Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:06 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
DForcer, klinkt wel aardig! alleen clipt ie volgens mij nogal, dus zou je volumes wat beter afstellen. Je bass overheerst bijvoorbeeld heel erg waardoor de kick weggedrukt wordt en alleen de hoge schelle tonen van je lead te horen zijn.

De synth heb gelayerd met een hoge/lage frequentie en hij stond dus wat te hoog, hij is nu wat lager;) ook heb ik hem wat gemasterd, bass wat zachter etc..

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:18 

Hardtraxx Beheerder

waarom zou je een testje gaan masteren?
en de afmix is nogsteeds niet echt goed, je hoort de percussie niet echt ofso, en de bass overheerst nogsteeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:19 

Hardtraxxer

@DForcer klinkt opzich heel niet verkeerd vind ik. Ben alleen zelf niet zo van de house :)

@Supernatural ik vind het effect op de vocal niet zo en je kick is iets te distorted :P

@Vritzy klinkt lekker! Wel hoor ik beetje frontliner invloeden :) niets mis mee verder!

Zelf weer even een nummertje gestart met hier het huidige resultaat (slechts intro):

Zit alleen nog even te denken hoe ik verder ga.
Zat te denken aan een rustig moment met lage frequenties en dan melodie erbij.

Oh en de kickpatterns worden nog veranderd. Teveel herhaling nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:24 

Hardtraxxer

@Overstrike

Idd veel herhaling van dezelfde kick :p, verder klinkt je kick een beetje dof, probeer hem wat meer kracht te geven! :)

Heb me deze avond weer uitgeleeft aan me house track en heb er nu een vocal onder zitten dat het wat minder de heletijd hetzelfde lijkt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:20 

Hardtraxxer

DForcer schreef:
@Overstrike

Idd veel herhaling van dezelfde kick :p, verder klinkt je kick een beetje dof, probeer hem wat meer kracht te geven! :)

Heb me deze avond weer uitgeleeft aan me house track en heb er nu een vocal onder zitten dat het wat minder de heletijd hetzelfde lijkt :)

Heb ff geluisterd, klinkt allemaal leuk alleen je synth vind ik echt niks, teveel distortion ofzo..hij mag wat scherper.

Hier nog een andere melodie ff uitgewerkt. Benieuwd naar jullie mening.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 12:49 

Hardtraxxer

state91 schreef:
DForcer schreef:
@Overstrike

Heb ff geluisterd, klinkt allemaal leuk alleen je synth vind ik echt niks, teveel distortion ofzo..hij mag wat scherper.

Haha, is het andere deeltje uit dat gedicht :D
Niet slecht, misschien lead iets meer reverb en een layertje bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 01:37 

Hardtraxxer

ScavengerDJ schreef:
state91 schreef:
DForcer schreef:
@Overstrike

Haha, is het andere deeltje uit dat gedicht :D
Niet slecht, misschien lead iets meer reverb en een layertje bij.

Haha ja klopt, heb zo snel niks beters. Verder iemand nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:38 

Hardtraxxer

je melodie voelt heel sloom aan ik mis de drive. ik zou de noten nog wat veranderen en hem wat vlotter laten verlopen. ik mis ook de bas in je kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:31 

Hardtraxxer

Ik denk dat die melodie een kwestie is van smaak. Ik vind em wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 15:04 

Hardtraxxer

Melodie klinkt best prima, alleen snap wat de TheArthadox bedoelt.
Hij mag van mij ook wel iets sneller qua drive.
Misschien wat extra noten erbij zetten?

Ik was ook weer bezig met een nieuwe mid-intro:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:41 

Hardtraxx Newbie

Imation schreef:
Melodie klinkt best prima, alleen snap wat de TheArthadox bedoelt.
Hij mag van mij ook wel iets sneller qua drive.
Misschien wat extra noten erbij zetten?

Ik was ook weer bezig met een nieuwe mid-intro:

Je kick komt niet echt tot zijn recht en ik zou de kick iets meer EQ'en en iets anders distorten..
En persoonlijk ben ik niet zo fan van dat soort screeches :innocent: :x

Graag jullie reacties zou dope zijn! :thumbsup:

ps: er komt nog een vocal in dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:57 

Hardtraxx Newbie

Tha Maniacs schreef:

Graag jullie reacties zou dope zijn! :thumbsup:

ps: er komt nog een vocal in dus :P

Cruelty schreef:
Redelijke kicks en sceeches, alleen je moet die synth veel EQ´en vooral het laag weghalen voor ene groot deel.

ik neem aan dat je het over die van mij hebt of niet?

t zijn 3 gelayerde synths en bij laag EQ'en neem ik aan de bass voor een groot deel weg EQ'en?

heb je ook tips/hints om eventueel de kicks/screeches te verbeteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:34 

Hardtraxxer

Wat ik gwn veel mis bij veel van jullie producers is dat de kick veel kracht mist, of hij is weer te dof, en danweer te weinig bass enzo, Ik zou eerst echt is nagaan of je kick goed is en voor de zekerheid gwn een dagje wachten met posten en de dag erna nog eens gaan luisteren, dan heb je alvaak een andere gevoel bij je kick over wat er beter kan :) dat hebik tenminsten:p

hier een track van een andere onbekende producer maar ik vind het een goede plaat, kick is mooi en de melodie is echt top! zoiets moet je hebben :-)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:23 

Hardtraxx Newbie

Mijn Eerste Hardstyle Track

Hoop dat jullie het wat vinden
zo niet zou ik graag feedback krijgen over wat er beter kan :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:39 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Wooow, die is dik. Heb je hem al opgestuurd naar Scantraxx Records? Vooral die kick, die punch is echt hard. De piano klinkt ook super goed man. Ik denk dat dit een hit kan worden!

Niet dat jong zo pesten ;) het is toch zn eerste track :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:50 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Wooow, die is dik. Heb je hem al opgestuurd naar Scantraxx Records? Vooral die kick, die punch is echt hard. De piano klinkt ook super goed man. Ik denk dat dit een hit kan worden!

Mensen als jij mogen van mijn part echt gewoon hun vingers breken.

On-Topic: Geef je kick wat punch en eq hem iets beter, geef het ook iets meer crunch ;) Voor de rest blijven oefenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:41 

Hardtraxxer

Welkom, zoals al voorheen gezegd, blijven proberen :)

@The Maniacs: Kick wist wat power vind ik, maar hij klinkt wel lekker.
In het midden laat je dat rustige stukje 3x horen, ik zou het maar 2x doen, anders wordt het te saai :)
lekker als kick erin komt!

@DForcer: Lekker trackje, en wat je zegt van kicks is waar, heb hier ook altijd problemen mee!

Hier iets nieuws van mij voor die zatox rmx (beetje intro, ben nog wat aan het proberen).
Zit die kick nu goed of is het niks?

Ook heb ik heel vaak problemen met overgange zoals je wel zal horen,
heeft iemand hier wat tips voor?

Hopenlijk wat reacties wat jullie ervan vinden?!

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:53 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:

Het is niet echt bepaald een hulpzame post vind je zelf ook niet?, Je kan beter tips geven dan iemand uit kakken, wil jou werk ook wellis zien, kijken of dat dan wel echt zo "goed" is en opgestuurt kan worden naar Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:58 

Hardtraxx Beheerder

ScavengerDJ schreef:
Cruelty schreef:

On-Topic: Geef je kick wat punch en eq hem iets beter, geef het ook iets meer crunch ;) Voor de rest blijven oefenen!

cruelty beetje laag van je.
maar scavenger doe eens niet zo aanvallend. komt alleen maar gedonder van.

ik vind het best aardig voor een eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:02 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ik vind het toch gewoon keigoed

Je kan ook gwn even normaal doen, iedereen begint laag,
en volgens mij is jou leeftijd ook aardig laag als je zo gaat reageren op iemand die pas net begonnen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:03 

Hardtraxx Beheerder

true.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:12 

Hardtraxx Newbie

xypes schreef:
Welkom, zoals al voorheen gezegd, blijven proberen :)

@The Maniacs: Kick wist wat power vind ik, maar hij klinkt wel lekker.
In het midden laat je dat rustige stukje 3x horen, ik zou het maar 2x doen, anders wordt het te saai :)
lekker als kick erin komt!

@DForcer: Lekker trackje, en wat je zegt van kicks is waar, heb hier ook altijd problemen mee!

Hier iets nieuws van mij voor die zatox rmx (beetje intro, ben nog wat aan het proberen).
Zit die kick nu goed of is het niks?

Ook heb ik heel vaak problemen met overgange zoals je wel zal horen,
heeft iemand hier wat tips voor?

Hopenlijk wat reacties wat jullie ervan vinden?!

gr Xypes

Ik vind dat je kick iets minder maar voor hulp kun je naar deze topic
producers-corner/kick-topic-t21734-575.html

Daar staat ook welke VST je kunt gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:30 

Hardtraxxer

Ja, zegt iedereen. Maar ik vind de kick juist vet klinke:
hier is ie zonder iets anders bij, wat mist er dan aan?

bedankt alvast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:03 

Hardtraxx Addict

Xypes je screech is te luid en te droog. En inderdaad, werk aan je overgangen. Luister naar professionele tracks en luister hoe artiesten dat doen. Je kick word weg gedrukt. Maar over t algemeen zit er wel potentie in.

Nieuw melodietje gemaakt. House. Tis nogal zachtjes maar t gaat me dan ook om t melodietje. Wat vinden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 21:23 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
ScavengerDJ schreef:
Cruelty schreef:

Dat jij mijn mening niet respecteert daar kan ik toch niks aan doen

Heb jij enig idee wat een mening is? Een mening betekent dat je er een bepaalde smaak over hebt zoals 'goed' of net 'niet goed'. Niet wat jij zegt, dat is gewoon grof en totaal overbodig. En neen, dit kan niet minder, ik vind dit nog behoorlijk zacht uitgedrukt.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner