Joeyvg wrote:Ja de browser.
Als ik bijvoorbeeld in Map 1 zit en sleep daar een sample uit naar de sampler dan zie ik Map1 niet meer maar dan springt hij ergens anders naartoe
ik moet heel eerlijk bekennen... ik heb geen idee..........
Joeyvg wrote:Ja de browser.
Als ik bijvoorbeeld in Map 1 zit en sleep daar een sample uit naar de sampler dan zie ik Map1 niet meer maar dan springt hij ergens anders naartoe
Ik heb je vraag vaak nagelezen, maar snap niks van je probleem!Joeyvg wrote:De oplossing voor het probleem? of geen idee wat ik bedoel?
aan de linkerkant. waar je packs etc staan. dat gedeelte. je browser dus. als je noten verwijderd en weer terug wilt zetten in bijvoorbeeld de pianoroll. dan schiet je browser naar History. zijn vraag is. hoe zet je dat uit. het is zeer irritant en ik erger me er ook vaak aan.W0uT3R wrote:Ik heb je vraag vaak nagelezen, maar snap niks van je probleem!Joeyvg wrote:De oplossing voor het probleem? of geen idee wat ik bedoel?
ik ben eens wezen speuren, en ik krijg nog geen oplossing gevonden..The Venator wrote:aan de linkerkant. waar je packs etc staan. dat gedeelte. je browser dus. als je noten verwijderd en weer terug wilt zetten in bijvoorbeeld de pianoroll. dan schiet je browser naar History. zijn vraag is. hoe zet je dat uit. het is zeer irritant en ik erger me er ook vaak aan.W0uT3R wrote:Ik heb je vraag vaak nagelezen, maar snap niks van je probleem!Joeyvg wrote:De oplossing voor het probleem? of geen idee wat ik bedoel?
dit is namelijk bij de meeste dingen in de browser zo. en dit zijn al 2 voorbeelden.
Je kunt het beste gewoon alles in de step sequencer op 78% laten staan. Mocht je op het eind nog iets aan willen passen, kun je dat altijd nog via de step sequencer doen ipv. al je automation clips te gaan wijzigen.Awethority wrote:Ik heb een vraagje wat betreft afmixen;
Maakt het enig verschil of je de intstrumenten in de step sequencer op standaard (78%) laat staan en dat je vervolgens alles verder regelt in de mixer, of dat je alle instrumenten in de step sequencer op maximaal zet (100%) en daarna alles regelt in de mixer?

Ik heb bem op de zelfde manier aangesloten. Ik gebruik den externe geluidskaart: Roland Tri Capture.GlobalSoundsmedia wrote:is ook wat.. 1000 euro ding in je studio staan doet die het niet. sluit hem op de oude manier aan? en gebruik je windows als geluidskaart? of gewoon een externe?
Welke versie FL? Welke Win-Build? VST-Ti opnieuw geinstalleerd? werkt het wel in een andere DAW?FabienNieto wrote:Ik heb bem op de zelfde manier aangesloten. Ik gebruik den externe geluidskaart: Roland Tri Capture.GlobalSoundsmedia wrote:is ook wat.. 1000 euro ding in je studio staan doet die het niet. sluit hem op de oude manier aan? en gebruik je windows als geluidskaart? of gewoon een externe?
Ik gebruik tot nu toe altijd FL Studio 10. Fl 11 gaf bij mij al wat problemen dus daar had ik meteen van afgezien. Welke Win-Build heb dat weet ik niet dat zou ik even moeten na checken. Ik heb de Vsti meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik heb het verder nog niet op een andere Daw geprobeert dat zou ik even moeten uittesten. Want het lijkt er telkens op dt mijn virus geluidskaart mijn tri capture geluidskaart wilt over nemen. Ondertussen probeert hij dst volgens mij niet meer en ligt het of aan de USB of aan FL.Stigmata wrote:Welke versie FL? Welke Win-Build? VST-Ti opnieuw geinstalleerd? werkt het wel in een andere DAW?FabienNieto wrote:Ik heb bem op de zelfde manier aangesloten. Ik gebruik den externe geluidskaart: Roland Tri Capture.GlobalSoundsmedia wrote:is ook wat.. 1000 euro ding in je studio staan doet die het niet. sluit hem op de oude manier aan? en gebruik je windows als geluidskaart? of gewoon een externe?
Ik zou nog eens kijken naar FL-11 . daar zit in het tools menu/midi/ een keuze menu waar de Ti-Snow tussen staat.. dat zou moeten werken.FabienNieto wrote:
Ik gebruik tot nu toe altijd FL Studio 10. Fl 11 gaf bij mij al wat problemen dus daar had ik meteen van afgezien. Welke Win-Build heb dat weet ik niet dat zou ik even moeten na checken. Ik heb de Vsti meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik heb het verder nog niet op een andere Daw geprobeert dat zou ik even moeten uittesten. Want het lijkt er telkens op dt mijn virus geluidskaart mijn tri capture geluidskaart wilt over nemen. Ondertussen probeert hij dst volgens mij niet meer en ligt het of aan de USB of aan FL.
Ah super! Dat ga ik gelijk eens uit proberen. Bedankt!Stigmata wrote:Ik zou nog eens kijken naar FL-11 . daar zit in het tools menu/midi/ een keuze menu waar de Ti-Snow tussen staat.. dat zou moeten werken.FabienNieto wrote:
Ik gebruik tot nu toe altijd FL Studio 10. Fl 11 gaf bij mij al wat problemen dus daar had ik meteen van afgezien. Welke Win-Build heb dat weet ik niet dat zou ik even moeten na checken. Ik heb de Vsti meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik heb het verder nog niet op een andere Daw geprobeert dat zou ik even moeten uittesten. Want het lijkt er telkens op dt mijn virus geluidskaart mijn tri capture geluidskaart wilt over nemen. Ondertussen probeert hij dst volgens mij niet meer en ligt het of aan de USB of aan FL.
Nou, kom maar op die screen shot, want ik snap niet precies wat je bedoeld. Sample rate? die hoeft toch niet hoger dan 96KhzFabienNieto wrote:Ondertussen doet de Virus het ik moest een driver installeren die de stroom van de usb ports verdeelden. Mu ben ik echter wel tegen een ander probleem ast gelopen. Ik moet de samples veranderen naar 512 maar via het asio panel van mijn trip capture kan dat dus niet ik zou vanmiddag even een printscreen uploaden. Mijn tri capture kan bijvoorbeeld wel de samples naar 560 of 96 veranderen maar niet naar 512 of 29 bijwijs van spreken.