@tijn Je moet meer reverb en wat delay toevoegen, zal een hoop schelen denk ik! Verder klinkt hij opzich wel vol, al zou het wat meer layers mogen gebruiken .
@thunder Dan ben ik toch benieuwd watvoor effecten je allemaal op die screech hebt! De sound is wel oke maar hij klinkt wat slapjes vind ik . De synth klink wel goed, je zou er inderdaad meer je eigen sound aan moeten geven, een paar andere vst's erbij gebruiken(sylenth ofzo). De kick zou wat meer kracht mogen gebruiken!
Ik heb een van de nummers die ik gister postte afgemaakt, en een nieuwe template voor mijn youtube videos gemaakt. Heb de kick een boost in de bas gegeven, en de synth wat voller gemaakt!
ga eigen kicks maken! en niet gaan janken nu... want het is duidelijk te horen, en je afmix is ook niet best. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier een dingetje van mij ik kreeg een beetje inspiratie en dit is het resultaat tot dusver.
ga eigen kicks maken! en niet gaan janken nu... want het is duidelijk te horen, en je afmix is ook niet best. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier een dingetje van mij ik kreeg een beetje inspiratie en dit is het resultaat tot dusver.
Zet je kick wat harder man lijkt net of je hem wil verbergen Verder een leuk idee !
Begin klinkt goed hier kan wel wat leuks uit komen! Maar je kicks moeten echt veel meer power krijgen en je synth klinkt nog wat droog. Succes
Klinkt erg goed die Creation remix. De climax doet me wel veel denken aan lessons in love.
Hier iets waar ik mee bezig was.
Zo, die melodie is random! echt niet te volgen!
Die melodie komt van Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites, of volg je de melo met de kick niet?
Die is beter te volgen, maar ik denk dat het eraan ligt dat je synths niet geschikt zijn voor de melodie, of is dat ook van skrillex? Want dan snap ik wel waarom ik dubstep he-le-maal niks vindt.
Overigens pitched je kick niet goed omhoog met de melodie. Probeer 'm is met Gtuner gelijk te zetten!
@Cruelty het idee is wel leuk alleen je synth klinkt heel droog! En er mag ook wel wat meer distortion op de kick
Hier een stukje van onze nieuwe track! Er komt nog een andere kick in maar die is nog niet klaar Ook klopt de opbouw nog niet echt maar het gaat even om het diee
@Authentic klinkt goed mannen! alles lekker zuiver ben ook niet anders van jullie gewend
@edgie kick klinkt al wel aardig hard maar kan nog wel wat distlayers gebruiken
ik wou eigenlijk zelf met mn huidige project verder gaan vanavond maar had ineens inspiratie voor een melodietje dit is het resultaat de kick is nog niet defenitief, ik heb hem er even neergezet voor het idee feedback is welkom
@Authentic klinkt goed mannen! alles lekker zuiver ben ook niet anders van jullie gewend
@edgie kick klinkt al wel aardig hard maar kan nog wel wat distlayers gebruiken
ik wou eigenlijk zelf met mn huidige project verder gaan vanavond maar had ineens inspiratie voor een melodietje dit is het resultaat de kick is nog niet defenitief, ik heb hem er even neergezet voor het idee feedback is welkom
Maak je punch wat krachtiger , En vind je synth er niet echt lekker uitkomen
Hier een bootleg waar ik vandaag/gister mee bezig ben geweest
Nieuwe melodie uitgwerkt, benieuwd wat jullie d'r van vinden!
vind je melodie top echt waar! alleen je synt mag wel wat voller klinkt een beetje leeg.
heb hier ook weer een track waar ik al een tijdje mee bezig ben. Ben alleen nog niet tevreden. Iemand tips of beter het project afsluiten en nooit meer openen?
@V-power geheel klinkt tof ban je house snip , opbouw op 1:00 naar 1:15 is coowl. zou nog wel ff werken aan de bass die overstuurd de mix voor mn gevoel een beetje.
Ben ook nog ff bezig geweest met het maken van een lead bass en melodie