@CaspLekkere dissonante break!
Vind je synth nog wel erg dun. Die zou ik nog wat meer verdikken als ik jou was.
Je eerste kick is nog erg rommelig (als is het idee vet!) ik zou deze nog een beetje afwerken.
Ook vind ik dat ze alle 2 nog wat te weinig bass hebben.
Het opzetje is verder wel leuk! Leuk duister sfeertje zo.
@BartjjZelf vind ik dit soort projecten het leuk om te horen omdat je echt hoort dat je pas begonnen ben. Een stadium die we allemaal meemaken

.
Hoe hard staat je project? Het lijkt er op dat het in ze geheel lekker aan het clippen is. Ik zou er sowieso voor zorgen dat al je sounds onder de -6 db blijven.
Maak je gebruik van een Spectrum analyzer? (Ik gebruik zelf deze
http://www.bluecataudio.com/Products/Pr ... eqAnalyst/)
Pak eens een track die je leuk vind en bekijk deze door de analyzer. (Houd er wel rekening mee dat deze tracks gemasterd zijn natuurlijk. Zelf gebruik ik die niet gemasterede tracks van Audiofreq als vergelijkings materiaal.)
Om het geluid evt snel aan te dikken gebruik ik zelf De Maximizer van Imageline. Maar misschien moet je dit ff achterwegen laten.
Hoe ver ben je verder met je kennis?? Misschien zeg ik al allemaal dingen die je weet. Houd er iig rekening mee als je geluiden overstuurd dat als je de bass bij deze geluiden niet weghaalt dat deze maar tot een bepaald punt te distorten zijn. Als je laag weg haalt kan je deze verder distorten zonder dat het zo muddy klinkt.
Bij 1.55 ben je flink aan het pannen en dit klinkt op het moment erg raar. Misschien aan de andere kant opvullen met wat anders?
Alles wat ik hier typ is op basis van eige ervaringen en een beetje kennis op gedaan door tutorials en theorie te lezen. Mocht ik dingen zegge die niet kloppen dan hoor ik dat graag.
Als ik jou was zou ik naast het proberen ook enkele basics leren. Toen ik dat zelf ging doen ging ik zelf ontzettend vooruit!