Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:29 

Hardtraxx Addict

@Hard Society. Die snippet van jou klinkt wel lekker man! Naar zo'n sound wil ik toe, weet alleen niet écht hoe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:06 

Hardtraxxer

@Willem, best leuk hoor, maar je kan beter :D.

Geen hardstyle hiero maar wil het toch ff delen. Is dit wat?

Melo is Noisecontrollers - Confucius

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:29 

Hardtraxxer

@ROD: Probeer het geheel wat meer body en kracht te geven, hoor weinig terug van de bassdrum. ;)

Ander geluidje neergezet:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:16 

Hardtraxxer

Hard Society schreef:
@ROD: Probeer het geheel wat meer body en kracht te geven, hoor weinig terug van de bassdrum. ;)

https://soundcloud.com/hardsociety/oud- ... kt-hehe-v2

Wow, heerlijk dit man! Ga vooral zo door :thumbsup:

Heb even iets heel anders gedaan nu, lekker stampen! En best trots op deze kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:42 

Hardtraxx Elite

Pak de lead er een ook een octaafje hoger bij? Denk dat je op die manier iets meer kracht krijgt aangezien de frequenties van je kick en lead nu te veel overeenkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 00:39 

Hardtraxx Newbie

Hard Society schreef:

Nice man! Lekker een lage harde kick daar hou ik van! lijkt een beetje op het begin van frontliner - the melodyman.

Ben zelf nu ook met een project bezig en ik zit nog erg te kutten met mijn kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 21:17 

Hardtraxx Beheerder

@BaZeBastardZ

Best een lekkere kick al hoor. nog wat cleaner maken met eq en hij is wel goed. Wat Social al zei. Je track is een beetje eentonig. doe er wat meer verschillende sounds of variatie in melodie in.

Zelf ook nog wat gemaakt vanavond. Benieuwd of mensen het wat vinden :)

[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/48604428/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 21:34 

Hardtraxxer

@ The Venator:

heb het idee dat er veel meer gedaan kan worden met die melodie.
Zou is wat andere synths proberen, misschien nog een layer erbij om het voller te maken.

@ BaZeBastardZ

Klinkt idd wat eentonig, misschien nog wat elementen toevoegen aan het geheel.
Misschien nog een extra screech of wat percussie.

Ben ook weer bezig maar weet niet wat ik er van moet vinden nog.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:48 

Hardtraxxer

Heavy-E[NL] schreef:

Ik ben ook maar weer is met iets nieuws begonnen.
Dit is even een test voor de melodie. Wat vinden jullie ervan?

Ik vind de melo wel fijn, mag nog iets meer body hebben. de kick mist bij mij wat power.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:51 

Hardtraxxer

GlobalSoundsmedia schreef:

conceptje :D

erg goed gedaan. ik wel het idee dat ik "iets mis" .. weet alleen niet precies hoe ik het moet noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 14:19 

Hardtraxxer

@GlobalSoundsmedia
Klinkt al goed.

New kick weer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:38 

Hardtraxx Beheerder

Wanneer maak jij eens iets af :worship: heldige kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 18:12 

Hardtraxx Newbie

IDD man je tracks zijn ziek goed! :thumbsup:

Hoe krijg je dat voor mekaar man? Ik ben zelf al 3 maanden bezig om "1" goede kick te maken.
tsjaa en als een kick nooit lukt maak ik dit ervan;

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 21:27 

Hardtraxx Newbie

Stigmata schreef:

conceptje :D

erg goed gedaan. ik wel het idee dat ik "iets mis" .. weet alleen niet precies hoe ik het moet noemen

Wat vocals erin zou niet verkeerd zijn. gewoon zo een geile vrouwen stem er in en BAM!
Maarja dan moet je natuurlijk eerst een voice actor hebben. of je ript het?

Maar het is maar een idee voor de rest vind ik je track gewoon goed man ga zo door! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 23:57 

Hardtraxxer

@globalsoundsmedia: zorg er eerst voor de je kickhoogte goed is samen met de melodie. Las de reacties en verwachtte veel,
ben niet echt enthousiast over het geheel (*ik luister morgen nogmaals alleen dan niet via me telefoon). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:40 

Hardtraxxer

Hard Society schreef:
@globalsoundsmedia: zorg er eerst voor de je kickhoogte goed is samen met de melodie. Las de reacties en verwachtte veel,
ben niet echt enthousiast over het geheel (*ik luister morgen nogmaals alleen dan niet via me telefoon). :)

kickhoogte loopt juist met de melodie :) is bij eerste deel van de climax bewust gekozen om hem op 1 hoogte te houden zodat die er de 2de keer harder in klapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 07:23 

Hardtraxxer

Hard Society schreef:

kickhoogte loopt juist met de melodie :) is bij eerste deel van de climax bewust gekozen om hem op 1 hoogte te houden zodat die er de 2de keer harder in klapt.

Dat van de eerste en tweede kick snap ik, maar leek alsof de kick hoogte niet goed was, maar luister vanavond nogmaals! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 13:43 

Hardtraxxer

@globalsoundsmedia niet verkeerd! lekker verdergaan! ;)
@Deniax ik vind je kick net iets te crunchie/overstuurd maar kan ook komen omdat het lijkt alsof er een dikke compressor op je master channel zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 19:54 

Hardtraxxer

@hard so..

beter zo :D?

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:49 

Hardtraxxer

vind het super klinken al, nice kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 20:11 

Hardtraxxer

@hard so..

beter zo :D?

Klinkt super al vind ik je lead wel wat dof klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 21:25 

Hardtraxx Newbie

GlobalSoundsmedia: echt super! die melodie vind ik geweldig! lekker kick !
deniax: ga zo door man! die skreeches zijn ook zeker niet verkeerd!!
Al die snippets worden steeds beter!

Ik heb hier nog een projectje waar ik mee bezig ben, tis niet gemasterd dus geef daar aub geen commetaar op :whistle: t gaat even om t idee:) ben benieuwd wat jullie vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 22:07 

Hardtraxx Beheerder

Leon_Cuperus schreef:

Ik heb hier nog een projectje waar ik mee bezig ben, tis niet gemasterd dus geef daar aub geen commetaar op :whistle: t gaat even om t idee:) ben benieuwd wat jullie vinden!

Klinkt lekker. je kicks pitchen wel heel erg :/
Goeie intro. alleen je mixdown is inderdaad nog niet je van het. werk hier aan :)

Zelf nog ff verder gegaan met mijn nieuwe melodie. heb ook een andere lead gemaakt, die er beter bij past :)

[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/75901585/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:35 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Leon_Cuperus schreef:

Klinkt lekker. je kicks pitchen wel heel erg :/
Goeie intro. alleen je mixdown is inderdaad nog niet je van het. werk hier aan :)

Zelf nog ff verder gegaan met mijn nieuwe melodie. heb ook een andere lead gemaakt, die er beter bij past :)

[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/75901585/file.html[/zippy]

Ik zal "negatief" beginnen:
Je sounds kunnen allemaal nog wel wat dikker, geef ze wat extra mids, gooi er eens een Oxford Inflator op, layer genoeg leads als het nodig is en eventueel nog een lichte ohmicide erop!
Je reverb en delay vind ik ook niet erg mooi, zelf gebruik ik de Lexicon Hall reverb ( :love: ) en de standaard Fruity Delay 2 (met pingpong voor extra breedte).
Je kick mag nog wel wat meer punch hebben en wat beter uit de mix komen. Je mixdown over het algemeen kan ook nog wat werk gebruiken.
Voor je climax inkomt zou ik nog wel een sound of vocal gooien, is een beetje te leeg nu! :)

Zijn natuurlijk wel een hoop verbeterpunten, maar neemt niet weg dat het al leuk klinkt hoor! Melodie klinkt gaaf, lekker sfeertje erin. Melo editje in de tweede climax is ook cool. Break idee is vet, maar misschien nog net wat meer zo'n strand sfeertje opbouwen :)

Hoop dat je zo weer ff verder kunt! :D

Edit: orchestra vind ik ook nog niet zo mooi, probeer eens Spectrasonics Omnisphere, zitten enorm vette orchestra in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 16:00 

Hardtraxx Newbie

He allemaal,

Wij zijn beginnende hardstyle producers en willen hier een preview laten horen van onze eerste track.

Ben benieuwd naar jullie mening!

Greets,

Effuzers
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner