The Venator schreef:
Leon_Cuperus schreef:
GlobalSoundsmedia: echt super! die melodie vind ik geweldig! lekker kick !
deniax: ga zo door man! die skreeches zijn ook zeker niet verkeerd!!
Al die snippets worden steeds beter!
Ik heb hier nog een projectje waar ik mee bezig ben, tis niet gemasterd dus geef daar aub geen commetaar op

t gaat even om t idee:) ben benieuwd wat jullie vinden!
Klinkt lekker. je kicks pitchen wel heel erg
Goeie intro. alleen je mixdown is inderdaad nog niet je van het. werk hier aan

Zelf nog ff verder gegaan met mijn nieuwe melodie. heb ook een andere lead gemaakt, die er beter bij past

[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/75901585/file.html[/zippy]
Ik zal "negatief" beginnen:
Je sounds kunnen allemaal nog wel wat dikker, geef ze wat extra mids, gooi er eens een Oxford Inflator op, layer genoeg leads als het nodig is en eventueel nog een lichte ohmicide erop!
Je reverb en delay vind ik ook niet erg mooi, zelf gebruik ik de Lexicon Hall reverb (

) en de standaard Fruity Delay 2 (met pingpong voor extra breedte).
Je kick mag nog wel wat meer punch hebben en wat beter uit de mix komen. Je mixdown over het algemeen kan ook nog wat werk gebruiken.
Voor je climax inkomt zou ik nog wel een sound of vocal gooien, is een beetje te leeg nu!

Zijn natuurlijk wel een hoop verbeterpunten, maar neemt niet weg dat het al leuk klinkt hoor! Melodie klinkt gaaf, lekker sfeertje erin. Melo editje in de tweede climax is ook cool. Break idee is vet, maar misschien nog net wat meer zo'n strand sfeertje opbouwen

Hoop dat je zo weer ff verder kunt!
Edit: orchestra vind ik ook nog niet zo mooi, probeer eens Spectrasonics Omnisphere, zitten enorm vette orchestra in!