Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxxer

Citaat:

Ben gister ook weer bezig geweest met iets nieuws. Verwacht niet te veel, want heb er maar een uurtje of 2, 3 aan gewerkt ;) .

http://www63.zippyshare.com/v/15943008/file.html



Die kick! Zo fijn!! :yay:

Erg netjes allemaal, heerlijk die piano stukjes. M

Misschien wat met meer variatie met achtergrondgeluiden in juist die pianobreak geeft 't net wat meer energie denk ik zo. Wat een geweld dit, nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:16 
 
Hardtraxx Addict

pim schreef:
CosmicDestination schreef:
Heb aan een remix van Dozer - Syren gewerkt.
Hier wat ik nu heb:



Feedback is welkom! :thumbsup:


Klinkt goed inderdaad! :D Hij pitched inderdaad hoog. Opzich wel oke, maar ik denk dat een langere tail van de kick nog mooier zou zijn, zoals Cruelty zegt :thumbup: . En de sint klinkt wat droog, misschien wat reverb op doen?

Ben gister ook weer bezig geweest met iets nieuws. Verwacht niet te veel, want heb er maar een uurtje of 2, 3 aan gewerkt ;) .

http://www63.zippyshare.com/v/15943008/file.html


Jij bent al goed in de stemming zie ik! :P
Haha nee grapje, zal meer reverb op sommige layers zetten, sommigen klinken idd erg droog! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:17 
 
Hardtraxx Addict

pim schreef:
CosmicDestination schreef:
Pitch is inderdaad erg hoog, maar dit is in het origineel ook.
Heb geprobeerd een octaafje lager te pakken, maar dat klinkt een stuk slechter ;)
Over de lengte van de kick, geen probleem, heb hem namelijk veel ingekort. Zal hem wat langer maken!
Leek eerst wel alsof die tail een halfuur duurde :P

Bedankt jongens! :D


Je kan hem ook langer maken, en een LFO op de cutoff zetten, zodat je de tail minder duidelijk hoort, maar hij er wel is. :thumbup:


Oke dankje, ik zal eens wat gaan zitten klooien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:21 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Citaat:

Ben gister ook weer bezig geweest met iets nieuws. Verwacht niet te veel, want heb er maar een uurtje of 2, 3 aan gewerkt ;) .

http://www63.zippyshare.com/v/15943008/file.html



Die kick! Zo fijn!! :yay:

Erg netjes allemaal, heerlijk die piano stukjes. M

Misschien wat met meer variatie met achtergrondgeluiden in juist die pianobreak geeft 't net wat meer energie denk ik zo. Wat een geweld dit, nice.


Danku! :thumbsup: Ben er net pas mee begonnen dus, en nu is t tijd voor de afwerking. Zal eens kijken wat ik ermee kan doen, dankje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:23 
 
Hardtraxx Addict

@Pim
wow erg lekker! ^^
Vind alleen de climax nog wat leeg klinken.
Maak je synths wat voller en/of layer er wat meer ;)
En zoals hierboven gezegd, wat meer variatie met instrumenten zou het nog wat toffer maken!
Verder eigenlijk vrij weinig op aan te merken! Lekker doorgaan zo! :thumbup:

EDIT:

Toffe kick, maar ben niet bepaald weg van die hoge pitch, vind hem echt nog niet mooi klinken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:47 
 
Hardtraxx Addict

Net maar even een nieuw projectje gestart.
Verwacht niet te veel hoor, heb er maar een half uurtje aan gewerkt ;)



EDIT:

Zal ik hier verder aan werken? Weet het zelf niet zo goed, zou graag horen of jullie er iets in zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 23:23 
 
Hardtraxxer

Even zitten rotzooien met een kick. :)

Feedback pl0x


Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 23:29 
 
Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
Net maar even een nieuw projectje gestart.
Verwacht niet te veel hoor, heb er maar een half uurtje aan gewerkt ;)



EDIT:

Zal ik hier verder aan werken? Weet het zelf niet zo goed, zou graag horen of jullie er iets in zien :P


Melodie is een beetje lastig te volgen, vind die schopjes op 0:33 wel tof. En het spelen met de kick 1:17 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 15:04 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Even zitten rotzooien met een kick. :)

Feedback pl0x




Punch klinkt wel lekker! Misschien wat lage mid toevoegen, zodat ie meer 'knalt'? Ik vind alleen de tail nog niet zo mooi. Kan alleen niet zo goed een kick beoordelen zonder dat hij 'in context' staat, in een stukkie muziek. :P

CosmicDestination schreef:
Net maar even een nieuw projectje gestart.
Verwacht niet te veel hoor, heb er maar een half uurtje aan gewerkt

http://soundcloud.com/cosmicdestination ... tba-30-nov

EDIT:

Zal ik hier verder aan werken? Weet het zelf niet zo goed, zou graag horen of jullie er iets in zien


Ik zou hem afmaken ja! :thumbup: Kick klinkt zeker goed! Ik mis alleen iets in de climax, misschien kijken of je wat leuke vocals kan toevoegen? En kleine dingetjes, zoals de kickfx, pannen scheelt ook een hoop (als het niet aan soundcloud ligt dat ik dit niet hoor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nebuto schreef:
Even zitten rotzooien met een kick. :)

Feedback pl0x



Vind die effectjes wel mooi! Zal er wel verder gaan.

Heb vorige week ook wat geplaatst. Heb hier iets verder aan gewerkt.

http://www28.zippyshare.com/v/13637146/file.html

Intro is nog lang niet hoe het moet, graag tips voor de mid-intro en de melodie zeg maar.
De overgang van mid-intro naar de break heb ik ook nog niets mee gedaan, maar luister maar even aub :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:34 
 
Hardtraxxer

Steekt prima in elkaar D-Ruz. De synth mag in mijn oren wel iets meer hogere tonen hebben en op 0.44s gebeurt er iets raars maar verder niets op aan te merken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zitten een paar flink valse noten in je melodie trouwens. En voor een remake lijkt hij vrij weinig op het origineel :)

Wel fijn dat je m'n vocal file gebruikt :) Toch iemand blij kunnen maken met zo'n oude backup :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Zitten een paar flink valse noten in je melodie trouwens. En voor een remake lijkt hij vrij weinig op het origineel :)

Wel fijn dat je m'n vocal file gebruikt :) Toch iemand blij kunnen maken met zo'n oude backup :P


Damn, idd hoe kan dat dat er ozveel valse noten in zitten? klinkt echt heel raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:49 
 
Hardtraxx Addict

pim schreef:
Nebuto schreef:
Even zitten rotzooien met een kick. :)

Feedback pl0x




Punch klinkt wel lekker! Misschien wat lage mid toevoegen, zodat ie meer 'knalt'? Ik vind alleen de tail nog niet zo mooi. Kan alleen niet zo goed een kick beoordelen zonder dat hij 'in context' staat, in een stukkie muziek. :P

CosmicDestination schreef:
Net maar even een nieuw projectje gestart.
Verwacht niet te veel hoor, heb er maar een half uurtje aan gewerkt

http://soundcloud.com/cosmicdestination ... tba-30-nov

EDIT:

Zal ik hier verder aan werken? Weet het zelf niet zo goed, zou graag horen of jullie er iets in zien


Ik zou hem afmaken ja! :thumbup: Kick klinkt zeker goed! Ik mis alleen iets in de climax, misschien kijken of je wat leuke vocals kan toevoegen? En kleine dingetjes, zoals de kickfx, pannen scheelt ook een hoop (als het niet aan soundcloud ligt dat ik dit niet hoor).


Thanks! Er komen idd sowieso nog vocals in, kan zelf helaas alleen makkelijk aan raw/dark vocals komen, en dat past hier niet echt bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nebuto schreef:
Steekt prima in elkaar D-Ruz. De synth mag in mijn oren wel iets meer hogere tonen hebben en op 0.44s gebeurt er iets raars maar verder niets op aan te merken :)

Hé bedankt voor je reactie! Op 44 seconden gebeurt er inderdaad iets vreemds, was al aan het kijken hoe ik dat veranderen moet. Nog niet gelukt, maar er klopt denk ik iets niet met de automation clips (of hoe noem je dat).

Thund3R schreef:
Zitten een paar flink valse noten in je melodie trouwens. En voor een remake lijkt hij vrij weinig op het origineel :)

Wel fijn dat je m'n vocal file gebruikt :) Toch iemand blij kunnen maken met zo'n oude backup :P

De melodie is vrijwel hetzelfde eerlijk gezegd, zijn alleen wat extra noten toegevoegd, maar ik denk dat het door die valse noten komt dat het wat vals klinkt ofzo. Maar bedankt voor jullie tips, want zou er zelf helemaal niet op gelet hebben :P. Ik ga weer verder, oja nog bedankt voor die voca lfile haha.

Edit: Ooh zo te horen laat 1 synth laag alleen maar valse noten horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 10:54 
 
Hardtraxx Newbie

Nieuwe Track ;)


Weet niet welke jullie het liefst hebben vandaar beide previews:
;)




Trouwens bedankt voor alle toffe commentaren op 'MadHatz - Inner Creativity' :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:53 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Nebuto schreef:
Even zitten rotzooien met een kick. :)

Feedback pl0x




Nog wat meer distorten en eq'en die tail.


Hier ook een kick van mij:




Nu ik die van jou naast die van mij hoor heb ik die van mij gelijk in de vuilnisbak gemieterd. Bah! Wat klinkte dat kut hahah. Vind die van jou erg netjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:35 
 
Hardtraxxer

@Cruelty Sorry maar vind de kick niet goed! moet nog veel aan gebeuren. Probeer hem wat meer te eq'en !
Melodie klinkt wel leuk maar is ook niet echt bijzonder!
Je synth klinkt ook nog leeg probeer er wat reverb en delay er op te zetten scheelt al heel veel denk ik!

vandaag wat trancy hardstyle gemaakt :P



Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:34 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Authentic schreef:
@Cruelty Sorry maar vind de kick niet goed! moet nog veel aan gebeuren. Probeer hem wat meer te eq'en !
Melodie klinkt wel leuk maar is ook niet echt bijzonder!
Je synth klinkt ook nog leeg probeer er wat reverb en delay er op te zetten scheelt al heel veel denk ik!

vandaag wat trancy hardstyle gemaakt :P



Ben benieuwd wat jullie er van vinden


Heerlijke melodie, niet echt iets op aan te merken :thumbup:

Ik vind zelf de kick best goed klinken misschien ligt het aan de slechte afmix of ik heb hem al teveel gehoord en dat ik denk dat ie goed is xd Hier is ie zonder melodie:



Als je hem zonder melodie post wordt hij niet beter hoor :P !
Je moet je kick maar eens vergelijken met een kick van wildstylez ofzo! dan hoor je dat jou kick veel minder power heeft en dat hij veelte hol is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@ Cruelty
je kick mist kracht en een goede punch ik zou hem wat voller proberen te krijgen met wat meer subbass en lower bass.

Hier een synthtest van mij.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 23:01 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
@ Cruelty
je kick mist kracht en een goede punch ik zou hem wat voller proberen te krijgen met wat meer subbass en lower bass.

Hier een synthtest van mij.



Ik zou de synth wat meer reverb geven. De synth ligt nu een beetje op de track in plaats van erin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 23:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Case Dj schreef:
@ Cruelty
je kick mist kracht en een goede punch ik zou hem wat voller proberen te krijgen met wat meer subbass en lower bass.

Hier een synthtest van mij.



Ik zou de synth wat meer reverb geven. De synth ligt nu een beetje op de track in plaats van erin ;)


reverb genoeg maar ik ga hem nog wel aanpassen ik ging nu een testje doen met dat pannen enzo nou dat vind ik dus zwaar kut ik gooi fruity convolver erop zelfde effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:46 
 
Hardtraxx Newbie

http://www29.zippyshare.com/v/21551860/file.html

Bij een gebrek aan een soundcloud xD dan maar zippy:)

Snippetje waar ik meebezig ben... kweet alleen nog niet wat ik er mee will enig ideen?
Owjah vocals liggen er nog kut in xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
Phase 2 schreef:
Case Dj schreef:
@ Cruelty
je kick mist kracht en een goede punch ik zou hem wat voller proberen te krijgen met wat meer subbass en lower bass.

Hier een synthtest van mij.



Ik zou de synth wat meer reverb geven. De synth ligt nu een beetje op de track in plaats van erin ;)


reverb genoeg maar ik ga hem nog wel aanpassen ik ging nu een testje doen met dat pannen enzo nou dat vind ik dus zwaar kut ik gooi fruity convolver erop zelfde effect.


Wat vind je kut dan aan de panning? Als je pan goed staat merk je duidelijk dat je sound breder wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fruity convolver is een soort stereo enchancer het maakt je lead veel breder en dan hoef je dus niet te kloten met panning. ik zou hem eens proberen is echt handig :D
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner