Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

Boys!

Er zijn vast vele mensen hier die een eigen facebook bandpage hebben, nu is het misschien makkelijk om elkaar's pages te liken zo krijg je meer likes en deste beter is dat. Ook is het zo bij de 30+ likes krijg je meer features. Dus laat ik aftrappen!

https://www.facebook.com/DosterRecords

Post je facebook bandpage, en zo gaan we het rijtje af
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Des te beter is dat voor wie? Wie hou je nou eigenlijk voor de gek met linkjes ruilen? Het lijkt me de bedoeling iets te liken wat je leuk vind, niet iets wat je gevraagd wordt en je dus klakkeloos doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:53 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Des te beter is dat voor wie? Wie hou je nou eigenlijk voor de gek met linkjes ruilen? Het lijkt me de bedoeling iets te liken wat je leuk vind, niet iets wat je gevraagd wordt en je dus klakkeloos doet.

Omdat er graag mensen zijn die veel likes willen hebben of de 30 willen halen bijv
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:12 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Citaat:
Teksten, topics en berichten die te promotioneel van aard zijn worden gewijzigd/verwijdert en/of worden doorverwezen naar onze advertentie mogelijkheden.

Citaat:
Advertenties, promotionele teksten en links voor producten, diensten of websites worden niet gewaardeerd op de gehele website. Wil je toch adverteren neem dan contact op met de website beheerder.


Oh, laat hem dan maar verwijderen op een ander forum werkte het goed namelijk dacht het hier ook toe te passen maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:45 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Citaat:
Teksten, topics en berichten die te promotioneel van aard zijn worden gewijzigd/verwijdert en/of worden doorverwezen naar onze advertentie mogelijkheden.

Citaat:
Advertenties, promotionele teksten en links voor producten, diensten of websites worden niet gewaardeerd op de gehele website. Wil je toch adverteren neem dan contact op met de website beheerder.


man man hij stelt tog alleen maar iets voor, als hij nu elk topic zou vol spammen met yt accounts, fb pages,... dan kon je er voor mijn part moeilijk over doen en er de forum regels bij halen, maar dit is nu totaal overdreven... Hij doet gewoon een voorstel om fb pagina's uit te wisselen...

Ik zou het helemaal niet zo een slecht idee vinden om een centraal topic te hebben waar iedereen die het wil zijn contactgegevens + links naar zyn fb/twitter en youtube kan zetten. Dan krijg je een beetje overzicht van wie hier op het forum zit en wat die persoon kan. Zou wel handig zijn als je bv eens opzoek bent naar collab partner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Laat dan iemand één topic maken, met een antwoord
en dan bijvoorbeeld
Naam
Youtube : -youtube-
Soundcloud: -soundcloud-
Facebook: -facebook-

etc etc, en als je er dan bij wilt, moet je de topicopener ff een pm sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

momentum schreef:
Ik zou het helemaal niet zo een slecht idee vinden om een centraal topic te hebben waar iedereen die het wil zijn contactgegevens + links naar zyn fb/twitter en youtube kan zetten. Dan krijg je een beetje overzicht van wie hier op het forum zit en wat die persoon kan. Zou wel handig zijn als je bv eens opzoek bent naar collab partner.

Dat is wat anders dan likes wisselen, de meest trieste vorm van hedendaagse promotie in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:09 
 
Hardtraxx Newbie

Bekijk de pagina van Dj Zatio Hardstyle Dj en Producer

http://www.facebook.com/DjZatio

Likes zijn altijd welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer voor een onnodig topic -.-

slotje lijkt me op z'n plaats.

likes vragen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:32 
 
Donateur

momentum schreef:
Ik zou het helemaal niet zo een slecht idee vinden om een centraal topic te hebben waar iedereen die het wil zijn contactgegevens + links naar zyn fb/twitter en youtube kan zetten. Dan krijg je een beetje overzicht van wie hier op het forum zit en wat die persoon kan. Zou wel handig zijn als je bv eens opzoek bent naar collab partner.

Goed idee, dit topic kan dicht. Nu moet nog iemand zo'n topic aanmaken natuurlijk ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner