Als je dezelfde kick wilt die je zelf hebt gemaakt in een ander FLP, open je gewoon 2x FL, zet je de instellingen van de kick open, zet je die hetzelfde neer in je nieuwe FLP en klaar ben je!Yannicksuper wrote:Vraagje: Als jullie een kick maken, bouwen jullie dan jullie nummer rond die kick in dat FLP file of slaan jullie die kick op met exporteren ? (Ctrl+R). Want als ik die exporteer naar een WAV file kan je die toch gewoon openen in een ander project, maar dan kan je er geen pitchkick van maken want die kick blijft hetzelfde klinken als je ergens anders klikt in je piano roll. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, dus hopelijk verstaan jullie m'n uitleg
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ja maar DJ-gear is zo duur, teminste voor mij ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!! 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja gewoon veel werken eh, en al je geld sparenTimmer wrote:ja maar DJ-gear is zo duur, teminste voor mij ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ja komt goed in de zomervakantie uren maken! is dat geen leuk topic: what do you think of boeren & hardstye...
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Timmer wrote: is dat geen leuk topic: what do you think of boeren & hardstye...
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
laten we dat maar niet doen
ik douche elke dag mensen 
Same here!Timmer wrote: ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
waar kom je vandaan dan, was jij niet die eene die vlak bij Q-base woont??Dennis Aka Mash wrote:Same here!Timmer wrote: ik ben bijna 16 en heb wel een zaterdag/vakantie/vrijemiddag baantje bij een boer. Ja ja jongens van het plattenland en hardstyle zijn een goede combi!!
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013
Ontopic maar weer of niet!
Nog iemand probzz met fruity?
Nog iemand probzz met fruity?
Jup, heb met FL een superlekkere kick gemaakt nu maar als ik ga pitchen klinkt het nergens meer naar.. best verkracht zeg maar =(
dan heb je waarschijnlijk samples erin verwerkt neem ik aan , of je pitched je punch/kick mee
die laat ik altijd op een lijn lopen , waardoor het beter klinkt
maar dat is hoe ik het doe
die laat ik altijd op een lijn lopen , waardoor het beter klinkt
maar dat is hoe ik het doe
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013
Wat ik dus al eerde zei... Gebruik microtonic of de junglist voor je bass in je kick.
Dan kun je super makkelijk dus verschillende toonhoogtes doen.
Ook een methode die ik eens gebruikt heb is kicks inladen die al een dikke bass hebben. En dan bij elke de POGO iets naar links of naar rechts zetten. Kun je ook leuke verspringende basses van krijgen!
Dan kun je super makkelijk dus verschillende toonhoogtes doen.
Ook een methode die ik eens gebruikt heb is kicks inladen die al een dikke bass hebben. En dan bij elke de POGO iets naar links of naar rechts zetten. Kun je ook leuke verspringende basses van krijgen!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Oh ik kom erachter dat ik een demo van fruity loops had,,, kan iemand mij een download link sturen of zoiets,,, alvast bedankt 
koop het nou maar gewoon, kost niet zoveel..Timmer wrote:Oh ik kom erachter dat ik een demo van fruity loops had,,, kan iemand mij een download link sturen of zoiets,,, alvast bedankt
Foei!Timmer wrote:Oh ik kom erachter dat ik een demo van fruity loops had,,, kan iemand mij een download link sturen of zoiets,,, alvast bedankt
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ik ben blut joh
intents,,, tricolores party @ willem 2 stadion (was niet mijn idee).
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
haha ja klopt maar eerst wil ik een reloop rmp 1 of 2 setjeDennis Aka Mash wrote:Je zult er iets voor over moeten hebben he.
Dat is zeker een koopje!Dennis Aka Mash wrote:Het kost maar 89 euro.
Traktor pro (die ik heb gekocht) kost 200 euro, maar het is zeker elke euro waard
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik ben niet zo'n gast die alles download
mijn muziek koop ik!!
Wie kan mij uitleggen hoe ik de playlist kan gebruiken? ik krijg er namelijk wel verschillende patterns in maar krijg het niet afgespeeld zoals ik het daar ingedeeld heb.
Als je de playlist wil afspelen moet je naast de play knop op het hokje SONG klikken (ipv PAT)
Of bedoel je iets anders?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik heb het nu net,, ik krijg geen leuke dingen uit dat programma. Of kijk ik verkeerd, allemaal 3x osc enz zo'n waslijst van dingen
allemaal electrisch gitaar enz