Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:13 

Hardtraxx Beheerder

welke monitoren heb je daar?
klinkt verder alweer leuk.

@axi
er zit idd een lekker sfeer in je track alleen clipt alles, wat zygoma al zei. Ook vind ik je kick niks. werk daar aan en vooral goed eq'en :D

Hier een stukje wat ik ff gemaakt had omdat ik me verveelde :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:17 

Hardtraxx Newbie

Case Dj schreef:
welke monitoren heb je daar?
klinkt verder alweer leuk.

@axi
er zit idd een lekker sfeer in je track alleen clipt alles, wat zygoma al zei. Ook vind ik je kick niks. werk daar aan en vooral goed eq'en :D

Hier een stukje wat ik ff gemaakt had omdat ik me verveelde :D

zijn niet slecht, maar de kicks tail zou langer kunnen zijn, en het voelt alsof je lood is een beetje off
ritme, maar misschien im horen dat het verkeerd

nog steeds bezig met deze kick en lead, heeft een aantal wijzigingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:35 

Artiest

@Edgie Ik vind de melodie goed! Alleen zou ik de lead iets aanpassen, misschien iets minder detune! :)

Bezig met een remix van Wolftek - Horizons:

(Volgens mij valt de afmix een beetje tegen in de intro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 16:21 

Hardtraxxer

@zirkum Intro is supergaaf. Vooral met die overdreven synth die op 12 sec. begint, en daarna omhoog gaat! De kick vind ik alleen een beetje vreemd klinken, maar wel bij het nummer passen. De break en de climax klinken erg leeg de synth zou ook wat voller mogen. De climax zou erg lekker zijn, als hij er meer op zou knallen! :thumbup:

@edgie Lekker melodie, en mooie opzich ook wel een mooie synth, maar zoals zirkum zegt, nog ietsjes aanpassen :D . Climax klinkt goed, kickje mag wel wat meer power hebben, maar klinkt goed! :thumbup:

@case lekkere kick! :thumbup: In je synth zit wat attack ofzo? Of teveel sidechain?

Ik ben lekker geinspireerd geweest door het mooie weer. Heb mijn kick wat verbeterd/aangepast, en ben met twee nummers begonnen. De eerste ben ik vandaag mee begonnen, dus verwacht niet te veel, het is alleen een onafgewerkte intro met break en climax, maar het is vast een begin.

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/42114571/file.html[/zippy]

En de tweede ben ik van de week mee begonnen.

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/30957809/file.html[/zippy]

Iemand wat tips of feedback?

Ik ga trouwens ook een collab doen met Zygoma, we hebben samen al wat ideen naar boven gebracht! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 16:50 

Artiest

pim schreef:
@zirkum Intro is supergaaf. Vooral met die overdreven synth die op 12 sec. begint, en daarna omhoog gaat! De kick vind ik alleen een beetje vreemd klinken, maar wel bij het nummer passen. De break en de climax klinken erg leeg de synth zou ook wat voller mogen. De climax zou erg lekker zijn, als hij er meer op zou knallen! :thumbup:

Dankjewel!:) Ben heel hard aan het werk om die kick iets meer drive meetegeven! :) Voor de rest klinkt het idd nog erg leeg, tenslotte ook een preview maar de punten die je noemt hebben zeker aandacht nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 19:45 

Hardtraxx Beheerder

@ Pim
ja klopt, ik was gister iets te enthousiast met de attack van de lead :P zal het sowieso veranderen en een eigen melodie eronder bouwen. thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

@Zirkum,

Kick mag wel iets krachtiger.
Lead klinkt wel lekker zeg!

@Pim, Jij bent de laatste tijd ook druk bezig zeg, kom steeds meer van jou tegen.
Goed bezig. :thumbup:

Over je stukje: het zit goed in elkaar alleen mis ik wat laag.
Maar dat kan ook aan mijn speakers liggen :P
-

EDIT (Ga me stukje toch nog maar even wat beter uitwerken :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:51 

Hardtraxxer

Pim is mijn held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

@pim Netjes! klinkt lekker, alleen zou de synth iets voller kunnen ;)
@Joeyvg Zo doorgaan! lead is in orde, alleen aan de kick mag nog wel wat aan gesleuteld worden :)

Van de week ben ik bezig om eens m'n synth voller te maken dit heb ik gedaan door Sylenth1 als plugin erbij te layeren, samen met Tbh.
Merk wel een groot verschil, als ik nu alleen die tbh aanzet dan is echt zo'n lullig synthje :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 23:53 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
@pim Netjes! klinkt lekker, alleen zou de synth iets voller kunnen ;)
@Joeyvg Zo doorgaan! lead is in orde, alleen aan de kick mag nog wel wat aan gesleuteld worden :)

Van de week ben ik bezig om eens m'n synth voller te maken dit heb ik gedaan door Sylenth1 als plugin erbij te layeren, samen met Tbh.
Merk wel een groot verschil, als ik nu alleen die tbh aanzet dan is echt zo'n lullig synthje :P

@Pim, klinkt leuk man! Kicks kunnen wel over het algemeen een boost krijgen in de 50-75Hz denk ik, maar verder niet veel op aan te merken.

@Fusionmania, je lead staat wel echt fkkn hard! En ik zie dat je probeert je lead voller te krijgen, dan raad ik je aan Lexicon Hall Reverb op 4sec en 25-35%Mix te doen en ook nog de iZotope Ozone 5 Imager, die is echt goed voor stereoimaging! Succes! ;)

Mijn laatste werk: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 00:01 

Hardtraxx Newbie

@Fusionmania , mooie synth! welke plugin is het? zou hem iets meer layeren of er iets meer detune en hoge LFO Rates aan toepassen, verder leuk gedaan.

Dit is een intro van mij..

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 00:35 

Hardtraxxer

Bedankt voor de reacties! :thumbup: . Meer laag in mijn kick zou inderdaad wat schelen, en de synth ga ik ook nog wat layeren.

Nebuto schreef:
Pim is mijn held.

Haha bedankt dat je me zo steunt! :D

@fusionmania Klinkt lekker vol die synth! Ik gebruik ook altijd tbh samen met sylenth, en mijn tbh is dan ook altijd erg slapjes op zichzelf. Misschien een klein beetje pitch lfo toevoegen?(echt een heel klein beetje)

@noxit Lekkere kick hoor. Vind die vocalen maar niks, maar dat is mijn mening maar. FX geluidjes/screeches in de intro klinken wel echt gaaf!

@since De screeches klinken wel gaaf, alleen zou ik ze nog wat voller maken! Kick klinkt ook goed, zit alleen een panning op ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 00:40 

Hardtraxx Newbie

@pim thanx voor je feedback;)!

nee zit geen panning op, waarschijnlijk moet ik hem gewoon wat beter masteren , de subkick de punch en de tail, screeches idd wat meer voices in brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:48 

Hardtraxx Elite

@since1996 die screech klinkt idd gaaf, verder is het allemaal wel oke ;)

hier mijn nieuwe lead :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:26 

Hardtraxx Addict

Beetje weinig reverb. Klnkt nog wat plat. Fusions synth klinkt wel of staat ie veel te luid. Hoor veel voerstuur. Melodietje is wel erg lekker trouwens.

Noxit, niet mijn stijl track. Kan er weinig over zeggen omdat ik er zo weinig aan vind.

Oh en dat intro, ja het klinkt wel net als een pan of de kick ofzo.Of iets met stereo enhancer oid. Erg ruimtelijk.

En ik blijf maar aan prutsen met de kicks. Maak weer niks af :P
Kicks zijn puur eigen gemaakt met Junglist en als main effects Ohmnicide en de simpele Para EQ 2.
Screech is FM8 met 2 complete kanalen vol effecten.
Synth is Sylenth met een layer Nexus voor de square. Was te lui om die ook te gaan maken lol.
Buildup is standaard nexus spul. Moet nog ff vocals vinden en een andere build maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 23:01 

Hardtraxxer

@tijn Je moet meer reverb en wat delay toevoegen, zal een hoop schelen denk ik! Verder klinkt hij opzich wel vol, al zou het wat meer layers mogen gebruiken :thumbup: .

@thunder Dan ben ik toch benieuwd watvoor effecten je allemaal op die screech hebt! De sound is wel oke maar hij klinkt wat slapjes vind ik :D . De synth klink wel goed, je zou er inderdaad meer je eigen sound aan moeten geven, een paar andere vst's erbij gebruiken(sylenth ofzo). De kick zou wat meer kracht mogen gebruiken!

Ik heb een van de nummers die ik gister postte afgemaakt, en een nieuwe template voor mijn youtube videos gemaakt. Heb de kick een boost in de bas gegeven, en de synth wat voller gemaakt! ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 04:56 

Hardtraxx Newbie

ja, ik wilde het net verwijderen, maar dat kan nu niet meer...maar goed, ik heb het ook in het juiste topic gezet

Gucci Vrouwen T-shirt
Heren Adidas Stan Smith
Nike Air Max LTD Women shoes
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:27 

Hardtraxxer

pim schreef:
@tijn Je moet meer reverb en wat delay toevoegen, zal een hoop schelen denk ik! Verder klinkt hij opzich wel vol, al zou het wat meer layers mogen gebruiken :thumbup: .

@thunder Dan ben ik toch benieuwd watvoor effecten je allemaal op die screech hebt! De sound is wel oke maar hij klinkt wat slapjes vind ik :D . De synth klink wel goed, je zou er inderdaad meer je eigen sound aan moeten geven, een paar andere vst's erbij gebruiken(sylenth ofzo). De kick zou wat meer kracht mogen gebruiken!

Ik heb een van de nummers die ik gister postte afgemaakt, en een nieuwe template voor mijn youtube videos gemaakt. Heb de kick een boost in de bas gegeven, en de synth wat voller gemaakt! ^^

Klinkt erg goed man, heeft zeker potentie. Zou alleen iets meer hoog aanbrengen, t klinkt soms een beetje dofjes ofzo?

Ik ook weer wat nieuws gemaakt, benieuwd wat jullie ervan vinden.

Tevens heb ik 2 nummers van mij op youtube gezet, ook nog wel benieuwd of daar iemand nog feedback op heeft, je kan ze beluisteren op www.youtube.com/state91official
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:55 

Hardtraxxer

@state Tnx! Als je youtube op HD zet, klinkt het al wat helderder, op een lage kwaliteit klinkt het shit inderdaad. Misschien dat dat scheelt?
Zoals cruelty zegt, meer bas in je kick. Ik vind die vocals ook schijtirritant, maar dit is maar mijn mening xd . Awake en pain klinken goed. Ze zijn alleen als geheel wat leeg. Een kale vocal met een synth en een snare en een kick. Je zou er wat meer omheen kunnen bouwen, maar klinkt zeker niet slecht ^^ .

Edit: Andere nummer ook 'afgemaakt'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:59 

Hardtraxxer

@Thund3r Ik zou een andere punch nemen.

@Pim klinkt al heel goed!

Hier iets van mij.

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:27 

Hardtraxx Newbie

@Jarno probeer je eigen sounds te maken en ga heel wat uren doorbrengen in de studio

@Pim klinkt al heel goed alleen hier en daar nog wat dof!

Welke versie klinkt beter? (niet mijn melodie gaat puur om de synth/kick)

[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/98792075/file.html[/zippy]

[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/35878901/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:16 

Hardtraxxer

lol waarom is die zo raar naar 1 kant gepanned?

en waarom hoor ik bijna iedereen ( LEES BIJNA ) Met een yhimself kick xD? ben is een keer uniek en geef er een eigen draai aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:42 

Hardtraxxer

Tha Maniacs schreef:
@Jarno probeer je eigen sounds te maken en ga heel wat uren doorbrengen in de studio

Welke sounds heb ik niet zelf gemaakt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:49 

Hardtraxxer

Jarno schreef:
@Thund3r Ik zou een andere punch nemen.

@Pim klinkt al heel goed!

Hier iets van mij.

hahaha op de een of andere manier vind ik die intro wel lekker oldskool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:14 

Hardtraxxer

Tha Maniacs schreef:

Ik vind bij allebei de mixdown beetje erg ruk, maar in de 1e komt je kick erbeter uit!

Mijn laatste werk, nieuwe kick en een keer een screech gemaakt dmv maar 1(!!) voice en CHORUS = Dikke brede screech! :p
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner