Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:30 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Het is de bedoeling dat je eerst de beginpost leest als noob. En zeker als je hier nieuw bent even het beleid en FAQ lezen.. We blijven niet bezig.

Het is vgm altijd de bedoeling dat je een beginpost leest…..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:12 

Hardtraxxer

The Venator:
''We blijven niet bezig''
Het is jou taak toch? Of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:17 

Hardtraxx Elite

DigitalEarthquake schreef:
The Venator:
''We blijven niet bezig''
Het is jou taak toch? Of niet?

…... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:20 

Hardtraxxer

@Flame, melodie lijkt nog behoorlijk op die van headhunterz, zou het toch iets meer je eigen maken. Lijkt me dat hier wel wat vrouwelijke dromerige vocals bij passen. Misschien is dit youtube filmpje iets voor je? https://www.youtube.com/watch?v=1G366YGCVdo
Was deze van plan zelf later te gebruiken, is wel wat leuks mee te doen namelijk.

@Homeboyz, vind de melodie lekker en de leadsynth past er ook goed bij. Kick heeft nog wat werk nodig, vooral de punch komt niet echt door waardoor die niet echt lekker inklapt.

@AgentM, screech is erg goed gelukt en de kick geloof ik ook wel. Geheel klinkt nog wel wat dof. Eerste deel vind ik niks, dus vooral door met het rauwe stukkie.

Hier weer een update van mijn rauwe track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:23 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
The Venator schreef:
Het is de bedoeling dat je eerst de beginpost leest als noob. En zeker als je hier nieuw bent even het beleid en FAQ lezen.. We blijven niet bezig.

Het is vgm altijd de bedoeling dat je een beginpost leest…..

Net als alle algemene voorwaarden, die leest ook altijd iedereen xd

@Digital, dat het de 'taak' zou zijn van The Venator is natuurlijk onzin, die heeft ook wel wat beters te doen dan iedereen steeds op dit soort regels te wijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 22:06 

Hardtraxxer

evasive
Nou, volgens mij is dat wel zijn werk hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 22:20 

Hardtraxx Beheerder

evasive

Ja kijk. ik heb alle topics aangepast, ik heb het vaak gezegd, het wordt gezegd door andere users, en toch blijven er mensen de regels overtreden. Ik heb wel door dat ik hier weer wat strenger op moet zijn..

Ik heb de laatste tijd een paar dingen door de vingers gezien, maar dat gebeurt dus niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:23 

Hardtraxxer

evasive

Oké en schoonmakers maken schoon, dan is het nog steeds normaal dat mensen niet zomaar troep gaan zitten maken ;) haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 09:14 

Hardtraxxer

evasive schreef:
evasive

Oké en schoonmakers maken schoon, dan is het nog steeds normaal dat mensen niet zomaar troep gaan zitten maken ;) haha

Regels zijn er om te overtreden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 10:44 

Hardtraxxer

The Venator:
Ik begrijp je heel goed, maar ik begrijp ook dat je soms zulke dingen over het hoofd ziet.
We zijn mensen, iedereen maakt wel eens een fout hoe vaak het ook gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:46 

Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:

Excusus niet gezien ik zal vanmiddag even reageren op de andere posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:35 

Hardtraxxer

evasive schreef:
@Flame, melodie lijkt nog behoorlijk op die van headhunterz, zou het toch iets meer je eigen maken. Lijkt me dat hier wel wat vrouwelijke dromerige vocals bij passen. Misschien is dit youtube filmpje iets voor je? https://www.youtube.com/watch?v=1G366YGCVdo
Was deze van plan zelf later te gebruiken, is wel wat leuks mee te doen namelijk.

@Homeboyz, vind de melodie lekker en de leadsynth past er ook goed bij. Kick heeft nog wat werk nodig, vooral de punch komt niet echt door waardoor die niet echt lekker inklapt.

@AgentM, screech is erg goed gelukt en de kick geloof ik ook wel. Geheel klinkt nog wel wat dof. Eerste deel vind ik niks, dus vooral door met het rauwe stukkie.

Hier weer een update van mijn rauwe track:

Hallo evasiveeeeee

Uhm je lead heeft ietsss hogere freq nodig, ook heeft je vocal iets hogere freq nodig.

Je kick mist een punch volgens mij want die hoor ik niet :P
Wel goeie sfeer!

kunnen jullie mijn track hardhandig beoordelen? gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 18:13 

Hardtraxxer

@ Joegoslaaf

- tot en met 40 seconde is erg saai mis hier en daar wat fxjes ,, de vocal vind ik er totaal niet bij passen,
de 2de climax is beetje te herhalend doe er een andere lead (screech) met die zelfde melodie maar dan jankeriger.

+de melodie is superstoer in combo met die droge kick ,,echt vet :thumbsup:

wil graag eindresultaat horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 18:53 

Hardtraxxer

Rumpfy schreef:
@ Joegoslaaf

- tot en met 40 seconde is erg saai mis hier en daar wat fxjes ,, de vocal vind ik er totaal niet bij passen,
de 2de climax is beetje te herhalend doe er een andere lead (screech) met die zelfde melodie maar dan jankeriger.

+de melodie is superstoer in combo met die droge kick ,,echt vet :thumbsup:

wil graag eindresultaat horen

Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 08:28 

Hardtraxx Newbie

@evasive
Goeie intro met goeie FX en sfeertje! De stem is moeilijk verstaanbaar, probeer hem beter te mixen, want als hij weinig achtergrond heeft is hij wel beter. Je screech is prima! Je kick mist helaas kracht en je lead kan wel een extra (hoge) layer gebruiken. Op zich een aardige track!

@joegoslaaf
De intro is wat mij betreft wat kaaltjes... De stem is niet zo goed te verstaan. Ik vind je kick eerlijk gezegd een irritante hoge kraak hebben. De lange noten staan te hard naar mijn idee... Ik vind je break en het stuk dat daarna komt het beste! Weet niet helemaal wat ik van de lange noten moet vinden...

Heb wat kleine aanpassingen gemaakt aan mijn track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 09:47 

Hardtraxx Newbie

@joegoslaaf: ik zou proberen om niet 1/4 maten en 1/3 maten tegelijk in één stuk te pakken, dat klinkt heel onnatuurlijk. verder klinkt het wel lekker oldskool.

@fort noxious klinkt lekker, ik zou alleen de lead wat high boosten het klinkt heel dof hier.

Ik zal mijn nieuwe snippit ook nog even posten

[soundcloud]https://soundcloud.com/agentmmusic/agentm-new-tracks-teaser [/soundcloud]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 11:10 

Hardtraxxer

fort noxious: Leuke ideetjes heb je maar ik zou eens gaan kijken naar je ritme. Je hebt zoveel sounds in de intro lopen die samen met de vocal gwn niet de juiste drive geven. Het klinkt gwn wat te random allemaal. Verder gwn prima sounds al vind ik wel dat je een beetje een G4H achterna gaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 11:54 

Hardtraxx Newbie

@ Belg JWT

Thanks voor je feedback! Het zou kunnen dat ik G4H achterna ga aangezien ik dit een remix is van hun track: Gunz 4 Hire - Put it on uit 2011 ;)

https://www.youtube.com/watch?v=DnwpT2Br7Vo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 12:11 

Hardtraxxer

@ Fort Noxious

-De geluiden in de 1ste climax vind ik een beetje random geplaatst de main lead is een beetje kaal,
pitch kicks op het einde zijn vals

+ Geluiden/fxjes zijn dik in orde, er zitten er er lekker veel in zodat het nooit echt verveeld!
de kick is ook klasse!

Gewaagd om dit nummer te remixen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 12:48 

Hardtraxxer

@Joegoslaaf, introtje is beetje saai inderdaad. Opbouw naar de climax toe is wel lekker en ik vind de kick ook vrij uniek klinken. Die langgetrokken synths vind ik trouwens minder.. iets rauwer maken en dan heeft het wel kans van slagen.

@Fort Noxious, zeer knap hoe je de stijl nagemaakt hebt, kick is nog niet helemaal helder maar wel super dik. Screeches en FX zijn ook goed alleen zoals eerder gezegd nog wat random... Als je echt een remix wil maken zou ik de melodie totaal overhoop halen trouwens en er nog wat meer van jezelf in doen. Einde van de track is nog wel heel rommelig trouwens.

@AgentM, je track is niet goed ingevoegd op het forum maargoed. Je kick komt nog steeds niet helemaal lekker door in beide tracks. Heb het idee dat de frequenties elkaar wat in de weg zitten, dus nog even EQ'en. Tweede track zeker iets mee doen, want die klinkt echt super (alleen de kwaliteit wat omhoog dus).

Thanks nog voor de feedback mensen, ik heb het verwerkt en m'n track klinkt stukken beter zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 14:11 

Hardtraxxer

@ Fort Noxious
Ik vind dat je tot nu toe een hele dikke track hebt, de vocals en FX vind ik allemaal goed klinken en je intro/mid intro vind ik echt dik! Break is ook goed gedaaan! Ik zou alleen proberen wellicht de melodie ietwat aan te passen zodat die toch wat meer verschilt van het origineel. Misschien dat je kick ook nog ietsjes meer naar de voorgrond kan en het lijkt of er bij je lead wat hoog o.i.d. mist, kan er niet echt mijn vinger op leggen.

@ Joegoslaaf
Ik vind de vocals en de synth elkaar nog een beetje in de weg zitten. Ik zou ook eens proberen kicks te pitchen en kijken wat voor resultaat dat geeft en hoe het dan klinkt! Ik zou ook nog die synth in de 2e climax wat tweaken.
Heb je je melodie trouwens afgeleid van een andere track? moet ook aan een G4H melodie denken namelijk (niet dat dat erg is!)

Ik heb zelf nog 2 tracks waarop ik nog geen feedback ontvangen heb, zou graag willen horen wat jullie er van vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 15:25 

Hardtraxxer

Fort Noxious schreef:
@ Belg JWT

Thanks voor je feedback! Het zou kunnen dat ik G4H achterna ga aangezien ik dit een remix is van hun track: Gunz 4 Hire - Put it on uit 2011 ;)

https://www.youtube.com/watch?v=DnwpT2Br7Vo

Buiten een paar podcasts komt hs hier niet veel aan de beurt daarom dat ik die track dus niet ken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:39 

Hardtraxx Elite

@ fort noxious heel vet, alleen zou ik je lead in de eerste climax een aantal tonen lager doen, omdat 'ie haaks staat op je kick. Daarnaast, kijk ff naar t ritme, je melodie staat op n andere maat als je kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 20:04 

Hardtraxxer

@evasive bij stukje 1:42 tot 2:08 moet die break 1x minder, of met 1x een highpass kick erin, het breekt anders te veel af naar mijn mening. zelfde voor 2:47 - 3:12

Vind de bovengenoemde stukjes echt super dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 20:42 

Hardtraxxer

Jo bedankt voor jullie feedback.

Zal er ff wat mee doen. En of ik die melo ergens van af heb geleid? Ik weet het niet zou zomaar goed kunnen hahaha iig niet met opzet :P
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner