Lextc schreef:
@JasonSub Klinkt erg lekker! Vind die kick awesome. Vind wel het 2de break met melodie te langdradig zonder enige vernieuwing.
@CosmicDestination Verassend goed! Vet wat je met de vox hebt gedaan, beetje een dubby feeling. Vind alleen je lead, zoals hierboven ook al word aangegeven, wat minder. Mag wel wat dikker. Maar zeker wel respect.
@PERCEPTOR This track is currently not available. Kan ik weinig mee he? xD
Ik ben bezig geweest met dit project. Het is nog niet af. Moet nog veel doen met EQ, en vind de screesches zelf niet zo geslaagd. Maar was wel benieuwd naar jullie mening, so far.
Er zitten geen vocals in hoor?

Thanks voor de reacties iedereen, zal idd de lead nog wat dikker maken!
Over je track: Arrangement is leuk! Screech klinkt naar mijn mening idd ook nog niet top. Klinkt ook nogal dun. Zou er flink wat detune overheen gooien

1 ding wat ik ook zeker niet zou doen is 1/3 en 1/4 maat combineren, zoals je in de intro doet
Verder zou ik zeggen, ga zo door! Steek veel tijd in je sounddessign, het arrangement en idee is namelijk goed!

Zal binnenkort een snippet plaatsen van mijn remix van Ophidian - Pegasus
Ben er gisteren aan begonnen. Snap dat ik het origineel nooit zal kunnen overtreffen, maar omdat het nogal een 'aparte' stijl is zullen er zat mensen zijn die liever een hardstyle remix ervan luisteren
En ik kreeg teveel gezeik van Cruelty over de kickrolls in het origineel