Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:31 

Hardtraxxer

Heb ik toch echt gedaan volgens mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:24 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
en die 2 onder zygoma? :P

Ah op die fiets, zou 't zo even aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

Zygoma
Klinkt kwalitatief echt super! Vind de kick in jullie versie iets te terughoudend als ik dit vergelijk met die van Da Tweekaz. Maar dit kan natuurlijk jullie smaak zijn(hekel aan dikke pitchtkicks?) Verder top werk ^^

DoubleDamage
Screech klinkt vet hoor. Kick klinkt voor mij nog iets te lief, mag wel wat meer distortion op. Lijkt wel een reversed bass bijna.

DirtyNoizeZ

Klinkt wel goed dit. Ik stoor me alleen wel aan die distorted sound die bijna de hele track elke 4 noten weer terugkomt, ook in de climax.

Ik heb zelf ook een bootleg gemaakt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:55 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Zygoma
Klinkt kwalitatief echt super! Vind de kick in jullie versie iets te terughoudend als ik dit vergelijk met die van Da Tweekaz. Maar dit kan natuurlijk jullie smaak zijn(hekel aan dikke pitchtkicks?) Verder top werk ^^

DoubleDamage
Screech klinkt vet hoor. Kick klinkt voor mij nog iets te lief, mag wel wat meer distortion op. Lijkt wel een reversed bass bijna.

DirtyNoizeZ

Klinkt wel goed dit. Ik stoor me alleen wel aan die distorted sound die bijna de hele track elke 4 noten weer terugkomt, ook in de climax.

leuke bootleg, misschien wat meer layers gebruiken voor de melodie en de kick mist nog wat kracht vind ik maar voor de rest vind ik het zeer goed.

ik heb een nieuwe melodie gemaakt en wil graag weten of ik hiermee verder moet werken [zippy]http://www38.zippyshare.com/v/GGcUehEq/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:59 

Artiest

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 14:10 

Hardtraxx Addict

Ha die Nick! jij heb dus ook niet stil gezeten haha.
Sounds zijn opzich niet verkeerd, alleen je moet nog een hoop afmixen en eq'en etc. ik heb een beetje het idee dat melodie in de opbouw voordat hij versnelt niet lekker in het ritme ligt.
Verder klinkt je kick best netjes!

Gr Dion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 16:58 

Hardtraxxer

Gondrez:

Melodie is een beetje saai, blijft niet echt hangen... kick zou ik ook nog ff naar kijken. Met name in de punch! :)

ThaBomba:

Jou bootleg is erg origineel :thumbsup: Jammer dat de kick nog wat zacht staat. Lekker doorgaan ^^

Resist:

Screech wat zachter, kick klein beetje harder en hij klinkt een stuk beter :thumbsup: gewoon zo doorgaan ^^

----------------------------------------------------

Jaja en nu ben ik weer :P

Heb mijn nieuwe track gefinished! Al nummer 3 deze maand. Ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken, heb 1 of 2 pagina's deze ook al laten horen alleen deze is nu klaar en klinkt beter aldus mijzelf :woot:

Vergeet HD niet aan te zetten :)

[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/x3CY9Nns/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:04 

Hardtraxxer

Resist schreef:
Gondrez schreef:

ik heb een nieuwe melodie gemaakt en wil graag weten of ik hiermee verder moet werken [zippy]http://www38.zippyshare.com/v/GGcUehEq/file.html[/zippy]

Vind je melo wel wat hebben! Ik zou in de climax de zelfde tonen gebruiken maar dan wat langer misschien?
Je kick pitcht niet helemaal lekker, wat gebruik je om te pitchen?

ThaBomba. schreef:

Vette (mid)intro! en vette melo! heb daar zelf altijd zoveel moeite mee.. Kick misschien nog wat vaker layeren / lead wat zachter zetten?

Dit is mijn eerste post hier trouwens voor de gene die mij niet kennen. :D

Projectje gisteravond gestart

[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/lYY9MwW2/file.html[/zippy]

Ik gebruik Cool edit pro om mn kick te pitchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 02:26 

Hardtraxxer

@LukeInfinite

Kan eigenlijk niks bedenken wat hier beter aan zou kunnen :p sound design is goed en die opbouw naar de climax (?) is heel vet gedaan met die vocal.

@Resist Je kan die melodie nog wel wat spannender maken en ook de opbouw ervan zou beter kunnen. Vette kick, iets meer hoog in de punch zou niet misstaan, dat ie iets scherper klinkt. Hele vette screeches en kick verder trouwens :thumbsup:

@Gondrez t idee van je melodie is wel leuk, misschien wat ritme variatie erin gooien dat ie wat interessanter blijft? hij is nog een beetje vanilla heb ik t idee.

Hier mijn stukje, hebben jullie nog tips/feedback? voornamelijk kick/mixdown/interessante opbouwen maken zijn waar ik mee bezig ben op het moment.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 16:36 

Hardtraxx Newbie

@resist:

Op het begin is het nogal leeg. Je kick(rolls) en screech zijn opzich best wel vet denk ik, alleen je hoort het simpelweg gewoon heel slecht doordat de mixdown niet goed is, probeer daar dus aan te werken :thumbup:

@lukeinfinite:

eigenlijk weer niks op aan te merken, lekker sfeertje, goeie kick, en de lead is ook top. :)

@casp:

vind je kick beetje lijken op die van delete - ghetto :P Er zit alleen een irritant geluidje (reverb?) in je kick, het laag van je kick klinkt iig goed. Verder staat je het lead/screech achtige geluid iets te zacht, en het mag wel iets minder eentonig.

Nog wat aanpassingen gedaan aan het stukje euforische hardstyle wat ik laatst postte. Kick is van Frontliner.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 19:59 

Hardtraxx Addict

@Casp Nice man! Doet me erg aan Delete denken. Er zit alleen een vervelend geluidje in je reverb van je kick. Maar eens even bekijken?? Goed bezig verder :thumbsup:.

@DoubleDamage Ik vind je melodie niet echt euforisch klinken. Ik word er niet door 'upgelift'.
Je break is lekker spacy (wat ik persoonlijk altijd wel cool vind.).
Ik vind het zeker niet verkeerd! Maar als euforische hardstyle zou ik het zelf niet bestempelen. Het is gewoon een eigen ding. :)

Ik hoorde in die qlimax trailer zo'n jongens 'aahhh' en hier wou ik meteen me eige draai aan geven.
Dit is het resultaat. Let op het is echt early early WiP. Maar dit is de 1e x dat ik van die film percussie gebruikt hebt. En ik vind het tot nut toe zelf wel erg vet klinken! Tevens ook een nieuwe kick!

[zippy]http://www56.zippyshare.com/v/Pf3H4AoE/file.html[/zippy]

De percussie is trouwens de 8DIo Epic Dhol ensemble voor Kontakt.

Ik moet eens iets af gaan maken ipv steeds met nieuwe snippets komen :p. Herkenbaar probleem geloof ik he? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 09:34 

Hardtraxxer

@Casp:
Je kick tok hou iets harder mogen in de midden en hoog frequenties
Je synths klinken leuk maar het is allemaal heel troebelig samen met je kick. Probeer ze beiden hun eigen ruimte te geven.
Je synths mogen ook wat meer body krijgen (ook in het stereo gebied)
Persoonlijk vind ik de sounds nog te simpel maar dit is ook niet echt mijn smaak dus hecht hier niet teveel waarde aan ;)

@DoubleDamage:
Je melodie bestaat alleen uit een arp, klopt dat? probeer wat meer variatie in de noten te creeren.
Synth is aardig maar vind de melodie persoonlijk niet lekker.

@M unic:
- Het idee is goed maar de percussie is nog veel te droog en er mag ook wel iets op de achtergrond wat de lagere frequenties opvult.
- De overgang van de break naar de climax is ook erg abrupt, een kleine opbouw zodat je aanvoelt dat er iets aan komt geeft de luisteraar veel meer energie.
- De sfeer van de climax/melodie is goed maar hij mag nog wat voller/warmer (reverb op het laag?)

Mijn nieuwe collab met Freakproviders, afmix mag nog flink verbeterd worden alsook enkele transitie puntjes.
Vandaar dat we hier om feedback vragen :P

(track staat prive, dus je moet waarschijnlijk op het linkje klikken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 15:42 

Hardtraxx Addict

Vind de main synth veel te dun en te simpel. Punch mag ook wel harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 15:48 

Hardtraxx Newbie

@M-Unic:

Ben het eens met Skatzow, de break is wat te droog en je de climax heeft idd wat opbouw nodig. Is overigens wel vet met dat gezang op de achtergrond, kan zeker wel wat worden als je het verder uitwerkt :thumbup:

@Skatzow:

Over het algemeen is het een goed project, vind vooral de midintro en de break goed gelukt. Wel vind ik de kick iets te droog. Je lead is prima, maar de melo doet mij eigenlijk niet zoveel, maarja is ook een kwestie van smaak denk ik :P

Dit project al eerder gepost, alleen heb de kick vervangen door een gated kick, en nog wat kleine aanpassingen verricht aan o.a. de screech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 15:57 

Hardtraxx Addict

Oooh die build-up is heerlijk :)

Vind alleen de punch van je gated een vervelend hoog klik geluidje hebben. Net of staat er een snare op welke wat te hoog EQ is ofzo.

Voor de rest, toppie!

En @ Skatzow, met dunne synth bedoel ik meer dat er geen reverb, delay of wat dan ook op zit. Het is puur en alleen de synth en meer niet. Klinkt wat leeg imo.

Zelf ook even weer bezig geweest met wat Sylenth1 synths en een soort van nieuwe tail uit Hydra lol.
Ik ben bang dat ik iets TE veel delay op m'n synth heb btw.. wat zeggen jullie?

EDIT: Nog even aan andere stijl melo erbij gedaan. Is van Basshunter - En Porrig Sommar en ben ik aan het remixen naar hardstyle want vind die melo echt :clap: :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:09 

Thund3R schreef:

die melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:12 

Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
Thund3R schreef:

Is van een of andere midi pack. Van een dance / techno nummer.. Moetk even zoeken want er zitten 500+ in die pack lol.. Gebruik die pack meestal als ik synths of tails aan het testen ben omdat ik zeker weet dat de toonhoogtes e.d. kloppen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:31 

Thund3R schreef:
jeffrey2107 schreef:
Thund3R schreef:

Is van een of andere midi pack. Van een dance / techno nummer.. Moetk even zoeken want er zitten 500+ in die pack lol.. Gebruik die pack meestal als ik synths of tails aan het testen ben omdat ik zeker weet dat de toonhoogtes e.d. kloppen haha.

oh :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:57 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
....

.....

En @ Skatzow, met dunne synth bedoel ik meer dat er geen reverb, delay of wat dan ook op zit. Het is puur en alleen de synth en meer niet. Klinkt wat leeg imo.

Dankje voor de feedback, qua reverb heb je inderdaad gelijk, er zit niet zo heel veel reverb/delay op, de lead mag ook iets meer body hebben denk ik.
Hier hebben we wat aan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 19:50 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Ik ben bang dat ik iets TE veel delay op m'n synth heb btw.. wat zeggen jullie?

Niet perse te veel delay maar vind wel dat je lead iets te wet staat, waardoor die moeilijk te onderscheiden valt van de delay en sowieso minder helder is. Probeer m iets droger te zetten.

@DoubleDamage

Serious Damage:

-Vette opbouw, alleen zelf niet zon van van de maat waarin je die punch er in gooit voor de drop. Had je m al op een klassiekere manier geprobeerd? (8x normaal tempo, dan 8x 2x zo snel oid)
-Kick is nice, vind alleen de punch niet zo spannend. Misschien een dunne piek ergens bij 700hz maken dat ie wat resonanter klinkt?

@Skatzow

One Moment:

-Vette sound in de intro, alleen zit het de kick een beetje in de weg. lijkt bijna 1 sound
-hele vette sfeer in de break, echt nice met die vocal :thumbsup:
-Al geprobeerd om op 1:48 na die FX sound de melodie gelijk met de hele cutoff open erin te gooien? Daarna weer lage cutoff met een clap erbij ofzo en van daaruit opbouwen. Gewoon een ideetje.
-Misschien kan er nog een pad/koor bij de climax of iets meer reverb/delay op de lead? klinkt alsof er nog wat lege ruimte opgevuld moet worden.
-Vette kick, niet echt iets op aan te merken

@M Unic

Qlimax koor:

je geeft zelf al aan dat t early wip is maar ik zeg toch maar ff alles wat in me opkomt :p

-Leuk sfeertje wat je neerzet maar er zit eigenlijk helemaal geen opbouw naar de drop. melodie komt ook helemaal uit t niets.

-Wel een leuke melodie trouwens, alleen zou ik bij de tweede keer m wat complexer maken, want hij word wat eentonig.

-Kick heeft een hele vette punch, en pitcht lekker!

-Kick misschien vaker met de melodie laten meepitchen? denk dat dat bij deze melodie wel goed uitpakt.

M Unic schreef:

Ik moet eens iets af gaan maken ipv steeds met nieuwe snippets komen :p. Herkenbaar probleem geloof ik he? haha

Heel herkenbaar :D

Skatzow, M Unic en DoubleDamage, bedankt voor jullie feedback :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 20:36 

Hardtraxxer

Jij ook bedankt voor de feedback, zeer bruikbaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 21:09 

Hardtraxxer

@Skatzow
Pleur er een oldskool kick in. Heeft zekers een 2009 vibe dit !!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 22:01 

Hardtraxx Addict

Ik kan voortaan beter maar iets verder uitwerken ipv met 10 minuten werk al op internet te knallen uit enthousiasme. :D (niet zo gek dat ik een pc vol met WiPs heb haha)
Dit waren ook 2 lossen stukjes om te testen. Had ik er misschien beter bij moeten zeggen. Ging vooral om de kick en het koor + percussie.

Anyhow bedankt voor de tipsm mannen. :) Zal er van de week even wat moois van maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 00:18 

Hardtraxxer

Iemand hier tips/feedback over? oud project wat ik verwaarloosd heb maar waar ik verder mee wil gaan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 06:33 

Hardtraxx Addict

Casp schreef:
Iemand hier tips/feedback over? oud project wat ik verwaarloosd heb maar waar ik verder mee wil gaan.

De bass drukt de lead wat weg in mijn oren en de lead op zich mag wel wat meer hoog EQ in.
Maar voor de rest een heerlijk trackje!
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner