@evasive, er zit nauwelijks een punch in je kick, ik zou er een punch bij layeren en goed EQ'en. Dat geluid wanneer de break begint, en ook ergens midden in je break zet, dat effect met die punch zegmaar, weet niet hoe dat heet, noem het zelf altijd een bassdrop. daar zit wel een stevige punch bij bijvoorbeeld.
Vocals zijn wel ve gedaan, melodie is ook leuk, lijkt niet eens zoveel op magic of angels & demons naar mijn mening. probeer je screech en lead wat meer mid frequenties te geven.
@Rumpfy, lekker unieke track, de opbouw in de intro vind ik wel wat aan de lange kant, persoonlijke smaak.
Ik vind de sounds die daarna komen erg schel en een beetje leeg, volgens mij gebruik je ook twee verschillende maatsoorten door elkaar heen. En ik zou meer aan de bass-structuur van je kick werken.
De sound van je track went na een tijdje, maar ik zou toch gaan luisteren naar hoe het audiospectrum gevuld is bij professionele tracks, en dat proberen te krijgen.
@Sjuul, vette vocals

ik zou de punch wat meer hoge frequenties geven, en de tail wat meer EQ'en, hij klinkt al best lekker maar als je er nog langer aan werkt kan het veel beter worden.