@Stoefoe; Zit allemaal prima in elkaar, leuk sfeertje, het ontbreekt hem alleen aan de kicks. Klinkt niet vol genoeg, zit imo teveel bass in en een irritante toink.
@DigitalEarthquake; Hoe je het steeds weer doet weet ik ook niet maar ook deze keer weet je me weer te pakken

Heerlijke track, enige tip die ik heb is om misschien de melo wat voller te maken, althans de eerste climax dan de tweede klinkt erg lekker zo. Je stijltje doet me erg aan Noisecontrollers denken en dat is zeer positief!
@toffee; Jezus, gruwelijk lekker dit! Wat een sfeertje in je track zeg

Tips heb ik niet eerlijk gezegd

Alleen om alsjeblieft geen vocal toe te voegen mocht je daarover denken, zoiets heeft geen vocal nodig

@ycon; Vocals passen prima bij je plaat. Mis alleen wat bass in je kick en hij kraakt teveel imo. Je synth mag ook nog wel wat voller. Melodie is sterk en blijft goed hangen

@Vincent_; Gated kicks

Kicks zijn wel aardig maar mogen nog wel wat meer kracht hebben. Verder vind ik alles nog wat leeg klinken, met name de break, zit weinig drive in je track.
@niethuilen; Kicks zijn wel aardig, maar je synth is veel te dun. Melodie klinkt imo iets te simpel, probeer voor wat variatie te zorgen.
@Vincent227; Je screeches mogen wat feller, komen niet helemaal lekker door nu. Kick kraakt nog erg, probeer wat met eq te spelen. Break is erg lekker, lekker sfeertje, net als de melo!
@Koenusz; Opbouw van de track is echt erg lekker! Qua sounds en sfeertje geeft het me echt weer een ouder hardstyle gevoel, netjes gedaan!
@RobinNL; Vocals weten voor een prima sfeer in de track te zorgen, als de melo erin komt vind ik het wel een beetje LQ klinken. Melo en kicks zijn lekker!