Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 14:27 

Hardtraxxer

Berg
Klinkt al best goed hoor!
Misschien wat zaagjes akoorden erachter.
En die main lead die je nu hebt moet nog n tape stop effectje :)
Verders kan je onder die main lead nog een zaagje doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:19 

Hardtraxxer

Thanks D.E.Q.! Heb er (redelijk zacht wel) wat saw lead akkoordjes onder gedaan en de 'slide' lead iets meer detune gegeven zodat deze net wat ruiger klinkt, ook een zacht tape stop effectje toegevoegd zodat deze niet te overheersend klinkt.

Als jullie nog tips hebben betrekking tot de leads (of iets dergelijks) hoor ik die natuurlijk graag. Deze kan ik dan meenemen in mijn eigen tracks waar ik binnenkort maar is mee aan de slag ga.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:36 

Hardtraxx Elite

De noot pitcht in het origineel iedere keer een octaaf (? denk ik) omlaag aan het eind van de noot, probeer dat er eens in te verwerken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:44 

Hardtraxxer

@ Berg
Klinkt goed man vind ik !!

---

mijn projectje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:20 

Hardtraxx Newbie

Frazyr schreef:
@ Berg
Klinkt goed man vind ik !!

---

mijn projectje...

Leuke kick en wel pakkende melo. Vind dat de synths wel wat dikker kunnen.
Vind dat stuk na 1:17 niet zo heel geweldig, haalt tempo uit het nummer weg.
Vind die vocal ook tof :thumbup:

Ben zelf ook even bezig geweest.
Voor het eerst beetje geprobeerd een intro'tje erbij te maken, want daar heb ik niet super veel ervaring mee.
Laat me weten wat je ervan vindt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 21:31 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
De noot pitcht in het origineel iedere keer een octaaf (? denk ik) omlaag aan het eind van de noot, probeer dat er eens in te verwerken :)

Had ik geprobeerd maar klonk minder lekker, dus er maar voor gekozen om een klein tape stop effectje met Glitch te maken. Goed alternatief dacht ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:53 

Hardtraxxer

@Berg : ik vind dat je kick wel wat meer aandacht mag, vooral de tail klinkt nog niet heel chill.
Verder zou ik nog een layer distorten ofzo om het een specifieke klank te geven.

@Frazyr: melodie is vet! Ik zou het idd nog een paar keer goed layeren en misschien zelfs nog wat meer reverb erop gooien. Kick klinkt goed!

@RobinNL: kick zou ik sowieso nog goed voor gaan zitten.
En je intro is saai, probeer met meer sounds te spelen.
En je climax komt er naar mijn gevoel een beetje laat in, staat je automation nog iets later dan je kick?

Ik ben ook even verder gegaan met mijn track:

ben benieuwd wat jullie vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:32 

Hardtraxxer

Imation schreef:
@Berg : ik vind dat je kick wel wat meer aandacht mag, vooral de tail klinkt nog niet heel chill.
Verder zou ik nog een layer distorten ofzo om het een specifieke klank te geven.

@Frazyr: melodie is vet! Ik zou het idd nog een paar keer goed layeren en misschien zelfs nog wat meer reverb erop gooien. Kick klinkt goed!

En je climax komt er naar mijn gevoel een beetje laat in, staat je automation nog iets later dan je kick?

joo
voor je drop klinkt het nog een beetje saai en een beetje 'wat moet ik er mee'. de geluiden zijn best oke alleen je kick heeft niet echt een punch ofzo. klinkt een beetje alsof de bass erin komt met veel hoge frequenties. wel leuk idee zou je kick iets meer power geven, en dat stuk voor de drop iets meer aandacht en variatie geven en dan lukt t denk ik wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 23:08 

Hardtraxxer

Imation schreef:

De kick heeft net iets te veel highs als het aan mij ligt, verder wel een leuke plaat! :thumbsup:
Ik heb ook een introotje in elkaar geflanst vanavond, ik weet alleen niet goed of ik er verder mee moet gaan..
Doen of niet? :D

[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/61578699/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 10:37 

Hardtraxxer

Ik zou de "melodie" wel wat voller maken want nu klinkt hij te leeg.(en een beetje blij maar dat ben ik dan he)
Ook zou ik er meer variatie ik doen want het klinkt nu meer als een soort loopje. voeg ook wat craches/FX/raw sounds e.d. toe.

Het volgende waar ik mee bezig ben is geen hardstyle maar beetje hard house?
Ik zit vast met de break. Een melodie erin zetten doet iedereen al?
En de climax moet nog wat opgevuld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 11:47 

Hardtraxxer

Track is unavailable. :$

Edit: hij doet het alweer :)

2e Edit: Klinkt goed, best wel professioneel ook! Niks meer aan doen denk ik.
Vind het ook moeilijk om advies te geven sinds ik het nooit luister :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:01 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:
Imation schreef:

De kick heeft net iets te veel highs als het aan mij ligt, verder wel een leuke plaat! :thumbsup:
Ik heb ook een introotje in elkaar geflanst vanavond, ik weet alleen niet goed of ik er verder mee moet gaan..

Leuke intro, ik zou er verder mee gaan als ik jou was, heeft een beetje een frontliner feeling vind ik :D

ik heb geprobeerd een hardstyle remix/bootleg te maken van Hardwell - Arcadia, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:10 

Hardtraxxer

@Gondrez, je kick overheerst teveel en staat niet altijd in de goede noot. Ook is je track nog helemaal droog, je mist effecten zoals reverb/delay e.d.

@WhiteNoisez, Thanks! Heb de secret link gereset en nu moet het weer werken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:16 

Hardtraxxer

Skatzow schreef:
@Gondrez, je kick overheerst teveel en staat niet altijd in de goede noot. Ook is je track nog helemaal droog, je mist effecten zoals reverb/delay e.d.

@WhiteNoisez, Thanks! Heb de secret link gereset en nu moet het weer werken :)

bedankt voor de tips, ik zal er aan werken zodat de track beter klinkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 14:37 

Hardtraxxer

@Imitation je kick heeft wat teveel hoge frequenties :p verder staat je WN wat aan de harde kant :p voorderest een leuk nummer :thumbup:

@gondrez je kick is nog niet helemaal zoals hij hoort te zijn denk ik zomaar :p zou er nog wat aan werken, verder staat hij ook te hard in de drop, ik zou ook wat meer reverb/delay gebruiken op de synths :thumbup:

Ik ben zelf bezig met een remix van de remix van atmozfears & audiotricz - sparks :P
De lead synth is van het origineel :x is me nog niet gelukt om hem zo goed na te maken maar dat komt nog wel :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:05 

Hardtraxxer

Kick is aangepast, thanks voor de feedback :thumbup:
Wat bedoel je met WN?

Ik geef je dadelijk feedback over jouw track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:34 

Hardtraxxer

Imation schreef:
Kick is aangepast, thanks voor de feedback :thumbup:
Wat bedoel je met WN?

Ik geef je dadelijk feedback over jouw track :thumbup:

"White Noise" :P

Zoals meteen bij het begin en bij de drop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:53 

Hardtraxxer

@gondrez, ik sluit me aan bij avixdj,

@avixdj, niks op aan te merken, klinkt super! :thumbup:
alleen had ik persoonlijk gezien voor een kick met wat meer drive gekozen, maar dat is personal taste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:56 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:

Ik ben iets verder gegaan met deze track, en ook meteen de climax erbij gezet.
Moet alleen een buildup nog komen maar dat doe ik binnenkort.
Verder vind ik zelf ook dat de intro wat eentonig en "achter elkaar door geplakt" is, dus daar gaat aan gewerkt worden. Heeft iemand anders misschien nog tips en trickz?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:29 

Hardtraxx Elite

@WhiteNoisez

Klinkt wel redelijk, vind hem zelf alleen niet zo erg interessant.. Sowieso mogen je sounds veel wijder door meer spread/reverb. Verder kun je hem denk ik opleuken door FX te gebruiken etc.

@AvixDJ

Je bas klink heel rommelig imo. Kijk eens wat daar aan de hand is. Misschien is er onnodig geluid dan moet je dat cutten. Verder mag die screech veeel voller! Meer layers/layers, hij klinkt nu nog erg dun.

Ik ben zelf bezig met een mid intro. Heb hier altijd erg veel moeite mee gehad maar gaat gelukkig laatste tijd steeds beter! :) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie tips hebben. Ik wil graag nog FX achtige geluiden toevoegen maar ik weet niet hoe je die moet maken (bijvoorbeeld de sounds in de mid intro van Feel So Good van Noisecontrollers). Iemand tips? Let niet teveel op de kick aub, gaat me hier meer om de intro, ik weet dat er nog van alles mis is met de kick :whistle:

[zippy]http://www74.zippyshare.com/v/18330784/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 21:08 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
@WhiteNoisez

Klinkt wel redelijk, vind hem zelf alleen niet zo erg interessant.. Sowieso mogen je sounds veel wijder door meer spread/reverb. Verder kun je hem denk ik opleuken door FX te gebruiken etc.

@AvixDJ

Je bas klink heel rommelig imo. Kijk eens wat daar aan de hand is. Misschien is er onnodig geluid dan moet je dat cutten. Verder mag die screech veeel voller! Meer layers/layers, hij klinkt nu nog erg dun.

Ik ben zelf bezig met een mid intro. Heb hier altijd erg veel moeite mee gehad maar gaat gelukkig laatste tijd steeds beter! :) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie tips hebben. Ik wil graag nog FX achtige geluiden toevoegen maar ik weet niet hoe je die moet maken (bijvoorbeeld de sounds in de mid intro van Feel So Good van Noisecontrollers). Iemand tips? Let niet teveel op de kick aub, gaat me hier meer om de intro, ik weet dat er nog van alles mis is met de kick :whistle:

[zippy]http://www74.zippyshare.com/v/18330784/file.html[/zippy]

Klinkt inderdaad nog een beetje leeg, ik zou m wat voller maken, die sound, misschien iets meer screech achtig? En ik denk dat het aan de reverb ligt, of de mastering, maar die sound klinkt gewoon onderdrukt, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je er reverb op zet raad ik aan om dat via de mixer te doen, of als dat niet het probleem is gewoon iets beter masteren :P. Het is maar een idee. En zoals je al zei: FX, dat is een van de belangrijkste dingen die mist naar mijn mening.

Zelf weer kort bezig geweest, het is nog een beetje leeg. Nieuwe lead, kick (edit op een oude), en melodie natuurlijk. Ik ben benieuwd!

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:30 

Hardtraxx Elite

@Antergy

Bedankt! Ja die FX, ik kom er maar niet uit :/ … Dit is gewoon waar ik nu mee bezig ben, direct gerenderd ;) dus niks gemixed/gemasterd dat doe ik aan het eind wel :whistle:

Heb nu geen geluid dus luister dat van jou morgen even..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:12 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
@Antergy

Bedankt! Ja die FX, ik kom er maar niet uit :/ … Dit is gewoon waar ik nu mee bezig ben, direct gerenderd ;) dus niks gemixed/gemasterd dat doe ik aan het eind wel :whistle:

Heb nu geen geluid dus luister dat van jou morgen even..

Oke thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:42 

Hardtraxxer

@WhiteNoisez Klinkt lekker simpel maar toch leuk :thumbup: Beetje frontliner achtig idd, gewoon lekker afmaken dus ;)

@DJ_Tim Probeer eens wat meer noten te gebruiken in je 2de sound, :p zo maak je het al wat voller en klinkt het vetter. ook zou ik nog wat aan je screech werken, die word namelijk door de reverb naar de achtergrond gedrukt, laat de reverb wat later inkomen, na c.a 240ms zoiets :p moet je ff proberen wat het beste is :thumbup:

@Antergy hoe de synth in zijn filter gaat klinkt niet zo best :x gebruik ook wat fx'en zoals downlifters etc.. :P de synth klinkt wel leuk! alleen had ik zelf nog wat meer noten in de melodie gedaan voor wat meer vibe :lol:

Ik ben weer verder gegaan met de remix, hij is nu bijna af :yay: Iemand nog enige tips/verbeterpunten? :x

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:00 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@WhiteNoisez Klinkt lekker simpel maar toch leuk :thumbup: Beetje frontliner achtig idd, gewoon lekker afmaken dus ;)

@DJ_Tim Probeer eens wat meer noten te gebruiken in je 2de sound, :p zo maak je het al wat voller en klinkt het vetter. ook zou ik nog wat aan je screech werken, die word namelijk door de reverb naar de achtergrond gedrukt, laat de reverb wat later inkomen, na c.a 240ms zoiets :p moet je ff proberen wat het beste is :thumbup:

@Antergy hoe de synth in zijn filter gaat klinkt niet zo best :x gebruik ook wat fx'en zoals downlifters etc.. :P de synth klinkt wel leuk! alleen had ik zelf nog wat meer noten in de melodie gedaan voor wat meer vibe :lol:

Ik ben weer verder gegaan met de remix, hij is nu bijna af :yay: Iemand nog enige tips/verbeterpunten? :x

thanks! :D

enneh, houden zo, niks maar aan doen :thumbup:
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner