Thund3R schreef:
Ik ben bang dat ik iets TE veel delay op m'n synth heb btw.. wat zeggen jullie?
Niet perse te veel delay maar vind wel dat je lead iets te wet staat, waardoor die moeilijk te onderscheiden valt van de delay en sowieso minder helder is. Probeer m iets droger te zetten.
@DoubleDamageSerious Damage:
-Vette opbouw, alleen zelf niet zon van van de maat waarin je die punch er in gooit voor de drop. Had je m al op een klassiekere manier geprobeerd? (8x normaal tempo, dan 8x 2x zo snel oid)
-Kick is nice, vind alleen de punch niet zo spannend. Misschien een dunne piek ergens bij 700hz maken dat ie wat resonanter klinkt?
@SkatzowOne Moment:
-Vette sound in de intro, alleen zit het de kick een beetje in de weg. lijkt bijna 1 sound
-hele vette sfeer in de break, echt nice met die vocal
-Al geprobeerd om op 1:48 na die FX sound de melodie gelijk met de hele cutoff open erin te gooien? Daarna weer lage cutoff met een clap erbij ofzo en van daaruit opbouwen. Gewoon een ideetje.
-Misschien kan er nog een pad/koor bij de climax of iets meer reverb/delay op de lead? klinkt alsof er nog wat lege ruimte opgevuld moet worden.
-Vette kick, niet echt iets op aan te merken
@M Unic
Qlimax koor:
je geeft zelf al aan dat t early wip is maar ik zeg toch maar ff alles wat in me opkomt :p
-Leuk sfeertje wat je neerzet maar er zit eigenlijk helemaal geen opbouw naar de drop. melodie komt ook helemaal uit t niets.
-Wel een leuke melodie trouwens, alleen zou ik bij de tweede keer m wat complexer maken, want hij word wat eentonig.
-Kick heeft een hele vette punch, en pitcht lekker!
-Kick misschien vaker met de melodie laten meepitchen? denk dat dat bij deze melodie wel goed uitpakt.
M Unic schreef:
Ik moet eens iets af gaan maken ipv steeds met nieuwe snippets komen :p. Herkenbaar probleem geloof ik he? haha
Heel herkenbaar
Skatzow, M Unic en DoubleDamage, bedankt voor jullie feedback