O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
of gewoon timestretchen.. in een programma als adobe audition maar kan ook in de meeste DAWs
Hardtraxxer
415 posts member since 2010
last seen Sep 2015
ProfaNe wrote:Fruity granulizer ;) kan je een hoop mee met vocals
maak je daar dan zo'n soort reverb mee of hoe je dat ook noemt??
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
evasive wrote:
ProfaNe wrote:Fruity granulizer ;) kan je een hoop mee met vocals
maak je daar dan zo'n soort reverb mee of hoe je dat ook noemt??
Das echt een heel groot verschil :P Reverb creeert een galm en een granulizer strechted een sound ;)
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Ik zit nog ergens mee. al tijden.
Stel: ik maak een nummer in de playlist met bakken patterns. Ik heb al 4 minuten aan patterns enzo staan, nu wil ik ergens halverwege (bij de break/melo overgang b.v.) volume automation gebruiken. Dan ga ik naar de step sequencer, RMB op de volumeknop, Create Automation Clip. Die maakt hij dan, op de lengte van het GEHELE nummer, oftewel voor 10 seconde aan automation maakt hij 4 minuten (230 bars ofzo) van.

Waarom maakt hij een automation clipde lengte van de volledige track, en hoe kan ik dit instellen/veranderen want dat HELEMAAL terugslepen van 230 bars naar 9 is nogal wat werk.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Thund3R wrote:Ik zit nog ergens mee. al tijden.
Stel: ik maak een nummer in de playlist met bakken patterns. Ik heb al 4 minuten aan patterns enzo staan, nu wil ik ergens halverwege (bij de break/melo overgang b.v.) volume automation gebruiken. Dan ga ik naar de step sequencer, RMB op de volumeknop, Create Automation Clip. Die maakt hij dan, op de lengte van het GEHELE nummer, oftewel voor 10 seconde aan automation maakt hij 4 minuten (230 bars ofzo) van.

Waarom maakt hij een automation clipde lengte van de volledige track, en hoe kan ik dit instellen/veranderen want dat HELEMAAL terugslepen van 230 bars naar 9 is nogal wat werk.
Heel simpel. Gwn de select tool pakken, het stukje waar je je automation clip wil selecteren in de playlist en dan create automation clip doen. Dan komt ie netjes binnen je selectie te staan en heb je niet de clip over je hele nummer ;)
V
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Apr 2017
SoundTunerZ wrote:
Thund3R wrote:Ik zit nog ergens mee. al tijden.

Heel simpel. Gwn de select tool pakken, het stukje waar je je automation clip wil selecteren in de playlist en dan create automation clip doen. Dan komt ie netjes binnen je selectie te staan en heb je niet de clip over je hele nummer ;)
en voor de mensen met haast, houd gewoon je control knop ingedrukt, en dan kan je al selecteren ^^
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Jah dat doe ik dus altijd voor selecteren :P Enne dankje man! Et werkt perfect!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Weet iemand bekende, professionele producers die met Fruity Loops werken?
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Da Tweekaz zijn met FL Studio bezig, verder weet ik t zo niet!
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Ik heb er nooit last van gehad,
maar nu ik fl weer geopend heb en ik speel de track af waar ik mee bezig ben,
dan hapert die heel erg als er meerdere patterns worden afgespeeld.

Terwijl de audio settings goed zijn afgesteld..

Iemand die weet hoe dit kan ?
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Dat het zo sudden is weet ik niet, maar meestal zijn dta gwn buffer underruns en dat was in MIJN geval gwn een crappy geluidskaart waardoor me CPU al het renderen moest doen, en dus met een p[attern of 6 al op 100% liep.

ASIO4ALL drivers helpen hierbij een GROOT stuk. Kan nu 25 pats afspelen voor hij boven de 80% komt (Niet AL te veel effecten natuurlijk)
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Bedankt voor de reactie ;)
Maar blijkbaar wou een keer opnieuw opstarten al helpen,
het kwam door iets met nieuwe updates van windows.
Donateur
1973 posts member since 2008
JolleNL wrote:Weet iemand bekende, professionele producers die met Fruity Loops werken?
Krusaders, Bass Modulators, In-Phase, 'd Stylerz ;)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
San Miquel wrote:
JolleNL wrote:Weet iemand bekende, professionele producers die met Fruity Loops werken?
d'Stylerz werkte, nu met cubase
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
freddyadu8 wrote:
San Miquel wrote:
d'Stylerz werkte, nu met cubase
eerste nummers van headhunterz?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Ja ook volgens mij, Antifact en Nasty D-Tuners iig nog wel geloof ik
O
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
abject tracks...
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Art of Fighters. Ook al is dat HC.
Donateur
1973 posts member since 2008
Thund3R wrote:Art of Fighters. Ook al is dat HC.
Angerfist ;)
O
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
Luxion _0_
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Sep 2013
San Miquel wrote:
The Vision, Atmozfears, Scope Dj (eerst).
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Da Tweekaz ook dacht ik
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2010
last seen Sep 2013
freddyadu8 wrote:Da Tweekaz ook dacht ik
Dat was al gezegd :)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Iemand een goede hardstyle synth voor Nexus? Preset of zelfgemaakt. Heb nu een goede kick weten te maken dus nu een melodie. :)
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Hoe kan ik een tempo automation clip maken voor maar één pattern, dus niet een overall automation clip van 't tempo, maar echt puur van een gedeelte van m'n snares?