Heb ik toch echt gedaan volgens mij 
Ah op die fiets, zou 't zo even aanpassen.Socializerz wrote:en die 2 onder zygoma?
Ah op die fiets, zou 't zo even aanpassen.Socializerz wrote:en die 2 onder zygoma?
leuke bootleg, misschien wat meer layers gebruiken voor de melodie en de kick mist nog wat kracht vind ik maar voor de rest vind ik het zeer goed.ThaBomba. wrote:Zygoma
Klinkt kwalitatief echt super! Vind de kick in jullie versie iets te terughoudend als ik dit vergelijk met die van Da Tweekaz. Maar dit kan natuurlijk jullie smaak zijn(hekel aan dikke pitchtkicks?) Verder top werk![]()
DoubleDamage
Screech klinkt vet hoor. Kick klinkt voor mij nog iets te lief, mag wel wat meer distortion op. Lijkt wel een reversed bass bijna.
DirtyNoizeZ
Klinkt wel goed dit. Ik stoor me alleen wel aan die distorted sound die bijna de hele track elke 4 noten weer terugkomt, ook in de climax.
Ik heb zelf ook een bootleg gemaakt.
View on SoundCloud
Ik gebruik Cool edit pro om mn kick te pitchenResist wrote:Vind je melo wel wat hebben! Ik zou in de climax de zelfde tonen gebruiken maar dan wat langer misschien?Gondrez wrote:
ik heb een nieuwe melodie gemaakt en wil graag weten of ik hiermee verder moet werken http://www38.zippyshare.com/v/GGcUehEq/file.html
Je kick pitcht niet helemaal lekker, wat gebruik je om te pitchen?
Vette (mid)intro! en vette melo! heb daar zelf altijd zoveel moeite mee.. Kick misschien nog wat vaker layeren / lead wat zachter zetten?
Dit is mijn eerste post hier trouwens voor de gene die mij niet kennen.![]()
Projectje gisteravond gestart
http://www45.zippyshare.com/v/lYY9MwW2/file.html
die melodieThund3R wrote:
View on SoundCloud
Is van een of andere midi pack. Van een dance / techno nummer.. Moetk even zoeken want er zitten 500+ in die pack lol.. Gebruik die pack meestal als ik synths of tails aan het testen ben omdat ik zeker weet dat de toonhoogtes e.d. kloppen haha.jeffrey2107 wrote:die melodieThund3R wrote:
View on SoundCloud
ohThund3R wrote:Is van een of andere midi pack. Van een dance / techno nummer.. Moetk even zoeken want er zitten 500+ in die pack lol.. Gebruik die pack meestal als ik synths of tails aan het testen ben omdat ik zeker weet dat de toonhoogtes e.d. kloppen haha.jeffrey2107 wrote:die melodieThund3R wrote:
View on SoundCloud
Dankje voor de feedback, qua reverb heb je inderdaad gelijk, er zit niet zo heel veel reverb/delay op, de lead mag ook iets meer body hebben denk ik.Thund3R wrote: ....
View on SoundCloud
.....
En @ Skatzow, met dunne synth bedoel ik meer dat er geen reverb, delay of wat dan ook op zit. Het is puur en alleen de synth en meer niet. Klinkt wat leeg imo.
Niet perse te veel delay maar vind wel dat je lead iets te wet staat, waardoor die moeilijk te onderscheiden valt van de delay en sowieso minder helder is. Probeer m iets droger te zetten.Thund3R wrote: Ik ben bang dat ik iets TE veel delay op m'n synth heb btw.. wat zeggen jullie?
View on SoundCloud
Heel herkenbaarM Unic wrote:
Ik moet eens iets af gaan maken ipv steeds met nieuwe snippets komen :p. Herkenbaar probleem geloof ik he? haha
De bass drukt de lead wat weg in mijn oren en de lead op zich mag wel wat meer hoog EQ in.Casp wrote:Iemand hier tips/feedback over? oud project wat ik verwaarloosd heb maar waar ik verder mee wil gaan.
View on SoundCloud