DJ_Tim schreef:
@WhiteNoisez
Klinkt wel redelijk, vind hem zelf alleen niet zo erg interessant.. Sowieso mogen je sounds veel wijder door meer spread/reverb. Verder kun je hem denk ik opleuken door FX te gebruiken etc.
@AvixDJ
Je bas klink heel rommelig imo. Kijk eens wat daar aan de hand is. Misschien is er onnodig geluid dan moet je dat cutten. Verder mag die screech veeel voller! Meer layers/layers, hij klinkt nu nog erg dun.
Ik ben zelf bezig met een mid intro. Heb hier altijd erg veel moeite mee gehad maar gaat gelukkig laatste tijd steeds beter!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie tips hebben. Ik wil graag nog FX achtige geluiden toevoegen maar ik weet niet hoe je die moet maken (bijvoorbeeld de sounds in de mid intro van Feel So Good van Noisecontrollers). Iemand tips? Let niet teveel op de kick aub, gaat me hier meer om de intro, ik weet dat er nog van alles mis is met de kick
[zippy]http://www74.zippyshare.com/v/18330784/file.html[/zippy]
Klinkt inderdaad nog een beetje leeg, ik zou m wat voller maken, die sound, misschien iets meer screech achtig? En ik denk dat het aan de reverb ligt, of de mastering, maar die sound klinkt gewoon onderdrukt, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je er reverb op zet raad ik aan om dat via de mixer te doen, of als dat niet het probleem is gewoon iets beter masteren

. Het is maar een idee. En zoals je al zei: FX, dat is een van de belangrijkste dingen die mist naar mijn mening.
Zelf weer kort bezig geweest, het is nog een beetje leeg. Nieuwe lead, kick (edit op een oude), en melodie natuurlijk. Ik ben benieuwd!