@cosmic: Gaaf, erg mooie melodie en de kick klinkt ook goed! Een paar puntjes: In de break hoor je de vocals niet zo goed, lijkt net of die man daar maar iets mompelt, iets beter EQen misschien. Verder vind ik het ook raar dat opeens in de outro die reverse verschijnt, misschien dat je deze ook in (een stuk van de) mid intro kunt gebruiken, dan klinkt het wat meer samenhangend. Hij klinkt namelijk echt top, die reverse! Keep up the good work!
@case: Ben normaal echt niet van die jankende nooit, al heb je er wel een leuk melodietje mee weten te makenxd. Misschien een idee om een dikke punch toe te voegen aan je kick, of de recente wat minder dof te late klinken. Kwestie van smaak
@Nebuto: Wat cruelty zegt, klinkt nog een beetje dun. Ik denk dat als je ekkes aan de slag gaat met die virus, je er wel wat spannende dingetjes mee uit kan halen
Ben zelf ook bezig geweest met wat dingetjes. 'Basscanon' niet al te serieus nemen, heb ik zaterdag in een dag gemaakt. Was eigenlijk om mijn nieuwe kick en screech te testen, maar was zo lekker aan het werken, dat dit eruit kwam

. 'Alone' ben ik al wat langer mee bezig, en deze is dan ook bijna af. Alleen wat aanpassingen aan de kick denk ik. Reacties zijn meer dan welkom
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud