Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:46 

Artiest

Download Camelphat of Ohmicide, vele malen beter dan de standaard distortions die FL bezit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:57 

Hardtraxx Elite

Hoeft niet per se, ik kan ook makkelijk zonder. Alleen ohmicide is toch wel 10x fijner voor disortion hoor :). Tis wat je het beste ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:11 

Donateur

Elke keer als ik de demo of volledige versie van Sylenth1 open staat er een error dat het waarschijnlijk niet goed is geinstalleerd.
Maar het is gewoon op de juiste manier geinstalleerd.

Iemand die dit probleem ook heeft/had en de oplossing weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:43 

Hardtraxx Newbie

Verwijder Synleth 1 en kijk dit filmpje en doe het na en je hebt Synleth1 , eentje die werkt ;)

http://www.youtube.com/watch?v=r1vumnYUh2E
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:59 

Donateur

ruben272 schreef:
Verwijder Synleth 1 en kijk dit filmpje en doe het na en je hebt Synleth1 , eentje die werkt ;)

Die methode heb ik al 20.0000000000 x gedaan, maar blijft etzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:55 

Hardtraxx Addict

Refuze schreef:
ruben272 schreef:

Die methode heb ik al 20.0000000000 x gedaan, maar blijft etzelfde :P

20.0000000000 x is echt veel! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:42 

Hardtraxxer

Refuze schreef:
Elke keer als ik de demo of volledige versie van Sylenth1 open staat er een error dat het waarschijnlijk niet goed is geinstalleerd.
Maar het is gewoon op de juiste manier geinstalleerd.

Iemand die dit probleem ook heeft/had en de oplossing weet?

Verwijder Sylenth uit je software lijst, verwijder de mappen uit de vstplugin map, verwijder de mappen die je nog kunt vinden bij imageline, zorg er m.a.w. voor dat sylenth helemaal van je pc af is.
Zoek daarna 'n fatsoenlijke versie, koop het programma eventueel, re-install en voila.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 15:29 

Hardtraxxer

Misschien is de vraag al gesteld, maar als je bijvoorbeeld tekst uit een film naar FL wil transporteren, welk programma is daar dan het best geschikt voor en hoe doe je dit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:50 

Hardtraxx Addict

lunatix schreef:
Misschien is de vraag al gesteld, maar als je bijvoorbeeld tekst uit een film naar FL wil transporteren, welk programma is daar dan het best geschikt voor en hoe doe je dit dan?

Je knipt dat stukje film uit en converteerd dit naar MP3 of WAV. Wanneer je dat gedaan hebt kan je hem gewoon bij FL inslepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:50 

Hardtraxx Newbie

Hey, ik ben net nieuw in dit wereldje. en heb toch al wat dingetjes geleerd maar wat ik nu echt niet snap is hoe je een stem van een liedje uit het liedje kopieert en in je eigen track doet, kon dit namelijk ook niet vinden. weet iemand hier het antwoord op? alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:51 

Hardtraxxer

JordyWaR schreef:
Hey, ik ben net nieuw in dit wereldje. en heb toch al wat dingetjes geleerd maar wat ik nu echt niet snap is hoe je een stem van een liedje uit het liedje kopieert en in je eigen track doet, kon dit namelijk ook niet vinden. weet iemand hier het antwoord op? alvast bedankt!

gewoon acapella's zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 17:19 

Hardtraxx Addict

JordyWaR schreef:

Tsja. Zoals ghndd zegt, zoek gewoon een accapella.

Er IS een methode om zelf de vocalen uit een nummer te halen, maar daarvoor heb je én de normale versie én de instrumentale versie nodig(dan weet dat programma dus welke golven hij weg moet halen) maar dat wordt niet super mooi en is volgens mij best tijdrovend...

Deze website heeft een sectie met acapella. Staat best veel in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:31 

Hardtraxx Addict

Ik heb een probleempje:

Als de noten van m'n melody iets omlaag gaan krijg ik een heel laag resonerend geluid. Heb 3xOsc gebruikt om de sound te creeren. maar ik kom er echt niet uit hoe ik kan voorkomen dat dat lage resonerende geluid optreedt... iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:36 

Hardtraxx Newbie

hidde schreef:
JordyWaR schreef:

Tsja. Zoals ghndd zegt, zoek gewoon een accapella.

Er IS een methode om zelf de vocalen uit een nummer te halen, maar daarvoor heb je én de normale versie én de instrumentale versie nodig(dan weet dat programma dus welke golven hij weg moet halen) maar dat wordt niet super mooi en is volgens mij best tijdrovend...

Deze website heeft een sectie met acapella. Staat best veel in! :)

ik heb me geregistreerd kon nu pas kijken, bedankt voor het snelle reageren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:04 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Ik heb een probleempje:

Als de noten van m'n melody iets omlaag gaan krijg ik een heel laag resonerend geluid. Heb 3xOsc gebruikt om de sound te creeren. maar ik kom er echt niet uit hoe ik kan voorkomen dat dat lage resonerende geluid optreedt... iemand een idee?

Wat voor geluid heb je gemaakt? Een synth of een soort van effect?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 21:45 

Hardtraxx Addict

En wat voor effecten heb je gebruikt? Kun je een mp3'tje posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:47 

Hardtraxx Newbie

hm, ik krijg de acapella van D-Block & S-te-fan - keep it coming echt niet gevonden, ook niet op die website. weet iemand misschien hoe ik dit handmatig kan doen? dan maar meer tijd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:51 

Hardtraxx Addict

JordyWaR schreef:
hm, ik krijg de acapella van D-Block & S-te-fan - keep it coming echt niet gevonden, ook niet op die website. weet iemand misschien hoe ik dit handmatig kan doen? dan maar meer tijd :/

Hier zul je ook geen accapella van kunnen vinden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:57 

Hardtraxxer

Hellooo people ^^

Waarschijnlijk kom ik nu aan met een complete n00b-vraag, maar ga ze toch maar stellen :)
Heb een kick gemaakt in FL (nu ja, NI Massive + Ohmicide), en dat klinkt allemaal best goed. MAAR: als de laatste kick uit een reeks gepasseerd is, blijft er een lichte trilling verderlopen. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, of wat ik fout doe? :)

Help appreciated ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:00 

Artiest

FR3D3R1K schreef:
Hellooo people ^^

Waarschijnlijk kom ik nu aan met een complete n00b-vraag, maar ga ze toch maar stellen :)
Heb een kick gemaakt in FL (nu ja, NI Massive + Ohmicide), en dat klinkt allemaal best goed. MAAR: als de laatste kick uit een reeks gepasseerd is, blijft er een lichte trilling verderlopen. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, of wat ik fout doe? :)

Help appreciated ;)

MP3 misschien?
een lichte trilling zou niet weten wat je precies bedoelt, misschien een noot of bass die door speelt of reveerb, maar moet het horen voordat ik echt kan zeggen dat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:44 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:

MP3 misschien?
een lichte trilling zou niet weten wat je precies bedoelt, misschien een noot of bass die door speelt of reveerb, maar moet het horen voordat ik echt kan zeggen dat het is.

Juist, even niet zo slim van mij om dit zonder een geluidje te doen :')
Kick doet er even niet helemaal toe, maar dit is dus wat ik bedoel :)
http://www66.zippyshare.com/v/10438211/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:46 

Hardtraxx Addict

Je hebt je sustain helemaal openstaan en laat je noot aangeslagen(dit krijg je bijv altijd als je gewoon het hokje aanvinkt in de step sequencer ipv de pianoroll te gebruiken)

Of heb je je release open staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:53 

Artiest

FR3D3R1K schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

MP3 misschien?

Juist, even niet zo slim van mij om dit zonder een geluidje te doen :')
Kick doet er even niet helemaal toe, maar dit is dus wat ik bedoel :)
http://www66.zippyshare.com/v/10438211/file.html

klinkt alsof je je release helemaal open hebt staan. Draai die naar beneden dan zou het opgelost moeten zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:58 

Hardtraxxer

Decay misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:13 

Hardtraxx Addict

Tenzij hij zijn noot door laat spelen is dat iig niet het geval. met volledecay en lage sustain stopt de sound als je de noot loslaat.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner