Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:47 

Hardtraxxer

Citaat:
heb je überhaupt reverb op je lead? want het is zo droog als maar wezen kan. je kick mist ook kracht, en ik vind de sound niet echt speciaal :$

Nah, het is nog een testversie, moet nog aan gewerkt worden, maar vond em wel lachen klinken
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:12 

Hardtraxxer

@ cruelty: Vals! sorry maar dit is niks

@case Dj: je kick mist z'n punch/tok werk daar aan ;)

@ Hsgino niet mijn smaak, maar kick is wel ok :thumbup:

@ socializers: ... uhm nee.. luister is een track die je helemaal de shit vind, en ga de opbouw van de track eens namaken, dan creer je een structuur in je track ;)

Vandaag ff een remake gemaakt van Second Identity - Atlantis

feedback zoals altijd welkom!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:29 

Hardtraxx Elite

kick moet nog worden uitgewerkt,
eerste Test/snippet :$
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:31 

Hardtraxx Beheerder

oke thx voor de feedback :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:37 

Hardtraxx Elite

@case dj
je melo klinkt lekker! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 21:52 

Hardtraxxer

Hier een nieuwe melo en intro. ik kreeg opeens inspiratie en toen kwam dit in me op :D . laat maar horen of het iets is ;)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:50 

Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:

Hier een nieuwe melo en intro. ik kreeg opeens inspiratie en toen kwam dit in me op :D . laat maar horen of het iets is ;)

De melo vind ik tof, bij de kicks moet een stuk meer aan de tok gewerkt worden. 't moet er echt keihard inklappen zeg maar. Vind de tail niet slecht probeer eens een clap met flink wat lagen resonantie en distortion voor de kick te zetten.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:51 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:

kick moet nog worden uitgewerkt,
eerste Test/snippet :$

Kan de kick niet zo goed horen, de screech overheerst een beetje erg. Kan je dit iets aanpassen?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:53 

Hardtraxxer

yri schreef:
Vandaag ff een remake gemaakt van Second Identity - Atlantis

feedback zoals altijd welkom!

Enige waar ik over zit is de synth, maarja we hebben niet allemaal centen voor een Nord of een Virus :P

Verder heb ik hier echt niets op aan te merken, heerlijke kick en opbouw! Veel energie. Props :)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:58 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Nice melodie en n goeie synth, de kick past er ook wel goed bij. K vond t jammer dat ie stopte :P

Kheb zelf ff snel wat in elkaar gezet met de vocals van ''Defqon.1 2011 Australia Producers Contest'' die ik toevallig nog had staan, t is vooral bedoeld om me kick te testen, dus t liefst feedback over m'n kick
Bedankt :thumbsup:

Oei, nee dit is niet echt heel goed. Sorry man, de melodie is vals en de kick klinkt net als mijn 3-cilindertje voor de deur :x Ik zou inderdaad beginnen met een nummer wat je echt heel vet vind na te maken, elk bliepje, elk screechje etc zorgvuldig na te maken. Ik zou trouwens bij de kick van het nummer bij het volume de laatste miliseconden een fade-out toevoegen. Het klinkt nu zeg maar als 1 geheel en wat minder als losstaande kicks :) Ik hoop dat je hier wat aan hebt! ^^
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:02 

Hardtraxxer

Zo nu ik weer :P

Ik had effe zin om iets fucking chaotisch te maken. Ben weer een beetje gaan doorborduren op m'n laatste snippet en er maar een heel intro van gemaakt. Het is vrij druk, maar daar ligt me wel in hardstyle ;)

Ik hoor graag kritiek, positief of negatief.

Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:04 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
TimoGhijsens schreef:

De melo vind ik tof, bij de kicks moet een stuk meer aan de tok gewerkt worden. 't moet er echt keihard inklappen zeg maar. Vind de tail niet slecht probeer eens een clap met flink wat lagen resonantie en distortion voor de kick te zetten.

Ik had deze kick samen met een vriend gemaakt die ook op hardtraxx zit (cruetly) mischien ken je hem wel, we hadden deze kick gemaakt alleen de Edit versie niet opgeslagen, vandaar klinkt ie ook nog niet helemaal goed. iniedergeval bedankt voor de tip :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:51 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Zo nu ik weer :P

Ik had effe zin om iets fucking chaotisch te maken. Ben weer een beetje gaan doorborduren op m'n laatste snippet en er maar een heel intro van gemaakt. Het is vrij druk, maar daar ligt me wel in hardstyle ;)

Ik hoor graag kritiek, positief of negatief.

kmoet zeggen, dat klinkt heel vet ^^ alleen iets meer aan je sounds gaan werken. beetje reverb op de screech, want het nu is nu allemaal wat droogjes.

remake van melancholia gemaakt. wat vinden jullie van die synths zo?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:44 

Hardtraxxer

Axore, bedankt voor de feedback, ik ben er nu mee bezig.

Ik heb jouw snippet ook even beluisterd. Ik zou er een soort van hoge bliep met wat portamento voor een soepele overgang naar de andere toon in toevoegen voor een wat voller geluid :) Sylenth1 heeft vast wel een soort preset daarvoor, ik zal eens met je meezoeken :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:05 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:

Ik heb jouw snippet ook even beluisterd. Ik zou er een soort van hoge bliep met wat portamento voor een soepele overgang naar de andere toon in toevoegen voor een wat voller geluid :) Sylenth1 heeft vast wel een soort preset daarvoor, ik zal eens met je meezoeken :)

ik snap wat je bedoelt ^^ ik heb express nog geen portamento hierin gedaan ;p. maar zal eens kijken :).

het is juist dat ik wil dat het lekker vol klinkt. want dat is me eerder nooit gelukt in mijn eigen tracks. nu kom ik toch al heel eind ^^
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:08 

Hardtraxxer

Axora schreef:
Nebuto schreef:

ik snap wat je bedoelt ^^ ik heb express nog geen portamento hierin gedaan ;p. maar zal eens kijken :).

het is juist dat ik wil dat het lekker vol klinkt. want dat is me eerder nooit gelukt in mijn eigen tracks. nu kom ik toch al heel eind ^^

Voor een software lead zit je toch al snel aan de 4 lagen om het echt vol te laten klinken, althans das bij mij zo, anderen hebben weer andere maniertjes om het vol te laten klinken :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:11 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Axora schreef:
Nebuto schreef:

Voor een software lead zit je toch al snel aan de 4 lagen om het echt vol te laten klinken, althans das bij mij zo, anderen hebben weer andere maniertjes om het vol te laten klinken :P

dit waren 2 lagen ^^ maar ik krijg over paar weken les in synthese dus dan zal ik hier weer wat tips kunnen geven ^^
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:19 

Hardtraxxer

Oke wat meer reverb toegevoegd, kleine wijziging in de melodie ook, vond 'm niet echt passen bij 't intro.

Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:23 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Oke wat meer reverb toegevoegd, kleine wijziging in de melodie ook, vond 'm niet echt passen bij 't intro.

ik vind t vet hoor! alleen bij de kick, is die screech niet echt fijn. vind het daar wat vervelend. misschien de rate van lfo iets sneller zetten.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:25 

Hardtraxxer

Axora schreef:
Nebuto schreef:

ik vind t vet hoor! alleen bij de kick, is die screech niet echt fijn. vind het daar wat vervelend. misschien de rate van lfo iets sneller zetten.

Hij staat al vrij snel, kan 't wel proberen. Zou de kick ipv dat misschien wat lager kunnen pitchen?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:36 

Artiest

nebuto, je moet je screech wat dikker maken, of meer laag toevoegen.. hij is aardig droog. verder wel een leuk concept:)

Zojuist ff wat gekloot met wat vocals voor een intro..:

Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:43 

Hardtraxxer

Doolittle schreef:
nebuto, je moet je screech wat dikker maken, of meer laag toevoegen.. hij is aardig droog. verder wel een leuk concept:)

Zojuist ff wat gekloot met wat vocals voor een intro..:

ik zou bij dat stukje met: can create a heartattack. the vocal op solo houden. de rest stil. en dan ineens weer erin komen
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:45 

Artiest

Hmm, zit wat in:) Thnx!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:54 

Hardtraxxer

Thanks Doolittle.

Ye, dit zijn maar 2 lagen :) Zal morgen eens nog wat laten toevoegen...

Ben in ieder geval bezig geweest met een soort van melodie. Hier heb ik me wel even uitgeleefd met lagen, 7 om precies te zijn :P Vind 't zo kut om een volle software synth te maken. Iemand even 1800 euro voor een Ti? Thanx :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:03 

Artiest

ik kan met 2 layers een prima volle synth krijgen hoor..;) kwestie van goed eq'en.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner