Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:10 

Hardtraxx Addict

Nieuw projectje! :)

Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 12:29 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
@Momentum.

Ik vind je reversed bass erg lekker en vooral de fx ervan ook :D
je lead heeft een lekkere sound maar is wat droog. je kick ben ik minder weg van en heeft ook nogal veel bass.
ik vind hoe je dat met die fx in de lead doet erg vet in de opbouw naar de kick.

werk nog even aan je climax kick en het klinkt al lekker.

Hier een kicktestje van mij die ik even in een oud project heb gemaakt. ik ben er nog mee bezig maar vond het al redelijk klinken :)

Jij wordt ook vaak ondergesneeuwd he :D

Punch klinkt best lekker! Tail kan ik helaas niet veel over zeggen. Komt slecht/niet door.. ;)
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:03 

Artiest

CosmicDestination schreef:
Nieuw projectje! :)

Klinkt lekker! lekkere sounds, goede opbouw.

Wel zou ik de screech in intro beetje aanpassen, en miss wat extra sounds toe voegen. Screech klinkt een beetje 'all round'. Heerlijke anti qlimax.. :) al voel je hem al wel wat aankomen, door die lange break @3:45. Ik zou hem iets meer 'plotseling' laten komen en hier ook zou ik hier, er wat meer sounds bijgooien, zodat het een beetje opgevult is. En bij 4:35 zou ik gewoon direct de qlimax er in gooien, dus direct met kicks.
Maargoed, dat is hoe ik het allemaal zou doen, het is jou track, niet de mijne :)

Keep up the work! :thumbsup:

Hier nog een sneakpeak van onze track die inmiddels af is. We hebben contact met een label, en word waarschijnlijk binnenkort gereleased.

(En ja, die sound drops zitten er express in, omdat het een preview is :whistle: )
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:04 

Artiest

doublepost.. :$
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:28 

Hardtraxxer

Axora schreef:
WhiteNoisez schreef:
WhiteNoisez schreef:
ik ben nu ook bezig met een nieuwe track, vette melodie al zeg ik t zelf :$ :$

:whistle: :whistle:

zijn genoeg andere projecten waar je zelf even op kan reageren he. zo werkt het hier

als er niet gereageerd word op die van mij, heb ik ofcourse ook geen zin om op anderen te reageren :$ :/
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:58 

Hardtraxx Addict

@Doolittle: Kan er niks anders van maken dan te zeggen: Een zeer professionele sound. Vocals staan wat zacht en de synth misschien ook vergeleken met de kick maar verder erg fijn. Weer eens een ander soundje die synth en melo.

@Case DJ: Nee een STUK slechter dan wat je normaliter doet. Punch heeft een veel te korte sound en de tail heeft totaal geen distortion of wat dan ook. Je vorige kicks waren 10 x beter.

@CosmicDestination: Ook een vrij professionele sound opbouw. Leuk gedaan met die vocals. Kick klinkt er ook goed bij. FX ook goed gedaan. Screech klinkt nog wat kaal maar wel leuk mee gespeeld. Dat dubstep achtige stukje vind ik dan weer een stuk minder maar dat is smaak denk ik.. De synth die je gebruikt in de melodie is enorm standaard en klinkt ook absoluut niet lekker. Lijkt wel een standaard presetje ergens van. Is ook veel te kaal.

@WhiteNoisez: Vind die punch een vreemde poing toon hebben bij hogere pitches.
Intro sounds zijn niet echt boeiend en de mid intro komt er vrij slecht door. Main is dan wel weer beter, goede synth en leuke melodie alleen geen fan van die kick.

Je Otherside remix however onderin je onderschrift is dan wel weer geweldig imo. Goed gebruik gemaakt van de vocals in de intro. Klinkt erg goed ook met die melodie erbij. Melodie zelf heb je ook leuk aangepast. Sound van de kick is helemaal AVIO alleen mist wat power. Synth is ook wat vlak, net of is het maar 1 layer.

Mijn dingetje werd ook weer volledig ondergesneeuwd maar ja. Ben het inmiddels wel gewent.

EDIT: Track grotendeels aangepast. Nieuwe versie staat hieronder.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

@Thund3r
Ik vind je kick persoonlijk niet mooi, hij zit opzich wel goed in elkaar maar ik denk dat het gewoon niet mijn smaak is.
Voor de rest mag je synth in de climax wel iets dikker.
Je intro is wat eentonig, mag wat meer variatie inzitten, misschien een screech o.i.d. erbij zetten en er wat mee spelen?
Voor de rest, ga zo door :thumbup:

Hier weer wat van mijn kant, weer wat verder met remix van Creative Community!

Feedback welkom as always! ;)
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 16:31 

Hardtraxxer

sjobie schreef:
@Thund3r
Ik vind je kick persoonlijk niet mooi, hij zit opzich wel goed in elkaar maar ik denk dat het gewoon niet mijn smaak is.
Je intro is wat eentonig, mag wat meer variatie inzitten, misschien een screech o.i.d. erbij zetten en er wat mee spelen?

klinkt zeker lekker :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:46 

Hardtraxxer

Doolittle schreef:

Hier nog een sneakpeak van onze track die inmiddels af is. We hebben contact met een label, en word waarschijnlijk binnenkort gereleased.

(En ja, die sound drops zitten er express in, omdat het een preview is :whistle: )

als je het mij vraagt nog lang niet release waardig, ontbreekt nog heel veel 'proffesionaliteit' aan
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 23:00 

Artiest

Wat vind je niet proffesioneel genoeg? Want aan deze feedback heb ik niks..;)

Hij is nu ook af he, de vocals zijn ge-edit, en zitten wat fx achter nu, en mixdown is beter.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 23:36 

Hardtraxx Addict

@Doolittle

Vind het erg lekker klinken. Ook al best professioneel! Weet niet welk label je wilt, maar voor een niet al te groot label vind ik dit zeker releasewaardig!
Heb hiervan wel eens snippet gehoord van de intro die ik echt heel dik vond klinken! Zou eigelijk graag eens horen hoe die is geworden :$

Thx voor je feedback btw, ga er morgen weer aan werken, ga er zeker wat mee doen! :D
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 23:38 

Hardtraxx Addict

Kun je trouwens geen problemen krijgen met dit releasen ivm de vocals?
Bericht Geplaatst op 02 jan 2012 23:45 

Artiest

Vandaag zitten werken aan een wat meer electro achtig nummer, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

http://www46.zippyshare.com/v/59343070/file.html

Alvast bedankt voor je reactie! :)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 01:44 

Hardtraxx Addict

Doolittle schreef:

Klinkt zeker goed, jullie hebben duidelijk skills! Maar voor mij nog niet creatief interessant genoeg als professionele plaat. Hoop wel dat jullie/jij (??) ver kom(en/t), en wens je/jullie veel succes ;)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 04:12 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Doolittle schreef:

Klinkt zeker goed man. Synth mischien ietsjes harder? En de snare mischien iets meer mid/hoog boosten?

Hier nog een track van mij die ik pas al een heb gepost maar hier geen duidelijke tips op kreeg dus post hem nogmaals

Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 14:21 

Hardtraxxer

state91 schreef:
mr_vertigo schreef:
Doolittle schreef:

Klinkt zeker goed man. Synth mischien ietsjes harder? En de snare mischien iets meer mid/hoog boosten?

Hier nog een track van mij die ik pas al een heb gepost maar hier geen duidelijke tips op kreeg dus post hem nogmaals

ik vind je coldplay remix eigenlijk vrij slecht. de intro is heel saai. er zit een stukje uit het originele nummer tussen die er niet tussen past. en de melodie is niet interessant genoeg voor mij. maak het allemaal iets interessanter!

hier weer iets van mij, in cubase dit keer. eerste wat eruit komt rollen :)

ben der eventjes mee bezig geweest!

dan wil ik vooral weten of jullie het een leuke melodie vinden :)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:11 

Hardtraxxer

hier een preview van mijn nieuwe intro

Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:45 

Hardtraxxer

Ik heb een probleempje, normaal pitch ik mijn kicks met Edison op Monophonic, maar dan vindt ik het niet zo dik hoog gepitcht, pitch ik hem op Pro Transient dan klinkt ie krakerig...
Weet iemand hoe je dit verhelpt?
Ik weet niet meer precies hoe hoog ik hem heb gepitcht maar dat doet er even niet toe, het is maar hoe ik het gekraak weg krijg...

Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:46 

Hardtraxxer

williamdemol schreef:

Wat een kick :bomb:
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:52 

Hardtraxx Beheerder

williamdemol schreef:

klinkt wel vet is niet mijn smaak maar toch vet!.

Hier een kicktestje van mijn kant. ik heb de kick gepitcht met cubase en het werkt echt heerlijk. het kan kloppen dat de kick vals klinkt dat komt omdat ik hem met mijn stomme kop vals heb gemaakt in drumazon...

Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:52 

Hardtraxxer

Hier een ideetje dat in me opkwam, ik vind het nog teveel lijken op Licht uit Coone Remix dus er moet nog aan worden gewerkt. laat horen wat je ervan vind. ;)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

Feedback geven op anderen.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:47 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
Ik heb een probleempje, normaal pitch ik mijn kicks met Edison op Monophonic, maar dan vindt ik het niet zo dik hoog gepitcht, pitch ik hem op Pro Transient dan klinkt ie krakerig...
Ik weet niet meer precies hoe hoog ik hem heb gepitcht maar dat doet er even niet toe, het is maar hoe ik het gekraak weg krijg...

Gebruik je FL studio??
Bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:51 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:
sjobie schreef:
@Thund3r

klinkt zeker lekker :thumbup:

Zeker vette melo wel een beetje veel ruis op de achtergrond maar dat is mijn mening, Goed bezig! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:01 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
TimoGhijsens schreef:
Hardphonic schreef:

Gebruik je FL studio??

Hij heeft het over Edison en zo, tuurlijk gebruikt hij FL.

Ja inderdaad gebruik ik FL xd.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner