Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Vraagje: Als jullie een kick maken, bouwen jullie dan jullie nummer rond die kick in dat FLP file of slaan jullie die kick op met exporteren ? (Ctrl+R). Want als ik die exporteer naar een WAV file kan je die toch gewoon openen in een ander project, maar dan kan je er geen pitchkick van maken want die kick blijft hetzelfde klinken als je ergens anders klikt in je piano roll. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, dus hopelijk verstaan jullie m'n uitleg :P


Als je dezelfde kick wilt die je zelf hebt gemaakt in een ander FLP, open je gewoon 2x FL, zet je de instellingen van de kick open, zet je die hetzelfde neer in je nieuwe FLP en klaar ben je! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

ja maar DJ-gear is zo duur, teminste voor mij ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:22 
 
Donateur

Timmer schreef:
ja maar DJ-gear is zo duur, teminste voor mij ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!! :thumbsup:

Ja gewoon veel werken eh, en al je geld sparen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

ja komt goed in de zomervakantie uren maken! is dat geen leuk topic: what do you think of boeren & hardstye...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:33 
 
Donateur

Timmer schreef:
is dat geen leuk topic: what do you think of boeren & hardstye...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

laten we dat maar niet doen :P ik douche elke dag mensen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!! :thumbsup:


Same here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Timmer schreef:
ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!! :thumbsup:


Same here!


waar kom je vandaan dan, was jij niet die eene die vlak bij Q-base woont?? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 00:18 
 
Hardtraxxer

Ontopic maar weer of niet!

Nog iemand probzz met fruity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jup, heb met FL een superlekkere kick gemaakt nu maar als ik ga pitchen klinkt het nergens meer naar.. best verkracht zeg maar =(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dan heb je waarschijnlijk samples erin verwerkt neem ik aan , of je pitched je punch/kick mee
die laat ik altijd op een lijn lopen , waardoor het beter klinkt ;)
maar dat is hoe ik het doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 09:52 
 
Hardtraxxer

Wat ik dus al eerde zei... Gebruik microtonic of de junglist voor je bass in je kick.

Dan kun je super makkelijk dus verschillende toonhoogtes doen.

Ook een methode die ik eens gebruikt heb is kicks inladen die al een dikke bass hebben. En dan bij elke de POGO iets naar links of naar rechts zetten. Kun je ook leuke verspringende basses van krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Oh ik kom erachter dat ik een demo van fruity loops had,,, kan iemand mij een download link sturen of zoiets,,, alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Oh ik kom erachter dat ik een demo van fruity loops had,,, kan iemand mij een download link sturen of zoiets,,, alvast bedankt :thumbup:


koop het nou maar gewoon, kost niet zoveel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Oh ik kom erachter dat ik een demo van fruity loops had,,, kan iemand mij een download link sturen of zoiets,,, alvast bedankt :thumbup:

Foei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kost maar 89 euro. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben blut joh :( intents,,, tricolores party @ willem 2 stadion (was niet mijn idee).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zult er iets voor over moeten hebben he. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Je zult er iets voor over moeten hebben he. ;)


haha ja klopt maar eerst wil ik een reloop rmp 1 of 2 setje :corn: maar ik denk dat ik inspiratie zat heb!! maar om dat om te zetten in een nummer,, ik ben niet zo handig met de computer :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Het kost maar 89 euro. ;)

Dat is zeker een koopje!

Traktor pro (die ik heb gekocht) kost 200 euro, maar het is zeker elke euro waard :) Zeker als dit je hobby is moet je dit soort programma's gewoon kopen ipv downloaden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

ik ben niet zo'n gast die alles download :thumbdown: mijn muziek koop ik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie kan mij uitleggen hoe ik de playlist kan gebruiken? ik krijg er namelijk wel verschillende patterns in maar krijg het niet afgespeeld zoals ik het daar ingedeeld heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je de playlist wil afspelen moet je naast de play knop op het hokje SONG klikken (ipv PAT) ;) Of bedoel je iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dat bedoelde ik! Het lukt me nu ook! Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb het nu net,, ik krijg geen leuke dingen uit dat programma. Of kijk ik verkeerd, allemaal 3x osc enz zo'n waslijst van dingen :thumbdown: allemaal electrisch gitaar enz
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner