Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 22:27 

Hardtraxxer

@dirtynoizez: klinkt goed alleen de sounds in de intro en outro vind ik irritant lijkt net of het hapert kan leuk effect geven maar vind het hier storend, ben ook niet zo'n fan van je kick. Zou bovendien ook in de climax je kick iets meer boven je lead uit laten komen.

@AFCA: ook geld voor jou je kick valt weg onder je andere sounds. Wel fijn origineel melodietje

nieuwe preview van mij:

Vind dat er wel lekkere drive in zit, daar hou ik wel van, wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:31 

Hardtraxxer

HSgino schreef:
@dirtynoizez: klinkt goed alleen de sounds in de intro en outro vind ik irritant lijkt net of het hapert kan leuk effect geven maar vind het hier storend, ben ook niet zo'n fan van je kick. Zou bovendien ook in de climax je kick iets meer boven je lead uit laten komen.

@AFCA: ook geld voor jou je kick valt weg onder je andere sounds. Wel fijn origineel melodietje

nieuwe preview van mij:

Vind dat er wel lekkere drive in zit, daar hou ik wel van, wat vinden jullie?

@AFCA idd je kicks vallen weg door je andere sounds die goed zijn afgemixt.

@HSgino inderdaad een lekkere drive in je track man, ga zo door!

hier een kleine melotest, zoiets moet hij gaan worden denk ik:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 00:07 

Hardtraxx Newbie

@Hsigno echt een vette kick. Track is nog een beetje kaal maar is lekker.
@Hardphonic volgens mij wel vette melo, probeer alleen een andere synth te gebruiken

Nog erg ruw, en gewoon voor de lol. Vond het origineel wel een
vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 12:17 

Hardtraxx Addict

@hardphonic Vind je melo nog een beetje eentonig, zou hem wat meer varieren, zit wel potentie in :)

@JasonSub klinkt aardig goed, is nog wat dof dus iets meer EQ'en, en break tussen de 1e en de 2e climax vind ik aan de lange kant, haalt de drive er een beetje uit ;)

Hier weer een nieuw projectje van mij :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:04 

Hardtraxxer

Oeh, heerlijke kick :3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:12 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
@hardphonic Vind je melo nog een beetje eentonig, zou hem wat meer varieren, zit wel potentie in :)

@JasonSub klinkt aardig goed, is nog wat dof dus iets meer EQ'en, en break tussen de 1e en de 2e climax vind ik aan de lange kant, haalt de drive er een beetje uit ;)

Hier weer een nieuw projectje van mij :D

Klinkt lekker! :thumbup: Alleen de synth in de climax klinkt nog een beetje dun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:15 

Hardtraxx Newbie

@CosmicDestination heerlijke kick maar ben niet helemaal weg van je climax synth.

hierbij een projectje van mij :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:35 

Hardtraxxer

@JasonSub Klinkt erg lekker! Vind die kick awesome. Vind wel het 2de break met melodie te langdradig zonder enige vernieuwing.

@CosmicDestination Verassend goed! Vet wat je met de vox hebt gedaan, beetje een dubby feeling. Vind alleen je lead, zoals hierboven ook al word aangegeven, wat minder. Mag wel wat dikker. Maar zeker wel respect.

@PERCEPTOR This track is currently not available. Kan ik weinig mee he? xD

Ik ben bezig geweest met dit project. Het is nog niet af. Moet nog veel doen met EQ, en vind de screesches zelf niet zo geslaagd. Maar was wel benieuwd naar jullie mening, so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:47 

Hardtraxx Addict

Lextc schreef:
@JasonSub Klinkt erg lekker! Vind die kick awesome. Vind wel het 2de break met melodie te langdradig zonder enige vernieuwing.

@CosmicDestination Verassend goed! Vet wat je met de vox hebt gedaan, beetje een dubby feeling. Vind alleen je lead, zoals hierboven ook al word aangegeven, wat minder. Mag wel wat dikker. Maar zeker wel respect.

@PERCEPTOR This track is currently not available. Kan ik weinig mee he? xD

Ik ben bezig geweest met dit project. Het is nog niet af. Moet nog veel doen met EQ, en vind de screesches zelf niet zo geslaagd. Maar was wel benieuwd naar jullie mening, so far.

Er zitten geen vocals in hoor? :P
Thanks voor de reacties iedereen, zal idd de lead nog wat dikker maken! :)

Over je track: Arrangement is leuk! Screech klinkt naar mijn mening idd ook nog niet top. Klinkt ook nogal dun. Zou er flink wat detune overheen gooien ;)
1 ding wat ik ook zeker niet zou doen is 1/3 en 1/4 maat combineren, zoals je in de intro doet ;)

Verder zou ik zeggen, ga zo door! Steek veel tijd in je sounddessign, het arrangement en idee is namelijk goed! :)

Zal binnenkort een snippet plaatsen van mijn remix van Ophidian - Pegasus :)
Ben er gisteren aan begonnen. Snap dat ik het origineel nooit zal kunnen overtreffen, maar omdat het nogal een 'aparte' stijl is zullen er zat mensen zijn die liever een hardstyle remix ervan luisteren :D
En ik kreeg teveel gezeik van Cruelty over de kickrolls in het origineel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:56 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
Er zitten geen vocals in hoor? :P

LOL! Ik bedoel die aihaihaih sound, als je begrijpt wat ik bedoel xD
Ik noem dat altijd een soort van DUBVOX, maar miscchien ben ik gewoon gek! :P

Bedankt voor je reactie, moet zeker nog werken aan sound design en dergelijke, maar ach, ben nog maar een half jaartje bezig ofzo. Het 1/3, 1/4, verhaal, vind je het erg storend? Ik vond het zelf namelijk wel meevallen. Was me er wel van bewust in ieder geval xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:59 

Hardtraxx Beheerder

@ Lextc

je kick is wat teveel gedistort en het is een beetje een rommeltje, ik vind het concept wel erg leuk, je leads en screeches zijn idd nog wat dun, werk daaraan :)

Hier een stukkie house van mij.
Mijn eigen versie van Sak Noel- Loca People

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:12 

Hardtraxx Beheerder

Snares zitten erin :P en bass is eigenlijk al teveel maar jij bedoelt een basslayer voor onder de synth :P ik zal morgen eens kijken, heb dit in 20 minuten gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 02:54 

Hardtraxx Newbie

Ah excuses blijkbaar werkte mijn link niet , intussen ben ik al weer wat verder na heel wat gepruts, hier het resultaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:50 

Hardtraxx Beheerder

Kunnen jullie niet een keer stoppen met het rippen van die noisecontrollers kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:55 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Kunnen jullie niet een keer stoppen met het rippen van die noisecontrollers kicks...

Dit dus, je hoort het zo goed. Vooral als hij pitcht.
Even een nieuwtje, je weet toch dat je zo nooit kunt uitbreken als je kicks blijft jatten van andere dj's...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 16:07 

Hardtraxx Newbie

hallo iedereen,

Ik heb net een bootleg van avicii - levels gemaakt.

wat vinden jullie ervan?

hij is trouwens nog niet echt afgemixt en ik heb zoals jullie horen er ook nog geen intro en outro bij gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 16:52 

Hardtraxxer

S_D schreef:
hallo iedereen,

wat vinden jullie ervan?

hij is trouwens nog niet echt afgemixt en ik heb zoals jullie horen er ook nog geen intro en outro bij gemaakt

Ik ben absoluut geen fan van het nummer haha.
Klinkt wel goed, zou alleen je synth beter EQ'en, klinkt een beetje dof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:05 

Hardtraxx Newbie

Hardphonic schreef:
S_D schreef:
hallo iedereen,

wat vinden jullie ervan?

haha, nee ik weet dat dat de synths een beetje dof zijn, daarom zei ik ook dat het nog niet afgemixt was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:08 

Hardtraxxer

S_D schreef:
Hardphonic schreef:
S_D schreef:
hallo iedereen,

wat vinden jullie ervan?

haha, nee ik weet dat dat de synths een beetje dof zijn, daarom zei ik ook dat het nog niet afgemixt was :P

Haha, als je die afmixt komt het wel goed imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:06 

Hardtraxx Newbie

heb hem voor zover even afgemixt, nog tips voor de rest of klinkt hij wel goed volgens jullie :)

http://soundcloud.com/sound-distractorz ... ootleg-2-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:05 

Hardtraxxer

S_D schreef:
heb hem voor zover even afgemixt, nog tips voor de rest of klinkt hij wel goed volgens jullie :)

Kijk dat klinkt al beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:20 

Hardtraxx Elite

S_D schreef:

klinkt al beter man! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:20 

Hardtraxx Elite

vandaag aan een melo gewerkt :P hier het resultaat!:
ht
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:52 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
ht

Sorry, die synth is ronduit kut, die melody is vrij saai. Even terug naar de tekentafel meneer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:41 

Hardtraxx Elite

Nebuto schreef:
tijntjuh120 schreef:
ht

Sorry, die synth is ronduit kut, die melody is vrij saai. Even terug naar de tekentafel meneer ;)

dat jij een virus hebt.. :P in iedergeval bedankt voor de feedback ;) zal er aan werken
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner