Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:33 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Socializerz schreef:
Case Dj schreef:
@ tijntjuh je hebt alles veel te hard staan. het clipt zeker ook?

de climax is nog wat saai en zit weinig gevoel in. zorg voor een lekkere synth/screech en zorg dat je volumes goed staan.

-----------------------------------------------------

Ik heb weer 4 melodietjes gemaakt die ik wel wil weggeven als er belang bij is :)

[zippy]http://www33.zippyshare.com/v/64678514/file.html[/zippy]

Ik wil ze ook alle 4 wel hebben, jij bent best wel een baas met melodiën
Die 3e komt me al wel bekend voor

Bedoel je niet de 4e want die lijkt op visions van code black.

Precies wat ik ook dacht, 3e kwam mij ook niet bekend voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:38 

Hardtraxx Beheerder

haha het mooie is. eergisteren heb ik uit mn hoofd voor de grap visions nagemaakt.
en die 4de melodie heb ik gister gemaakt. vet raar dat je dan zonder dat je het doorhebt een melodie maakt die er behoorlijk op lijkt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:58 

Hardtraxx Beheerder

kan zijn dat ik die eerder gepost heb idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:29 

Hardtraxx Addict

Nieuw trackje begonnen, nog niet zeker of ik hem af ga maken.

Laat maar horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:49 

Hardtraxx Beheerder

CosmicDestination schreef:

hahhaha luister dit.

Precies dezelfde melodie :D uit die pack van supernatural.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:57 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
CosmicDestination schreef:

hahhaha luister dit.

Precies dezelfde melodie :D uit die pack van supernatural.

Klopt, heb hem alleen een beetje aangepast! :D
Overigens ook de reden dat ik nog niet weet of ik hem af ga maken, voel me er niet zo fijn bij dat de melo uit dat pack komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:29 

Hardtraxxer

@Case ik vind ze allemaal ook wel ok klinken.
synth klinkt ook wel lekker.

@Cosmicdestination als het je niet lekker zit zou ik het niet doen.
melodie klinkt overigens wel lekker.

had zelf ook weer wat in elkaar geprutst
kick moet nog voller maar daar word aan gewerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:47 

Hardtraxxer

@the_trial Heerlijke melodie zeg! En die synth past er mooi bij ^^ . Zoals je zelf al zegt mag de kick wat meer werk gebruiken. De opbouw ook, maar zo te horen heb je daar nog niet veel aandacht aan besteed. Afmaken zou ik zeggen! :D

@bas zoals trial zegt, als je het zelf al niet chill vind zou ik er ook niet mee verdergaan! Wel gave vocals, al zou ik die christmas star eruit halen xd .

Heb een keertje leuke cheesy vocals gebruikt in een nieuw trackje. Ben er nog net aan begonnen dus let aub niet op de afwerking. :D Mee doorgaan..? :huh:

[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/44581364/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 23:32 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:

de climax is nog wat saai en zit weinig gevoel in. zorg voor een lekkere synth/screech en zorg dat je volumes goed staan.

Ik heb weer 4 melodietjes gemaakt die ik wel wil weggeven als er belang bij is :)

Jezus man heerlijke melodieën!! :worship: :worship:
Zou ik graag iets mee willen doen als het mag. :)

Met deze 2 ben ik de laatste tijd mee bezig.
Overgangen, vocals en afwerken moet nog gebeuren maar het begin is er.
[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/66153860/file.html[/zippy]
[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/17255799/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 01:46 

Hardtraxx Addict

Case, ik wil zoooo graag die tweede melo :love:

Deze melo komt ook bij iemand van jullie uit een pakketje Of jij het nou was Case of Supernatural, weet et niet meer :$

Oh enne heren, raad de melo vanaf 1:20. (Let niet op die ''reverse'' hoort er niet bij)

Pim, vind je afmix bij deze sample vrij slecht waardoor de kick neit tot z'n recht komt. En ben wel een beetje uitgeluisterd op je sounds / kicks atm :P Kom eens met wat nieuws.

Dominator, de eerste track zou IMO beter uitkomen als Hardcore. De screech / melo.
Tweede track, heerlijke kicks en melo, syunth is veel te standaard net of is het een sample met reverb.
Kick zijn tail / bass is ook te kort. Kapt vreemd af.

The_Trail, allemachtig wat staat alles luid. Overstuurd als een gek.

Cosmic ook, let een beetje op je volumes en afmix. Verder klinkt het erg lekker qua kicks man! Synth is misschien wat dun, Meer saw pls :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:35 

Hardtraxxer

thedominator schreef:
Case Dj schreef:

Jezus man heerlijke melodieën!! :worship: :worship:
Zou ik graag iets mee willen doen als het mag. :)

Met deze 2 ben ik de laatste tijd mee bezig.
Overgangen, vocals en afwerken moet nog gebeuren maar het begin is er.
[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/66153860/file.html[/zippy]
[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/17255799/file.html[/zippy]

ik vind die 1e melodie vet man xd de 2e vind ik wat minder, maar dat is misschien smaak :)

@ Thund3r: die synth klinkt goed, vind de kick alleen te vlak hij mist wat diepere geluiden en hij is overal bijna even lang misschien dat je nog een beetje moet kutten met bassen en reverses ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:37 

Hardtraxxer

En ik heb zelf ook nog wat gemaakt :D

ben al een tijdje geleden aan het concept begonnen maar dit is de track zoals ie gaat worden:

Als er mensen wat commentaar zouden kunnen geven zou ik HEEL dankbaar zijn want ik wil hier echt een dikke track van maken (is t misschien al maar dat is smaak xd )

Edit: soundcloud verkracht de bassen altijd, dus hij kan ook gedownload worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 00:34 

Hardtraxx Newbie

Ook een af :)

http://youtu.be/GEuJx75-lOo?hd=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 13:24 

Hardtraxxer

destructorz schreef:

het werkt als volgt destructorz, de mensen in dit forum vinden er nog helemaal niks van totdat jij ook comments geeft op anderen ;)

voor wat hoort wat hea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 13:49 

Hardtraxx Elite

@boelie-beatz
Ik hoor verbetering in je kicks, ze zijn nog niet echt mijn ding maar het gaat de goede kant op ;)
Opbouw is wel ok, al is 2 minuten dezelfde synth iets te lang naar mijn mening. Ik zou wat meer variëren, dan is het al veel 'spannender' om naar te luisteren ;)
Reverse bass is vet =]
Ook vind ik je overgang op 2.07 iets te abrupt, kan vloeiender.

Wil wel nog even zeggen dat ik vind dat je een lekkere sfeer in je plaat hebt, ga zo door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 17:07 

Hardtraxxer

@boelie-beatz klinkt al best lekker , goede reverse!

@ Thund3r kick mag wat harder en wat voller. voor de rest klinkt het wel aardig
en is de 2e melodie light 0?

hier een intro die ik net gemaakt heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:07 

Hardtraxxer

@Zygoma Thanks voor je comment man :D inderdaad zitten er nog die verbeterpuntjes in, waar ik nu hard aan het werk mee ben. Maar zou je misschien kunnen uitleggen wat precies aan de kick je niet lekker vind? Ik ben namelijk wel benieuwd wat dat dan kan zijn xd
maar nogmaals bedankt voor je compliment man :)

The_Trial schreef:
@boelie-beatz klinkt al best lekker , goede reverse!

@ Thund3r kick mag wat harder en wat voller. voor de rest klinkt het wel aardig
en is de 2e melodie light 0?

hier een intro die ik net gemaakt heb

jij ook bedankt natuurlijk xd ik vind je intro echt vet man, alleen zit dat effect ding op de achtergrond een beetje op een nare hoge frequentie, kreeg er een beetje last van mn oren van afgezien daarvan vet hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:10 

Hardtraxxer

thx man je hebt gelijk :P zal t zo ff veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 11:50 

Hardtraxx Addict

The_Trial schreef:

had zelf ook weer wat in elkaar geprutst
kick moet nog voller maar daar word aan gewerkt :)

Melodie is leuk. kick wordt alleen korter bij het pitchen. Waar heb je hem mee gepitched? Als het met Kontakt is moet je timemachine even aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:41 

Hardtraxxer

@ Boelie-beats & Thund3r
Thanks voor feedback ;)

Ik zat nog te twijfelen of ik van die eerste een hardcore plaat wou gaan maken maar ik wil gewoon een keer hard plaatje maken.. :$

@boelie-beats
Ik vind jou nummer wel dik klinken boelie-beats alleen vind ik het geluidje in de intro en outro irritant worden als de bas erin komt en het op de achtergrond blijft doorgaan. :P
voor de rest vind ik het netjes in elkaar zitten :thumbup:

@ Trial
Dikke intro hoor maar ik denk dat hij nog wat voller moet klinken als je snapt wat ik bedoel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:03 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:43 

Hardtraxxer

ReverioMusic schreef:

zeer netjes, k heb hier eigenlijk niks op aan te merken xD... tis gwn goed :)

work in progres :) komt wel uit onder een nieuwe nam: GlobalSounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:35 

Hardtraxxer

thedominator schreef:
@ Boelie-beats & Thund3r
Thanks voor feedback ;)

Ik zat nog te twijfelen of ik van die eerste een hardcore plaat wou gaan maken maar ik wil gewoon een keer hard plaatje maken.. :$

@boelie-beats
Ik vind jou nummer wel dik klinken boelie-beats alleen vind ik het geluidje in de intro en outro irritant worden als de bas erin komt en het op de achtergrond blijft doorgaan. :P

@ Trial
Dikke intro hoor maar ik denk dat hij nog wat voller moet klinken als je snapt wat ik bedoel :thumbup:

ik zat zelf ook nog eventjes superkritische te luisteren en ik vind dat je wel gelijk hebt, die screeches komen er dan hard in en tegen die tijd ben je toch ook wel een beetje uitgeluisterd op die synth, je was namelijk niet de eerste die dat zei ;)

@ reveriomusic, vond je nummertje wel vet maar denk dat ik die beter in een ander gedeelte van het forum kan, namelijk andere muziek en dan eigen producties buiten hs/hc/ht ;)

@ theArthadox je intro-melodie trekt me meteen, alleen als je kick erbij komt (die zeker niet slecht klinkt man! misschien iets meer bass? ) die sample die je dan gebruikt voor de overgang vind ik niet super (als het een sample is) overall: er zit een lekker vibe in, denk dat je nu ongeveer bij een stuk bent aangekomen waar een dikke anti-climax (harde screech of vieze distorted synth) er hard overheen zou klappen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:44 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
thedominator schreef:
@ Boelie-beats & Thund3r
Thanks voor feedback ;)

@boelie-beats

@ Trial

ik zat zelf ook nog eventjes superkritische te luisteren en ik vind dat je wel gelijk hebt, die screeches komen er dan hard in en tegen die tijd ben je toch ook wel een beetje uitgeluisterd op die synth, je was namelijk niet de eerste die dat zei ;)

@ reveriomusic, vond je nummertje wel vet maar denk dat ik die beter in een ander gedeelte van het forum kan, namelijk andere muziek en dan eigen producties buiten hs/hc/ht ;)

@ theArthadox je intro-melodie trekt me meteen, alleen als je kick erbij komt (die zeker niet slecht klinkt man! misschien iets meer bass? ) die sample die je dan gebruikt voor de overgang vind ik niet super (als het een sample is) overall: er zit een lekker vibe in, denk dat je nu ongeveer bij een stuk bent aangekomen waar een dikke anti-climax (harde screech of vieze distorted synth) er hard overheen zou klappen :)

Bedoel je zo iets:

even snel wat gedaan hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:49 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
Boelie-beatz schreef:
thedominator schreef:
@ Boelie-beats & Thund3r
Thanks voor feedback ;)

@boelie-beats

@ Trial

Bedoel je zo iets:

even snel wat gedaan hoor :P

ja en neehj, zoals die screech er in komt (de eerste x voor dat die kick erbij komt) vind ik dat vet daarna moet je denk ik toch wat traditionelere screech gebruiken, die vaak wat korter en feller zijn... maar dit is misschien ook gewoon een kwestie van smaak hoor :innocent:
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner