Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Ja de browser.
Als ik bijvoorbeeld in Map 1 zit en sleep daar een sample uit naar de sampler dan zie ik Map1 niet meer maar dan springt hij ergens anders naartoe :/



ik moet heel eerlijk bekennen... ik heb geen idee.......... :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 18:07 
 
Hardtraxx Addict

De oplossing voor het probleem? of geen idee wat ik bedoel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 07:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
De oplossing voor het probleem? of geen idee wat ik bedoel? :P


Ik heb je vraag vaak nagelezen, maar snap niks van je probleem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Joeyvg schreef:
De oplossing voor het probleem? of geen idee wat ik bedoel? :P


Ik heb je vraag vaak nagelezen, maar snap niks van je probleem!


aan de linkerkant. waar je packs etc staan. dat gedeelte. je browser dus. als je noten verwijderd en weer terug wilt zetten in bijvoorbeeld de pianoroll. dan schiet je browser naar History. zijn vraag is. hoe zet je dat uit. het is zeer irritant en ik erger me er ook vaak aan.

dit is namelijk bij de meeste dingen in de browser zo. en dit zijn al 2 voorbeelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
W0uT3R schreef:
Joeyvg schreef:
De oplossing voor het probleem? of geen idee wat ik bedoel? :P


Ik heb je vraag vaak nagelezen, maar snap niks van je probleem!


aan de linkerkant. waar je packs etc staan. dat gedeelte. je browser dus. als je noten verwijderd en weer terug wilt zetten in bijvoorbeeld de pianoroll. dan schiet je browser naar History. zijn vraag is. hoe zet je dat uit. het is zeer irritant en ik erger me er ook vaak aan.

dit is namelijk bij de meeste dingen in de browser zo. en dit zijn al 2 voorbeelden.


ik ben eens wezen speuren, en ik krijg nog geen oplossing gevonden..
Maar waar een wil is... ik kom er op terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een vraagje wat betreft afmixen;

Maakt het enig verschil of je de intstrumenten in de step sequencer op standaard (78%) laat staan en dat je vervolgens alles verder regelt in de mixer, of dat je alle instrumenten in de step sequencer op maximaal zet (100%) en daarna alles regelt in de mixer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:05 
 
Hardtraxxer

Zo ver ik weet niet. Zou alleen altijd zorgen dat je masterkanaal tussen de -3 en -6 blijft. mocht je iets willen masteren!
Tip die ik heb gekregen is van een geluidstechnicus tijdens een seminar en je kicks laten pieken op max -12 db en je baslijn -15 (Weet trouwens niet hoe je deze vuistregel kan toepassen op hardstyle :$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Awethority schreef:
Ik heb een vraagje wat betreft afmixen;

Maakt het enig verschil of je de intstrumenten in de step sequencer op standaard (78%) laat staan en dat je vervolgens alles verder regelt in de mixer, of dat je alle instrumenten in de step sequencer op maximaal zet (100%) en daarna alles regelt in de mixer?


Je kunt het beste gewoon alles in de step sequencer op 78% laten staan. Mocht je op het eind nog iets aan willen passen, kun je dat altijd nog via de step sequencer doen ipv. al je automation clips te gaan wijzigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

Als ik een waveform van een nummer inlaad valt steeds tussendoor het geluid weg, zelf als ik m heb gerendered dan ''ontbreken'' er alsnog stukjes geluid tussendoor. Had hier vroeger nooit last van, iemand een idee?
edit: opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:12 
 
Hardtraxxer

Hey!!

Ik was half klaar met een track, de basis was af en toen ontstond het probleem.
Hij herkent de helft van mijn plugins ineens nietmeer^^
En ook een aantal basisfuncties zoals bv stukken muziek inslepen enzo
werken niet meer :(

Hoe kan ik dit oplossen?

gr
Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:51 
 
Hardtraxx Elite

heb je iets bijzonders met je computer gedaan? files verplaatst, andere namen gegeven enz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:21 
 
Hardtraxxer

Dit kan wel eens het geval zijn, zelfs misschien gedelete misschien^^
Kun je te weten komen wat ik dan nodig heb voor het weer te laten werken?

gr en bedankt
Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Sla het project in vervolg op als ZIP ipv FLP.

Afbeelding

Bij Save as kies je dan voor ZIP, waar normaal gesproken FLP staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:15 
 
Hardtraxxer

MAar met zip kan je toch de verschillende delen er later niet meer uithalen?
Zoals noten aanpassen etc..?

En ik kan hem nog opslaan maar FL Studio hangt ook als ik iets probeer te maken merk ik net!
Ook zie ik dat hij bepaalde programma's zoals massive, drumazon etc niet kan vinden!

gr
Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:55 
 
Hardtraxxer

Weten we dat ook weer :)

Heb net eens opnieuw geïnstalleerd en gemerkt dat hij de vst's wel herkent maar
in elke vst staat geen muziek, hoe kan dit? Zijn mijn soundbanks dan weg ofwat?

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo ver ik weet is alles aanpasbaar als je hem als zip opslaat. :P

Maar ik zit ook met een brandende vraag voor de Virus gebruikers onder ons of iemand die er verstand van heeft.
Sinds een half jaartje heb ik een virus ti snow op windows 8 werkten alles prima maar toen ik een nieuwe geluidskaart aanschafden en windows 7 opnieuw installeerden doet niets het meer. Ik heb hem meerdere malen opnieuw geinstalleerd en ook heb ik altijd de zelfde usb poort gebruikt. Maar nu zegt hij telkens dt hij de virus niet kan vinden in FL terwijl hij op mijn pc het wel aangeefd en ook in fl kan ik gewoon de gluidskaart selecteren van de Virus. Ik ben naar onze lokale dj store gegaan en die vertelden mij dat ik wat kabels moest aanschaffen die ik in de virus output moest doen die vervolgens naar de tri capute (geluidskaart) input moest doen. Ik ben totaal radeloos en ik zou echt niet meer weten wat ik verder moet doen ik heb ook uren op Google gezocht naar de oplossing maar niets leverden positief resultaat op. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Overigins heb ik ook een mixer aangesloten op mijn roland tri capture omdat daar geen master volume op zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:55 
 
Hardtraxxer

is ook wat.. 1000 euro ding in je studio staan doet die het niet. sluit hem op de oude manier aan? en gebruik je windows als geluidskaart? of gewoon een externe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GlobalSoundsmedia schreef:
is ook wat.. 1000 euro ding in je studio staan doet die het niet. sluit hem op de oude manier aan? en gebruik je windows als geluidskaart? of gewoon een externe?


Ik heb bem op de zelfde manier aangesloten. Ik gebruik den externe geluidskaart: Roland Tri Capture.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
GlobalSoundsmedia schreef:
is ook wat.. 1000 euro ding in je studio staan doet die het niet. sluit hem op de oude manier aan? en gebruik je windows als geluidskaart? of gewoon een externe?


Ik heb bem op de zelfde manier aangesloten. Ik gebruik den externe geluidskaart: Roland Tri Capture.


Welke versie FL? Welke Win-Build? VST-Ti opnieuw geinstalleerd? werkt het wel in een andere DAW?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stigmata schreef:
FabienNieto schreef:
GlobalSoundsmedia schreef:
is ook wat.. 1000 euro ding in je studio staan doet die het niet. sluit hem op de oude manier aan? en gebruik je windows als geluidskaart? of gewoon een externe?


Ik heb bem op de zelfde manier aangesloten. Ik gebruik den externe geluidskaart: Roland Tri Capture.


Welke versie FL? Welke Win-Build? VST-Ti opnieuw geinstalleerd? werkt het wel in een andere DAW?


Ik gebruik tot nu toe altijd FL Studio 10. Fl 11 gaf bij mij al wat problemen dus daar had ik meteen van afgezien. Welke Win-Build heb dat weet ik niet dat zou ik even moeten na checken. Ik heb de Vsti meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik heb het verder nog niet op een andere Daw geprobeert dat zou ik even moeten uittesten. Want het lijkt er telkens op dt mijn virus geluidskaart mijn tri capture geluidskaart wilt over nemen. Ondertussen probeert hij dst volgens mij niet meer en ligt het of aan de USB of aan FL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:

Ik gebruik tot nu toe altijd FL Studio 10. Fl 11 gaf bij mij al wat problemen dus daar had ik meteen van afgezien. Welke Win-Build heb dat weet ik niet dat zou ik even moeten na checken. Ik heb de Vsti meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik heb het verder nog niet op een andere Daw geprobeert dat zou ik even moeten uittesten. Want het lijkt er telkens op dt mijn virus geluidskaart mijn tri capture geluidskaart wilt over nemen. Ondertussen probeert hij dst volgens mij niet meer en ligt het of aan de USB of aan FL.


Ik zou nog eens kijken naar FL-11 . daar zit in het tools menu/midi/ een keuze menu waar de Ti-Snow tussen staat.. dat zou moeten werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stigmata schreef:
FabienNieto schreef:

Ik gebruik tot nu toe altijd FL Studio 10. Fl 11 gaf bij mij al wat problemen dus daar had ik meteen van afgezien. Welke Win-Build heb dat weet ik niet dat zou ik even moeten na checken. Ik heb de Vsti meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Ik heb het verder nog niet op een andere Daw geprobeert dat zou ik even moeten uittesten. Want het lijkt er telkens op dt mijn virus geluidskaart mijn tri capture geluidskaart wilt over nemen. Ondertussen probeert hij dst volgens mij niet meer en ligt het of aan de USB of aan FL.


Ik zou nog eens kijken naar FL-11 . daar zit in het tools menu/midi/ een keuze menu waar de Ti-Snow tussen staat.. dat zou moeten werken.


Ah super! Dat ga ik gelijk eens uit proberen. Bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondertussen doet de Virus het ik moest een driver installeren die de stroom van de usb ports verdeelden. Mu ben ik echter wel tegen een ander probleem ast gelopen. Ik moet de samples veranderen naar 512 maar via het asio panel van mijn trip capture kan dat dus niet ik zou vanmiddag even een printscreen uploaden. Mijn tri capture kan bijvoorbeeld wel de samples naar 560 of 96 veranderen maar niet naar 512 of 29 bijwijs van spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FabienNieto schreef:
Ondertussen doet de Virus het ik moest een driver installeren die de stroom van de usb ports verdeelden. Mu ben ik echter wel tegen een ander probleem ast gelopen. Ik moet de samples veranderen naar 512 maar via het asio panel van mijn trip capture kan dat dus niet ik zou vanmiddag even een printscreen uploaden. Mijn tri capture kan bijvoorbeeld wel de samples naar 560 of 96 veranderen maar niet naar 512 of 29 bijwijs van spreken.


Nou, kom maar op die screen shot, want ik snap niet precies wat je bedoeld. Sample rate? die hoeft toch niet hoger dan 96Khz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edit: Grapje, verkeerde topic.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner