Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 20:01 

Hardtraxx Veteran

DigitalEarthquake schreef:
Hier zijn ze dan:
Subraver - If I Had You (D.E.Q Remix)

Wat gaat hier verder nog mee gebeuren? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 21:21 

Hardtraxxer

tjakevladze
Bedoel je demo's naar labels sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 12:07 

Hardtraxxer

Dat kun je zoiezo proberen zijn fijne tracks hoor, zou ook wel een collab willen doen :P
Vind dat jouw leads fijn in de oren klinken, gebruik je veel layers/verschillende sounds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 12:09 

Hardtraxxer

@DigitalEarthquake, zag ze gister op je soundcloud inderdaad. Erg goeie platen alle drie en ik denk inderdaad dat je prima demo's naar labels kunt sturen! Zeker gezien je leeftijd en de (volgens mij) korte tijd dat je er pas mee bezig bent betekenen dat het alleen nog maar stukken beter kan worden.

De variatie in je sounds en tracks is ook erg breed, je kunt dus veel kanten op. Wel mis ik dat nog bij je kicks die in de meeste tracks nog wat het zelfde klinken (enige zeik-kritiek die ik heb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 14:27 

Hardtraxxer

evasive,
Ik begrijp wat je bedoelt over de kick.
Ik ben sinds gister begonne met een nieuwe, en probeer daarna ook daarin meer variatie te brengen van track tot track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 15:31 

Hardtraxxer

Klinkt veel belovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 22:45 

Hardtraxx Newbie

@Digital Earthquake :worship:

Ben zelf niet meer verder gegaan met het vorige, maar heb wel beetje ge-experimenteerd met wat vocals van Eye of the Tiger en een soort van intro gemaakt... Heb er alleen nog geen goede kick voor gemaakt dus kan er nog niet echt mee verder :S

[zippy]http://www74.zippyshare.com/v/6937421/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 10:54 

Hardtraxxer

@digitalearthqauke: netjes! vindt alleen de intro niet zo vet. qlimax is lekker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:45 

Hardtraxx Newbie

HS29 klinkt leuk en creatief! misschien heb je iets aan mijn kick om die voor je in je track te gebruiken. :)
Zet onder de kick nog een extra clappie of punchie.

zie link

hier een break met climax eigen testje.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:00 

Hardtraxxer

Hier een lekker ruige intro achtig iets, graag wat feedback! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

TimoGhijsens schreef:

Hier een lekker ruige intro achtig iets, graag wat feedback! :thumbup:

Oke.

NDAWN schreef:
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 17:03 

Hardtraxxer

Heerlijke kick Timo!

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/55014519/file.html[/zippy]

Midintro previewtje van mijn kant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 19:25 

Hardtraxxer

@Mitzinator Excuses, lang niks gepost dus was het even vergeten.

@Venice13 Lekker donker sfeertje, sounds klinken goed alleen het mist nog wat drive imo. Voor de rest klinkt het al erg netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 20:35 

Hardtraxxer

Receivernl schreef:
Ben ook even weer bezig geweest :thumbup:

Haha nice heeur, leaugue of legends Dominion :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 01:56 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
Heerlijke kick Timo!

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/55014519/file.html[/zippy]

Midintro previewtje van mijn kant :D

Kick niet mijn smaak, maar er heerst wel een lekkere donkere sound over je track :)

@Receivernl: Vind de "melodie" van je mid intro lekker, vooral dat "hangende" gedeelte, opbouw er naar toe is ook niks op aan te merken :thumbsup:

Zelf weer verder gegaan met het opvullen van mn track, en n begin aan de qlimax gemaakt. Wil er nog wel een break tussen want zo is het te direct vind ik...

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:23 

Hardtraxx Beheerder

@MikezDj

Je leads mogen wel wat voller, ze zijn nu wat kaal en leeg, werk goed aan je sounddesign dus. Je kicks zijn al op de goede weg maar zijn nog wat te modderig zegmaar. Probeer wat resonerende tonen weg te filteren zodat je kick cleaner wordt.

Zelf een melodietje gemaakt, vond 't wel super mega kazig, maar toch wel leuk en zomers.

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/24409290/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:50 

Hardtraxx Newbie

@Equalizer 't is me niet gelukt om de kick een beetje goed te laten klinken... Tweede sound klinkt wel lekker, goeie kick en wel mooi deuntje! Alleen klinkt het deuntje mij nog een beetje 'te verborgen.' Iets vollere/bredere sounds missen nog, vind ik

@Venice13 prachtig gewoon haha, vooral dat belletje wat er zo tussen door tikt! Goeie kick en geniaal 'mysterieus' sfeertje!

@MikezDJ vind je kick wel lekker :woot: , maar het melodietje (in het begin) vind ik een beetje 'zeurderig' klinken, de synth daar vind ik wel echt erg dik! :woot: In het middenstuk lijken valse? Of te lage tonen te zitten, wat ik zo hoor? Maar durf dit niet met zekerheid te zeggen...

@The Venator inderdaad zo'n lekker zomers sfeertje! Vind alleen als de kick er komt dat het geheel nogal leeg klinkt eerlijk gezegd, wel echt zo'n 'endshow' track! :D

Heb zelf nog wat verbeterd aan de intro en een kick eronder gezet, let maar niet op de kick want die is echt overkill haha
[zippy]http://www57.zippyshare.com/v/36492515/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 23:56 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
@MikezDj

Je leads mogen wel wat voller, ze zijn nu wat kaal en leeg, werk goed aan je sounddesign dus. Je kicks zijn al op de goede weg maar zijn nog wat te modderig zegmaar. Probeer wat resonerende tonen weg te filteren zodat je kick cleaner wordt.

Zelf een melodietje gemaakt, vond 't wel super mega kazig, maar toch wel leuk en zomers.

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/24409290/file.html[/zippy]

Aaah heerlijk :D Precies mijn stijl melodie en je kicks zijn er qua power flink op vooruit gegaan al vind ik de laagste pitches nog niet echt lekker klinken.

Ik moet niks zeggen hoor, ik kan totaal geen tails maken en die klinken dan ook altijd verschrikkelijk bij mij.

@ HS29, goed concept maar de punch van de kick staat zo luid dat het het geheel wel verknoeit.

Zelf wou ik eens even wat beter bekend raken met Sylenth1 (Demoversie) om te kijken of ik hem ga kopen of niet (Is toch even €160) dus heb even twee synths nagemaakt.

#1: Bass Modulators & Zentiments - In The Game.
#2: Bass Modulators & Zentiments - The Strongest. (Of andersom.. xd)

Choirs en piano spul hoort er niet bij en is puur opvulling. Is ook Nexus :$

Vind ze best lekker gelukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 22:47 

Hardtraxx Beheerder

Lead van In the Game (2de) is inderdaad goed gelukt! klinkt lekker, eerste vind ik wat standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 22:57 

Hardtraxxer

@ Thund3r

Vind ze beide nice! Maar de 2e vind ik beter!!

Dit is mijn nieuwe plaatje.. Wordt morgen gedraaid @ klein feestje :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 01:10 

Hardtraxxer

Frazyr
Klinkt goed, maar hij zou misschien iets meer variatie kunnen gebruiken.
Misschien ook wat vollere sounds.
Verder klinkt het goed!

Afmaken? :thumbup: / :thumbdown:.
[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/71483335/file.html[/zippy]
Ik hoor het graag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:03 

Hardtraxx Beheerder

Cruelty schreef:
Klinkt wat te standaard.

Hier ben ik het wel mee eens ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:51 

Hardtraxxer

@The Venator, vind de melodie erg vet en die leadsynth die het zo 'kazig' maakt past er heel goed bij. Kan zeker een lekkere zomerse plaat worden ook inderdaad. Je kick is nog wel wat aan de zachte kant, maar volgens mij ging het daar niet om bij deze snippet.

@HS29, melodie is wel oké en de vocals passen er ook goed bij. Wel klinkt je sound nog wat dofjes, dat hoor je goed bij de intro. De opbouw naar je climax kan beter met bijv. een snare roll en door de te spelen met de cutoff van de lead. Verder is het een mooi opzetje voor een track waar je zeker verder mee moet gaan!

Ik ben zelf al een poosje bezig met een hardstyle remix van John Legend - All of Me, goeie acapella heb ik helaas niet maar hoop dat jullie wat feedback voor verbetering hebben:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 13:44 

Hardtraxxer

evasive schreef:
Ik ben zelf al een poosje bezig met een hardstyle remix van John Legend - All of Me, goeie acapella heb ik helaas niet maar hoop dat jullie wat feedback voor verbetering hebben:

Hee, hoezo mail je deze gozer niet voor een capella https://www.youtube.com/watch?v=dnMgdQNvS1g . Het filmpje bevat reverb maar als je hem mailt heeft ie degene zonder reverb voor je ;). Staat je kick wil in mono?? het lijkt alsof je kick een beetje in de achtergrond drijft van je mix. Zit wel een lekkere stevige bass onder ;) melodie is ook wel fijn zal die lekker zo houden.

Tijd niet actief geweest hier maar dacht laat ik is vragen wat mensen hiervan vinden. Enjoy !
[zippy]http://www73.zippyshare.com/v/41629149/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:42 

Hardtraxx Newbie

Waar ik acapella's laatst vandaan heb gehaald is hier: http://www.acapellas4u.co.uk/
Was in het begin een beetje zoeken met hoe je de acapella's kan krijgen, maar je hoeft uiteindelijk alleen aan te melden (nieuwsbrief inschrijven hoeft niet), inloggen en dan naar Acapellas Menu gaan, daar kan je al hun acapella's bekijken en ook zoeken. Heb er nu iets van 5 gedownload, waarvan er 4 echt buitengewoon van Topkwaliteit waren! Aanrader!
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner