Nah, het is nog een testversie, moet nog aan gewerkt worden, maar vond em wel lachen klinkenheb je überhaupt reverb op je lead? want het is zo droog als maar wezen kan. je kick mist ook kracht, en ik vind de sound niet echt speciaal![]()
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
@ cruelty: Vals! sorry maar dit is niks
@case Dj: je kick mist z'n punch/tok werk daar aan
@ Hsgino niet mijn smaak, maar kick is wel ok
@ socializers: ... uhm nee.. luister is een track die je helemaal de shit vind, en ga de opbouw van de track eens namaken, dan creer je een structuur in je track
Vandaag ff een remake gemaakt van Second Identity - Atlantis
View on SoundCloud
feedback zoals altijd welkom!
@case Dj: je kick mist z'n punch/tok werk daar aan
@ Hsgino niet mijn smaak, maar kick is wel ok
@ socializers: ... uhm nee.. luister is een track die je helemaal de shit vind, en ga de opbouw van de track eens namaken, dan creer je een structuur in je track
Vandaag ff een remake gemaakt van Second Identity - Atlantis
View on SoundCloud
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
@case dj
je melo klinkt lekker!
je melo klinkt lekker!
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
View on SoundCloud
Hier een nieuwe melo en intro. ik kreeg opeens inspiratie en toen kwam dit in me op
. laat maar horen of het iets is 
Hier een nieuwe melo en intro. ik kreeg opeens inspiratie en toen kwam dit in me op
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
De melo vind ik tof, bij de kicks moet een stuk meer aan de tok gewerkt worden. 't moet er echt keihard inklappen zeg maar. Vind de tail niet slecht probeer eens een clap met flink wat lagen resonantie en distortion voor de kick te zetten.TimoGhijsens wrote:View on SoundCloud
Hier een nieuwe melo en intro. ik kreeg opeens inspiratie en toen kwam dit in me op. laat maar horen of het iets is
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Kan de kick niet zo goed horen, de screech overheerst een beetje erg. Kan je dit iets aanpassen?
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Enige waar ik over zit is de synth, maarja we hebben niet allemaal centen voor een Nord of een Virusyri wrote: Vandaag ff een remake gemaakt van Second Identity - Atlantis
View on SoundCloud
Verder heb ik hier echt niets op aan te merken, heerlijke kick en opbouw! Veel energie. Props
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Oei, nee dit is niet echt heel goed. Sorry man, de melodie is vals en de kick klinkt net als mijn 3-cilindertje voor de deurSocializerz wrote: Nice melodie en n goeie synth, de kick past er ook wel goed bij. K vond t jammer dat ie stopte
Kheb zelf ff snel wat in elkaar gezet met de vocals van ''Defqon.1 2011 Australia Producers Contest'' die ik toevallig nog had staan, t is vooral bedoeld om me kick te testen, dus t liefst feedback over m'n kick
Bedankt
View on SoundCloud
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Zo nu ik weer 
Ik had effe zin om iets fucking chaotisch te maken. Ben weer een beetje gaan doorborduren op m'n laatste snippet en er maar een heel intro van gemaakt. Het is vrij druk, maar daar ligt me wel in hardstyle
Ik hoor graag kritiek, positief of negatief.
View on SoundCloud
Ik had effe zin om iets fucking chaotisch te maken. Ben weer een beetje gaan doorborduren op m'n laatste snippet en er maar een heel intro van gemaakt. Het is vrij druk, maar daar ligt me wel in hardstyle
View on SoundCloud
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ik had deze kick samen met een vriend gemaakt die ook op hardtraxx zit (cruetly) mischien ken je hem wel, we hadden deze kick gemaakt alleen de Edit versie niet opgeslagen, vandaar klinkt ie ook nog niet helemaal goed. iniedergeval bedankt voor de tipNebuto wrote:De melo vind ik tof, bij de kicks moet een stuk meer aan de tok gewerkt worden. 't moet er echt keihard inklappen zeg maar. Vind de tail niet slecht probeer eens een clap met flink wat lagen resonantie en distortion voor de kick te zetten.TimoGhijsens wrote:View on SoundCloud
Hier een nieuwe melo en intro. ik kreeg opeens inspiratie en toen kwam dit in me op. laat maar horen of het iets is
-
AHardtraxxer
- 187 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
kmoet zeggen, dat klinkt heel vetNebuto wrote:Zo nu ik weer
View on SoundCloud
View on SoundCloud
remake van melancholia gemaakt. wat vinden jullie van die synths zo?
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Axore, bedankt voor de feedback, ik ben er nu mee bezig.
Ik heb jouw snippet ook even beluisterd. Ik zou er een soort van hoge bliep met wat portamento voor een soepele overgang naar de andere toon in toevoegen voor een wat voller geluid
Sylenth1 heeft vast wel een soort preset daarvoor, ik zal eens met je meezoeken 
Ik heb jouw snippet ook even beluisterd. Ik zou er een soort van hoge bliep met wat portamento voor een soepele overgang naar de andere toon in toevoegen voor een wat voller geluid
-
AHardtraxxer
- last seen Dec 2014
ik snap wat je bedoeltNebuto wrote:Axore, bedankt voor de feedback, ik ben er nu mee bezig.
Ik heb jouw snippet ook even beluisterd. Ik zou er een soort van hoge bliep met wat portamento voor een soepele overgang naar de andere toon in toevoegen voor een wat voller geluidSylenth1 heeft vast wel een soort preset daarvoor, ik zal eens met je meezoeken
het is juist dat ik wil dat het lekker vol klinkt. want dat is me eerder nooit gelukt in mijn eigen tracks. nu kom ik toch al heel eind
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Voor een software lead zit je toch al snel aan de 4 lagen om het echt vol te laten klinken, althans das bij mij zo, anderen hebben weer andere maniertjes om het vol te laten klinkenAxora wrote:ik snap wat je bedoeltNebuto wrote:Axore, bedankt voor de feedback, ik ben er nu mee bezig.
Ik heb jouw snippet ook even beluisterd. Ik zou er een soort van hoge bliep met wat portamento voor een soepele overgang naar de andere toon in toevoegen voor een wat voller geluidSylenth1 heeft vast wel een soort preset daarvoor, ik zal eens met je meezoeken
ik heb express nog geen portamento hierin gedaan ;p. maar zal eens kijken
.
het is juist dat ik wil dat het lekker vol klinkt. want dat is me eerder nooit gelukt in mijn eigen tracks. nu kom ik toch al heel eind
-
AHardtraxxer
- last seen Dec 2014
dit waren 2 lagenNebuto wrote:Voor een software lead zit je toch al snel aan de 4 lagen om het echt vol te laten klinken, althans das bij mij zo, anderen hebben weer andere maniertjes om het vol te laten klinkenAxora wrote:ik snap wat je bedoeltNebuto wrote:Axore, bedankt voor de feedback, ik ben er nu mee bezig.
ik heb express nog geen portamento hierin gedaan ;p. maar zal eens kijken
.
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Oke wat meer reverb toegevoegd, kleine wijziging in de melodie ook, vond 'm niet echt passen bij 't intro.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
AHardtraxxer
- last seen Dec 2014
ik vind t vet hoor! alleen bij de kick, is die screech niet echt fijn. vind het daar wat vervelend. misschien de rate van lfo iets sneller zetten.Nebuto wrote:Oke wat meer reverb toegevoegd, kleine wijziging in de melodie ook, vond 'm niet echt passen bij 't intro.
View on SoundCloud
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Hij staat al vrij snel, kan 't wel proberen. Zou de kick ipv dat misschien wat lager kunnen pitchen?Axora wrote:ik vind t vet hoor! alleen bij de kick, is die screech niet echt fijn. vind het daar wat vervelend. misschien de rate van lfo iets sneller zetten.Nebuto wrote:Oke wat meer reverb toegevoegd, kleine wijziging in de melodie ook, vond 'm niet echt passen bij 't intro.
View on SoundCloud
nebuto, je moet je screech wat dikker maken, of meer laag toevoegen.. hij is aardig droog. verder wel een leuk concept:)
Zojuist ff wat gekloot met wat vocals voor een intro..:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
AHardtraxxer
- last seen Dec 2014
ik zou bij dat stukje met: can create a heartattack. the vocal op solo houden. de rest stil. en dan ineens weer erin komenDoolittle wrote:nebuto, je moet je screech wat dikker maken, of meer laag toevoegen.. hij is aardig droog. verder wel een leuk concept:)
View on SoundCloud
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Thanks Doolittle.
Ye, dit zijn maar 2 lagen
Zal morgen eens nog wat laten toevoegen...
Ben in ieder geval bezig geweest met een soort van melodie. Hier heb ik me wel even uitgeleefd met lagen, 7 om precies te zijn
Vind 't zo kut om een volle software synth te maken. Iemand even 1800 euro voor een Ti? Thanx 
Ye, dit zijn maar 2 lagen
Ben in ieder geval bezig geweest met een soort van melodie. Hier heb ik me wel even uitgeleefd met lagen, 7 om precies te zijn