Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:17 

Hardtraxxer

@ chronicle, ik moest zo hard lachen die sample in het begin heb ik ook, die is fijn hea xD lekkere synth daarna, het melodietje is niet helemaal mijn ding, die screech die daarna komt is wel weer eeeerrrug lekker! :D die kick moet nog wel iets aan gedaan worden maar hij klinkt al vet man! ben benieuwd naar de volledige track! :thumbsup:

@ dutchiedutch, het begin trok me niet echt aan ofzo, wat na die break komt is opzich wel lekker, maar je moet nog veel aan de kick doen, wanneer je dat melodietje omlaag pitcht vind ik hem niet meer vet, hou het op die hogere toonhoogte en dan kan je een lekker nummertje maken man!

heb ik zelf ook nog wat, ik zit al een heeeeele tijd te kutten met screeches (mn sylenth1 doet t niet meer :thumbdown: ) en ik heb nu eindelijk een screech from scratch (lol) gemaakt. ben benieuwd wat jullie ervan vinden enik heb altijd wat aan comments :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:21 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
@ chronicle, ik moest zo hard lachen die sample in het begin heb ik ook, die is fijn hea xD lekkere synth daarna, het melodietje is niet helemaal mijn ding, die screech die daarna komt is wel weer eeeerrrug lekker! :D die kick moet nog wel iets aan gedaan worden maar hij klinkt al vet man! ben benieuwd naar de volledige track! :thumbsup:

@ dutchiedutch, het begin trok me niet echt aan ofzo, wat na die break komt is opzich wel lekker, maar je moet nog veel aan de kick doen, wanneer je dat melodietje omlaag pitcht vind ik hem niet meer vet, hou het op die hogere toonhoogte en dan kan je een lekker nummertje maken man!

heb ik zelf ook nog wat, ik zit al een heeeeele tijd te kutten met screeches (mn sylenth1 doet t niet meer :thumbdown: ) en ik heb nu eindelijk een screech from scratch (lol) gemaakt. ben benieuwd wat jullie ervan vinden enik heb altijd wat aan comments :innocent:

Thnx voor je feedback, Je screech heeft veel te weinig reverb imo. Ook probeer de percussie op het begin wat meer te equen en effecten te geven. Alles staat een beetje op de voorgrond en sommige dingen staan te hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:23 

Hardtraxxer

thanks voor je snelle comment :D, inderdaad ik hoorde het nu zelf ook van die reverb. kheb dit echt in een uur tijd in elkaar gelfanst omdat ik ff wat geluiden om die screech heen wou horen, qua opbouw en muzikaal technisch gezien is het rotzooi xd maar het gaat om die screech :D ik zal er aan werken en i'll keep you updated :)
en natuurlijk moet ik die ruis uit de kick weghalen die zuigt alles naar elkaar toe waardoor het rommelig klinkt, maar ach ik heb nu toch tijd zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:25 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
thanks voor je snelle comment :D, inderdaad ik hoorde het nu zelf ook van die reverb. kheb dit echt in een uur tijd in elkaar gelfanst omdat ik ff wat geluiden om die screech heen wou horen, qua opbouw en muzikaal technisch gezien is het rotzooi xd maar het gaat om die screech :D ik zal er aan werken en i'll keep you updated :)
en natuurlijk moet ik die ruis uit de kick weghalen die zuigt alles naar elkaar toe waardoor het rommelig klinkt, maar ach ik heb nu toch tijd zat :P

Ik heb de comment nog wat veranderd Na een 2de keer luisteren lol :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 11:36 

Hardtraxxer

had ik al gezien ;) heb ondertussen op de screech wat reverb gezet en inderdaad de percussie (claps, snares en hihats) wat zachter gezet, ben nu een beetje aan het kutten met de volgorde om het een wat strakker geheel te maken. en natuurlijk kom je dan ineens op een meesterlijke melodie, dus nu moet ik weer een break gaan inpassen waar die melo in kan komen (ik heb eigenlijk zo'n hekel aan breakdown melo's maar je moet wat hea xd ) en je hoort t waarschijnlijk einde van de dag nog wel hier op hardtraxx ondertussen heb ik het bestand ff vervangen voor een iets meer reverb-achtige screech :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 12:15 

Hardtraxxer

Hee ik ben van plan om een keer een beetje duistere track te maken dus ben een beetje nieuwe sounds aan het ontwikkelen ben benieuwt wat julie ervan vinden
de kick is ook nieuw :) let me know

ps; Dit is niet de daadwerkelijke track dit is alleen om de sounds te laten horen ff snel in mekaar geflanst :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 15:06 

Hardtraxxer

@ dirtynoizez, spannende intro, misschien die snare een tikkie zachter? en die kick daar moet je natuurlijk nog wel aan werken (weet je zelf ook wel denk ik xd) maar wel vet idee man! keep it up :)

zelf ben ik ook nog even verder gegaan met die screeches van vanochtend, wat vinden jullie ervan? alleen de claps,hats en snares zijn samples de rest heb ik zelf gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 15:42 

Hardtraxxer

@chronicle
Erg vette screech, doet me wel erg veel denken aan frequencerz, niet teveel hetzelfde mee doen als hun dus. Ben benieuwd hoe je kick klinkt na wat eq, want desnar 2h2h is ook zeker de kant waar ik van hou! :thumbsup: Had deze sample ook via viktor gehoord, is een goede vriend van mij ;)

track waar ik vanochtend aan begonnen ben, weinig afwerking nog dus:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 16:17 

Hardtraxxer

HSgino schreef:
@chronicle
Erg vette screech, doet me wel erg veel denken aan frequencerz, niet teveel hetzelfde mee doen als hun dus. Ben benieuwd hoe je kick klinkt na wat eq, want desnar 2h2h is ook zeker de kant waar ik van hou! :thumbsup: Had deze sample ook via viktor gehoord, is een goede vriend van mij ;)

Dope :D thx.. dat heeft zeker nog wat werk nodig.. maar dat komt wel goed.

zat net dat stuk te luisteren van jou , vont het jammer de synth niet terug te horen tot het laatste stuk :D! Goeie sjit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 16:46 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
@ dirtynoizez, spannende intro, misschien die snare een tikkie zachter? en die kick daar moet je natuurlijk nog wel aan werken (weet je zelf ook wel denk ik xd) maar wel vet idee man! keep it up :)

zelf ben ik ook nog even verder gegaan met die screeches van vanochtend, wat vinden jullie ervan? alleen de claps,hats en snares zijn samples de rest heb ik zelf gemaakt :)

Imo nog steeds te weinig reverb. En de screech mag ook wel een tikkie zachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 16:53 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:
HSgino schreef:
@chronicle

Dope :D thx.. dat heeft zeker nog wat werk nodig.. maar dat komt wel goed.

zat net dat stuk te luisteren van jou , vont het jammer de synth niet terug te horen tot het laatste stuk :D! Goeie sjit!

Je bedoelt de screech?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 18:04 

Hardtraxx Addict

HSgino schreef:
@chronicle

Idee klinkt leuk, filter in het begin klinkt niet zo lekker.
Screech en die synth klinken fijn, mogen alleen nog wel wat beter ge-EQ'ed worden.
Kick is oke, kan nog zeker wat werk gebruiken maar is nog niet zo verkeerd :)

Dat stuk waar je synth erin komt en je kick pitcht vind ik echt niet fijn klinken, je kick pitcht vals en vind de synth hier maar niks, terwijl ik hem in de opbouw best vet vond!

------

Even begonnen aan een breakje, is nog te veel van hetzelfde nu, gaat om het idee :)

Vind het eigenlijk zonde om hier een hardstyle track van te maken, nog geen idee wat hiermee gaat gebeuren dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 18:43 

Hardtraxx Beheerder

Cruelty schreef:
Chronicle schreef:
Bezig geweest met mn kick + screech..

Nog niet ge eq'ed maar gaat om het idee..

Kick is erg zwak.

Kick is een sample. duidelijk. want er zit totaal geen bass in + er zit een of andere rare filter/eq overheen.

klinkt een beetje als zatox/ran-d/gunz for hire sample.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 19:10 

Hardtraxxer

@CosmicDestination Klinkt al goed! :thumbup: Alleen wel nog wat te scherp op sommige plekken :lol:

Heb een intro'tje gemaakt voor me track "afrika" :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 23:55 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
HSgino schreef:
@chronicle

Idee klinkt leuk, filter in het begin klinkt niet zo lekker.
Screech en die synth klinken fijn, mogen alleen nog wel wat beter ge-EQ'ed worden.
Kick is oke, kan nog zeker wat werk gebruiken maar is nog niet zo verkeerd :)

Dat stuk waar je synth erin komt en je kick pitcht vind ik echt niet fijn klinken, je kick pitcht vals en vind de synth hier maar niks, terwijl ik hem in de opbouw best vet vond!

------

Even begonnen aan een breakje, is nog te veel van hetzelfde nu, gaat om het idee :)

Vind het eigenlijk zonde om hier een hardstyle track van te maken, nog geen idee wat hiermee gaat gebeuren dus :P

Maak daar een hardstyle track van man! klinkt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 08:49 

Hardtraxxer

hier een previewtje van me nieuwe track :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 13:05 

Hardtraxx Addict

DForcer, Je eigen reverse? Daaaaayum die klinkt lekker!

Oh en wat Case zegt over Chronicle's kick, hmm je kan nog best wel eens gelijk hebben maar ik heb dat ook wel eens bij iemand gezegd en die bleef ook volhouden dat het geen sample was. Ook al was het vrij duidelijk, dus je zult waarschijnlijk nooit een antwoord krijgen.

Ik ben zelf nu zover met m'n track dat ik even geen verbeteringen meer voor elkaar krijg. Kick en synth ben ik tevreden over zoals zij zijn. Maar, nu heb ik even de melodie 2 keer laten lopen zoals hij origineel is en met een LAGE kickpitch aan het eind, en een keer met licht aangepaste melo met HOGE kickpitch aan het eind. Ik vind de lage veel lekkerder, maar misschien zijn hierover de meningen anders.

Build en overgangen zijn er nog niet, is gewoon een volume + cutoff fade. Meet niet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:27 

Hardtraxx Addict

@Socializerz ( :aww: )

Klank van de kick is al aardig!
Nu de kick nog laten knallen, en wat meer bass geven (wat ik zelf wel eens doe is zo'n "club" bassdrum te vinden uit zo'n sample pack en deze te layeren met je kick.
Ze zullen niet allemaal lekker klinken dus even zoeken, geeft het wel wat extra power :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:03 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
DirtyNoizeZ schreef:
hier een previewtje van me nieuwe track :D

Leuk man

AHUM

Socializerz schreef:

Een snippert waar ik mee bezig ben :D
[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/33532285/file.html[/zippy]

Ode aan Senor Chang :worship:

Vind je synth erg sterk Socializerz :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:05 

Hardtraxxer

Instellingen van m'n punch stonden totaal verkeerd.. even wat aangepast.. ben benieuwd wat degene ervan vinden die feedback gaven over de kick..

Uiteraard nog goed gequalized want dat kost wat tijd bij mij :P ...

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:19 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@ Chronicle: bedankt, vind je screech goed, en je kick klinkt ook lekker :thumbup:

grazee :D ! Ik merk dat mijn subbbass heel erg wegvalt als ik niet recht voor mn speakers zit.. Zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:04 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Nog ff n snippet:
[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/74993893/file.html[/zippy]
En daarbij vraag ik:
-Wat vinden jullie van de FX Kick
-Wat vinden jullie van de melodie
-Wat vinden jullie van de synth

FX kick klinkt best gaaf! :D
melo vind ik niks, is misschien smaak, maar doet mij echt niks.
Lead is leuk, zou hem alleen nog wel wat EQ'en, stereo-en, layeren etc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:07 

Hardtraxx Addict

Chronicle schreef:
Instellingen van m'n punch stonden totaal verkeerd.. even wat aangepast.. ben benieuwd wat degene ervan vinden die feedback gaven over de kick..

Uiteraard nog goed gequalized want dat kost wat tijd bij mij :P ...

Vind je screech erg vet! Lekker ala Frequencerz :)
Kick komt erg slecht door, die moet je veel meer naar de voorgrond trekken. Vind hem ook totaal niet mooi om eerlijk te zijn.
Als je daar aan werkt kan dit best een lekker trackje worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:11 

Hardtraxx Addict

Ben laatst begonnen aan 2 dubstep projectjes. Stelt nog niet veel voor maar het idee is er.

Afmaken? :D

Edit: Lol 2x dezelfde geupload, even de andere zoeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:13 

Hardtraxx Addict

Bij deze de andere :P
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner