Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 09:26 

Hardtraxx Elite

Climax schreef:
Laat ik beginnen met mezelf voor te stellen. Ik ben Max van Amersfort A.K.A. Climax, ben 17 jaar oud en kom uit
Oisterwijk (Dorpje langs Tilburg). Ik produceer voornamelijk hardstyle, dit doe ik nu 1,5 jaar.

Back to the point, ik heb twee nieuwe tracks die toch al wel zijn afgerond in mijn mening.

Deze is een wat euforische track.

En dan ook nog een soort van raw track.

Feedback is welkom! :)

Citaat:
Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.

En idd, z'n naam als climax gaat niet werken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:35 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Climax schreef:
Laat ik beginnen met mezelf voor te stellen. Ik ben Max van Amersfort A.K.A. Climax, ben 17 jaar oud en kom uit
Oisterwijk (Dorpje langs Tilburg). Ik produceer voornamelijk hardstyle, dit doe ik nu 1,5 jaar.

Back to the point, ik heb twee nieuwe tracks die toch al wel zijn afgerond in mijn mening.

Deze is een wat euforische track.

En dan ook nog een soort van raw track.

Feedback is welkom! :)

Citaat:
Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.

En idd, z'n naam als climax gaat niet werken...

Als je er nu Climaxz van maakt dan kan je nog net bij scantraxx als je aan je naam gehecht bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:21 

Hardtraxxer

Hahaha ook heel mooi die Sacrifice kick in de tweede track :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 18:18 

Hardtraxx Newbie

@Imation Klopt, heb de sample er al uit gehaald kwam er vandaag pas achter dat die er nog onder stond. Dit komt door als ik begin met een track begin ik met een bassline en daar bouw ik mijn melodie op dat werkt makkelijker vind ik. Maar heb dus doorgewerkt met een sample die ik niet had moeten gebruiken.

De regels had ik niet gelezen. Had ik wel moeten doen en had eigenlijk ook wel moeten weten dat syteem op dit forum gelden. Dus mijn excuses zal er de volgende keer op letten.

Over mijn alias, ik ben nooit zo goed geweest in het verzinnen van een naam of in dit geval dus alias zal even moeten nadenken misschien iemand een idee?

@Rumpgy De eerste track is niet echt iets wat ik normaal luister dus heb daar niet echt feedback over. De tweede track klinkt goed maar in mijn mening is de synth met een soort van gitaar sound een beetje t hard aanwezig in de mix. De kick klinkt ook nog een beetje te zacht in mijn mening. De derde track klinkt ook super maar net als bij de tweede klinkt bij deze de piano synth te hard in de mix vind ik. De kick mag ook wel wat meer ruimte hebben in de derde track.

Bij deze nog een keer mijn twee tracks.
Hoop dat ik niks verkeerd heb gedaan deze keer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 18:36 

Donateur

Zeer groot contrast tussen je euforische en raw kant. Ik zou mij lekker op het bovenste storten, en een lekkere energieke mid proberen te producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:01 

Hardtraxxer

Climax schreef:
Bij deze nog een keer mijn twee tracks.
Hoop dat ik niks verkeerd heb gedaan deze keer.

Wat opbouw betreft vind ik het goed in elkaar steken, echter lijkt me qua volumes en/of afmix nog een en ander verkeerd.
Zo klinkt de mid nogal 'leeg' (beetje saai zo) en zit de kick er hier zwaar in, terwijl ik dat in de climax weer een stuk minder vind! Volgens mij staat je vocal in verhouding tot de lead ook hard.
Je melodie en de bijbehorende synth vind ik goed (lekker zweverige melodie; hou ik wel van :) ) echter zou ik wel proberen de lead nog wat 'dikker' te krijgen!

Afgelopen week was ik wat aan aan het klooien met wat arrangements en de vocals uit Faizar - Alive waar het volgende is uitgekomen. In eerste instantie was het niet de bedoeling om een hele track te bouwen, dus nog geen naam erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:06 

Hardtraxxer

@Flame
ik vind de track na "flauwe mastering" kwalitatief minder geworden. Ik denk niet dat het echt zin heeft zo'n preview te masteren omdat je te weinig headroom of al met mp3 kwaliteit te maken hebt.

Je eigen track klinkt best leuk, ik denk dat die rapper Pitbull daar wel wat mee kan! haha

@climax

Ik vind je eerste track een stuk beter dan de tweede. Melodie is lekker pakkend alleen de track zelf klinkt nog wat dof enzo. Probeer wat leuke gekke geluidjes toe te voegen in je mid intro zodat er wat meer drive in komt.

Hier een stukje waar ik mee bezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 21:45 

Hardtraxxer

Stoefoe
Klinkt redelijk,
misschien kan je even mixdown bekijken... De kick staat te zacht.
Het concept is goed, maar de productie zelf spreekt mij persoonlijk nog niet heel erg aan.
Je bent wel op n goed pad, dus loop die lekker door en zie waar je terecht komt!

Dit is een update van de vorige snippet die k had gestuurt.

Enjoy ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 22:20 

Hardtraxx Veteran

wauw :loving:
die 2e climax ook. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 22:55 

Hardtraxxer

Mitzinator
Heel erg bedankt! :$
Ik word super vrolijk als ik jullie positieve reacties lees!!
Betekend super veel voor me!

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:12 

Hardtraxx Addict

@Stoefoe
Je bent al goed op weg, maar het geheel gaat zeker weten beter klinken als je meer sounds toevoegt. Bijvoorbeeld in de climax hoor ik alleen je kick en je lead, als je daar wat akkoorden toevoegt wordt het een stuk voller.

@DigitalEarthquake
Klinkt zoals meestal al heel goed :D
De kick in deze track vind ik persoonlijk wel wat minder lekker als andere kicks die ik van je gehoord heb.
Succes er verder mee!

Ik heb zelf eens wat anders gemaakt. Ik weet niet wat het precies voor stijl is maar ik denk Chill Out of in die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 07:33 

Hardtraxxer

toffee
Wow :love:
Misschien heeft de productie zelf nog wat werk nodig,
maar het gevoel wat het nu al geeft is heel goed!
Mooi werk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 11:04 

Hardtraxxer

@digitalearthquake

Je sound is zeker heel dik! heel veel potentie!

let er alleen wel op dat je akkoorden niet te veel blijven lijken ;) Dat is een puntje wat je nog tegen kan gaan staan..
Maar je snapt het iig wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 11:44 

Hardtraxxer

DigitalEarthquake schreef:

Dit is een update van de vorige snippet die k had gestuurt.

Enjoy ^^

Nogmaals, lekkere sounds. Ik vind persoonlijk wel dat de tweede climax energie uit de plaat haalt in vergelijking met de eerste climax. Keep up the good works bro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 13:40 

Hardtraxxer

@Digital:
Klinkt super! zou alleen je top lead wat meer reverb geven want in mijn oren klinkt ie wat droger tegenover al je andere sounds.

@Toffee
Super sfeer! Alleen iets rommelig in de lage tonen mischien heb je teveel verschillende lagen in de lagere freqs?

Heb zelf weer wat verder gewerkt aan een remix :cool:

Feedback heel erg welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 13:50 

Hardtraxx Elite

@ ycon. Sterke melodie, opbouw is ook gewoon goed :) Voor wie is dit een remix?

Zelf ook nog eens bezig geweest!
http://www28.zippyshare.com/v/73985133/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 14:30 

Hardtraxx Newbie

Vincent_ schreef:
@ ycon. Sterke melodie, opbouw is ook gewoon goed :) Voor wie is dit een remix?

Zelf ook nog eens bezig geweest!
http://www28.zippyshare.com/v/73985133/file.html

Vette sounds! ben alleen zelf niet echt zulke kicks die je gebruikt!

"Opzetje van laatst"

[zippy]http://www74.zippyshare.com/v/39088489/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:14 

Hardtraxx Veteran

Koenusz schreef:

Nogmaals, lekkere sounds. Ik vind persoonlijk wel dat de tweede climax energie uit de plaat haalt in vergelijking met de eerste climax. Keep up the good works bro!

Ik heb dat juist met de eerste, vind de tweede veel beter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:53 

Hardtraxx Elite

@niethuilen

Klinkt leuk! Er mag nog veel meer reverb/delay op je lead, zeker omdat er af en toe een best grote afstand tussen de noten zit. Op die manier kan je die ruimte wat opvullen. Verder mag je lead ook nog wel iets breder maar klinkt al leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 00:58 

Hardtraxxer

@DigitalEarthquake
Wat een heerlijke track om naar te luisteren! Geen enkel min puntje kunnen vinden, ga zo door!

@ycon
Klinkt goed man, lekkere opbouw!

Hier is een preview track van mijn. Feedback/tips zijn meer dan welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:42 

Hardtraxxer

@Vincent227 Introscreeches klinken al aardig, probeer nog wat te sleutelen aan je kick. :thumbup:
P.s. Ik vind het oke wanneer er een temposwitch in je track zit, maar pas hier wel je snare/kick-roffeltjes op aan. In de climax vliegt de track een paar keer uit de bocht, als je begrijpt wat ik bedoel..

Ik heb zojuist ook weer een nieuwe snippet online gezet, benieuwd wat jullie vinden. :)
Een remix op Alphaverb & Hardstyle Mafia - Takin' Over, uit 2009 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 12:38 

Hardtraxx Newbie

Hier is een preview track van mijn. Feedback/tips zijn meer dan welkom! :)
[/quote]

Niet heel veel op aan te merken. Zit veel potentie in! :thumbup: Zou nog wel eens naar je lead kijken, want er zit naar mijn idee nog redelijk veel ruis in. Ik denk dat het je track ten goede komt als dit wat zuiverder klinkt. :)

Heb zelf iets geproduceerd met een vocal van Assassin's Creed. Laat me weten wat je ervan vind! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 13:54 

Hardtraxx Beheerder

Ik zie dat er in beide topics weer vrolijk genegeerd wordt. Graag even de regels lezen op de eerste pagina. Ik ga vanaf nu weer streng opletten, als er geen feedback gegeven wordt krijg je een waarschuwing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 14:42 

Hardtraxxer

Vind t persoonlijk maar egoistisch niet even naar iemands track te luisteren en wat feedback te geven. Vind t sowieso leuk om te horen wat mensen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 00:50 

Hardtraxx Veteran

@Stoefoe; Zit allemaal prima in elkaar, leuk sfeertje, het ontbreekt hem alleen aan de kicks. Klinkt niet vol genoeg, zit imo teveel bass in en een irritante toink.

@DigitalEarthquake; Hoe je het steeds weer doet weet ik ook niet maar ook deze keer weet je me weer te pakken :D Heerlijke track, enige tip die ik heb is om misschien de melo wat voller te maken, althans de eerste climax dan de tweede klinkt erg lekker zo. Je stijltje doet me erg aan Noisecontrollers denken en dat is zeer positief!

@toffee; Jezus, gruwelijk lekker dit! Wat een sfeertje in je track zeg :love: Tips heb ik niet eerlijk gezegd :$ Alleen om alsjeblieft geen vocal toe te voegen mocht je daarover denken, zoiets heeft geen vocal nodig :D

@ycon; Vocals passen prima bij je plaat. Mis alleen wat bass in je kick en hij kraakt teveel imo. Je synth mag ook nog wel wat voller. Melodie is sterk en blijft goed hangen :D

@Vincent_; Gated kicks :clap: Kicks zijn wel aardig maar mogen nog wel wat meer kracht hebben. Verder vind ik alles nog wat leeg klinken, met name de break, zit weinig drive in je track.

@niethuilen; Kicks zijn wel aardig, maar je synth is veel te dun. Melodie klinkt imo iets te simpel, probeer voor wat variatie te zorgen.

@Vincent227; Je screeches mogen wat feller, komen niet helemaal lekker door nu. Kick kraakt nog erg, probeer wat met eq te spelen. Break is erg lekker, lekker sfeertje, net als de melo!

@Koenusz; Opbouw van de track is echt erg lekker! Qua sounds en sfeertje geeft het me echt weer een ouder hardstyle gevoel, netjes gedaan!

@RobinNL; Vocals weten voor een prima sfeer in de track te zorgen, als de melo erin komt vind ik het wel een beetje LQ klinken. Melo en kicks zijn lekker!

Zelf weer eens verder gegaan aan een remix, hieronder de intro en climax. (Niet vergeten op HD te zetten!)

[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/34919309/file.html[/zippy]
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner