Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:09 

Hardtraxxer

Dat heb ik nog geen eens gedaan, ook maar eens eventjes toevoegen. Komt helemaal goed jongens :P

Melodie: alhier.

EDIT: SJEZUS, wat EQ al niet met je volheid doet, geweldig!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:54 

Hardtraxx Newbie

heb een remix gemaakt van de super mario bros tune, niet het hardstyle tempo maar wel een hardstyle kick.
ben wel benieuwd wat mensen hier van vinden, zelf vond ik het heel tof om in elkaar te zetten

http://soundcloud.com/c-tune/collin-its-me-mario
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:38 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Dat heb ik nog geen eens gedaan, ook maar eens eventjes toevoegen. Komt helemaal goed jongens :P

er zit enig potentie in die melodie, maar dan moet je hier en daar nog wel wat veranderen denk ik zo.
en zit er al reverb en delay op? want het is zo vlakjes nog in die stiltes.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:41 

Hardtraxxer

CTune schreef:
heb een remix gemaakt van de super mario bros tune, niet het hardstyle tempo maar wel een hardstyle kick.
ben wel benieuwd wat mensen hier van vinden, zelf vond ik het heel tof om in elkaar te zetten

http://soundcloud.com/c-tune/collin-its-me-mario

ik vind het vet! een andere kick onder gooien en hier kan je heel wat vets van maken ^^
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 13:17 

Artiest

Doolittle schreef:
nebuto, je moet je screech wat dikker maken, of meer laag toevoegen.. hij is aardig droog. verder wel een leuk concept:)

Zojuist ff wat gekloot met wat vocals voor een intro..:

Goed op weg, alleen ben ik het wel eens met Axora. En de kick is als ie gefilterd is een andere toonhoogte dan als ie erin komt, dat is een beetje onlogisch.

@ CTune: Grappig haha, hele vette samples ook!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:01 

Hardtraxxer

Ik snap niet precies wat je bedoelt Korey, kan je dit anders uitleggen? Wat ik ervan uitmaak is dat de kick anders gepitcht is ofzo? Er zit nu nergens een pitch in namelijk.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:08 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Ik snap niet precies wat je bedoelt Korey, kan je dit anders uitleggen? Wat ik ervan uitmaak is dat de kick anders gepitcht is ofzo? Er zit nu nergens een pitch in namelijk.

edit, dat bericht was aan doolittle gericht als ik het zo zie ^^
hier weer iets van mijn kant, van vandaag. let me know :)

Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:35 

Hardtraxxer

Ah ik zie het haha, dat is helemaal niet mijn snippet xd

Axora, leuke melodie weer! De toks op 0:28 mogen wel een stuk voller, klinkt een beetje alsof er met een pollepel op een pan wordt geslagen :P Vind de kick wel goed bij de melodie passen, mis alleen wel wat bass.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:46 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Ah ik zie het haha, dat is helemaal niet mijn snippet xd

Axora, leuke melodie weer! De toks op 0:28 mogen wel een stuk voller, klinkt een beetje alsof er met een pollepel op een pan wordt geslagen :P Vind de kick wel goed bij de melodie passen, mis alleen wel wat bass.

ik ga je nu verrassen ^^ klein beetje tekst. vind t helemaal geweldig haha :p. moment!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:48 

Hardtraxxer

laatste creatie van deze middag. ben er wel trots op eerlijk gezegd haha! leuk om met die teksten te kloten voor een outro/intro.

Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:50 

Hardtraxxer

hahaha, awesome. Dat is vele malen beter! Die vocal is tof :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:51 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
hahaha, awesome. Dat is vele malen beter! Die vocal is tof :D

kheb nog niks aan de pollepel gedaan hoor :$ maar thnx :), zit gewoon standaard bij fruity loops kwam ik achter ;p, ik zocht naar een scream. kvind m leuk ^^ deze ga ik zeker uitwerken. helaas zo werken. dus vanavond weer verder

nog enige feedback? oh, en nog thnx voor de melo ^^ dat ligt me wel aardig.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:58 

Hardtraxx Addict

Ik zal ook eens wat spul hier neerzetten. :P

Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:58 

Hardtraxxer

Axora,

Door het opvullen met de vocal ligt de nadruk wat minder op de pannen geluiden, vind 't nu wel meevallen eigenlijk. Oke het kan voller, maar zo klinkt 't niet verkeerd hoor! Zou nog wel een hoop baas in je kick stoppen. Misschien voor de uitmix flink aan de vocaal gaan knippen bijv. T-T-T-T-HIS MAN, FU-Fu-Fu-nky Dee-Dee-D-D-Dee.... jay Geeft in mijn ogen ook wat meer energie in de plaat :)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:21 

Hardtraxxer

Hidden Source:

Goede lead, vind alleen de lage pitch niet mooi, valt teveel bass weg. Mooie eigen visie op Smack :)

Hier heb ik echt zitten wachten tot er wat ging gebeuren, maar 't kwam maar niet. Dit mag nog wel een stuk meer opgevuld worden. Leuk die Pan left/right bliep.

Leuke mash

Erg bruut dit! Mooie opvul sounds. Misschien wat meer afwisseling in het hoofdscreech in het intro zou het geheel wat gevarieerder maken. Goeie lead, goeie kick weer.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:28 

Hardtraxx Addict

Bedankt voor de reactie! Ik hoor inderdaad van iedereen dat er best wat potentie in zit ,dat vind ik zelf ook, moet alleen nog een beetje de tijd vinden om alles verder uit te werken. :)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:38 

Hardtraxxer

Hidden Source schreef:
Bedankt voor de reactie! Ik hoor inderdaad van iedereen dat er best wat potentie in zit ,dat vind ik zelf ook, moet alleen nog een beetje de tijd vinden om alles verder uit te werken. :)

Je bent niet de enige met dat probleem. Heb 't te druk met leven :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:04 

Artiest

@Axora Haha, lekkere dromerige lead.. maar die vocals, die kunnen echt niet.. XD so overused...
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:20 

Hardtraxxer

Doolittle schreef:
@Axora Haha, lekkere dromerige lead.. maar die vocals, die kunnen echt niet.. XD so overused...

is dat positief ^^?
en wat vind je van de synths etc.
haha ik vind die vocals echt prachtig :P
en ook nog nooit ergens gehoord btw
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:36 

Artiest

Jaja, positief, klinkt goed.

Maar ja, als jij die vocals goed vind, moet je ze er in laten hoor!
Ik vind ze alleen niks.. :P te vaak gehoord..
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:48 

Hardtraxxer

Doolittle schreef:
Jaja, positief, klinkt goed.

Maar ja, als jij die vocals goed vind, moet je ze er in laten hoor!
Ik vind ze alleen niks.. :P te vaak gehoord..

haha, ik nergens. dus we zullen zien of het wat blijft :)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:14 

Hardtraxxer

Axora schreef:
Nebuto schreef:

er zit enig potentie in die melodie, maar dan moet je hier en daar nog wel wat veranderen denk ik zo.

Ik weet al wat het probleem was, ik had totaal geen attack erop zitten :)
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 00:16 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Axora schreef:
Nebuto schreef:

Ik weet al wat het probleem was, ik had totaal geen attack erop zitten :)

maar toch moet er ook nog flink reverb en delay op om het compleet te krijgen denk ik zo.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 09:27 

Hardtraxxer

Er zit op alle lagen een flinke laag reverb en delay. Maar dat is die uit Sylenth1 zelf. Ik heb gister al die shit uitgezet en met de reverb (roomworks) van Cubase zelf zitten kloten, die is in mijn oren een stuk voller!! Zal m vanavond eens afmaken Axora :)
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 09:59 

Hardtraxx Addict

Nebuto schreef:
Er zit op alle lagen een flinke laag reverb en delay. Maar dat is die uit Sylenth1 zelf. Ik heb gister al die shit uitgezet en met de reverb (roomworks) van Cubase zelf zitten kloten, die is in mijn oren een stuk voller!! Zal m vanavond eens afmaken Axora :)

Het klinkt alsof je iets niet goed doet me de EQ, of te veel boosten (doe dit echt nooit!), of je hebt de frequencies niet goed afgesneden, bij een synth snij je dus de bass weg, bij de bass de hoge tonen etc. Denk dat het dan al een stuk helderder klinkt. ;)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner