vervolgens open ik dit project waarschijnlijk nooit meer.
Dat is ook waarom ik weinig op school zitSocializerz wrote:+1tijntjuh120 wrote:op school altijd bakken vol inspiratie, ben ik thuis alles weer weg
laptopje met fl studio mee naar schooltijntjuh120 wrote:op school altijd bakken vol inspiratie, ben ik thuis alles weer weg
Combustion wrote:
verder heb ik vaak ideeen onder de douch en als ik alleen op t strand jog/loop (vooral savonds. is echt een aanrader als je vlak bij het strand woont.)
dat heb ik altijd wanneer het niet lukt en fl studio afsluit dan ineens denk ik FUCK of wanneer ik net een stukje heb geupload op soundcloudVritzy wrote:Vaak als ik 's avonds bezig ben geweest met muziekjes maken en ik lig net in bed denk ik ineens van GOH als ik dit nou verander.
Heb ik ook vaak, wat ik dan wel is doe gewoon even snel een pen & papier erbij, piano-roll schetsen, tekenen waar ongeveer de noten zouden moeten staan en dan thuis inspelen, tweaken tot 't vet klinkt! (moet erbij zeggen dat 't ook vaak, te vaak, dan weer nergens naar klinktRedRiver67 wrote:Ik krijg altijd super goede ideeën en melodietjes in mijn hoofd tijdens het werken. Helaas is er dan geen computer, laat staan computer met FL in de buurt![]()
Na het werken ben ik het 9 van de 10 keer weer vergeten... erg jammer
true heb ik soms ook wel.Distattack wrote:Piano muziek, echt de beste inspiratie voor me!
Klinkt raar voor een 16-jarige maar wat vinden jullie van Jazz muziek en dan saxofoon om naar te luisteren? Kan soms echt uren naar jazz plaatjes luisteren en dan word ik super creatief!Case Dj wrote:true heb ik soms ook wel.Distattack wrote:Piano muziek, echt de beste inspiratie voor me!
Piano is toch zo'n mooi instrument he
ScavengerDJ wrote:Meestal hoor ik een vocal ofzo en begin ik vlak daarna een melodie te verzinnen