Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:40 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ik heb de melodie veranderd, misschien voor een soort 2e climax of zo:

Klinkt zeker beter als de vorige :thumbup: .

mr_vertigo schreef:

Klinkt goed. Punched heel fijn vind ik.

Hier een kick waarvan ik wel benieuwd ben wat jullie er van vinden? :)

http://soundcloud.com/mr_vertigo/kick202

Ik weet niet precies de term hiervoor maar het klinkt alsof die te hard staat, dattie zegmaar in het rood komt :P .

Heb zelf een beetje lopen prutsen met FL Studio, niet al te serieus te nemen, maar feedback is altijd welkom :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:19 

Hardtraxx Beheerder

@ MrBunni

je lead is erg zacht en dun, en je kick komt niet echt goed naar voren, alles klinkt ook nogal dof. ik zou eens aan je afmix gaan werken, dan pakt het al een stuk beter uit :)

Ben zelf begonnen met een nieuw concept, misschien dat ik er nog een andere kick onder zet.
hier een snippet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:28 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
@ MrBunni

je lead is erg zacht en dun, en je kick komt niet echt goed naar voren, alles klinkt ook nogal dof. ik zou eens aan je afmix gaan werken, dan pakt het al een stuk beter uit :)

Ben zelf begonnen met een nieuw concept, misschien dat ik er nog een andere kick onder zet.
hier een snippet.

Fijne melodie! Kick moet wat doffer om de hogere tonen in de melodie er wat meer uit te laten springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:02 

Hardtraxxer

Bezig geweest met een stukje van een nieuw nummer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:23 

Hardtraxxer

Vritzy schreef:
Bezig geweest met een stukje van een nieuw nummer.

Zit potentie in, met name het tweede stuk, de 'screech' (??) is niet mooi. Plaats 'm gerust een octaafje hoger, haal er wat lage tonen uit en laat 'm wat langer doorlopen.

De kick moet nog stukken verder uitgewerkt worden, basis is netjes! Ga zo door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:26 

Hardtraxxer

Even een beetje duistere melodie gemaakt met mijn basic Virus kennis tot nu toe :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:04 

Hardtraxx Addict

Alweer tijdje geleden dat ik hier rond heb gehangen! :D

Case Dj schreef:
@ MrBunni

hier een snippet.

Klinkt erg lekker! Lead mag nog wel beetje hoog bij.
Zeker afmaken! :)

Heb zelf ook weer iets nieuws, is denk ik wel af zo.
Feedback is welkom, kan ik het nog gauw ff editen voor ik hem deze week op YouTube gooi :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:44 

Hardtraxxer

@cosmic: Gaaf, erg mooie melodie en de kick klinkt ook goed! Een paar puntjes: In de break hoor je de vocals niet zo goed, lijkt net of die man daar maar iets mompelt, iets beter EQen misschien. Verder vind ik het ook raar dat opeens in de outro die reverse verschijnt, misschien dat je deze ook in (een stuk van de) mid intro kunt gebruiken, dan klinkt het wat meer samenhangend. Hij klinkt namelijk echt top, die reverse! Keep up the good work! :thumbsup:

@case: Ben normaal echt niet van die jankende nooit, al heb je er wel een leuk melodietje mee weten te makenxd. Misschien een idee om een dikke punch toe te voegen aan je kick, of de recente wat minder dof te late klinken. Kwestie van smaak ;)

@Nebuto: Wat cruelty zegt, klinkt nog een beetje dun. Ik denk dat als je ekkes aan de slag gaat met die virus, je er wel wat spannende dingetjes mee uit kan halen :evil:

Ben zelf ook bezig geweest met wat dingetjes. 'Basscanon' niet al te serieus nemen, heb ik zaterdag in een dag gemaakt. Was eigenlijk om mijn nieuwe kick en screech te testen, maar was zo lekker aan het werken, dat dit eruit kwam xd . 'Alone' ben ik al wat langer mee bezig, en deze is dan ook bijna af. Alleen wat aanpassingen aan de kick denk ik. Reacties zijn meer dan welkom :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:04 

Hardtraxxer

Erg tof Pim, ik heb hier heel weinig op aan te merken. Alleen dat er op sommige dingen wat meer reverb mag bij Alone, vooral op de intro screech denk ik dat die er een stuk meer uitkomt met wat galm.

Ik heb mijn melodie op voluit gezet, Unison 8, 2x hypersaw, 3e OSC aan, Sub osc aan, Ben benieuwd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:17 

Hardtraxxer

Ja nee duidelijk. want JOOS IS ANDERS GEAAAAAAARD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

@pim Thx voor je feedback, heb het ff gefixt ;)
Basscanon en Alone klinken beide al erg dik!
Basscanon mag wel wat meer ge-EQ'd worden, klinkt nog beetje dof zo.
Intro sounds van Alone kunnen zoals Nebuto al zegt nog wel wat meer reverb gebruiken, en vind de climax lead nog wat dun.
Misschien wat meer layeren :thumbup:

Die melo van Alone :love:
Ga zo door, klinkt goed! :)

@Nebuto
Galmt veeel te veel. Mag flink wat reverb vanaf. Verder zou ik hem nog iets scherper EQ'en, klinkt nu nog wat dof. Maar is zeker verbeterd :thumbup:

Ik kwam vandaag in een heel oud project een leuke melo tegen, dus ff aan de slag gegaan.
Meteen ff wat intro sounds gemaakt, breakje erbij etc. Feedback is welkom :)
Is echter nog totaal niet goed afgewerkt, is maar ff een schetsje ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 16:48 

Hardtraxxer

Bedankt voor de feedback jongens, valt me op dat er bij de Virus al snel 'teveel' galm heeft. Heb net de reverb compleet uitgezet en al die Oscilators hebben van zichzelf al aardig wat echo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:04 

Hardtraxxer

@CosmicDestination
Ik vindt die intro aardig vet klinken voor een schetsje :p Verder de lead is wel nice, de kick mag wat meer power.

Ik ben ook weer ff bezig geweest met t zelfde projectje als vorige keer ^^ dus hier een kleine update!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:05 

Hardtraxx Newbie

Ik heb een remake gemaakt van noisecontrollers
Noisecontrollers - Pillars Of Creation ( Da Fozza Remake)

Qwa masteren moet hij nog worden aangepast.
Maar ben benieuwt wat jullie er van vinden :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:23 

Hardtraxx Addict

@DaFozza feedback geven als je feedback wilt krijgen! :nono:

@DirtyNoizeZ thanks :) zal je zo ff feedback geven als ik weer op me pc kan, soundcloud werkt niet op me mobiel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:47 

Hardtraxx Addict

DaFozza schreef:
Ik heb een remake gemaakt van noisecontrollers
Noisecontrollers - Pillars Of Creation ( Da Fozza Remake)

Qwa masteren moet hij nog worden aangepast.
Maar ben benieuwt wat jullie er van vinden :$

Geripte kick allez :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:22 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Erg tof Pim, ik heb hier heel weinig op aan te merken. Alleen dat er op sommige dingen wat meer reverb mag bij Alone, vooral op de intro screech denk ik dat die er een stuk meer uitkomt met wat galm.

CosmicDestination schreef:
@pim Thx voor je feedback, heb het ff gefixt
Basscanon en Alone klinken beide al erg dik!
Basscanon mag wel wat meer ge-EQ'd worden, klinkt nog beetje dof zo.
Intro sounds van Alone kunnen zoals Nebuto al zegt nog wel wat meer reverb gebruiken, en vind de climax lead nog wat dun.
Misschien wat meer layeren

Die melo van Alone
Ga zo door, klinkt goed!

Thanks! :D Heb al wat meer reverb op die screech gegooid, klinkt inderdaad al wat beter! En @cosmic: was me nooit opgevallen dat de lead zo dun was, maar nu je het zegt, inderdaad! Bedankt voor jullie feedback! :thumbup:

CosmicDestination schreef:
Ik kwam vandaag in een heel oud project een leuke melo tegen, dus ff aan de slag gegaan.
Meteen ff wat intro sounds gemaakt, breakje erbij etc. Feedback is welkom :)
Is echter nog totaal niet goed afgewerkt, is maar ff een schetsje ;)

Súpergaaf, die intro! :yay: De belletjes in de intro, die later ook terugkomen, klinken nog wat droog, en de leadsynth ook. Lekker bezig! :thumbup:

Nebuto schreef:
Bedankt voor de feedback jongens, valt me op dat er bij de Virus al snel 'teveel' galm heeft. Heb net de reverb compleet uitgezet en al die Oscilators hebben van zichzelf al aardig wat echo.

Ben benieuwd! Wat je hierboven plaatste vloog inderdaad echt door een galmbak heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:16 

Hardtraxxer

Geen hardstyle, maarja :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:54 

Hardtraxx Newbie

Leuk geprobeerd ROD. Je sounds kunnen nog wel wat reverb gebruiken en je mastering is ook niet echt je van het. Wel een leuk opzetje!

Nieuwe synth plus melo:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:08 

Hardtraxx Addict

@DirtyNoizeZ
Ik weet niet wat je allemaal op je master hebt staan, maar het klinkt als een grote galmbak :P
Zou er allereerst flink wat reverb vanaf halen, en wat beter afmixen, zodat je sounds niet zo onderdrukt worden! :)
Reversed bass is niet helemaal mijn ding, kan ook nog wel wat werk gebruiken, maar begint al zeker ergens op te lijken!
Melo vind ik erg lekker, zou hier zeker wat mee gaan doen! :thumbup:

@pim Thanks! :)

@tomm!c
ben niet echt weg van je melo, iets te blij en springerig voor mij.
Je kick klinkt best leuk voor zover ik kan horen, maar hij wordt nogal onderdrukt door je lead ;)
Heb ook het gevoel dat er wat teveel reverb op staat, maar zou aan mij kunnen liggen, heb vrijdag mijn RP8 pas binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:21 

Hardtraxx Newbie

tomm!c" Vind je melodie wel iets hebben spreekt me wel aan! :)
Zodra de kick in komt lijkt net als de lead over de kick gaat zitten waardoor je kick softer klinkt.
Maar veder vind ik leuk trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:51 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:

Ik ben ook weer ff bezig geweest met t zelfde projectje als vorige keer ^^ dus hier een kleine update!!

Klinkt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:54 

Hardtraxxer

Ahumm schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

Klinkt lekker!

Wederom brilliante melodie, alleen ik ben nog steeds geen fan van je kick haha!
Verder klinkt ie zeer lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:00 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
Ahumm schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

Klinkt lekker!

Wederom brilliante melodie, alleen ik ben nog steeds geen fan van je kick haha!
Verder klinkt ie zeer lekker :thumbup:

haha ik ben juist fan van z'n kick xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:32 

Hardtraxxer

Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner